| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA VREDNOT, KULTURE, KLIME IN ETIKE V PODJETJU GRADBENIŠTVO IN PREVOZNIŠTVO JAMNIKER MARJAN, S.P.
Andreja Jamniker, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za vsako kakovost, učinkovitost in uspešnost je pomembno, da so cilji podjetja usklajeni z njegovimi organizacijskimi vrednotami in z vrednotami njegovih ljudi. Te pa z vrednotami podjetja. Zato je razjasnjevanje vrednot pomemben korak na poti k izboljšanim dosežkom in uspešnosti. Zaposleni v organizaciji predstavljajo pomemben dejavnik za uspešnost delovanja. Vendar ni dovolj, da samo opravljajo svoje delo, biti morajo tudi učinkoviti. Na to pa vpliva veliko dejavnikov, ki predstavljajo kulturo in klimo, ki vladata v podjetju. V diplomskem seminarju smo podrobneje preučevali organizacijsko kulturo in klimo, opredelili njene definicije različnih avtorjev, obrazložili njune dimenzije ter predstavili način merjenja in pomen njunega merjenja in proučevanja. Prav tako smo praktično izvedli meritev organizacijske kulture in klime v izbranem podjetju z metodologijo avtorice Mihalič. Namen merjenja kulture in klime v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p. je bil spoznati aktualno organizacijsko kulturo in klimo, jo analizirati in poiskati možnosti za njeno izboljšanje. Z našo raziskav smo ugotovili, da v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p., vladata ustrezna in zadovoljiva organizacijska kultura in klima. Do teh ugotovitev smo prišli s statističnimi podatki, ki smo jih pridobili z analizo odgovorov na vprašalnik namenjen ugotavljanju kulture in klime v podjetju. Ker današnja podjetja stremijo za dolgoročnim uspešnim poslovanjem in pridobivanjem dobička, je etika podjetja pri tem odlučojočega pomena. Podjetje, ki želi dolgoročno rasti in se razvijati mora pri svojem delovanju posebno pozornost posvetiti upravljanju z etiko podjetja. Uspešno upravljanje z etiko podjetja na vseh področjih delovanja podjetja podjetju zagotovi, ne samo obstoj, ampak tudi dolgoročno rast in razvoj.
Ključne besede: vrednote podjetja, kultura in klima podjetja, etika podjetja
Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 2169; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (513,51 KB)

2.
VPLIV ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA USPEŠNOST PODJETJA
Alen Kolar, 2011, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je terminologija, ki jo uporabljamo za ugotavljanje, ali so zaposleni veseli in zadovoljni in ali lahko izpolnjujejo svoje želje in potrebe na delovnem mestu. Samo zadovoljni in motivirani kadri lahko izvajajo delo namreč tako, da se lahko podjetje uspešno razvija. Mnoga merila dokazujejo, da je zadovoljstvo zaposlenih pomemben dejavnik za motiviranost, doseganje ciljev, dobro delovno vzdušje in pozitivno delovno okolje. Dejstvo je, da samo zadovoljni zaposleni lahko pozitivno vplivajo na uspešnost poslovanja podjetja. Prav eden izmed ključnih ciljev diplomskega dela je bilo ugotoviti to soodnosnost zadovoljstva zaposlenih in celotne uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, organizacijska klima, organizacijska kultura, uspešnost podjetja
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 2874; Prenosov: 511
.pdf Celotno besedilo (790,62 KB)

3.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN DOBRO POČUTJE (ZADOVOLJSTVO) ZAPOSLENIH V MIKRO PODJETJIH KOROŠKE REGIJE (NA PODROČJU RADELJ OB DRAVI)
Mateja Ladinek, 2015, magistrsko delo

Opis: Organizacijsko klimo lahko opredelimo kot vzdušje, ki prevladuje v organizaciji in se ravno zaradi dejavnikov, ki vplivajo nanjo, razlikuje od drugih. Klima pojasnjuje tudi, kako se posameznik počuti v organizaciji in kakšni medsebojni odnosi prevladujejo. Zadovoljstvo zaposlenih pa je sestavljeno iz zadovoljstva delavca z delovnim mestom in posameznimi elementi dela. Če so zaposleni zadovoljni, veliko pripomorejo k delu in večji uspešnosti podjetja. V uvodnem delu smo predstavili problem, cilje, raziskovalne hipoteze, predpostavke in predvidene metode raziskovanja. Magistrsko delo pa je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili organizacijsko klimo in sorodne pojme, kot sta organizacijska kultura in zadovoljstvo zaposlenih ter povezava med njimi. Predstavili bomo pojem organizacijske klime, kako jo merimo in proučujemo. Opredelili smo tudi ukrepe za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime ter kakšen je postopek spreminjanja le-te na boljše. Ugotavljali smo tudi vpliv organizacijske klime na poslovanje in uspešnost podjetja ter vedenje ljudi. Posebej smo opisali tudi najbolj pogoste dimenzije organizacijske klime. Prav tako smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih ter kaj to pomeni za podjetje in kako ga merimo. V raziskovalnem delu smo predstavili organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih v mikro podjetjih na Koroškem, natančneje v občini Radlje ob Dravi. Statistično smo obdelali in razložili rezultate.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, dimenzije organizacijske kulture, mikro podjetja.
Objavljeno: 09.09.2015; Ogledov: 672; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici