| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Proces vodenja razvoja izdelka s poudarkom na upoštevanju kupčevih želja
Davorin Mesarič, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo najprej opisali dve metodi razvoja izdelka, in sicer PIP metodo in QFD metodo. V nadaljevanju bomo na praktičnem primeru razvoja novega sokovnika za podjetje Philips primerjali samo zgodnje razvojne faze obeh metod. To je prva faza metode QFD in PERSONAS metoda pri PIP metodologiji. V zaključku diplomskega dela pa bomo obe metodi primerjali in komentirali rezultate.
Ključne besede: razvoj, razvojni projekt, QFD, analiza tržišča, kupčeve želje
Objavljeno: 16.10.2014; Ogledov: 741; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (70,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici