| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV INOVACIJE IZDELKA NA PODJETJE VINA STEYER
Blaž Edšidt, 2009, diplomsko delo

Opis: Preživeti na trgu, ki je poln konkurence in sive ekonomije, je v današnjem času težko. Podjetja se morajo zavedati, da ni namen samo preživeti na trgu, ampak je potrebno živeti trg. Za to je pomembno, da znamo sprejemati razlike, spremembe in postavljati nove metode dela. Razvoj in obstoj podjetja je odvisen od inoviranja in sprejemanja dejanskega stanja. Pomembno vlogo pri vsem tem imajo inovacije, ki so glavni dejavnik sprememb v podjetju in na trgu. Težave se pojavljajo tudi pri samem financiranju inovativnih podjetij, zato je večina primorana najemati kredite, kar pomeni večje stroške. Moje mnenje je, da bi država morala nameniti več posluha za inovativna podjetja, saj imam občutek, da gleda nanje kot »mačeha«. Proces od ideje do inovacije je vse prej kot enostaven, saj ga prepleta veliko ovir, odporov in finančnih vrzeli. Pomembno je, da se v podjetju zavedamo pomena inovacij in to zavedanje širimo ne samo v sosednjo pisarno ampak med vse zaposlene v podjetju, saj je ključnega pomena to, da širimo in ustvarjamo inovativno delovno okolje, ki je pogoj za nastajanje novih zamisli. Za realizacijo inovacije je potrebno veliko različnih faz, ki ne zajemajo samo poti od ideje do inovacije, ampak tudi analize, teste, poizkuse, strategije, postavljanje ciljev, uvajanje inovacije na trg in njena analiza. Ko je invencija pripravljena, jo damo v uporabo, nato pa spremljamo odzive uporabnikov in trga. Uporabniki in trg so glavni vir povratne »feedback« zveze, ki nam pove ali je postala inovacija ali ne. Če je postala inovacija, pomeni to za podjetje uspeh, uresničitev ciljev, konkurenčno prednost, večji dobiček, prepoznavnost in ugled. Lahko trdim, da so inovacije nuja v sodobnem gospodarstvu. Nove rešitve lahko veliko pripomorejo, olajšajo delo, pritegnejo nove odjemalce in dobavitelje, ter širijo ustvarjalni duh v domačem ali podjetniškem okolju.
Ključne besede: Invencija, inovacija, inovacijski proces, financiranje inovacijskih podjetij, lastni kapital, tuji kapital, Vina Steyer, stekleni zamašek.
Objavljeno: 30.11.2009; Ogledov: 2493; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (6,31 MB)

2.
VPLIV TEHNOLOŠKE INOVACIJE NA POSLOVANJE PODJETJA RADGONSKE GORICE D.D.
Blaž Edšidt, 2014, magistrsko delo

Opis: Ustvarjalnost kot pogoj za rojstvo idej je v vseh pogledih zelo pomembna in odvisna od posameznika in družbe v kateri posameznik deluje. Pomembno je, da se zavedamo, da je investiranje v znanje investicija na dolgi rok in morda tudi rešitev. Inovacije so pomembna in nujna dejavnost podjetij katera želijo dosegati konkurenčne prednosti, slediti trendom tržišča, dosegati ustvarjalnosti v podjetju in racionalizirati tehnološke procese. Inovacije vplivajo na dejavnost podjetja, njegove zaposlene, njegovo okolje in na vse udeležence, ki so v ožjem ali širšem krogu, ne glede na to ali so inovacije velike ali pa gre samo za izboljšave. Ker je vinarstvo v Sloveniji vedno bolj v krizi in ker jo znova in znova pretresajo tako črna ekonomija kot vedno bolj neugodna zakonodaja tako doma kot v tujini je pomembnost inoviranja še toliko bolj pomemben faktor. Kot veliko oviro v procesih inoviranja in samem zagonu procesov od ustvarjanja ideje, razvoja invencije in do končne inovacije pa predstavljajo finančna sredstva, saj je za njih potrebno najeti posojila, ki pa predstavljajo velik zalogaj, saj so posojila draga ali pa nedosegljiva. Podjetje Radgonske gorice d.d. se zavedajo pomembnosti inoviranja in investiranja v znanje svojih kadrov, zato se nenehno ukvarjajo z reševanjem vprašanj, kako določeno stvar opraviti čim bolje in s čim manj naporov in stroškov. To razmišljanje je podjetje pripeljalo do točke odločitve, da investirajo v tehnološko inovacijo in nabavo stroja za obiranje grozdja, kateri je prinesel veliko pozitivnih učinkov, opisanih in predstavljenih v tej magistrski nalogi. Z uvedbo stroja je bil dosežen cilj in tudi s tem prvi pozitivni rezultati. Naj omenim, da je podjetje v nenehni rasti in rezultati se kažejo tako doma kot v tujini. Podjetje je prvič v svoji zgodovini doseglo velik rezultat, saj je postalo Vinar leta 2013 in okronalo dve Zlati radgonski penini z nazivom Šampion Slovenije 2013, na kar so v kolektivu izjemno ponosni. K temu rezultatu je zagotovo pripomoglo napredno razmišljanje vodstva, zavedanje o pomembnosti razmišljanja o inovacijah in dobro delo ter medsebojno razumevanje. Ugotavljam, da je inovacija pripomogla k dobrim poslovnim rezultatom in da s tem kažejo konkurenci, da so korak pred njo. Ključne besede: invencija, inovacija, inovacijski proces, zrelo podjetje, lastni kapital, tuji kapital, Radgonske gorice d.d., Zlata radgonska penina, GREGOIRE –G 132, Izvoz
Ključne besede: Ključne besede: invencija, inovacija, inovacijski proces, zrelo podjetje, lastni kapital, tuji kapital, Radgonske gorice d.d., Zlata radgonska penina, GREGOIRE –G 132, Izvoz
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 837; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici