SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DRAMSKI REPERTOAR MARIBORSKEGA GLEDALIŠČA V ČASU OD KONCA PRVE SVETOVNE VOJNE DO DANES
Dejan Pukšič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Dramski repertoar mariborskega gledališča v času od konca prve svetovne vojne do danes z odmevnejšimi predstavami razlaga repertoarno politiko dramskega gledališča v Mariboru po obdobjih, ki predstavljajo prva gledališka iskanja, povrnitev in utrditev statusa slovenskega gledališča po nacistični okupaciji, ideološke vdore v kulturo v turbulentnih šestdesetih, izgubo temeljne avtoritete v kriznih osemdesetih ter iskanje novega pogona v revolucionarnih devetdesetih in različnih pritiskov osvobojeno sedanjost. Dramski repertoar mariborskega gledališča v času od konca prve svetovne vojne do danes pa ni le historično-deskriptivna analiza posameznih gledaliških odrskih realizacij, je tudi literarna in gledališkokritična interpretacija repertoarnega izbora ter razjasnitev mnogih vplivov, ki so kreirali širši družbeni (kulturni, politični) kontekst, v njem pa tudi mariborsko gledališče in njegovo zgodovino. Delo je prispevek k bogati mariborski gledališki tradiciji in poklon Slovenskemu narodnemu gledališču Maribor ob praznovanju devetdesetletnice uradnega obstoja.
Ključne besede: Maribor, kulturna zgodovina, mariborsko gledališče, kulturna politika
Objavljeno: 14.10.2010; Ogledov: 1524; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (5,72 MB)

2.
3.
4.
Obračun s Perspektivami
Božo Repe, 1990, znanstvena monografija

Ključne besede: Perspektive (periodika), 1964, Slovenija, kulturna politika, Zveza komunistov Slovenije, svoboda tiska
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 319; Prenosov: 34
URL Povezava na celotno besedilo

5.
6.
UMETNOST IN POLITIKA. MODERNISTIČNI KIPAR FRANCE GORŠE (1897-1986)
Anja Iskra, 2016, magistrsko delo

Opis: Predmet pričujočega magistrskega dela je obravnava odnosa povojne slovenske politične oblasti do emigrantskega kiparja Franceta Goršeta, ki je zapustil domovino tik pred zaključkom druge svetovne vojne maja 1945. Njegova ideološka opredelitev je bistveno vplivala na nadaljnji potek življenja in umetniškega ustvarjanja, ki se je razlikovalo od predvojnih let. Leta 1972 je bila v Kostanjevici na Krki predvidena Goršetova retrospektivna razstava, s katero bi se slovenski javnosti prvič predstavil po odhodu iz domovine. Razstava je bila prepovedana, kar je vplivalo tudi na njegovo odločitev o morebitni vrnitvi v Slovenijo. Namen naloge je osvetlitev družbeno-političnega ozadja odnosa, ki ga je imela povojna oblast do emigrantskega kiparja Goršeta, in poglobitev znanja o umetniku in njegovem ustvarjalnem delu. Glavni viri za nalogo so bili ohranjeno arhivsko gradivo v obliki korespondence in uradnih dokumentov, strokovnih publikacij in pričevanja umetnikovih sodobnikov.
Ključne besede: France Gorše, slovensko kiparstvo, emigrantska umetnost, kulturna politika, nadzor umetnikov, Dolenjski kulturni festival
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 451; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (18,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici