| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Krizni management in obvladovanje krize covid-19 v turističnih podjetjih na Hrvaškem
Silvia Barbo, 2023, diplomsko delo

Opis: Področje raziskave diplomskega dela je upravljanje in vodenje podjetja v krizni situaciji oziroma vloga kriznega managementa pri obvladovanju in razreševanju krize ter preprečevanju nastanku kriz. Turizem je na Hrvaškem eden izmed najpomembnejših gospodarskih sektorjev, saj predstavlja okoli 20 % bruto domačega proizvoda države. Številni prihodi turistov v vsega sveta so se zaradi izbruha pandemije covida-19 nenadoma ustavili, kar je za Hrvaško pomenilo začetek gospodarske krize. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pojasnjevanje osnovnih pojmov, kot so kriza, krizni management, krizno komuniciranje in turizem. V raziskovalnem delu smo s pomočjo intervjuja analizirali, kako je covid-19 vplival na podjetja, ki se ukvarjajo s turizmom, in kako so se ta podjetja prilagodila novim razmeram v času pandemije.
Ključne besede: kriza, krizni management, krizno komuniciranje, turizem, covid-19
Objavljeno v DKUM: 08.12.2023; Ogledov: 512; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

2.
Vodenje Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije v času epidemije covid-19
Aleksandra Špiclin, 2021, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je vodenje Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije v času epidemije COVID-19. Današnji čas je zaznamovala nalezljiva bolezen COVID-19, ki jo povzroča virus SARS-CoV-2, njenemu izbruhu je sledila svetovna zdravstvena kriza. Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) je razglasila pandemijo in s tem se je za ljudi in organizacije začela nova normalnost. V zelo kratkem času smo se morali prilagoditi novim razmeram. S pomočjo anketnega vprašalnika smo raziskali, kako se je z zdravstveno krizo soočilo vodstvo agencije in kako so vse to doživljali zaposleni v agenciji. Na podlagi raziskave ugotavljamo, da se je vodstvo agencije uspešno odzvalo na zdravstveno krizo in podajamo nekaj priporočil, kako obstoječe stanje še izboljšati. Opažamo, da zaposlenim največ pomenita dobri medsebojni odnosi na delovnem mestu in primerna komunikacija. Z opravljanjem dela na domu, kot enim izmed ključnih ukrepov v času epidemije COVID-19, nimajo posebnih težav in so takšen način dela dobro sprejeli.
Ključne besede: Epidemija COVID-19, management, kadrovski management, krizni management, krizno komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 26.08.2021; Ogledov: 1228; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

3.
KOMUNIKACIJSKI MANAGEMENT IN KRIZNO KOMUNICIRANJE NA PRIMERU GERMANWINGSA
Anja Radiković, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo definirali pojem komunikacijskega managementa, krize in kriznegakomuniciranja. Objasnili in definirali bomo modele komunikacijskega managementa, značilnosti kriz, tipe kriz, vzroke kriz, faze kriznega komuniciranja, teorije in strategije kriznega komuniciranja ter krizni tim. Kot je znano lahko vsaka od organizacij iz različnih vzrokov zapade v kakršno koli krizo oz. krizno situacijo. Zaradi neprimernega kriznega komuniciranja lahko organizacija izgubi ugled, v nasprotnem primeru pa lahko izboljša svoje poslovanje in pridobi na ugledu. V nalogi se bomo osredotočili na krizno komuniciranje v primeru letalske nesreče nizkocenovnega letala Germanwings. Primerjali bomo poročanje izbranih hrvaških in slovenskih spletnih strain oz. portalov o omenjeni nesreči.
Ključne besede: komunikacijski management, krizno komuniciranje, kriza in Germanwings
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 2263; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

4.
MODEL REORGANIZACIJE POSLOVANJA TERMALNE RIVIERE ILIDŽA IN KRIZNI MANAGEMENT
Rok Capl, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo se lotili analize reorganizacije poslovnih funkcij v podjetju Termalna riviera Ilidža, d. o. o., v Sarajevu. Glede na stanje v podjetju smo morali najprej narediti posnetek obstoječega stanja, pregledati aktualna dogajanja ter se neposredno vključiti v proces poslovanja podjetja. Raziskali in analizirali smo vse štiri poslovne funkcije, ki so zaradi velikosti podjetja povezane in se prepletajo. Vse podatke, ki smo jih analizirali, smo tudi pregledali, raziskali ter jih na koncu uporabili pri reorganizaciji. Pri analizi poslovnih funkcij smo ugotovili številne pomanjkljivosti, predvsem z vidika njihove operativne izvedbe pri poslovanju. Termalna riviera Ilidža ima v lokalnem okolju sloves družinske turistične destinacije. Zaradi svoje dejavnosti in storitev je odprta 365 dni v letu. Prav zaradi tega je izredno pomembno, da ima podjetje konstanten razvoj, stik z lokalnim okoljem, da obnavlja svoje prodajne in marketinške kanale in je nenehno v koraku s časom. Največji poudarek v procesu reorganizacije smo namenili prodajni in finančni funkciji, saj smo na eni strani ugotovili premalo ciljno naravnih prodajnih in marketinških aktivnosti, po drugi strani pa je bilo treba zaradi slabe finančne situacije uvesti radikalne finančne ukrepe, da bi se izognili nelikvidnosti podjetja in stabilizirali denarne tokove. Na začetku naloge smo v teoretičnem delu prikazali opredelitve ter osnove glavnih tematik naloge, ki bodo služile kot razumevanje celote pri raziskovalnem delu. Predstavili smo vse štiri glavne poslovne funkcije ter se dotaknili osnov kriznega vodenja, managiranja ter pravilnega komuniciranja z zunanjo in notranjo javnostjo. V podjetju Termalna riviera Ilidža, d. o. o., delujem kot prokurist matične firme odgovoren za delovanje in poslovanje podjetja. Z začetkom leta 2014 smo začeli reorganizacijo poslovnih funkcij, kar je tudi temelj raziskovalnega dela naloge. Po zaključku analize poslovnih funkcij smo izdelali model C-A-P-L, ki bo podjetjem lahko služil kot vodilo pri reorganizacijah vseh ali posameznih poslovnih funkcij.
Ključne besede: poslovne funkcije, krizni management, krizno komuniciranje, vodenje
Objavljeno v DKUM: 01.10.2015; Ogledov: 1731; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

5.
Zbornik radova
2011, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Ključne besede: krizni management, krizno komuniciranje, krizno upravljanje, krizni načrt, varnost, zagotavljanje varnosti, posvetovanja, konference, zborniki
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1304; Prenosov: 84
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Krizno komuniciranje policistov pri intervenciji v družini : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varstvoslovje
Anja Kotnik, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili predvsem na problematiko nasilja v družini in ukrepanja ter kriznega komuniciranja policistov v takšnih primerih. V prvem delu diplomske naloge smo se osredotočili predvsem na pojem komuniciranja in nasilja v družini. Opredelili smo različne oblike nasilja v družini in najpogostejše vzroke za njihov nastanek. Predstavili smo tudi nekaj statističnih podatkov iz področja nasilja v družini, ki jih beleži policija. Pri tem smo ugotovili, da se število kaznivih dejanj nasilja v družini v zadnjih letih zmanjšuje, prav tako se je zmanjšalo število izrečenih ukrepov prepovedi približevanja določeni osebi ali kraju. V nadaljevanju smo se osredotočili na intervencije in krizno komuniciranje v policiji. Ugotovili smo, da je v postopku intervencije pogosto prisotno nepopolno komuniciranje policistov, kar jih pogosto prikrajša za pomembne podatke in informacije. Predstavili smo tudi organizacijo in potek policijske intervencije v primeru nasilja v družini, kjer smo bili ves čas pozorni tudi na krizno komuniciranje policistov v tem postopku. Predstavili smo postopek od tega, ko policisti sprejmejo klic na interventno številko, preko pridobivanja vseh potrebnih informacij, do organizacije in izvedbe intervencije, ter ukrepanja in poročanja stanja po opravljeni intervenciji. Na koncu smo predstavili še odnose in krizno komuniciranje policistov z različnimi osebami, ki so posredno ali neposredno prisotne pri kaznivem dejanju nasilja v družini.
Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, nasilje v družini, intervencije, krizno komuniciranje, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 22.10.2014; Ogledov: 2275; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (582,69 KB)

7.
PROTOKOL - ORGANIZIRANOST IN KOMUNIKACIJA V KRIZNIH SITUACIJAH
Natalija Pelko, 2014, magistrsko delo

Opis: V Republiki Sloveniji imamo različne protokolarne službe, ki med seboj pogosto sodelujejo. V nalogi smo proučevali njihovo organiziranost in komunikacijo znotraj posamezne protokolarne službe in med njimi. Njihova komunikacija je še posebej pomembna pri reševanju kriznih situacij. Kadar nastane krizna situacija, jo mora protokolarna služba nemudoma in neopazno rešiti, saj lahko krizna situacija vpliva na ugled države. Problemi pri komunikaciji se pojavljajo predvsem znotraj posameznih služb zaradi medsebojnih konfliktov in zamer med zaposlenimi ter zaradi pomanjkanja informacij o dogajanju znotraj službe. Med protokolarnimi službami je komunikacija boljša. Težava pa je pri komunikaciji z uradi naročnikov protokolarnih storitev, predvsem zaradi prepoznega in pomanjkljivega prenosa informacij. Čeprav nobena protokolarna služba nima izdelanega kriznega načrta, se poskušajo maksimalno pripraviti na morebitne krizne situacije. Med krizo je komuniciranje svetovalcev za protokol zadovoljivo, saj vsi stremijo k rešitvi problema. Največjo pomanjkljivost pri komunikaciji protokolarnih služb vidimo v pomanjkanju analiziranja reševanja kriznih situacij, potem ko je kriza že mimo. Vpeljati je treba pogovore, sestanke in druge oblike druženja (tudi neformalne), s katerimi bodo reševali konflikte in nerazumevanja med sodelavci ter z analizo problemov in izkušenj nadgrajevali strokovno znanje službe. Večina protokolarnih uslužbencev je zadovoljna s trenutno organiziranostjo protokolarnih služb v Sloveniji. Delo v kriznih situacijah poteka ustrezno in malo verjetno je, da bi združitev vseh protokolarnih služb izboljšala delo in komunikacijo med svetovalci za protokol, saj se večje težave v komunikaciji pojavljajo znotraj posamezne službe in ne med službami.
Ključne besede: protokol, organiziranost protokola v Sloveniji, krizna situacija pri protokolu, krizno komuniciranje v protokolarni službi
Objavljeno v DKUM: 29.05.2014; Ogledov: 2287; Prenosov: 365
.pdf Celotno besedilo (19,17 MB)

8.
KRIZNO KOMUNICIRANJE V ZDRAVSTVENIH USTANOVAH
Nina Zorman, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na strategije, načine in taktike, kako v času krize uspešno komunicirati z javnostmi. Analizirali smo krizno komuniciranje v primerih suma zdravstvene napake v dveh zdravstvenih ustanovah v Podravju – Zdravstvenem domu Lenart in Splošni bolnišnici dr. Jožeta Potrča Ptuj. Na podlagi preučene teorije, informacij, ki smo jih pridobili z intervjujem, medijske analize in s pomočjo javno dostopnih podatkov smo ugotavljali, kako je vodstvo komuniciralo v kriznih razmerah. Preučili smo posamezne korake v fazah krize, ugotavljali, kako hitro so se odzvali, ali so pripravili verodostojna sporočila za javnost, katera komunikacijska orodja so izbrali itd. Diplomsko delo smo zaokrožili z ugotovitvami, kaj je bilo v posameznem primeru narejeno v skladu s teorijo in je zato uspešno in kaj ne.
Ključne besede: Javni zavod, kriza, krizno komuniciranje, Zdravstveni dom Lenart, Splošna bolnišnica Ptuj, zdravstvene ustanove.
Objavljeno v DKUM: 25.02.2013; Ogledov: 6022; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (5,61 MB)

9.
ODNOSI Z JAVNOSTMI V LOKALNI SKUPNOSTI - PRIMER OBČINE KRŠKO Z OSREDOTOČENJEM NA KRIZNO KOMUNICIRANJE
Katja Bogovič, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi se preko osredotočenja na primeru delovanja službe za odnose z javnostimi na Občini Krško seznanimo z osnovnimi pojmi odnosov z javnostmi, definicijami in primeri. Skozi nalogo spoznamo, da dobri odnosi z lokalno skupnostjo temeljijo na ustrezni komunikaciji. Javnost je postala občutljiva na vsako drobno napako in le to lahko s pomočjo medijev hitro kaznuje. S tem pa ne škodi samo trenutnemu stanju, temveč tudi ugledu, kredibilnosti in zaupanju v institucijo. V nalogi spoznamo, da se Občina Krško zaveda pomebnosti dobre komunikacije z različnimi javnostmi in da na tem področju nečeloma deluje dobro. V kriznem primeru smo ugotovili, da je svoje aktivnosti vodila brez izdelanega komunikacijskega načrta, zato je za naprej priporočljivo, da ga izdelajo in se tako izognejo nekaterim problemom in dilemam.
Ključne besede: Odnosi z javnostmi, lokalna skupnost, krizno komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 31.01.2012; Ogledov: 8477; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (288,21 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici