| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 64
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
Mojca Kolednik, 2009, diplomsko delo

Opis: Poslovanje podjetja mora biti zaradi možnosti nastopa kriz, vedno vnaprej načrtovano. Samo v tem primeru se lahko poslovodstvo pravilno odzove na krize, ki nastopijo. Kot sem omenila že v diplomski nalogi, je pomembno, da ima krizni manager tehnična znanja, pravilen komunikacijski pristop in konceptualna znanja. Pomembno za uspešen izhod iz krize, je dobro sodelovanje med kriznim managerjem in ostalimi člani tima. V diplomskem delu sem najprej predstavila pomen krize, kako jo sploh lahko dojemamo, nato sem predstavil simptome, ki so najbolj značilni ob krizah, eno poglavje je posvečeno vrstam kriz, kjer je razvidno koliko različnih oblik kriz lahko doleti podjetje in posledično tudi managerje, ki morajo zagato pravilno razrešiti. Tretje poglavje je namenjeno vzrokom, ki zamajejo temelje normalnega poslovanja. Kot je razvidno imajo tukaj vsi avtorji isto opredelitev in sicer jih delijo na notranje in zunanje vzroke. Velikokrat podjetje samo, zaradi notranjih nesoglasij oziroma nepravilnosti pride do kriznih razmer. V naslednjih poglavjih pa so najprej predstavljeni vedenjski vzorci udeležencev, ki lahko posredno ali pa neposredno vplivajo na končni rezultat. Nato sem skušala z različnimi ukrepi prikazati možnosti za izhod iz krize. Nazadnje sem pa obravnavala krizni management, njegove lastnosti oziroma, kdo je lahko dober vodja, kako je potrebno organizirati krizni tim in kdaj se odločiti za zunanje strokovnjake. Če bi povzela misel dr. Kovača bi lahko rekla, da podjetniki niso samo žrtve krize, ampak prvi, ki v krizi zaznajo svojo priložnost za oblikovanje novih podjetniških kreacij in novega razvojnega cikla. (Podjetnik, 2008). Se pravi, da preživijo samo dobri in močni.
Ključne besede: kriza, vrste kriz, krizni management, krizni tim.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 2017; Prenosov: 325
.pdf Celotno besedilo (294,56 KB)

6.
KRIZA PODJETJA X
Jure Kolarič, 2009, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi z naslovom Kriza podjetja X sem skozi celotno vsebino želel ugotoviti in predstaviti bistvene težave in napake, ki dejansko pripeljejo do stanja, ki mu lahko rečemo kriza podjetja. Vsi vzvodi za preprečitev oziroma omilitev krize podjetja so v rokah managementa, in ravno oni s svojim znanjem krojijo nadaljnjo usodo ali uspeh podjetja. Samo reševanje podjetja iz krize je izredno zapleten in kompleksen proces, ki zahteva veliko znanja in natančnosti pri njenem reševanju. Cilj diplomskega dela je bil opisati vse značilnosti krize od t.i. začetka do samega konca, bodisi s propadom podjetja ali z uspešno rešitvijo, ter nadaljnjim obstojem in poslovanjem. V samih poglavjih diplomskega dela sem predstavil bistvene značilnosti, ki se nanašajo na posamezen del krize podjetja. V drugem poglavju sem opisal kaj dejansko je kriza podjetja, kdaj jo je možno opaziti, ter glede na stanje, kakšne vrste kriz poznamo. Zelo pomembno v tem delu se mi je zdelo predvsem to, kako določene skupine, ki so vključene v podjetje reagirajo ob sami krizi. Tretje poglavje opisuje samo podjetje v krizi, in njegovo ravnanje. V tem delu sem povzel bistvene značilnosti kako in na kakšen način preprečiti krizo podjetja, Četrto poglavje povzema bistvene ukrepe kako prebroditi krizo in jo rešiti, ob predpostavki, da še stanje ni nerešljivo. V petem poglavju z naslovom krizni management, je predstavljeno kaj dejansko je krizni management, kdo so lahko člani tega teama, ter naloge za katere je ta team kriznega managementa zadolžen. Poudariti je potrebno, da team kriznega managementa sestavljajo ljudje, ki so izključno usposobljeni za reševanje podjetja, v normalnem delovanju podjetja pa se znajdejo in delujejo bistveno težje. Šesto in sedmo poglavje sem namenil praktičnemu delu, in sicer v šestem poglavju z naslovom Simulacija pohištvenega podjetja X, ter model reševanja. Predstavil sem omenjeno podjetje X, ter opisal znake, za katere sem prepričan, da so povod za nastalo krizo podjetja. Sedmo poglavje opisuje model reševanja pohištvenega podjetja X. Skozi različne vzroke sem predstavil svoj pogled, kako bi pripravil načrt za reševanje omenjene situacije izbranega podjetja.
Ključne besede: Podjetje Kriza podjetja Krizni management Organizacija Zaposleni Konkurenca Team
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 2700; Prenosov: 401
.pdf Celotno besedilo (529,40 KB)

7.
8.
VLOGA KRIZNEGA MANAGEMENTA
Anže Brumen, 2009, diplomsko delo

Opis: Da se soočimo s krizo, moramo dobro poznati za kakšno krizo gre, kaj so simptomi in kaj vzroki. Velik pomen kriznega managementa imajo aktivnosti preprečevanja krize. To so aktivnosti, ki zajemajo oblikovanje krizne skupine, analize stanja podjetja in nagnjenosti h krizi ter druge akcije. V času krize je pomembna klima, ki vlada v podjetju. Le-ta je lahko negativno nastrojena, kar reševanje le še otežuje, ali pa je ravno obratno, zaradi česar imajo tako management kot tudi zaposleni v podjetju še en razlog več, da se zavzamejo za čim hitrejše in čim bolj učinkovito doseganje cilja, s čimer mislimo izhod podjetja iz krize. Krizna skupina mora v času krize hitro in učinkovito sprejemati odločitve. Potreba po informacijah drastično naraste, vendar potrebujemo samo koristne informacije. Nujno je, da tok informacij centraliziramo, kar pomeni, da vhodne in izhodne informacije obdeluje ena oseba ali majhna skupina ljudi. Prepogosto se tudi zgodi, da podjetje zabrede tako globoko, da ni druge rešitve kot stečaj podjetja. Vendarle pa so še drugi možni izhodi iz krize. Dolgoročni in zahtevni, a uspešni strategiji sta reinženiring in, najbolj zahtevna, spreminjanje kulture podjetja. Veliko vlogo v času krize odigrajo mediji in odnosi z javnostmi. Že v pripravah na krizo moramo dobro opredeliti, kdo bo odgovoren za stike z javnostmi. Ko se podjetje reši krize, še to ne pomeni, da lahko zdaj »zaspi« in posluje dalje na lovorikah, ampak mora dodobra analizirati situacijo, v kateri se je nahajalo.
Ključne besede: kriza, krizni management, krizni plan, team kriznega managementa, deležniki, proaktivni krizni management, reaktivni krizni management
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1469; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (572,86 KB)

9.
VLOGA SODOBNEGA MANAGEMENTA V TRANZICIJI SLOVENSKEGA GOSPODARSTVA
Gregor Štusej, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Slovenija je pred skoraj dvema desetletjema prešla iz socializma v demokracijo in tržno gospodarstvo. Prehod oziroma tranzicija je s sabo prinesla številne spremembe, ki so močno vplivale na državo v celoti, še posebej pa na delovanje podjetij. Podjetja so izgubila več kot dvajset milijonski trg ter se morala soočiti z močno konkurenco na trgu, kjer vlada boj za preživetje. Na takšne spremembe podjetja niso bila pripravljena. Management je prevzel zahtevno nalogo, in sicer reševanje in vodenje podjetij v tem kriznem času. V delu diplomskega seminarja je najprej predstavljeno, v kakšnih razmerah so delovala podjetja pred osamosvojitvijo Slovenije, kako je potekala osamosvojitev in kaj je prinesel nov čas. V nadaljevanju je predstavljena vloga managerja, ki je imel v tranziciji slovenskega gospodarstva pomembno vlogo. Poudarjeno je sprejemanje odločitev kot eno najpomembnejših nalog managerja, ko govorimo o uspešnosti podjetja. Sprejemanje pravilnih odločitev je odvisno tudi od vrednot managerja, zato jim je namenjeno posebno poglavje. Za tem so opisani še načini vodenja, ki naj bi bili v že omenjenih pogojih najuspešnejši za podjetje. Pomembno poglavje v nadaljevanju seminarja je inovativnost v podjetju, saj imajo visoko razvite države evidentno visoko stopnjo inovativnosti v podjetjih. Tu je predstavljeno, kako lahko managerji vplivajo na povečanje stopnje inovativnosti in inovacijska politika v Sloveniji. Na kocu diplomskega seminarja so prikazani še izsledki ankete, opravljene med posamezniki v običajnem vsakdanjem okolju, odgovarjali pa so na vprašanja o uspešnosti dela slovenskih managerjev, o visokih nagradah, ki si jih izplačujejo in o bivšem sistemu.
Ključne besede: tranzicija, management, krizni management, vrednote, inovativnost, socializem, tržno gospodarstvo, odločanje
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1433; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (5,00 MB)

10.
KRIZNI MANAGEMENT IN UKREPI PRI REŠEVANJU GRADBENEGA PODJETJA V KRIZI
Nataša Vujisić, 2010, diplomsko delo

Opis: Vedno bolj globalen svetovni trg in nenehne velike ter nenadne krize v svetovnem gospodarstvu zahtevajo od vodje hitre in pravilne odločitve. Podjetja, ki poslujejo, se vsakodnevno srečujejo s problemi, ki jih povzročajo spremembe tako v okolju kot tudi znotraj njega. Zato je velikega pomena, kako se odzivajo nanje. Ne morejo se jim namreč izogniti, lahko pa jih, vsaj nekatere, napovejo. Management v podjetju mora biti vedno pripravljen na krizo. V nasprotnem primeru se lahko podjetja hitro znajdejo v situaciji, ko ne morejo več normalno delovati. Če vodstvo podjetja ne reagira pravočasno in pravilno, lahko taka situacija pripelje tudi propada podjetja. Glede na to, da so krize sestavni del v obdobju poslovanja vsakega podjetja, je zelo pomembno, da poslovodstvo dosledno spoštuje temeljna načela finančnega poslovanja. Poslovodstvo mora, takoj ko zazna prve znake krize, povečati skrb za kontrolo poslovanja, izdelati analizo razlogov za pojav krize, možnosti za njeno odpravo ter poiskati pot, ki vodi iz krize. Avtorji izraz kriza podjetja definirajo in razlagajo zelo različno. Nekateri jo opredeljujejo predvsem kot finančno, drugi jo definirajo bolj široko. Kriza v podjetju ne nastopi kar naenkrat, ampak se začne nekaj let prej. Prav tako posamezni avtorji govorijo o različnih vzrokih krize v podjetju. Večina pa jih je prepričana, da se glavni vzroki pretežno nahajajo v neustreznem ravnanju znotraj podjetja. V diplomski nalogi sem poskušala predstaviti krize v podjetjih na splošno ter se podrobneje soočiti s primerom reševanja krize v podjetju Stavbar Gradnje d.o.o., Maribor. Obravnavano podjetje in njegov boj za ohranitev ter nadaljnji razvoj dejavnosti mi je bil izziv, zato sem ga podrobneje predstavila. Iz virov je razvidno, da se vodstvo podjetja zaveda težav in svojih pomanjkljivosti, zato si je zastavilo cilje za njihovo reševanje, ki so realni in po mojem prepričanju lahko prinesejo tudi želene rezultate. Družba je z dobro pripravljenim načrtom finančne reorganizacije še vedno v postopku prisilne poravnave, s katero se skuša znebiti predvsem finančnih negativnih posledic krize ter si prizadeva zagotoviti temelje za nadaljnje poslovanje. Izkazalo pa se je, da je prisilna poravnava nujen, a hkrati tudi nezadosten ukrep za obstoj in nadaljnji razvoj podjetja. Prisilna poravnava je zahteven postopek, ki se ga mora podjetje skrbno lotiti, saj predstavlja še zadnjo možnost pred stečajem in prenehanjem poslovanja. Načrt finančne reorganizacije mora biti pripravljen na način, da bo sočasno sprejemljiv za dolžnike in za večino upnikov ter da bo hkrati omogočal nadaljnji razvoj družbe. Diplomska naloga potrjuje prepričanje, da je kriza v podjetju rešljiv dogodek. Pomembno je pravočasno soočenje z njo, kakor tudi vodstvo in kadri s perspektivnimi cilji in vizijo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: kriza, gradbeništvo, kriza podjetja, krizni management, krizni vodja, vzroki za nastanek krize, preprečevanje krize, ukrepi za rešitev krize.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2060; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (744,49 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici