| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 179
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalni marketing
Eva Križanič, 2018, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je trg zasičen s številnimi izdelki in konkurenca je iz dneva v dan močnejša, zato moramo izdelke narediti čim bolj opazne in dostopne strankam. To nam omogoča digitalni marketing. Digitalni marketing je eno izmed orodij, preko katerega je omogočeno obojestransko komuniciranje s širšo publiko z namenom, da najdemo zainteresirane ljudi in jih pretvorimo v končne uporabnike. Nekatera podjetja se še vedno posvečajo bolj povečanju prodaje in tržnega deleža kot zadovoljstvu in potrebam kupca, kar bi v svetu digitalizacije moralo biti prioriteta podjetja. Digitalnemu marketingu namenijo majhen del sredstev, kar se odraža tudi v pomanjkanju strokovnjakov in veščin pri zaposlovanju. Osredotočenost na kupca kljub temu upošteva že tretjina podjetij in za izboljšanje kupčeve izkušnje v prihodnosti načrtujejo tehnološke rešitve, saj se zavedajo, da jim to prinaša dobre poslovne rezultate. Digitalizacija v poslovanju podjetja prinaša številne prednosti za podjetje in navsezadnje tudi za potrošnike, moramo pa nenehno spremljati novosti in izbrati pravo obliko komuniciranja z našimi potrošniki.
Ključne besede: digitalni marketing, komuniciranje, digitalna transformacija, oblika oglaševanja, kupci.
Objavljeno: 19.12.2018; Ogledov: 907; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (695,71 KB)

2.
Prenova kreditno limitnega procesa za povečanje prodaje
Vladimira Kogovšek Volk, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Problem Izvršnega področja veleprodaja trgovskega podjetja Mercator d.d. je podaljševanje trajanja procesa odobritve kreditnega limita. Kupec pričakuje informacijo o stanju kreditnega limita v realnem času, torej v času oddaje naročila, kar pa mu prodajna služba proučevanega trgovskega podjetja ne more zagotoviti, kar ima za posledico upad prihodkov podjetja. Prav tako prodajna služba nima na voljo strukturiranega prikaza podatkov o stanju terjatev in kreditnih limitov za obstoječe kupce ter potencialih novih kupcev. Uporabili smo metodo grafičnega prikaza za posnetek obstoječega stanja procesa za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Na podlagi zbranih dejstev smo pripravili seznam predlaganih izboljšav. Učinkovitost predlaganih izboljšav smo ugotavljali z metodo intervjuja. Glavni rezultat predstavlja prenovljen proces za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Izdelali smo model za oceno potencialnih kupcev trgovskega podjetja Mercator d.d. v trgovski dejavnosti. Pripravili smo tudi strukturiran izpis podatkov o finančnih informacijah kupcev na grafični - vizualni način kot rešitev za hitro in učinkovito spremljanje podatkov o kupcih.
Ključne besede: kreditni limit, terjatve, potencialni kupci, prenova procesa, podpora poslovanju, obvladovanje podatkov
Objavljeno: 23.11.2018; Ogledov: 509; Prenosov: 0

3.
Trženje zdravil brez recepta v Sloveniji
Martina Mušič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Ljudje se v današnjem svetu hitrega tempa življenja vse bolj zavedamo kako pomembno je naše zdravje. Na trgu se vsakodnevno pojavljajo nova zdravila brez recepta. Za uspešnost podjetja je ključnega pomena, da prepozna potrebe, pričakovanja in želje potencialnih kupcev. Pomembno je, da kupec začuti pripadnost podjetju, ter tako lahko posežemo na čustveno raven posameznika. Prepričamo jih lahko, da je naše zdravilo brez recepta najboljša izbira za njihovo zdravje. Predstavili in preučili smo ključne pojme za lažje razumevanje trženjskih osnov. V nadaljevanju smo predstavili metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki nam pomagajo razumeti, kako trg deluje in kaj vse vpliva nanj. Z raziskavo smo ugotovili, kateri načini trženja so najbolj učinkoviti v farmacevtskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju trženja. Na podlagi ugotovitve raziskave smo podali predloge, kaj podjetje lahko stori, da kupca prepriča, da se odloči prav za njihovo zdravilo brez recepta. Ugotovili smo, da se potrošniki za določenega ponudnika zdravil brez recepta odločajo po predhodnih osebnih izkušnja, ter da oglasi ne spodbudijo kupca k odločitvi za nakup zdravila brez recepta. Predlagamo, da farmacevtsko podjetje razišče trg in ciljne kupce ter kaj so njihove želje. Pomembno je, da podjetje zna zadovoljiti kupčeve potrebe ter zna z njimi dobro komunicirati, saj le tako, lahko ostaneta dolgoročna partnerja v dobrih odnosih. Visoka učinkovitost zdravila brez recepta in zadvoljstvo kupcev pa so glavni recept, da podjetje še naprej dobro posluje na slovenskem trgu.
Ključne besede: - trženje - zdravila brez recepta - potencialni kupci - farmacija
Objavljeno: 10.09.2018; Ogledov: 416; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

4.
Analiza vidikov managementa kakovosti v podjetju Flis d.o.o
Boštjan Mulej, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Kakovost poslovanja podjetja je ključna za zadovoljstvo kupcev in za dobre poslovne rezultate. V diplomskem delu smo obravnavali analizo vidikov managementa kakovosti v podjetju Flis, d. o. o. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični vidik. V teoretičnem delu predstavljamo pojem kakovosti, management celovite kakovosti, model odličnosti EFQM, cilje doseganja kakovosti, funkcionalno kakovost, standarde kakovosti, kakovost kot pogoj za zadovoljstvo kupcev, metodo za analizo kakovosti storitev, družbeno odgovornost podjetja za kakovostno poslovanje. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, katere dimenzije kakovosti stranke podjetja Flis, d. o. o., najbolj cenijo in kako ocenjujejo posamezne dimenzije kakovosti, ki jo prejemajo. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Sodelovalo je 60 anketiranih strank. Na podlagi dobljenih ugotovitev in obstoječe strokovne literature smo oblikovali smernice za doseganje višje kakovosti pri prodaji izdelkov. Smernice so predstavljene v dimenzijah, po katerih je bil oblikovan tudi anketni vprašalnik. Te dimenzije so kakovost storitev, zaposleni podjetja, dostopnost in komunikativnost zaposlenih, ugled podjetja, družbena odgovornost podjetja in splošna kakovost.
Ključne besede: kakovost, podjetje, management, smernice, kupci
Objavljeno: 06.09.2018; Ogledov: 352; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (823,19 KB)

5.
Pomen marketinga v prodaji nepremičnin
Tamara Ćuk, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes je potreba po marketingu v nepremičninskem podjetju močno narastla. Prepoznati potrebe, želje in pričakovanja potencialnih kupcev so bistvenega pomena za uspešnost podjetja. Ta nam omogoča, da se osredotočimo ravno na te dejavnike in lastnosti ter posežemo na čustveno ravnem posameznika. Tako jih lahko prepričamo, da je ravno naše nepremičninsko podjetje tisto, katero jim bo omogočilo, da se vselijo v svoj sanjski dom, poslovne prostore itd. Marketing je zelo razširjen pojem in danes predstavlja velik del uspeha posameznim podjetjem, organizacijam in prav tako tudi posameznikom. Z marketingom lahko dosežemo višjo uspešnost na področju prodaje in prepoznavnosti. V diplomski nalogi smo predstavili pojme nepremičnina, marketing in marketing v nepremičninskem podjetju. Ugotovili smo, kateri marketinški prijemi so bistveni v nepremičninskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju marketinga. Z anketo smo ugotavljali, kaj je po mnenju potencialnih kupcev najbolj pomembno pri prodaji in nakupu nepremičnine. Z izvedbo intervjuja zaposlene v podjetju PAK Invest d.o.o. pa smo pridobili konkreten vpogled v njihovo stališče glede marketinga v njihovem podjetju.
Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, ponudba, povpraševanje, potencialni kupci, marketing
Objavljeno: 09.06.2017; Ogledov: 812; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (936,37 KB)

6.
Analiza kupcev piva mikropivovarne Vizir
Ajda Mavrić, 2016, diplomsko delo

Opis: Mikropivovarne so pivovarne, ki proizvajajo majhne količine piva, tipično veliko manjše kot veliki proizvajalci piva. Značilno je, da dajejo poudarek na kakovosti okusov in pivovarski tehniki. Izraz in trend mikropivovarn se je v ZDA razširil leta 1980 in je bil na koncu uporabljen za označbo pivovarn, ki proizvedejo manj kot 15.000 sodov oziroma 1.800.000 litrov letno. V diplomskem projektu sem predstavila mikropivovarno Vizir, ki je danes pionir na področju craft pivovarstva v Sloveniji. Z mlado ter inovativno ekipo nizajo uspehe že od leta 2008. V njihovi pivovarni lahko najdemo zelo različne stile piva. Proizvajajo tako piva spodnjega vrenja (lager ali ležak) kot tudi piva zgornjega vrenja (ale piva). S pomočjo raziskave sem ugotovila, da imata mikropivovarni Vizir in Pelicon največjo stopnjo priklica pri pivcih piva. Najbolj priljubljeno pivo pri anketiranih je Nori Franc. Med najpomembnejše dejavnike pri izbiri piva spadajo kakovost, okus piva ter dobra založenost v trgovini. Splošno zadovoljstvo kupcev piva mikropivovarne Vizir lahko označimo kot zelo pozitivno.
Ključne besede: Mikropivovarna, Vizir, kupci, pivo, pivovarstvo
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 863; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

7.
UVAJANJE KONCEPTA CRM V PODJETJE TRGOVSKE DEJAVNOSTI
Nina Bencik, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki se ukvarja s trgovsko dejavnostjo se mora zavedati, da najboljša rešitev ohranjanje ter pozitivno poslovanje s kupci uvedba koncepta CRM. Če podjetje ne poskrbi za zadovoljstvo svojih kupcev, jih izgubi. Pri sami implementaciji koncepta v podjetje se morajo vsi zaposleni zavedati vrednot podjetja, pomena strank in kako s strankami ravnati. Podjetja se morajo prav tako zavedati, katere so najbolj zanesljive stranke v, ter razumeti njihove zahteve in kupne navade, katere imajo. Če želimo obdržati že dobljene odjemalce in si pridobiti nove, moramo vedno beležiti različne podatke in spremljati njihove kupne navade. Te podatke pa je seveda potrebno izbirati in hraniti, za kar je uvedba koncepta CRM odlična rešitev. Vpeljava koncepta CRM zahteva veliko truda in vodenja, prav tako pa zahteva od človeških virov veliko informacijskega znanja. Glavni cilj vpeljave je zadovoljiti potrebe odjemalcev, na podlagi katerega pridobimo zaupanja vredne odjemalce, kar nam dolgoročno prinese konkurenčno prednost na trgu.
Ključne besede: CRM - Upravljanje odnosov z strankami, trgovsko podjetje, prodaja, dobičkonosni kupci, dolgoročni odnosi.
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 652; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
PRENOVA CRM V PODJETJU DOMENCA D.O.O.
Andrej Šolinc, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Domenca, d. o. o., je vodilni ponudnik na regionalnem trgu registracije domen in spletnega gostovanja. Na tisoče strank in več deset tisoč letno naročenih storitev zahteva dober sistem za upravljanje podatkov o strankah ter čim učinkovitejšo avtomatizacijo poslovanja. Trenutna orodja za obvladovanje informacij so nastajala postopoma, ob pojavitvi potreb, zaradi česar so zgolj zadovoljiva rešitev. Velika količina časa, namenjenega iskanju informacij, veliko ročnega dela ter možnost napak so le nekatere težave, ki so posledica slabe informacijske podpore poslovanja. Hitra rast podjetja zahteva celovitejši in bolj strukturiran pristop, zato se je vodstvo Domence, d. o. o., odločilo za razvoj novega sistema CRM, ki bi te pomanjkljivosti odpravil. Izhodišče prenove so bile informacije, pridobljene od strank in sodelavcev podjetja, ter analiza šibkosti obstoječega sistema CRM s strani vodstva podjetja. Naslednji korak je bil predlog rešitve s specifikacijo zahtev, vključena so bila tudi priporočila za uporabniško izkušnjo ter stroške izvedbe. Po zaključku izdelave novega CRM je sledilo zelo podrobno testiranje, ki je potekalo na živih podatkih, vendar vzporedno s prejšnjim sistemom CRM. Rezultati so presegli pričakovanja, saj je uvedba novega CRM prinesla tudi nenačrtovane pozitivne učinke, ki ugodno vplivajo na dobičkonosnost Podjetja.
Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s kupci, odnosi s kupci, avtomatizacija, baza znanja
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 444; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (5,84 MB)

9.
RAZVOJ IN INTEGRACIJA SISTEMA CRM ZA PODPORO REZERVACIJSKEGA SPLETNEGA PORTALA
Mitja Hojnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V današnjem času, ko se trgi dramatično spreminjajo in se konkurenti v poslovnem svetu dnevno soočajo z velikimi izzivi, kot so globalizacija, rastoča konkurenca, zasičen trg in visoka pričakovanja ter želje strank, je izrazito pomembno, da podjetje nameni veliko pozornosti kakovostnim odnosom s strankami. Z dobrimi odnosi lahko podjetje računa na dolgoročno sodelovanje, zadovoljno in lojalno stranko in konec koncev tudi na finančno korist. Posledično si lahko s tem ustvari veliko konkurenčno prednost na trgu. Za takšen nivo poslovanja je ključnega pomena kombinacija ustrezne informacijske tehnologije in ustreznega sistema za upravljanje odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM). Z omenjenim sistemom pridobimo celostni pregled nad obstoječimi in potencialnimi kupci, pregled nad izvedenimi in planiranimi aktivnostmi, možnost prikazovanja analitičnih podatkov, kazalnikov uspešnosti prodaje, dobička ipd. V diplomskem delu bomo predstavili, kaj je sistem CRM ter njegov razvoj in integracijo z rezervacijskim portalom, hkrati pa bomo pokazali, da lahko le s pomočjo takšnega celovitega sistema, kot je sistem CRM, pridobimo konkurenčno prednost na tržišču. Pod konkurenčno prednost štejemo dejstva, kot so izboljšani in celoviti podatki o strankah, njihove potrebe in želje, ažurne informacije o obnašanju tržišča ter informacije o potencialnih poslovnih priložnostih in o celostnem procesu prodaje od začetka do konca. Z razvojem lastnega sistema CRM dosežemo večjo možnost za enostavnejše integracije z ostalimi sistemi in orodji v podjetju ter prilagoditev sistema potrebam in željam trenutnih uporabnikov, hkrati pa se osredotočimo predvsem na stranke in ne samo na profitabilnost.
Ključne besede: CRM, implementacija, spletna aplikacija, rast podjetja, zadovoljni kupci
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 398; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (7,65 MB)

10.
TVEGANJE PRI NAKUPU IN PRODAJI NEPREMIČNIN
Urban Bolarič, 2016, diplomsko delo

Opis: Za temo diplomskega dela s področja nakupa in prodaje nepremičnin sem se odločil predvsem z razloga, ker sem se s tovrstnimi pravnimi posli že srečeval in spoznal, kako se lahko na videz nezahtevni postopki brez strokovne obravnave neugodno zaključijo. Presenetila me je neprevidnost prodajalcev in kupcev, ki se ne zavedajo tveganj, katerim so izpostavljeni pri samem trgovanju z nepremičninami. V svoji diplomski nalogi bom tako predstavil predvsem varen način trgovanja z nepremičninami v skladu veljavno zakonodajo in na to navezal tveganja pri nakupu in prodaji nepremičnin. Promet z nepremičninami se odvija vsakodnevno in vsaj enkrat v življenju se vsakdo pojavi v vlogi kupca ali prodajalca. Običajno je večina prebivalstva najprej deležna vloge kupca, ki se sooča z reševanjem stanovanjskega problema, in morda kasneje vloge prodajalca, ki upravlja z svojim ali družinskim premoženjem, bodisi z namenom plemenitenja premoženja ali prodaje zaradi različnih socialnih okoliščin. Zgodovinsko gledano je bila pravica in možnost trgovanja z nepremičninami v domeni manjšine, predvsem premožnejšega dela prebivalstva, kot sta plemstvo in duhovščina. Predmetnih nepremičninskih poslov je bilo v primerjavi z današnjim obsegom relativno malo, imeli so večji poudarek na obličnosti in ravno zaradi navedenega so bile transakcije varnejše, a hkrati tudi manj pregledne za širšo javnost. Danes je promet z nepremičninami množičen pojav, v katerem sodeluje večina aktivnega prebivalstva, kar zagotovo vpliva na večji obseg zlorab in nevarnosti, s katerimi se soočajo stranke na eni ali drugi strani, torej kot kupci oziroma kot prodajalci. Pomembno je, da posamezne nepremičninske transakcije realiziramo na pravno kar najbolj varen način od sklenitve pogodbe do vpisa v zemljiško knjigo. Pri pisanju diplomskega dela se bom osredotočil predvsem na pravno ureditev s področja trgovanja z nepremičninami na področju Slovenije, povzel bom osnovne pojme in skušal skozi sodno prakso in razpoložljivo literaturo orisati probleme, s katerimi se soočajo kupci in prodajalci pri nepremičninskih transakcijah.
Ključne besede: nepremičnine, kupci in prodajalci pri nepremičninskih transakcijah, zlorabe in tveganja pri nepremičninskih transakcijah, varen način trgovanja z nepremičninami.
Objavljeno: 24.06.2016; Ogledov: 616; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (286,44 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici