| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POUČEVANJE POUKA NARAVOSLOVJA IN TEHNIKE Z UPORABO KVIZOV IN UGANK
VALENTINA MERNIK, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Med sodobne oblike poučevanja pouka naravoslovje in tehnika, lahko vključimo tudi uporabo kvizov in ugank, zato so v prvih straneh diplomskega dela povzete glavne značilnosti ugank in kvizov ter predstavljene in s primeri ponazorjene različne vrste ugank in kvizov. Primeri se nanašajo na uporabo pri pouku naravoslovja in tehnike. Diplomska naloga vsebuje tudi uporabo kvizov in ugank v funkcijah pridobivanja, razširjanja, utrjevanja in preverjanja znanja. V tem kontekstu se diplomsko delo d
Ključne besede: kvizi, uganke, naravoslovje in tehnika, priprave, razredna stopnja
Objavljeno: 23.04.2009; Ogledov: 4681; Prenosov: 552
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
PREVERJANJE ZNANJA S KVIZI V OKOLJU MOODLE
Maja Delopst, 2013, diplomsko delo

Opis: E-izobraževanje spada med najsodobnejše načine prenosa znanja. Njegova priljubljenost iz leta v leto narašča. Eden izmed sistemov za izvajanje e-izobraževanja je Moodle. Moodle omogoča pripravo, upravljanje in izvedbo izobraževanja na daljavo. Pomembna sestavina vsakega izobraževanja je preverjanje znanja. Eden od popularnejših načinov preverjanja znanja, tako za učitelje kot tudi za učence, je uporaba kvizov. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili klasičen način izobraževanja in preverjanje znanja ter e-izobraževanje in e-preverjanje znanja. V nadaljevanju smo predstavili okolje Moddle. Predstavili smo razvoj delovanja Moodl-a v Svetu in Sloveniji ter njegove bistvene značilnosti. Podrobneje smo predstavili uporabo Moodl-a za učitelje in učence. Pripravili smo navodila za izgradnjo in reševanje kvizov. V praktičnem delu smo sestavili kviz v okolju Moodle za študente Fakultete za organizacijske vede Kranj, pri predmetu teorija izobraževanje. Študentje so test rešili v obdobju med predavanji in vajami. Naredili smo krajšo analizo odziva in znanja študentov.
Ključne besede: e-izobraževanje, e-preverjanje znanja, Moodle, kvizi
Objavljeno: 11.12.2013; Ogledov: 1550; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici