| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 61
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
VEDENJE PORABNIKOV PRI NAKUPU OTROŠKIH IGRAČ
Katja Gregorčič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vedenje otrok in staršev pri nakupu otroških igrač. Kot sem ugotovila, je otroški trg zelo razvit in oglaševalci skoraj vsak dan razvijajo nove metode, kako pritegniti otrokovo pozornost. Res je, da o nakupih otroških igrač odločajo starši, ki upoštevajo predvsem funkcionalnost igrače, a pri tem veliko vlogo igrajo tudi otroci in njihove želje. Oni so tisti, ki dajo pobudo, izberejo in povedo kaj jim je všeč. Presenetljivo je, da je raziskava pokazala, da starši ne zapravijo več denarja za nakup igrač kadar nakupujejo z otroki. Temu verjetno botruje tudi dejstvo, da imajo danes otroci že tako preveč igrač in se starši bolj zavestno odločijo kdaj in kakšno igračo kupiti. Poleg tega pa pomembno vlogo igra tudi cena, saj se staršem zdijo igrače predrage. Zelo pomembno vlogo pri nakupu igrač imata kakovost in varnost igrač. Starši se zavedajo in cenijo dobre igrače, vedno bolj pa so o tem tudi obveščeni.
Ključne besede: • otrok • starši • igrača • nakup • kupec • porabnik
Objavljeno: 18.11.2009; Ogledov: 1853; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (722,93 KB)

5.
VPLIV PRODAJNEGA OSEBJA NA USPEŠNOST PODJETJA
Andreja Kocjančič, 2009, diplomsko delo

Opis: Sodobna prodaja izhaja iz dejstva, da je njena uspešnost povezana predvsem z ustvarjanjem in ohranjanjem dolgoročnih, tesnih in medčloveških odnosov prodajalca s kupci. Bistvo prodaje je v tem, da je potrebno najprej pritegniti kupčevo pozornost, mu vzbuditi interes in željo po nakupu določenega izdelka, povzročiti odločitev o nakupu in ga prepričati, da se je odločil pravilno tudi po tem, ko je prodaja že sklenjena. Prodajalci so pomembni zato, ker je v veliki meri prav od njih odvisno, ali bo prodajno podjetje uspešno ali ne. Zato mora prodajno podjetje delati na tem, da si bo zagotovilo najbolj usposobljene prodajalce in da bo skrbelo tudi za nadaljnja usposabljanja svojega osebja. Najpomembnejše pri vsem tem pa je to, da prodajalec vzpostavi pravilen odnos s kupcem, da le-tega postavi v center dogajanja in se mu popolno posveti ter ga posluša s čim manj prekinitvami. Pridobiti mora čim več informacij, na podlagi katerih bo lahko kupcu pomagal pri odločitvi in uspešno zaključil prodajo. Doseči mora to, da bo kupec zapustil prodajalno zadovoljen in da se bo še kdaj vrnil. Ključni element je v uspešnem prodajnem podjetju prav prodajalec.
Ključne besede: medčloveški odnosi, prodaja, kupec, izdelek, nakup, prodajalec, uspešno prodajno podjetje, usposabljanje, zadovoljstvo kupca
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 1598; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (314,40 KB)

6.
REŠEVANJE REKLAMACIJ V IKA D.O.O.
Nataša Mravlje, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena analiza števila in vrste reklamacij v podjetju Ika d.o.o.. Preko elektronske pošte ter na sedežu podjetja je bila aprila 2009 izvedena raziskava o številu ter vrsti reklamacij v podjetju. Analiza anket je pokazala, da je v podjetju 60 % količinskih in 40 % kakovostnih reklamacij. Največ reklamacij 47% je bilo na področju ogrevalne tehnike sledi ji sanitarni program 34%, vodovod 16 % ter industrijski program. Kljub reklamacijam bodo stranke še vedno kupovale v podjetju. Vsaka reklamacija, ki jo podjetje prejme, je povratna informacija, kjer lahko spremljamo proizvajalce in izvajalce ter kakovost njihovih izdelkov in storitev V primeru, če je kakovost nekega proizvajalca na nižji ravni se z njim najprej pogovorimo o možnih izboljšavah pri kakovosti izdelka ter o možnosti zamenjave le-tega, če se kakovost njegovega izdelka ne bo izboljšala. Torej je potrebno proizvajalca izdelka vspodbujati, da skuša izboljšati kakovost svojih izdelkov, da ne bi prihajalo do reklamacij ter s tem povzročalo nezadovoljstvo kupca. Zato bi v podjetju morali s primernim sistemom obravnavanja reklamacij in računalniškim programom stalno nadzorovati količino reklamacij, ki prihajajo v podjetje ter obveščati proizvajalce in izvajalce o nastalih reklamacijah zaradi njihovih izdelkov.
Ključne besede: - kupec - reklamacija - postopek reševanja reklamacij - kakovost izdelkov
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 2205; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (400,52 KB)

7.
PRENOVA POSLOVANJA Z UVEDBO INTEGRALNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU COKLA N1, D.O.O.
Mojca Šrol, 2009, diplomsko delo

Opis: Naše gospodarstvo se nahaja pred vedno zahtevnejšimi pogoji poslovanja na mednarodnih trgih. Proces prenove poslovanja podjetij na poti v tržno ekonomijo je na stopnji razvoja in uveljavljanja bolj odprtih in dinamičnih kultur podjetij. Za takšno stanje je značilno uveljavljanje sodobnih organizacijskih prijemov, ki vzpostavljajo bolj sploščeno organizacijsko strukturo, sposobno hitrejšega odziva na tržne zahteve. Življenjski tok takšnega procesa je pravočasna in kvalitetna tržna informacija. V diplomski nalogi sem predstavila malo podjetje Cokla N1 d.o.o., ki ima organizacijske in poslovne probleme. Posebno pozornost sem posvetila analizi poslovanja in procesu realizacije kupčevega naročila. V drugem delu diplomske naloge sem skušala obstoječe stanje izboljšati in nadgraditi, tako da smo se odločili za zamenjavo programskega paketa samega poslovanja in tako skrajšati izvajalne čase predvsem pa omejiti stroške, ki so povezani le s tem. V zadnjem delu sem ocenila, koliko finančnih sredstev potrebujemo, za izvedbo prenove poslovanja podjetja.
Ključne besede: kupec, informacijski sistem, poslovni proces, elektronsko poslovanje, strateški dobavitelj
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 1583; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

8.
ANALIZA KARAKTERISTIK KAKOVOSTI PROMOTORKE
Eva Kokalj, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je usmerjena k analizi karakteristik kakovosti promotorke oziroma promotorja. Želimo ugotoviti katere karakteristike kakovosti so kupcem pri promotorki najbolj in katere najmanj pomembne, da bi bilo izvajanje promocije kar najbolj kakovostno in usmerjeno predvsem h kupčevim potrebam in željam. Raziskovali smo pomembnost primernega odnosa in komunikacije promotorke do kupca, kakšne naj bi bile njene osebne lastnosti, zunanja podoba, obleka in primeren čas ter kraj, kjer naj bi se promocijska dejavnost odvijala. Rezultat raziskave so ugotovljene karakteristike kakovosti, ki so kupcem pri promotorki in izvajanju njene dejavnosti najpomembnejše: primerna in vljudna komunikacija, znanje in strokovnost ter prijaznost. Rezultati kažejo, da so promotorke dobro sprejete, saj so pri kupcih zaželene in se jih na prodajnih mestih ne izogibajo. Ugotovljene karakteristike kakovosti lahko služijo kot smernice, ki naj bi jih imela promotorka za kakovostno delovanje. To pa bi bilo usmerjeno k željam kupca ter učinkovitejšim prodajnim rezultatom, v korist tako promotorke kot podjetja. Tako bi podjetje z upoštevanjem rezultatov, pridobljenih v raziskavi, s kakovostno storitvijo promocije na trgu ponujalo nekaj več ter obenem zadovoljilo tako potrebe kupcev kot lasten interes. V današnjem času, kjer se vsakodnevno srečujemo z novimi izdelki, pa je lahko dodatna kakovostna storitev, ki ustreza kupčevim željam, velik korak pred konkurenco.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Kakovost storitev, kakovost promocije, promotorka, kupec
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2195; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

9.
VLOGA IZOBRAŽEVANJA PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU LJUBLJANSKE MLEKARNE D.D.
Petra Alič, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju je dober prodajalec ali prodajna ekipa velikega pomena. Dober prodajalec se ne rodi, pač pa se skozi leta izkušenj in izobraževanja, tako formalnega kot neformalnega, nenehno izoblikuje in nadgrajuje. Njegova odličnost in sposobnost pa se merita in ocenita lahko le finančno. Izpostavili smo nekaj ključnih sposobnosti, ki jih potrebuje prodajno osebje za uspešno prodajo. Predstavili smo tudi pomen ključnega kupca ter ga s Swot analizo umestili na pravilno mesto. Pogledali smo pogajalske trike, ki jih kupci največkrat uporabljajo v pogajanjih s prodajalci, proizvajalci uporabljajo ter najboljše odzive nanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in raziskovalnega dela. Pri raziskovalnem delu smo izvedli anonimno anketo o potrošniških navadah kupcev. Rezultati ankete so nam lahko v pomoč pri nadaljnji usmeritvi prodaje v podjetju.
Ključne besede: prodajno osebje, prodaja, kupec, prodajna ekipa, izobraževanje
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 780; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

10.
POSLOVANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Tadeja Pokovec, 2009, diplomsko delo

Opis: Poslovanja v trgovini na drobno obsega procese narocanja blaga, prevzemanja blaga,pripravo blaga za prodajo, zagotavljanje kakovosti blaga in urejenosti prodajnih polic, informiranje kupcev, prodajo-zaracunavanje blaga kupcu in poprodajne aktivnosti. Za uspešnost poslovanja je pomembno, da spremljamo zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, izsledke raziskave skrivnostnega kupca in da gospodarno upravljamo z zalogami blaga in optimiziramo stroške, ki nastajajo v procesu od nabave pa vse do prodaje blaga koncnemu kupcu. V diplomski nalogi so prepletena razmišljanja avtorjev, ki so poznavalci poslovanja v trgovski branži, vecji del naloge pa temelji na lastnih spoznanjih, torej na osebnih delovnih izkušnjah, zato se v delu posvecam proucevanju market programa-prodaji živil, ki predstavlja tudi glavni del poslovanja v podjetju Mercator d.d.. Na podrocju maloprodaje je za uspešnost poslovanja maloprodajne enote pomembno, da poslovanje nenehno spremljamo in se prilagajamo vsaki situaciji na trgu. V spremljanje uspešnosti poslovanja maloprodajne enote so vkljucene vse ravni vodstva podjetja. Podjetje posluje v skladu z veljavno zakonodajo, s prejetimi standardi poslovanja, internimi predpisi in etiko poslovanja. Vsi zaposleni v podjetju Mercator d.d. se trudimo za uresnicevanje slogana »Mercator, najboljši sosed!«. Uresnicevanje kupcevih potreb in želja, strokovni pristop pri spremljanju poslovanja v trgovini na drobno ter odprtost za uvajanje novosti na tržišcu, so primarni cilji poslovanja in so pogoj za konkurencen nastop na trgu, še posebej v obdobju recesije, ko so možnosti za uspeh težje dosegljive.
Ključne besede: poslovanje, trgovina na drobno, planiranje, zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, skrivnostni kupec, optimiranje stroškov, optimiranje zalog blaga, uspešnost poslovanja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 2934; Prenosov: 759
.pdf Celotno besedilo (212,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici