| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
ANALIZA UČBENIKOV ZA NARAVOSLOVJE V ŠESTEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Maja Stajnko, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsako leto so učitelji postavljeni pred težko odločitev, kateri učbenik izbrati za predmet, katerega poučujejo. Izbirajo pa lahko med učbeniki različnih avtorjev in različnih založb. Prav tako pa je pomembno, da je te učbenike potrdil Strokovni svet Republike Slovenije za tekoče šolsko leto, kajti le-ti učbeniki po predpisih zadoščajo osnovnim kriterijem — pokrivajo učne cilje in so strokovno vsebinsko ustrezni. V tem diplomskem smo želeli analizirati in primerjati učbenike za naravoslovje v 6. razredu devetletne osnovne šole. Naredili smo kvantitativno in kvalitativno analizo učbenikov in ugotovili, da se učbeniki razlikujejo med seboj po številu strani, vprašanj, tujk, kakor tudi ilustrativnem gradivu. Zraven števila vprašanj nas je zanimalo tudi, na kakšnih kognitivnih nivojih po Bloomu in revidiranem Bloomu po Andersonovi in Krathwohlu se nahajajo vprašanja v učbenikih. Tudi na podlagi tega kriterija smo ugotovili, da se učbeniki med seboj močno razlikujejo. Zraven tega smo na koncu primerjali še učbenike za naravoslovje 6 z učbeniki biologije 9 (Matjašič, rokopis), pri čemer smo ugotovili, da se učbeniki razlikujejo zaradi različne razvojne stopnje učencev, kateri so namenjeni. Ker so učbeniki za naravoslovje 6 namenjeni nižji razvojni stopnji učencev, smo ugotovili, da je v njih manj tujk in manj vprašanj, več pa je slikovnega in ilustrativnega gradiva. Zanimivo je bilo spoznanje, da so tako v učbenikih za naravoslovje 6 in biologijo 9 vprašanja na nižjih kognitivnih nivojih, čeprav smo lahko skoraj z gotovostjo trdili, da vprašanja ne bodo na istem kognitivnem nivoju.
Ključne besede: učbeniki, kvalitativna analiza, kvantitativna analiza, Bloomova taksonomija, revidirana Bloomova taksonomija.
Objavljeno: 05.04.2011; Ogledov: 2419; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici