1. |
2. |
3. Raziskava zadovoljstva odjemalcev z novo znamko izdelka : diplomsko deloKarmen Rautar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, novi proizvodi, odjemalec, zadovoljstvo, izdelki, politika izdelka, pijače, oglaševanje, ekonomska propaganda, meritve, blagovne znamke, zaznavanje, kvaliteta, Slovenija, mineralne vode, identiteta, image, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1106; Prenosov: 49
Celotno besedilo (538,05 KB) |
4. PARAMETRI NAČRTOVANJA IN IZVEDBE VAROVANJA NASADOV PRED MRAZOM Z OROŠEVANJEMErvin Baukman, 2010, diplomsko delo Opis: V Sadjarskem centru Gačnik sem ugotovil, da postavljena akumulacija velikosti 5500 m3 ne zagotavlja dovolj vode za kvalitetno oroševanje, saj je nasad v velikosti 8 ha večji od načrtovanega 5 ha. Izračunal sem, da bi sedanji nasad moral imeti akumulacijo v velikosti 8160 m3. Zato lahko pride ob intenzivnem oroševanju, ki traja več dni zapored, do pomanjkanja vode v akumulaciji. Prikazal sem tudi, da tudi lega nasada vpliva na kvaliteto oroševanja. Ob merjenju pretoka vode na razpršilcu na vrhu nasada sem ugotovil, da je pretok 0,36 m3/h, premajhen za optimalno zaščito cvetov proti pozebi. S pomočjo tabel in grafov sem primerjal, koliko dni je bilo oroševano in kakšni so bili rezultati. Ugotovil sem, da lahko pravilno in pravočasno oroševanje v veliki meri zaščiti nasad pred pozebo. Ključne besede: oroševanje / akumulacija / razpršilec / pretok vode / kvaliteta zaščite Objavljeno v DKUM: 15.10.2010; Ogledov: 2136; Prenosov: 144
Celotno besedilo (3,71 MB) |
5. Pregled oglaševanja skozi zgodovino podjetja Radenska d.d. Radenci : diplomsko deloVesna Šavel, 2006, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, zgodovina, ekonomska zgodovina, zgodovinski pregledi, blagovne znamke, zaznavanje, kvaliteta, svet, Slovenija, pijače, mineralne vode, identiteta, image, predstava, oblikovanje, simboli, design Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2891; Prenosov: 483
Celotno besedilo (4,94 MB) |
6. Politika tržnega komuniciranja v Termah Čatež : diplomsko deloEvgen Uršič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, tržne poti, marketing, trženje, zdravilišča, predstava, kvaliteta, standardi, ekonomska propaganda, reklama, oglaševanje, oglasi, prodajna politika, mediji, tisk, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, zdraviliški turizem, tržna analiza, tržne raziskave, mineralne vode, ponudba Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2613; Prenosov: 342
Celotno besedilo (480,64 KB) |
7. Problematika vpliva kvalitete vode v mestnem omrežju centralne kurjave v Velenju : diplomsko delo visokostrokovnega študijskega programaJudita Krneža, 1999, diplomsko delo Ključne besede: dozacija zaščitnih sredstev, razplinjanje kisika, kvaliteta vode, obtočne vode, pH, karbonati, sulfati, silikati, fosfati, korozija, trdota vode Objavljeno v DKUM: 26.07.2007; Ogledov: 2313; Prenosov: 0 |
8. |
9. |