| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SVETOVNA KRIZA, SLOVENCI IN REŠEVANJE KRIZ V PODJETJIH
Nika Juhart, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti pojem krize v podjetju, kako nastane in kako jo najučinkoviteje preprečiti, ter kateri so vzroki, simptomi in povodi krize. Poleg tega je namen podati tudi zgled ostalim podjetjem, kako je potrebno pristopiti k situaciji ko je podjetje v krizi. Beseda kriza je danes veliki pojem ki pomeni kratkotrajno, nezaželeno in kritično stanje v podjetju, nastalo tako zaradi zunanjih kakor tudi notranjih vzrokov in neposredno ogroža nadaljnji obstoj in razvoj podjetja. S takšnim stanjem se trenutno seznanjajo tudi velika slovenska in svetovna podjetja. Razlog za neuspešno reševanje kriz pa je velikokrat pozno zaznavanje krize ali pa pomanjkanje znanja na tem področju. Zelo pomembno vlogo v času krize pa imajo tudi njeni udeleženci kateri se na krizo različno odzovejo. Kot smo ugotovili se bo kriza še nekaj časa kazala, vendar se bo prej kot slej spet obrnilo na bolje. Prišlo naj bi do večjih sprememb tako na gospodarskem kot tudi finančnem področju. S strani slovenske vlade pa pričakujemo, da bodo najbolj učinkovito pomagala podjetjem, da bodo to krizo prebrodila in spet zmanjšala število brezposelnih.
Ključne besede: Kriza, svetovna kriza, vedenje udeležencev, vzroki kriz, simptomi krize, krizna situacija, tveganje.
Objavljeno: 10.02.2010; Ogledov: 2517; Prenosov: 404
.pdf Celotno besedilo (955,09 KB)

2.
PROTOKOL - ORGANIZIRANOST IN KOMUNIKACIJA V KRIZNIH SITUACIJAH
Natalija Pelko, 2014, magistrsko delo

Opis: V Republiki Sloveniji imamo različne protokolarne službe, ki med seboj pogosto sodelujejo. V nalogi smo proučevali njihovo organiziranost in komunikacijo znotraj posamezne protokolarne službe in med njimi. Njihova komunikacija je še posebej pomembna pri reševanju kriznih situacij. Kadar nastane krizna situacija, jo mora protokolarna služba nemudoma in neopazno rešiti, saj lahko krizna situacija vpliva na ugled države. Problemi pri komunikaciji se pojavljajo predvsem znotraj posameznih služb zaradi medsebojnih konfliktov in zamer med zaposlenimi ter zaradi pomanjkanja informacij o dogajanju znotraj službe. Med protokolarnimi službami je komunikacija boljša. Težava pa je pri komunikaciji z uradi naročnikov protokolarnih storitev, predvsem zaradi prepoznega in pomanjkljivega prenosa informacij. Čeprav nobena protokolarna služba nima izdelanega kriznega načrta, se poskušajo maksimalno pripraviti na morebitne krizne situacije. Med krizo je komuniciranje svetovalcev za protokol zadovoljivo, saj vsi stremijo k rešitvi problema. Največjo pomanjkljivost pri komunikaciji protokolarnih služb vidimo v pomanjkanju analiziranja reševanja kriznih situacij, potem ko je kriza že mimo. Vpeljati je treba pogovore, sestanke in druge oblike druženja (tudi neformalne), s katerimi bodo reševali konflikte in nerazumevanja med sodelavci ter z analizo problemov in izkušenj nadgrajevali strokovno znanje službe. Večina protokolarnih uslužbencev je zadovoljna s trenutno organiziranostjo protokolarnih služb v Sloveniji. Delo v kriznih situacijah poteka ustrezno in malo verjetno je, da bi združitev vseh protokolarnih služb izboljšala delo in komunikacijo med svetovalci za protokol, saj se večje težave v komunikaciji pojavljajo znotraj posamezne službe in ne med službami.
Ključne besede: protokol, organiziranost protokola v Sloveniji, krizna situacija pri protokolu, krizno komuniciranje v protokolarni službi
Objavljeno: 29.05.2014; Ogledov: 1249; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (19,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici