| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 115
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomembnost razvoja digitalne organizacijske kulture za organizacije v sodobnem času
Mateja Topolovec, 2024, magistrsko delo

Opis: V sodobnem poslovnem okolju, ki ga zaznamujejo hitre tehnološke spremembe in digitalizacija, postaja razvoj digitalne organizacijske kulture ključnega pomena za uspešnost in konkurenčnost organizacij. Prilagodljivost, inovativnost, sodelovanje, zadovoljstvo zaposlenih, krepitev digitalnih kompetenc in izboljšanje poslovnih rezultatov so le nekateri izmed pozitivnih vplivov digitalne kulture. Organizacije, ki se zavedajo teh prednosti in vlagajo v razvoj digitalne kulture, bodo bolje pripravljene na izzive prihodnosti in bodo lahko uspešno konkurirale na globalnem trgu. Vlaganje v digitalno kulturo je tako strateška naložba, ki prinaša dolgoročne koristi za organizacijo in njene zaposlene. Magistrsko delo obravnava izjemno aktualno temo oblikovanja digitalne organizacijske kulture v sodobnih podjetjih. V dobi hitrega tehnološkega napredka in digitalne transformacije se veliko organizacij sooča z izzivom, kako se prilagoditi novim razmeram, ohraniti konkurenčnost in spodbuditi inovacije. Problem, ki ga raziskava naslavlja, je pomanjkanje zavedanja o pomembnosti digitalne kulture in posledic, ki jih ima neupoštevanje teh trendov za rast in razvoj podjetij. Predmet obdelave v magistrskem delu je analiza, kako digitalna organizacijska kultura vpliva na delovanje organizacij ter kako ta vpliva na inovativnost in ustvarjalnost. Ravno tako preučujemo vlogo vodstva pri oblikovanju le-te. V ta namen smo se osredotočili na različne vidike organizacijske kulture, njen zgodovinski razvoj, tipologije, dejavnike, ki vplivajo na njeno oblikovanje ter izzive in težave, s katerimi se soočajo podjetja pri njenem upravljanju. Posebno pozornost smo namenili vplivu digitalizacije na organizacijsko kulturo, opredelitvi pojma digitalizacije, njenemu razvoju ter pomenu v sodobni družbi. V povezavi z digitalizacijo smo tako opredelili nastanek nove digitalne organizacijske kulture. Predstavili smo tudi uspešne poslovne prakse iz tujine, ki delujejo v sklopu digitalne organizacijske kulture. V empiričnem delu smo teoretične ugotovitve podkrepili s študijo primera slovenskega podjetja Intera d.o.o., ki je primer podjetja z izrazito digitalno organizacijsko kulturo. Intervjuji z vodstvom in dvema zaposlenima so razkrili, kako pomembno je vodenje pri oblikovanju in vzdrževanju digitalne kulture. Ugotovili smo, da ustvarjalno delovno okolje, ki ga podpira digitalna kultura, bistveno prispeva k večji stopnji inovativnosti in konkurenčnosti podjetja. Dobljeni rezultati kažejo, da je prehod na digitalno organizacijsko kulturo nujen za uspešno delovanje podjetij v sodobnem poslovnem okolju. Digitalna kultura, ki temelji na odprtosti, sodelovanju in aktivni uporabi novih tehnologij, omogoča podjetjem, da se hitreje prilagajajo tehnološkim spremembam in učinkoviteje odgovarjajo na tržne izzive. Poleg tega spodbuja kreativnost in inovacije, kar dodatno povečuje konkurenčnost podjetij. Ugotovili smo torej, da brez aktivne vloge in predanosti vodstva ni mogoče uspešno vzpostaviti digitalne organizacijske kulture. Vodstvo mora spodbujati spremembe, ustvarjati odprto in sodelovalno delovno okolje ter vključevati nove tehnologije v vsakodnevne procese. Prav tako je ustvarjalno delovno okolje identificirano kot pomemben gradnik digitalne organizacijske kulture, ki podpira inovacije. Podjetje Intera d.o.o. je primer dobre prakse, ki dokazuje, kako digitalna kultura lahko pozitivno vpliva na uspešnost in rast podjetja. Na podlagi raziskave lahko zaključimo, da digitalna organizacijska kultura ni le trend, temveč nuja za sodobna podjetja, ki želijo ostati konkurenčna in inovativna. S tem magistrskim delom smo prispevali k boljšemu razumevanju pomembnosti digitalne kulture in podali smernice, kako jo uspešno oblikovati in vzdrževati, kar je ključno za dolgoročni uspeh podjetij v digitalni dobi.
Ključne besede: organizacijska kultura, digitalizacija, digitalna organizacijska kultura, sodobni čas, tehnološka podjetja, informacijska tehnologija, konkurenčnost, inovativnost.
Objavljeno v DKUM: 20.08.2024; Ogledov: 102; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

2.
Organizacijska kultura podjetja X
Suzana Hojsak, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali organizacijsko kulturo podjetja X na podlagi anketnega vprašalnika. V sklopu teoretičnega dela smo preučili literaturo s področja organizacijske kulture, organizacije podjetja, organizacijskih struktur in procesov, modelov organizacijske kulture in oblikovanja organizacijske strukture. V raziskovalnem delu smo predstavili rezultate izvedene raziskave in izpostavili področja organizacijske kulture, na katerih bi podjetje X moralo uvesti izboljšave in tako dvigniti nivo organizacijske kulture v podjetju. Posledično bi bilo zadovoljstvo zaposlenih večje, kot smo ugotovili tekom magistrskega dela, le to pa je ključno za uspešnost podjetja. Predstavili smo konkretne predloge, s katerimi bi se podjetje lotilo izboljšav na izbranih področjih.
Ključne besede: organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih, uspešnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 01.12.2022; Ogledov: 786; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

3.
Vpliv kulture, etike in verodostojnosti na uspešnost podjetja EDEX, d.o.o.
Tim Ličen, 2022, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v današnjih nepredvidljivih tržnih razmerah ne morejo zanašati zgolj na učinkovitost izvajanja temeljne dejavnosti, temveč je ključnega pomena zavedanje o pomembnosti kulture, etike in verodostojnosti v podjetju. Podjetje se mora pri svojem poslovanju zavedati dejavnikov uveljavljanja verodostojnosti, saj imajo vpliv na uspešnost podjetja kot tudi na njegov nadaljnji razvoj. V tem magistrskem delu se osredotočamo na proučevanje vpliva kulture, etike in verodostojnosti na podjetje EDEX, d. o. o., družinsko mikro podjetje, ki se ukvarja s prodajo oblačil in obutve na drobno ter ima osem zaposlenih. V teoretičnem delu magistrskega dela podrobneje predstavimo teoretična izhodišča izbrane tematike. Usmerimo se na pojasnitev pojmov kultura, etika, verodostojnost in uspešnost podjetja. Predstavljana teoretična izhodišča predstavljajo pomembno osnovo za nadaljnje raziskovanje na praktičnem primeru izbranega podjetja. V empiričnem delu raziskujemo vpliv dejavnikov za uveljavljanje verodostojnosti na podjetje EDEX, d. o. o. Pred opravljeno raziskavo so zbrane osnovne informacije o proučevanem podjetju, kjer je predstavljena sestava podjetja, vodenje in zaposlei ter finančna slika podjetja. Raziskava je izvedena v treh sklopih, kjer je podrobneje raziskana prisotnost etičnih temeljnih vrednot, tip in moč kulture, etična klima podjetja ter prisotnost neformalnih in formalnih ukrepov za doseganje verodostojnosti podjetja EDEX, d. o. o. Raziskava je opravljena v razmiku dveh let, rezultati so zatem primerjani, podan je strukturiran predlog ukrepov za prihodnje poslovanje proučevanega podjetja. Ugotovljeno je, da se dobljeni rezultati ne razlikujejo bistveno v dveh opravljenih letih, se pa nakazuje pozitivni trend, ki pove, da se podjetje EDEX, d. o. o. na področju uveljavljanja verodostojnosti izboljšuje. Hkrati je ugotovljeno, da kultura, etika in verodostojnost posredno in neposredno vplivajo na uspešnost podjetja EDEX, d. o. o.
Ključne besede: kultura podjetja, etika podjetja, verodostojnost podjetja, uspešnost podjetja, MER model integralnega managementa.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2022; Ogledov: 691; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

4.
Vpliv verodostojnosti, kulture in dinamizacije podjetja na krize in uspešnost podjetja
Mihaela Kosi, 2021, magistrsko delo

Opis: Kultura, etika in verodostojnost so vedno bolj pomembna za podjetja in brez njih samo podjetje ne more uspešno poslovati in dosegati zastavljenih ciljev. Po drugi strani pa nenehne spremembe v poslovnem okolju silijo podjetja k ukrepom za prilagajanje poslovne politike k obvladovanju razvojne krize. Pri tem je za dosego konkurenčne prednosti odgovoren najvišje usposobljen management s prepoznavanjem poslovnih priložnosti. Za pričakovano rast in razvoj podjetja je temeljno prepoznati fazo razvoja življenjskega cikla in na podlagi te ocene lahko uporabimo ustrezno politiko podjetja. V magistrskem delu smo raziskali dejavnike uveljavljanja kulture, verodostojnosti v podjetju in dinamizacijo podjetja ter njihov vpliv na uspešnost in krize podjetja. Za namen magistrske naloge smo izbrali podjetje Petrol d.d., ki velja za veliko podjetje in predstavlja trgovanje z naftnimi derivati, plinom in ostalimi energenti, s katerimi ustvarja več kot 80 odstotkov vseh prihodkov od prodaje. V magistrski nalogi smo raziskali dejavnike uveljavljanja verodostojnosti in njihov vpliv na uspešnost podjetja Petrol d.d. Preučili smo temeljne vrednote podjetja, tip kulture, tip klime podjetja in formalne ter neformalne dejavnike uveljavljanja verodostojnosti. Prav tako smo analizirali dinamičnost podjetja in življenjski cikel podjetja Petrol d.d. Značilno za dinamična podjetja je aktivno spremljanje dogajanja na trgu ter iskanje poslovnih priložnosti, ob tem pa se mora vodstvo s tehtnimi odločitvami izogniti morebitnim krizam. Uspešnost podjetja smo analizirali na osnovi izbranih ekonomskih in neekonomskih kazalnikov uspešnosti. V empiričnem delu magistrske naloge smo za izbrano podjetje izvedli analize raziskovanja tipa kulture po metodologiji Camrona in Quinna (1999), moč kulture po teoriji Thommenove metode (2003), etično klimo podjetja po metodologiji Victorja in Cullena (1988) ter preučevanje verodostojnosti po teoriji Thommenove metode (2003). Za analizo razvojne stopnje podjetja smo uporabili metodologijo Pümpina in Prangeja (1995), s katero smo ugotovili, v kateri fazi življenjskega cikla se podjetje nahaja. Na podlagi razultatov smo obravnavali, ali je mogoče zaznati razvojno krizo, kot sta jo opredelila Pümpi in Prange (1995) in opredelitev faz podjetniške krize po Kropfbergerju (2003). Zadnji del raziskave temelji na analizi dinamičnosti podjetja in uspešnosti podjetja.
Ključne besede: kultura podjetja, verodostojnost podjetja, dinamizacija, razvojne faze podjetja, krizni management, uspešnost podjetja.
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 828; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

5.
Izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja
Eva Božič, 2020, diplomsko delo

Opis: Področje raziskovanja v diplomskem projektu so izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojma komuniciranja in poslovnega komuniciranja, tok procesa komunikacije, vpliv kulture podjetja na dinamiko in način komuniciranja ter vpliv kulturnih razlik na komuniciranje, v empiričnem delu pa smo na osnovi zbranih primarnih podatkov analizirali izzive, s katerimi se v mednarodnem poslovnem komuniciranju srečuje izbrano podjetje. Namen tega diplomskega projekta je sintetizirati bistvene vidike v poslovni komunikaciji, s poudarkom na mednarodni poslovni komunikaciji ter prepoznati morebitne izzive podjetij na tem področju. Med ključne cilje diplomskega projekta spadata proučitev procesov komuniciranja v izbranem velikem večnacionalnem podjetju in oblikovanje možnih predlogov za izboljšanje interne komunikacije v velikih večnacionalnih podjetjih.
Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, kultura podjetja, kulturne razlike, mednarodno poslovno komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2020; Ogledov: 1330; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (977,46 KB)

6.
Organizacijska klima in kultura v podjetju REAM d.o.o.
Klemen Železnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se posvetili organizacijski klimi in kulturi v podjetju REAM d.o.o. Organizacijska klima in kultura se močno povezujeta z zadovoljstvom zaposlenih kar pa predstavlja za podjetje pomemben dejavnik, saj to ključno vpliva na uspešnost in učinkovitost podjetja. Pojma organizacijska klima in kultura sta si med seboj zelo podobna, a hkrati tudi zelo različna. Oba se nanašata na posameznikovo vedenje v organizaciji, njihovo dojemanje dogodkov, stvari v podjetju, hkrati pa vplivata na način dela v podjetju. V diplomi bomo skušali s pomočjo intevjujev ugotoviti, kako se organizacijska klima in kultura odražata v podjetju REAM d.o.o. Iz dobljenih rezultatov bomo skušali ponuditi rešitev za izboljšanje organizacijske klime in kulture v podjetju REAM d.o.o.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, REAM d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 10.03.2020; Ogledov: 1617; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (633,07 KB)

7.
Primerjalna analiza managementa nekaterih globalno najuspešnejših organizacij
Špela Lorenčič, 2019, magistrsko delo

Opis: V zadnjih dvajsetih letih smo bili priča številnim velikim prebojem na področju podjetništva. Veliko je namreč primerov visokotehnoloških podjetij, ki so v relativno kratkem časovnem obdobju prebila med najuspešnejša svetovna podjetja. Seveda se pri tem poraja logično vprašanje: kako se ta podjetja razlikujejo od ostalih, predvsem kakšne so razlike v njihovem upravljanju, kakšno organizacijsko kulturo gojijo in kdo so njihovi managerji. V magistrskem delu z vidika managementa proučujemo tri najuspešnejša tehnološka podjetja na svetu: Amazon, Apple in Google. V teoretičnih poglavjih magistrskega dela smo ugotovili, da se v različnih tipih organizacij pojavljajo različni načini vodenja organizacij, ki imajo svoje prednosti in slabosti. Podobno velja tudi za snovanje organizacijske kulture, ki prav tako pomembno zaznamuje delovanje vsake organizacije. Poleg omenjenega pa veliko vlogo v tem kontekstu igrajo tudi vrhnovni managerji, ki s svojimi osebnostnimi lastnosti in različnimi stili vodenja vplivajo na norme in vrednote v organizaciji. Skozi študijo primerov najuspešnejših tehnoloških podjetij smo ugotovili, da imajo z vidika managementa in organizacijske kulture veliko skupnega, še posebej ko govorimo o komponentah za katere smo v teoretičnem delu ugotovili, da najpomembneje vplivajo na uspešnost organizacij. Med najpomembnejše ugotovitve spada dejstvo, da so vsa tri podjetja izrazito dolgoročno naravnana, da imajo jasno definirano vizijo in misijo, ki ju tudi dosledno uresničujejo. To pomeni, da so vse odločitve in aktivnosti izpepljanje v obziru do dolgoročne vizije. Zelo pomembna ugotovitev je tudi, da je pri vseh treh podjetjih gonilo inovacij zadovoljstvo potrošnikov in ne aktivnosti konkurence. Managerji v najuspešnejših organizacijah so si sicer lahko različni v določenih osebnostnih karakteristikah, vseeno pa smo ugotovili, da imajo veliko skupnih lastnosti, ki so po našem mnjenju za uspešno delovanje v novodobnem poslvnem svetu tudi najpomembnejše. Med te karakteristike spadajo skromnost, odprtost za novosti, sposobnost analitičnega razmišljanja in fanatična zagnanost in želja po uresničevanju začrtane vizije.
Ključne besede: manager, management, organizacijska kultura, najuspešnejša podjetja.
Objavljeno v DKUM: 16.08.2019; Ogledov: 1451; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

8.
Pomen kulture pri zagotavljanju obstoja in nadaljnega razvoja podjetja
Aleš Gorjup, 2018, diplomsko delo

Opis: močna kultura praviloma vodi podjetje do boljših rezultatov in večje uspešnosti. V diplomskem projektu zato najprej opredelimo, kaj je organizacijska kultura in kaj vsebuje. Za tem opredelimo, kako se organizacijska kultura v podjetju sploh oblikuje, kako se ohranja in kako se spreminja. Raziščemo tudi vpliv organizacijske kulture na uspešnost podjetja. Pred praktičnim delom na kratko opredelimo še vsebine politike podjetja. V praktičnem delu diplomskega projekta proučimo Skupino Impol, d. d., in skušamo preveriti skladnost zapisov v letnem poročilu, natančneje skladnost politike podjetja z izjavo o nefinančnem poslovanju. Skozi diplomski projekt ugotovimo, da organizacijska kultura vpliva na uspešnost podjetja, da oblikovanje kulture v podjetju traja več let, preden se uveljavi, in tudi da je spreminjanje organizacijske kulture še bolj dolgotrajen projekt. V praktičnem delu ugotovimo, da podjetje razume, kaj je nefinančno poslovanje, in da so zapisi v primerjavi s politiko podjetja skladni.
Ključne besede: kultura, uspeh podjetja, organizacija, nefinančno poslovanje
Objavljeno v DKUM: 14.11.2018; Ogledov: 1227; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

9.
Pomen uveljavljanja verodostojnosti pri zagotavljanju uspeha podjetja
Adrijana Kos, 2018, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje je željno uspeha. Vendar ali imamo isto predstavo o uspehu podjetja? Ali lahko rečemo, da je poslovanje z dobičkom kazalnik uspešnosti podjetja ali pa je zadovoljstvo zaposlenih, njihovo zdravje, počutje tisti dejavnik, ki podjetje zares naredi uspešno? V magistrskem delu bomo obravnavali dejavnike uspešnosti po MER modelu integralnega managementa na primeru podjetja BSH Hišni aparati d. o. o. Nazarje. Podjetja njihovo uspešnost merijo na različne načine. Velikokrat se uspešnost omejuje zgolj na finančne kazalnike. Kultura, klima in vrednote podjetja pa so iz tega izvzete. MER model integralnega managementa predstavlja kulturo, klimo, filozofijo in verodostojnost podjetja kot ene izmed desetih ključnih uspešnostih dejavnikov podjetja. Ti so v raziskavi povzeti v dejavnike uveljavljanja verodostojnosti. S pomočjo raziskave v okviru magistrskega dela smo preučevali podjetje glede na njegovo kulturo, moč kulture, klimo, temeljnih vrednot in formalnih ter neformalnih ukrepov. Cilj magistrskega dela je; primerjati tako dejavnike uveljavljenja verodostojnosti, kot finančne kazalnike (čisti prihodki, čisti dobiček, sredstva, kapital in zaposleni) ter dejavnike zunanjega okolja. Na podlagi primerjave rezultatov raziskave, izvedene v okviru magistrskega dela, finančnih kazalnikov in dogajanja v zunanjem okolju podjetja, smo oblikovali sklep in predvideli trende v prihodnosti. V teoretičnem delu bomo predstavili pojem uspešnosti in različne dejavnike merjenja uspešnosti. Poudarek bo na dejavnikih uspešnosti po MER modelu integralnega managementa. Podrobneje bomo predstavili dejavnike: kultura, filozofija, etika in verodostojnost. V empiričnem delu bomo predstavili podjetje BSH Hišni aparati d. o. o. Nazarje, njegove finančne kazalnike, okoljske spremembe med letoma 2016 in 2018, in dobljene rezultate raziskave, izvedene leta 2016 in nato ponovno leta 2018. Rezultate smo med seboj primerjali ter pripravili predloge izboljšav.
Ključne besede: uspešnost podjetja, kultura podjetja, verodostojnost, MER model integralnega managementa, finančni kazalniki, izboljšave
Objavljeno v DKUM: 19.10.2018; Ogledov: 1376; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

10.
Vpliv kulture, etike in verodostojnosti na uspešnost podjetja
Daša Lešnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Kultura, etika in verodostojnost so dejavniki, ki so za podjetja vse pomembnejši. Vedno več podjetji se zaveda, da brez primerne kulture, etike in verodostojnosti, ne morejo uspešno poslovati in dosegati zastavljenih ciljev, zato je potreba po uveljavljanju teh dejavnikov v podjetjih vse večja. V magistrskem delu smo raziskali dejavnike uveljavljanja verodostojnosti v podjetju ter njihov vpliv na uspešnost podjetja. Podjetje, ki smo si ga izbrali za namen magistrske naloge, je podjetje Arhides, d. o. o. Gre za majhno podjetje, ki se ukvarja s postavitvijo računalniških omrežji ter servisiranjem in svetovanjem na področju računalniške opreme. V magistrski nalogi smo raziskali dejavnike uveljavljanja verodostojnosti in njihov vpliv na uspešnost podjetja Arhides, d. o. o. Dejavniki, ki smo jih preučili, so temeljne vrednote podjetja, tip kulture in tip klime podjetja, moč kulture ter neformalni in formalni dejavniki uveljavljanja verodostojnosti. Vpliv dejavnikov na uspešnost podjetja smo analizirali na osnovi izbranih ekonomskih in neekonomskih kazalnikov uspešnosti. Raziskavo dejavnikov uveljavljanja verodostojnosti v podjetju smo izvedli v treh sklopih. V prvem sklopu smo zbrali osnovne podatke o podjetju, raziskali prisotnost temeljnih vrednot podjetja z etično vsebino ter tip in moč kulture podjetja. V drugem sklopu smo ocenjevali etično klimo podjetja. V tretjem sklopu smo raziskali prisotnost neformalnih in formalnih ukrepov uresničevanja etike podjetja. Raziskavo smo, v vsakem izmed sklopov, izvedli v dveh različnih obdobjih – januarja 2016 in januarja 2018. V vsakem sklopu smo opisali izvedbo raziskave, predstavili rezultate ter podali predlog ukrepov za izboljšanje podjetja. Na koncu smo omenjene dejavnike med seboj primerjali ter ovrednotili njihov vpliv na uspešnost podjetja na osnovi izbranih ekonomskih in neekonomskih kazalnikov. Cilj magistrske naloge je bil proučiti vso potrebno literaturo, podati opis izbranega podjetja, proučiti dejavnike uveljavljanja verodostojnosti v podjetju, v letih 2016 in 2018, raziskati izbrane ekonomske in neekonomske kazalnike uspešnosti ter analizirati vpliv dejavnikov uveljavljanja verodostojnosti na uspešnost podjetja. Ugotovili smo, da se v podjetju Arhides, d. o. o,. dejavniki uveljavljana verodostojnosti v dveh letih niso bistveno spremenili. Prišli smo do ugotovitve, da je bil odnos do temeljnih vrednot v podjetju januarja 2018 skoraj enak kot januarja 2016. Prav tako se med seboj ne razlikujejo tip kulture podjetja, moč kulture podjeta in prisotnost etične klime v podjetju. Tudi ugotovitve o prisotnosti neformanih ukrepov uveljavljanja etike podjetja so za obe raziskovalni obdobji med seboj zelo skladne. Več neskladnosti smo odkrili pri raziskovanju prisotnosti formalnih ukrepov uresničevanja etike podjetja. Ugotovili smo, da omenjeni dejavniki uveljavljanja verodostojnosti pozitivno vplivajo na uspešnost poslovanja podjetja.
Ključne besede: kultura podjetja, etika podjetja, verodostojnost podjetja, uspešnost podjetja, uveljavljanje, vpliv.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2018; Ogledov: 1798; Prenosov: 334
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici