| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA CILJNIH SKUPIN PRI KATALOŠKI PRODAJI
Katja Gorenc, 2009, diplomsko delo

Opis: Dandanes nam hiter življenjski tempo in številne obveznosti, dopuščajo le malo časa. Vse to se odraža tudi pri nakupovanju v trgovskih centrih, za katerega je lahko idealna rešitev kataloška prodaja. Prinaša tako dobre kot slabe plati, vendar dobro osveščeni potrošniki, s takšno obliko nakupovanja lahko le pridobijo. Namen diplomskega dela je opredeliti pomen neposrednega trženja s poudarkom na kataloški prodaji in predstaviti dosedanja spoznanja ter prikazati obstoječe stanje tovrstnega trženja. Cilj raziskave je predvsem boljše poznavanje kupcev kataloške prodaje, torej spoznati nakupne navade in značilnosti posameznega tržnega segmenta. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena spoznanja teoretikov o neposrednem trženju, njegov pomen v današnjem času in njegove značilnosti. Podrobneje je predstavljena kataloška prodaja. Poudarek pa je na analizi porabniških trgov in nakupnega vedenja. Raziskovalni del sem opravila s pomočjo metode anketiranja. Anketni vprašalnik je izpolnilo 50 anketirancev, sama anketa pa je vsebovala 14 vprašanj. Postavila sem tudi nekaj hipotez, ki sem jih testirala s pomočjo Pearsonovega koeficienta. Pomembnejše ugotovitve raziskave so, da se kataloško trženje vse bolj razvija tudi v Sloveniji, takšne oblike se poslužuje vse več potrošnikov, tako ženske kot moški. Slednji se najpogosteje odločajo za nakup pohištva in stvari za dom in okolico, medtem ko se ženske v večini odločajo za nakup oblačil in obutve. Temu primeren je tudi znesek enkratnega nakupa. Ženske porabijo več časa za sam ogled kataloga, prav tako ga dalj časa hranijo. Starejši anketirani izdelke najpogosteje naročajo prek klasične naročilnice po pošti, medtem ko se mlajši, vse bolj pogosto odločajo za naročilo prek spleta. Cena in kakovost izdelkov, sta bili ocenjeni povprečno, brez večjih odstopanj navzgor ali navzdol.
Ključne besede: neposredno trženje, kataloška prodaja, kupci/ potrošniki
Objavljeno: 29.09.2009; Ogledov: 2357; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (392,73 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici