SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Robert Kocen, 2013, diplomsko delo

Opis: Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede: Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 18.11.2013; Ogledov: 688; Prenosov: 143
.pdf Polno besedilo (1,47 MB)

2.
Napovedovanje proizvodnega programa
Tadej Pungartnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljena problematika napovedovanja. V teoretičnem delu je najprej prikazan proces in pomen napovedovanja, ter dejavniki, ki vplivajo na napovedovanje. Sledi podroben pregled kvantitativnih ter kvalitativnih metod napovedovanja. V nadaljevanju teoretičnega dela so predstavljeni načini merjenja natančnosti napovedovanja. Teoretičnemu delu magistrske naloge sledi praktičen prikaz izdelave napovedi. Glavni cilj magistrske naloge je bil izdelati napovedi z uporabo izbranih kvalitativnih metod napovedovanja na podlagi realnih podatkov v obliki časovnih vrst. Metode, ki smo jih uporabili pri napovedovanju so: napovedi iz linearnega trenda, metoda drsečega povprečja, metoda uteženega drsečega povprečja in metoda enostavnega eksponentnega glajenja. Z uporabo teh štirih izbranih metod smo dobili dvanajst različnih napovedi za tri izbrane primere. Rezultate napovedovanja smo primerjali z dejanskimi podatki in tako določili odstopanja in posledično natančnost posameznih metod napovedovanja. Na podlagi medsebojne primerjave odstopanj in napak pri posameznih metodah smo lahko določili najprimernejšo metodo za napovedovanje. Le ta je v našem primeru metoda uteženega drsečega povprečja. Ta metoda se je namreč izkazala kot najbolj natančna pri vseh treh primerih napovedovanja na podlagi časovnih vrst realnih podatkov. Ob koncu smo za vsak realni primer napovedovanja razvrstili metode po vrstnem redu glede na natančnost.
Ključne besede: napovedovanje, časovna vrsta, kvalitativne metode napovedovanja, kvantitativne metode napovedovanja, natančnost napovedovanja
Objavljeno: 28.05.2015; Ogledov: 660; Prenosov: 67
.pdf Polno besedilo (2,37 MB)

3.
Napovedovanje prodaje izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o.
Andreja Kebler, 2015, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V projektni nalogi je predstavljeno napovedovanje prodaje v podjetjih, kvantitativne metode za napovedovanje ter kazalci za preveritev točnosti napovedi. Glavni cilj te projektne naloge je bil napovedati prihodke od prodaje ter količino izdelanega izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o. z naslednjimi kvantitativnimi metodami napovedovanja: metoda drsečih aritmetičnih sredin, tehtana aritmetična sredina, metoda eksponentnega izravnavanja, metoda izboljšanega eksponentnega izravnavanja, linearni trend ter napovedovanje s sezonsko komponento. Preverili smo tudi točnost izračunanih napovedi na podlagi različnih kazalcev točnosti napovedovanja, kot so: povprečni absolutni odklon, povprečni absolutni odstotni odklon in kumulativna napaka.
Ključne besede: napovedovanje prodaje, kvantitativne metode napovedovanja prodaje, napovedani prihodki od prodaje, napovedana prodana količina, točnost napovedovanja prodaje
Objavljeno: 19.08.2015; Ogledov: 492; Prenosov: 53
.pdf Polno besedilo (1,71 MB)

4.
Napovedovanje proizvodnega programa v podjetju Arcont d.d.
Benjamin Bokan, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na problematiko napovedovanja proizvodnega programa v podjetju Arcont d.d.; v glavnem je razdeljeno na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prikaz procesa in pomena napovedovanja, ki mu sledi pregled kvalitativnih in kvantitativnih metod napovedovanja ter pregled načinov merjenja natančnosti napovedi. Praktični del magistrskega dela zajema izdelavo napovedi na podlagi realnih podatkov iz preteklosti. Z uporabo izbranih kvantitativnih metod napovedovanja smo izdelali dvajset napovedi za pet izbranih primerov. Metode, uporabljene pri napovedovanju, so: metoda enostavnih srednjih vrednosti, metoda drsečih srednjih vrednosti, metoda uteženih srednjih vrednosti in metoda enostavnega eksponentnega glajenja. Natančnost napovedi smo izračunali na podlagi primerjave napovedi z dejanskimi podatki. Odstopanja posameznih napak smo med seboj primerjali in tako določili najprimernejšo metodo napovedovanja za izbran primer. Metoda, ki se je v vseh primerih izkazala za najbolj natančno, je metoda uteženega drsečega povprečja.
Ključne besede: napovedovanje, natančnost napovedovanja, kvalitativne metode napovedovanja, kvantitativne metode napovedovanja
Objavljeno: 07.09.2017; Ogledov: 102; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (3,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici