| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Napake in težave pri montaži oken
Žiga Vrečko, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so prikazane najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri montaži oken. V Sloveniji je konkurenca velika, saj se z izdelavo oken ukvarja skoraj 50 podjetij, s prodajo pa še veliko več. Vsako podjetje, ki poleg izdelave izdelkov nudi tudi montažo, pa se seveda ukvarja z reševanjem različnih vrst reklamacij. Pomembno je zavedanje, da se pri montaži oken pokažejo vse morebitne napake, bodisi napačne izmere merilca, dobavitelja, tehnologije, proizvodnje, logistike in na koncu monterjev. Veliko težav še vedno povzroča montaža oken. Izdelki večkrat prispejo na objekt poškodovani, površna montaža in uporaba nepravilnih materialov pa težavo le še poglobi. Po prikazu težav, ki se nanašajo na montažo in transport oken, smo prišli do rešitev, ki bi zmanjšale število napak in kasnejše reklamacije, povezane z njimi. Prikazali smo rešitve, ki zajemajo detajlni pregled oken po končani montaži, zmanjšanje površinskih poškodb, ustrezno vzdrževanje oken in zračenje prostorov. Z omenjenimi rešitvami bi zmanjšali število reklamacij in ob tem zagotovili ugodno bivalno okolje.
Ključne besede: Podatki, montaža, okna, napake, logistika.
Objavljeno: 06.01.2020; Ogledov: 298; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
Samomorilno vedenje in samomor med uporabniki psihoaktivnih substanc po poročanju strokovnih delavcev
Taja Lozinšek, 2019, magistrsko delo

Opis: Samomorilna ogroženost oseb, odvisnih od prepovedanih drog, je visoka. Stopnja tveganja se, zaradi velike izpostavljenosti dejavnikom tveganja, ocenjuje kot 14-krat višja v primerjavi s stopnjo tveganja v splošni populaciji. Za zdravstveno osebje, ki je odgovorno za oskrbo oseb, odvisnih od prepovedanih drog, je zelo verjetno, da se bodo v svojem profesionalnem delovanju srečali z izgubo pacienta zaradi samomora. Osrednja tema naše naloge je doživljanje samomorilnega vedenja oseb, odvisnih od prepovedanih drog, pri terapevtih, zaposlenih v centrih za preprečevanje in zdravljenje odvisnosti od prepovedanih drog (CPZOPD). V raziskavo smo vključili vodje CPZOPD, ki imajo v povprečju več kot 20 let izkušenj na področju dela z odvisnostjo. Raziskava temelji na kvalitativni metodi raziskovanja. Po principih utemeljene teorije smo analizirali 10 polstrukturiranih intervjujev, ki so v povprečju trajali 50 minut. Po analizi podatkov smo 93 kod povezali v 11 vsebinskih sklopov, ki tvorijo model doživljanja samomorilnega vedenja: Prepričanja ter stališča o samomorilnem vedenju med odvisniki, Manipulativno samomorilno vedenje, Obravnava samomorilno ogroženega pacienta, Doživljanje samomorilnega vedenja, Postvencija, Preventiva, Skrb zase, Odnos do odvisnega pacienta, Umeščenost in priznanje dela znotraj sistema, Stališča do odvisnosti in odvisnega posameznika in Doživljanje sistema. Ti predstavljajo identificirane afektivne, kognitivne ter vedenjske odzive terapevtov v povezavi s samomorilnim vedenjem pacientov in mediatorske dejavnike, ki posredno ali neposredno vplivajo na doživljanje, in so specifično značilni za terapevte na področju dela z odvisnostjo. Model okna v svet dela z odvisnostjo odstira tri nivoje doživljanja samomorilnega vedenja: nivo zdravljenja odvisnosti, nivo lastnih prepričanj in stališč v zvezi s samomorilnim vedenjem ter nivo dela s samomorilnim vedenjem. Nivoji se med seboj razlikujejo glede na moč neposredne povezave z doživljanjem samomorilnega vedenja, pri čemer je nivo dela s samomorilnim vedenjem najbolj neposredno povezan z doživljanjem samomorilnega vedenja, nivo zdravljenja odvisnosti pa najmanj. Vsi trije nivoji skupaj določajo vsebine doživljanja samomorilnega vedenja oseb, odvisnih od prepovedanih drog. Model okna v svet dela z odvisnostjo pojasnjuje vsebine, ki so prisotne ob samomorilnem vedenju oseb, odvisnih od prepovedanih drog, in omogoča razumevanje kompleksnosti te teme.
Ključne besede: Samomorilno vedenje, terapevti, centri za preprečevanje in zdravljenje odvisnosti od prepovedanih drog, doživljanje samomorilnega vedenja, Model okna v svet dela z odvisnostjo
Objavljeno: 27.03.2019; Ogledov: 723; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

3.
Večletna primerjava prodajne uspešnosti in zadovoljstva odjemalcev v podjetju ajm okna-vrata-senčila d.o.o.
Aljaž Hriberšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami in izdelki je ena izmed ključnih točk, na katera se podjetja v današnjem času visoke konkurenčnosti morajo osredotočiti. Brez zadovoljnih kupcev ni možnosti za nadaljnji razvoj ali napredek nekega podjetja. Zadovoljstvo so avtorji Anderson (et al, 1994, str. 53) definirali kot ponakupno ovrednotenje kakovosti in vrednosti, ki jo je odjemalec dobil z nakupom posameznega izdelka oziroma storitve v primerjavi s tem, kaj je pričakoval. AJM okna-vrata-senčila, d. o. o., je podjetje, ki se že vrsto let osredotoča na zadovoljstvo odjemalcev, skrbi za ponakupne aktivnosti in presečno (na letni ravni) analizira zadovoljstvo odjemalcev. Podjetje se zaveda, da zaradi svoje specifičnosti odjemalcem nudi svoj izdelek, hkrati pa tudi storitev (montažo in popravila), zato je skrbna analiza vidikov zadovoljstva še toliko bolj pomembna. V nalogi smo s pomočjo znanstvene in strokovne literature preučili zadovoljstvo odjemalcev, torej glavne karakteristike in aspekte ter ugotavljali, kako je njihovo zadovoljstvo povezano s prodajno uspešnostjo samega podjetja. Analiza zadovoljstva odjemalcev kaže, da je v vseh vidikih skozi vsa leta zadovoljstvo odjemalcev zelo visoko, saj je na lestvici od 1 do 5 v vseh vidikih povprečje nad vrednostjo 4. Ugotovimo lahko, da so kupci v letu 2016 izrazili najvišjo stopnjo zadovoljstva glede na preučevana leta, vendar o statistično značilnem odstopanju ne moremo govoriti. Preverili smo tudi povezanost zadovoljstva kupcev z deležem kupcev, ki so prišli do podjetja preko priporočila in ugotovili, da na našem vzorcu ne obstajajo statistično značilne povezave. Rezultati prav tako kažejo, da so bili kupci v letu 2016 najbolj zadovoljni z izdelki in monterji, sledi pa zadovoljstvo z oddelki in službami. Rezultati kažejo, da med različnimi vidiki zadovoljstva odjemalcev in kazalniki uspešnosti podjetja ne obstajajo statistično značilne povezave. Ugotavljamo, da se je sicer med leti 2012 in 2016 povišal predvsem dobiček, promet je nekoliko padel, prav tako število izdanih faktur. Osrednji odprt problem raziskovanja zadovoljstva kupcev pri preučevanem podjetju je z vidika ugotovitev te naloge predvsem metodološki. Anketni vprašalnik, ki ga podjetje uporablja za merjenje zadovoljstva kupcev, ni metodološko verificiran, zato je pomembna previdnost pri interpretaciji rezultatov. V zvezi z vsebinskimi vidikom ugotavljamo, da so ocene zadovoljstva kupcev visoke z vsemi aspekti: kakovostjo izdelkov, storitev in osebja.
Ključne besede: Zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja, kazalniki, AJM okna-vrata-senčila, d. o. o.
Objavljeno: 28.06.2018; Ogledov: 615; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (999,34 KB)

4.
TEHNIČNO - TEHNOLOŠKA PRIMERJAVA SVETLOBNIH KUPOL IN STREŠNIH OKEN ZA RAVNE STREHE IN VREDNOSTNA ANALIZA
Dejan Sevšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Streha kot peta fasada predstavlja mejo med zunanjim in notranjim prostorom. Njena glavna funkcija je zaščita objekta pred zunanjimi vremenskimi vplivi. Pri ravnih in poševnih strehah si lahko prostore pod streho naredimo bolj prijazne z uporabo transparentnih elementov in tako pridobimo več naravne svetlobne površine. V diplomskem delu smo izvedli primerjavo transparentnih elementov za ravne strehe in pregledali njihove lastnosti, prednosti ter tudi slabosti. Hkrati smo opredelili toplotne izgube, ki nastanejo predvsem pri nekakovostni gradnji, in znatno vplivajo na stroške energije v stavbi. Stroški dobave in vgradnje transparentnih elementov so pridobljeni s strani izvajalcev krovsko – kleparske dejavnosti. V drugem delu diplomske naloge smo s pomočjo izvedbe vrednostne analize prikazali izbor najustreznejše variante za izvedbo transparentnega elementa za ravne strehe. Vrednostna analiza je zajemala tri variante transparentnih elementov; strešno kupolo, strešno okno s fiksno zasteklitvijo in klasično strešno okno s sredinskim vpetjem.
Ključne besede: ravna streha, svetlobne kupole, strešna okna, energetska učinkovitost, toplotne izgube, vrednostna analiza
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 555; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

5.
Energijska učinkovitost in ekonomičnost troslojne zasteklitve
Rok Frangež, 2012, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Dandanes so zakoni za minimalne zahteve energijske učinkovitosti že zelo visoki in nizkoenergijske gradnje vedno bolj popularne. Pri tem se je potrebno osredotočiti tudi na pravilno izbiro oken. V tem diplomskem delu obravnavam okna s trojno zasteklitvijo. Obdelujem njegove lastnost, in obrazložim kje in kako se uporabljajo okna pri nizkoenergijskih hišah. Pokazana je primerjava spreminjanja energijske učinkovitosti stavbe, če spreminjamo delež zasteklitve na južni strani, ter primerjava ekonomičnosti oken z trojno zasteklitvijo z dvoslojnimi okni.
Ključne besede: gradbeništvo, nizkoenergijske zgradbe, okna, troslojna zasteklitev, steklo, ekonomičnost oken, toplotni dobitki in izgube
Objavljeno: 08.07.2013; Ogledov: 1181; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (748,26 KB)

6.
IMPLEMENTACIJA ENOTNEGA PROGRAMSKEGA OKOLJA Z UPORABO SMERNIC ITIL
Denis Doberlet, 2011, magistrsko delo

Opis: Raziskava obravnava pripravo predloga za novo in enotno programsko okolje uporabnika. Predlog je skladen s smernicami ITIL. Zapletena obstoječa povezava datotečnih sistemov za dostop do programskega paketa in podatkovnega strežnika, ki delujejo na sistemih Microsoft Windows in HP-Unix, je predstavljala za uporabnika in administratorja sistema velik problem. Za uporabo in vzdrževanja tega sistema so potrebna znanja o različnih operacijskih sistemih, uporabi programskega paketa Zuken, sistemski administraciji in arhiviranju podatkov. V nalogi so podani trije predlogi izboljšave. Preferirana je rešitev z odprtokodnim operacijskim sistemom distribucije Linux in programskim odjemalcem, ki je integriran v navideznem računalniku VMWare. Poleg izboljšane uporabniške izkušnje je učinek izboljšave zmanjšanje stroškov vzdrževanja in krajši čas za izvedbo posameznega projekta. Predstavljeni predlog ponuja tudi možnost nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: - Plošča tiskanega vezja - Stikalni načrt - Navidezni računalnik - X-okna - Programski strežnik/odjemalec - Licenčni strežnik/odjemalec
Objavljeno: 31.08.2011; Ogledov: 1748; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

7.
UVAJANJE NOVEGA PROFILNEGA SISTEMA V PROIZVODNJO PODJETJA ALMONT D.O.O.
Klemen Lončarič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava postopek uvajanja novega profilnega sistema v proizvodnjo. Na podlagi obravnave je podanih nekaj ugotovitev, kako je bilo potrebno nekatere stvari spremeniti, podanih je tudi nekaj predlogov, kako se lahko proizvodnja izboljša. Na začetku diplomskega dela sta predstavljena razvoj in razlog, zakaj je bilo potrebno razviti in začeti proizvajati nov profilni sistem. Nato je povzet postopek proizvodnje in na konkretnem primeru opisan celotni proces proizvodnje po korakih z vloženimi načrti, dokumenti. Za konec je naveden seznam sprememb, ki so v podjetju že uveljavljene in pa tudi tiste, katere je še potrebno uvesti. Prav tako je podanih nekaj predlogov kako pri uvedbi privarčevati in kako izboljšati proizvodni proces. Delo zaključuje sklep, v katerem so povzete bistvene ugotovitve diplomskega dela, vključno z najpomembnejšimi predlogi.
Ključne besede: uvajanje, proizvodnja, profilni sistem, teoplotna prehodnost, vrata, okna
Objavljeno: 15.07.2011; Ogledov: 1575; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

8.
PROIZVODNO PODJETJE IN UČINEK STANDARDA ISO 9001
Boštjan Knehtl, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je dandanes ključnega pomena za uspeh podjetij, kajti le kakovostni izdelki oziroma storitve lahko do popolnosti izpolnijo pričakovanja in potrebe odjemalcev. Zato se podjetja odločajo za vpeljavo sistemov kakovosti. V Sloveniji je eden najbolj razširjenih ISO standard 9001. Standard sam po sebi ne zagotavlja kakovostnih izdelkov oziroma storitev, ampak zagotavlja standardizirane procese poslovanja. Procesi pa slonijo na kakovostni izvedbi po strogih zahtevah standarda in na nenehnem izboljševanju. Tako so ob doslednem izvajanju sistema tudi izdelki kakovostni in vedno boljši. Standard ISO je zasnovan na načelih (predstavljenih v nalogi), katerih upoštevanje organizacijam omogoča izboljšanje poslovanja. V diplomski nalogi sem izbral podjetje AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo stavbnega pohištva. Podjetje je pred trinajstimi leti vpeljalo ISO standard in posluje po smernicah omenjenega standarda in zato je kakovost že dolgo ključna sestavina poslovanja, kar dokazuje vzpostavljen in dobro voden sistem obvladovanja kakovosti poslovanja po standardih ISO 9001. Sistem zajema celotno podjetje, veliko vlogo ima v oddelku proizvodnje, kjer je vzpostavitev sistema izboljšala sledljivost materialov in polizdelkov, zmanjšali so se stroški zaradi slabe kakovosti, izboljšali so se pogoji dela, povečali sta se učinkovitost, zadovoljstvo zaposlenih in kupcev, saj so kupci tisti ki vrednotijo celovito kakovost in celovito realizacijo naročila s tem, da so z naročenim izdelkom zadovoljni in da ustreza ne samo tehničnim ampak tudi njihovim kriterijem. Glavne prednosti uvedbe sistema kakovosti so predvsem preglednejša organiziranost poslovanja, preglednost poslovnih procesov, dokumentiranost postopkov z odgovornostmi in pristojnostmi, izboljšanje notranje komunikacije ter tudi večja kakovost storitev in proizvodov, zadovoljstvo odjemalcev ter lažji dostop do globalnega tržišča. Vendar standardizacija poslovanja podjetja sama ne more zagotoviti dolgoročne konkurenčne prednosti. Podjetja si jo lahko zagotovijo predvsem z inovativnostjo in nenehnim iskanjem ter izkoriščanjem poslovnih priložnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti, kakovost, ISO standard 9001, izdelki oziroma storitve, AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., osredotočenost na odjemalce, nenehno izboljševanje, procesi oziroma procesni pristop, zadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno: 24.11.2010; Ogledov: 3250; Prenosov: 491
.pdf Celotno besedilo (10,83 MB)

9.
OCENJEVANJE EKONOMIČNOSTI RAZLIČNIH IZVEDB OKEN NA STANOVANJSKIH OBJEKTIH Z VREDNOSTNO ANALIZO
Jasmina Markež, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Okno je sestavni del fasadnih površin, zato je pomembno, da se odločamo za kakovostna okna. V diplomskem delu je v prvem delu predstavljena vrednostna analiza, ki jo tim izvaja v petih fazah. Omenjene faze izvedb oken (PVC, les, les-ALU) vključujejo osnovne lastnosti oken, primerjave izbranih lastnosti in stroške. Na podlagi opravljene analize lahko ugotovimo katera izvedba je najprimernejša. Na koncu so podane osnovne značilnosti marketinškega komuniciranja ter predstavljeni instrumenti, kateri se najpogosteje pojavljajo v procesu prodaje oken.
Ključne besede: vrednostna analiza, lesena okna, PVC okna, les-ALU okna, marketinško komuniciranje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, oglaševanje neposredni marketing
Objavljeno: 08.10.2010; Ogledov: 2001; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici