| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
KRIZNI MANAGEMENT V PROMETU
Janja Budič, 2009, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Krizni management v prometu, skozi posamezne sklope predstavljamo pogled na prometne tokove in situacije, merjenje hitrosti ter kritični cestni odsek v Občini Tržič. Prometne tokove predstavljamo z vidika udeležencev v različnih prometnih sistemih, ki jih doživljamo na potovanjih doma in v tujini. V smernicah za izboljšanje preventive predstavljamo konkretno rešitev za izboljšavo cestne infrastrukture v Tržiču z namenom izboljšanja prometne varnosti. Menimo, da je za varnost, kot tudi reševanje življenj udeležencev v prometu izredno pomembno poznavanje kriznega managementa, hitra odzivnost in pretok informacij med posameznimi akterji v konkretnih kriznih dogodkih ter hitro in učinkovito reševanje le teh.
Ključne besede: krizno vodenje, varnost, vozniki, cestni promet, medij, prometne informacije
Objavljeno: 07.04.2010; Ogledov: 2165; Prenosov: 0

3.
PROCES POKRIZNEGA UPRAVLJANJA PODJETIJ
Robert Bauman, 2013, magistrsko delo

Opis: Strokovno pripravljen sistem za učinkovito delovanje zaposlenih delavcev v združbi je lahko zelo koristno orodje za doseganje njenih (in delavčevih) različnih ciljev. Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu je torej pomembno tako za delodajalca kot tudi za zaposlene, saj je po eni strani svojevrstno priznanje za zaposlenega, hkrati pa mu vzbuja občutek pripadnosti, vrednosti in zaupanja. Z vzbujanjem tovrstnih čustev se krepi oziroma povečuje zadovoljstvo zaposlenega na delovnem mestu. Vsekakor pa je potreba po urejenem in učinkovitem delovnem okolju, osnova za doseganje zastavljenih ciljev, ob maksimalnem upoštevanju stroškovne učinkovitosti poslovanja! Raziskovalno delo smo razdelili v dva dela. V prvem delu smo z obširnim poglobljenim pregledom strokovne literature, primerjalno predstavili problematiko »zahajanja« podjetij v krizna obdobja poslovanja. Na podlagi pridobljenega znanja smo analizirali podatke in postavili hipoteze, katerih rezultati so predstavljeni v nadaljevanju. Uporabili smo deskriptivno raziskovalno metodo. Postopek obdelave je kvantitativna obdelava, metoda pa deskriptivna statistika. Raziskavo smo izvajali z izvedenim anketnim vprašalnikom, sestavljenim iz 15 do 20 zastavljenimi vprašanji in prejeli odgovore od 70-ih anketirancev. Z analiziranjem podatkov, pridobljenih iz anketnega vprašalnika, smo podali upravičenost tez. Empirično analizo razultatov smo prikazali z opisno statistiko, ponazorjeno s frekvenčnimi porazdelitvami vrednosti spremenljivk in grafičnimi prikazi frekvenčnih porazdelitev. Na podlagi proučevanja strokovne literature in izvedene raziskave menimo, da je vse tri sklope celostnega uspešnega poslovanja : - Krizni management in implementacija le tega v strategijo poslovanja vsakega podjetja, - Periodično merjenje klime zadovoljstva, ne le kupcev, temveč tudi zaposlenih, saj le ti ustvarjajo vrednost za kupce in - Ustvarjanje poti do učinkovitega poslovanja skozi čas, s spoštovanjem in upoštevanjem neprestanega zavedanja, pomembnosti izobraževanja, izpopolnjevanja organizacijske strukture, nas bo pripeljalo do ohranjanja vitkosti in uspešnega nastopa v konkurenčnem tržnem vsakdanu, potrebno sestavljati kot celoto, za dobro delovanja uspešnega podjetja. Eden brez drugega ne uspe, kot osnovno zavedanje pa naj nam bo, da je človek osebnost in ne le številka, od katerega se zahteva ustvarjanje številk. Ko bomo v širši skupnosti doumeli pomen zaposlenega na vseh nivojih ustvarjalnosti, upoštevajoč vse spremljajoče dejavnike poslovanja, bo pot za izhod iz krize kratka in uspešna.
Ključne besede: Ideja, Priložnost, Motivacija zaposlenih, Krizno vodenje, Rast in obstoj.
Objavljeno: 24.09.2013; Ogledov: 846; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
MODEL REORGANIZACIJE POSLOVANJA TERMALNE RIVIERE ILIDŽA IN KRIZNI MANAGEMENT
Rok Capl, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo se lotili analize reorganizacije poslovnih funkcij v podjetju Termalna riviera Ilidža, d. o. o., v Sarajevu. Glede na stanje v podjetju smo morali najprej narediti posnetek obstoječega stanja, pregledati aktualna dogajanja ter se neposredno vključiti v proces poslovanja podjetja. Raziskali in analizirali smo vse štiri poslovne funkcije, ki so zaradi velikosti podjetja povezane in se prepletajo. Vse podatke, ki smo jih analizirali, smo tudi pregledali, raziskali ter jih na koncu uporabili pri reorganizaciji. Pri analizi poslovnih funkcij smo ugotovili številne pomanjkljivosti, predvsem z vidika njihove operativne izvedbe pri poslovanju. Termalna riviera Ilidža ima v lokalnem okolju sloves družinske turistične destinacije. Zaradi svoje dejavnosti in storitev je odprta 365 dni v letu. Prav zaradi tega je izredno pomembno, da ima podjetje konstanten razvoj, stik z lokalnim okoljem, da obnavlja svoje prodajne in marketinške kanale in je nenehno v koraku s časom. Največji poudarek v procesu reorganizacije smo namenili prodajni in finančni funkciji, saj smo na eni strani ugotovili premalo ciljno naravnih prodajnih in marketinških aktivnosti, po drugi strani pa je bilo treba zaradi slabe finančne situacije uvesti radikalne finančne ukrepe, da bi se izognili nelikvidnosti podjetja in stabilizirali denarne tokove. Na začetku naloge smo v teoretičnem delu prikazali opredelitve ter osnove glavnih tematik naloge, ki bodo služile kot razumevanje celote pri raziskovalnem delu. Predstavili smo vse štiri glavne poslovne funkcije ter se dotaknili osnov kriznega vodenja, managiranja ter pravilnega komuniciranja z zunanjo in notranjo javnostjo. V podjetju Termalna riviera Ilidža, d. o. o., delujem kot prokurist matične firme odgovoren za delovanje in poslovanje podjetja. Z začetkom leta 2014 smo začeli reorganizacijo poslovnih funkcij, kar je tudi temelj raziskovalnega dela naloge. Po zaključku analize poslovnih funkcij smo izdelali model C-A-P-L, ki bo podjetjem lahko služil kot vodilo pri reorganizacijah vseh ali posameznih poslovnih funkcij.
Ključne besede: poslovne funkcije, krizni management, krizno komuniciranje, vodenje
Objavljeno: 01.10.2015; Ogledov: 651; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

5.
PRIPRAVA IN VODENJE PROJEKTA RAZVOJA MALEGA GOSPODINJSKEGA APARATA
Bojan Dolinšek, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil projekt BSH/MPM 2014 (ki je potekal preko organizacije Mladi projektni managerji), pri katerem je sodelovalo 8 članov. Cilj projekta je bil spremeniti MCM6 aparat do te mere, da bo izdelal fino maso iz večjih kosov sadja ali zelenjave. To smo naredili s spremembami na pogonski gredi naprave, ki zdaj podpira tudi okrogel zgornji nož, ki razreže tudi večje dele sadja v manjše, tako da ima spodnje rezilo veliko manjše obremenitve in naprava zdaj naredi fino maso iz sadja. Ta sprememba vpliva na to, da je naprava sedaj tudi varčnejša (stroj ima veliko manj obremenitve), kot pa da bi imela samo eno rezilo. Naredili smo tudi: • TV oglas z mladimi ljudmi, ki pričnejo dan lažje z našo napravo; • brošuro projekta, ki smo jo priložili pri prezentaciji; • spremembo navodil, ki sedaj vključuje vse novosti, narejene na napravi; • nov design embalaže, ki poudarja mladost in energičnost; • sistem lijaka, ki omogoča lažje nalivanje napitkov iz naprave; ter • knjižico receptov za sadne pripravke, ki smo jo priložili napravi kot dodano vrednost. V začetku oktobra 2014 smo tudi predstavili vodstvu BSH-ja naše zaključeno delo in praktični prikaz delovanja sedanje izboljšane naprave MCM6. Pozneje je podjetje naš dvojni sistem rezil patentiralo, kot je razvidno tudi s slike 17 (glej poglavje 6. Priloge).
Ključne besede: projektni management, krizno vodenje, projektni marketing, inovacije, strojništvo.
Objavljeno: 24.03.2016; Ogledov: 539; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici