| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA STRESA ZAPOSLENIH V JAVNEM ZAVODU POMURSKE LEKARNE
Gorazd Zajc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo se osredotočili predvsem na stres, ki je pogojen z dejavniki stresa na delovnem mestu. Vzrokov za nastanek stresa je ogromno, saj vsak, ki je zaposlen v določeni organizaciji predstavlja en dejavnik. Stresnih situacij je ogromno, razlike so pa samo v vplivu kako delujejo na človeka. Visoka stopnja stresa dokazano zmanjšuje produktivnost zaposlenih, zato je pomembno, da se organizacije zavedajo tega in storijo vse kar je v njihovi moči, da bo posameznik čim manj izpostavljen tem stresnim situacijam, da se bo v organizaciji dobro počutil in tudi prispeval svoj delež k začrtanim ciljem organizacije. Temeljni cilj naše raziskave v Javnem zavodu Pomurske lekarne je bil ugotoviti vpliv in stopnjo stresa med zaposlenimi v tem podjetju. Tako smo v praktičnem delu tega diplomskega seminarja z izvedbo raziskave dokazali, da je prisotnost stresa v Javnem zavodu Pomurske lekarne, pričakovano nizka. Za zaposlene predstavljajo najmočnejše dejavnike stresa sprejemanje pomembnih odločitev, premajhna svoboda nad programom dela in delo s strankami.
Ključne besede: Stres, dejavniki stresa, stres na delovnem mestu, premagovanje stresa, izgorevanje na delovnem mestu, Pomurske lekarne.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1701; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (665,71 KB)

3.
RAZVOJNI PROGRAM NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA - JAVNI ZAVOD POMURSKE LEKARNE
Gorazd Zajc, 2013, magistrsko delo

Opis: Velika gospodarska kriza je pokazala, da brez vlaganja v prihodnost ni možen razvoj podjetja in zato je pomembno, da imajo podjetja vedno plan kako obvladovati hitro spreminjajoče okolje. Podjetje si mora prizadevati za rast in razvoj, svoje poslovne priložnosti izkoriščati, sproti ukrepati za nadaljnji razvoj in investirati pravočasno. Ob številnih informacijah, ki jih lahko ob uporabi spleta dobimo, je za podjetja v današnjem času zelo pomembno, da imajo visoke etične in moralne standarde, saj si na ta način podjetje pridobi dobro ime in ugled. Dolgoročna stabilnost podjetja je možna samo ob vlaganju v prihodnost in pripravljenost na različne krize, ki lahko doletijo podjetje. Čeprav podjetje lahko prepozna vse znake krize, pa se je nemogoče izogniti morebitnim padcem. Najbolj pomembno je, da podjetje ne ignorira informacij, ki mu jih sporoča okolje in se prilagaja okolici in odjemalcem. Zahteve kupcev se hitro spreminjajo, konkurenca je vsak dan močnejša v globaliziranem svetu, zato je za dolgotrajni obstoj in razvoj podjetja potrebno, da se podjetje razvija in raste iz leta v leto.
Ključne besede: rast in razvoj, razvojni program, Pomurske lekarne.
Objavljeno: 09.01.2014; Ogledov: 712; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (4,35 MB)

4.
Regulativa, organizacija in vodenje v lekarnah
Milan Pukšič, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Javne službe, med katere sodi tudi lekarniška dejavnost, se urejajo na podlagi meril, ki jih določa zakonodaja. Ugotavljamo, da trenutno nimamo pravnih podlag za vzpostavitev lekarniške mreže, niti se ta, ko so še veljala, s strani pristojnih občin niso izvrševala v skladu z Zakonom o zdravstveni dejavnosti. Trenutno stanje pa je kljub temu, zaradi zavedanja udeležencev ter samega velikega pomena lekarniške mreže, dokaj urejeno. Prikazana je pomembnost strateškega načrtovanja. Snovanje poslanstev, vizij, smotrov in jasnih ciljev ter izpeljanih strategij je izrednega pomena za delovanje profitnih in neprofitnih organizacij.
Ključne besede: lekarne, organizacije, lekarniške dejavnosti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 464; Prenosov: 29
URL Povezava na celotno besedilo

5.
POSEBNOSTI OBRAČUNAVANJA DDV V LEKARNIŠKI DEJAVNOSTI
Tatjana Valek, 2016, diplomsko delo

Opis: Tema, ki smo jo proučili v diplomskem delu so posebnosti obračunavanja davka na dodano vrednost v lekarniški dejavnosti. Osredotočili smo se na lekarniško dejavnost v okviru javnih zavodov, ter obračun davka na dodano vrednost ponazorili tudi na praktičnem primeru. Pri procesu obračunavanja davka na dodano vrednost obstajajo v lekarniški dejavnosti posebnosti, ki jo ločijo od klasične trgovinske dejavnosti, saj poleg običajne nabave in prodaje poteka pri njih še prodaja/izdaja na recept, ki pa za klasično trgovinsko dejavnost ni značilna. Predmet obdelave diplomskega dela je davek na dodano vrednost in njegove posebnosti v lekarniški dejavnosti. Na podlagi opredelitve in predstavitve davka na dodano vrednost smo prikazali celoten proces obračunavanja davka na dodano vrednost in njegovih posebnosti (recepti, računi) v lekarniški dejavnosti od samega začetka (njihovega prejetja oz. izdaje) pa vse do izdelave davčnega obračuna. Med lekarniško dejavnostjo in klasično trgovinsko dejavnostjo obstajajo številne splošne razlike. Sam obračun DDV je mogoče primerjati z trgovinsko dejavnostjo. Bistvena razlika je pri cenah (za zdravila), ki se v lekarniški dejavnosti obračunavajo po storitvenem sistemu (vrednost točke). Vse cene v lekarniški dejavnosti so določene z zgornjo mejo, medtem ko v trgovinski dejavnosti tako strogih omejitev ni. Razlika se pojavi tudi pri izdaji na recept, saj pacient računa ne plača. Za ugotovitev morebitnih ostalih razlik, bi bilo potrebno trgovinsko dejavnost še natančneje proučiti.
Ključne besede: lekarniška dejavnost, davek na dodano vrednost, javni zavodi, lekarne, zdravila
Objavljeno: 01.09.2016; Ogledov: 503; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

6.
NASTANEK, RAZVOJ IN DELOVANJE LEKARN V CELJU
Alenka Založnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Že pred srednjim vekom so ljudje iskali načine, kako bi si pomagali v stiski, nesreči in bolezni. Napredek je do konca srednjega veka tako veleposestnike kot deželne gospode privedel do ugotovitve, da jim medicina, farmacija in lekarništvo lahko koristita tudi pri obvladovanju velikih epidemij ter pogostih boleznih in nesrečah, ki so se pojavile med prebivalstvom. V 16. stoletju so po večletnih prošnjah deželnih stanov leta 1577 le potrdili koncesijo za nastanek prve lekarne v Celju. Lekarna pri Orlu je z letom 1638 dobila konkurenco, in sicer novo lekarno Pri Mariji Pomagaj. Lekarni sta sicer ostajali odprti, vendar z veliko težavami v njunem poslovanju, predvsem pri neprimernih lekarnarjih, ki dela niso opravljali skladno z normativi in moralnimi vrednotami zdravstvenih delavcev. Med letoma 1756 in 1878 je bila druga lekarna zaprta in v Celju je zopet obratovala le ena lekarna. Druga lekarna se je ponovno odprla leta 1878, tretja lekarna pa je nastala šele leta 1920. Lekarne so bile včasih v zasebni lasti, lekarnarje pa je plačevala dežela ali pozneje država. Po drugi svetovni vojni so sledile večje organizacijske spremembe in transformacija v organizirane zavode, ki so lekarne povezovali, hkrati pa jih z njihovo pomočjo lažje nadzorovali. V prvih dveh stoletjih je bilo v lekarnah zaslediti predvsem zmedo in neupoštevanje pravil, izdanih s strani dežele. Strožje predpise, prve, ki so jih vsaj približno upoštevali, je v letih 1770–1773 uvedla Marija Terezija. Ne glede na vse spremembe v lekarnah še vedno na prvem mestu ostaja dobrobit pacienta. Saj je kljub različnim faktorjem, npr. pritiskom farmacevtske industrije, ki briše linijo med etiko in moralo zdravstvenih delavcev, večini lekarniških delavcev enotna skrb za dobrobit sočloveka.
Ključne besede: lekarne v Celju, lekarništvo, razvoj, farmacija, predpisi, farmakopeja.
Objavljeno: 20.09.2016; Ogledov: 611; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

7.
Značilnosti spletnih nakupov ponarejenih zdravil
Eva Blatnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Ponarejena zdravila so prisotna po celem svetu in zato ogrožajo vsakega izmed nas. Nahajajo se tako v fizično dostopnih lekarnah kot tistih, ki poslujejo prek spleta. Vse večja raba in razširjenost internetnih storitev je eden od glavnih razlogov, da je ta problematika postala globalna. Ljudje se za nakup zdravil prek spleta odločajo zaradi različnih razlogov. Na spletnega kupca zdravil vplivajo njegovo finančno stanje, navade, nameni nakupa in okolje, v katerem živi. Glavni razlog za spletni nakup zdravil je nižja cena spletnih zdravil. Pomembna razloga sta tudi udobje pri opravljanju nakupa in dostopnost zdravil v njihovem življenjskem okolju. Nekateri nakupujejo zdravila prek spleta tudi zato, ker v takšen nakup zaupajo, verjamejo v obljubljeno diskretnost pri nakupu ali pa preprosto ne zaupajo zdravstvenemu sistemu svoje države. Večina kupcev zdravil se ne zaveda ali ne obremenjuje z nevarnostmi, ki jih lahko povzroči zaužitje ponarejenega zdravila. Hkrati se večina spletnih kupcev zaveda, da obstajajo spletne lekarne, ki delujejo nezakonito. Kljub temu ne vedo, kako ločiti goljufive spletne lekarne od legalnih. V diplomskem delu smo poskušali ugotoviti, kakšni so motivi spletnih kupcev pri odločanju za (tvegan) spletni nakup zdravil in ali poznajo (prepoznajo) nelegalno delujoče spletne lekarne. Predstavili smo tudi situacijo ponarejenih zdravil v Sloveniji.
Ključne besede: zdravila, ponarejanje, ponarejena zdravila, spletni nakupi, spletne lekarne, tveganja, diplomske naloge
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 549; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (672,97 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici