| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični dejavniki uvedbe erp rešitve na primeru podjetja X
Bernarda Žitek, 2020, magistrsko delo

Opis: Vse hitrejši tehnološki razvoj in globalizacija nas postavlja pred vedno nove izzive in priložnosti. Podjetja pri svojem poslovanju poskušajo trend rasti in razvoja dohajati, kar jih pripelje do iskanja novih poti in trgov, izboljševanju konkurenčnosti, proizvodnje, prodaje ipd. Da lahko vse to dosegajo pa so skorajda nujno potrebne spremembe in prilagoditve poslovanja podjetja. Dejstvo je, da se podjetja morajo prilagoditi zahtevam, če želijo preživeti. Za dober položaj na trgu pa morajo biti pri tem zelo hitra in učinkovita, saj jim to prinaša prednost pred konkurenco. Celovite informacijske rešitve (ERP) imajo zelo velik vpliv na uspešnost poslovanja podjetja, seveda pa je pri tem ključnega pomena, da so le-te uspešno uvedene in da podjetje v čim večji meri izkorišča njihov potencial. Ker ERP - rešitve za podjetje predstavljajo velik strošek in tveganje, saj gre za zelo velik in zahteven projekt, veliko podjetij pri svojem poslovanju še vedno uporablja več različnih sistemov, ki med sabo niso kompatibilni. V magistrski nalogi smo podrobneje predstavili kateri so tisti kritični dejavniki uspešnosti uvedbe, ki jih je pametno poznati, da jih lahko pred ali med uvedbo pravočasno odkrijemo in se tako izognemo tveganju. Seveda pa to ni edino, na kar je potrebno paziti pri uvedbi ERP rešitve. Pogledali smo si tudi življenjski cikel ERP rešitve, ki nas popelje čez štiri faze. Osredotočili smo se na fazo uvedbe, saj uvedba ERP rešitve predstavlja osrednji del magistrske naloge. Na koncu smo vse skupaj podkrepili še s praktičnim primerom, kjer projekt uvedbe predstavimo na primeru podjetja X. Poslovni učinki, ki jih podjetju prinaša ERP rešitev prinaša so izjemni in s tem smo samo še podkrepili ugotovljeno v teoretičnem delu. Cilj magistrske naloge je predstaviti vpliv ERP rešitve na poslovanje podjetja, pomembnost poznavanja kritičnih dejavnikov uvedbe, potek projekta uvedbe ERP rešitve in predstavitev poslovnih učinkov, ki jih le-ta prinaša.
Ključne besede: ERP – rešitev, kritični dejavniki uspeha, življenjski cikel ERP - rešitev, uvedba ERP – rešitve
Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 206; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

2.
Kritični dejavniki uspeha pri uvajanju rešitve za upravljanje odnosov s strankami
Sabina Majcen, 2019, magistrsko delo

Opis: Da pa bi CRM rešitev bila v podjetju uspešno uvedena, sprejeta in kasneje tudi uporabljena pa moramo paziti na kritične dejavnike uspeha, ki ji lahko opredelimo tudi kot nekakšne nujne aktivnosti v podjetju pri uvedbi rešitve CRM. V nalogi smo preučili teoretično ozadje CRM rešitve in kasneje izdelali tudi model skozi katerega smo preverili tudi pomembnost kritičnih dejavnikov uspeha glede na velikost podjetja, glede na način uvedbe CRM rešitve in glede na faze uvajanja CRM rešitve.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, kritični dejavniki uspeha, način uvedbe, velikost podjetja, uvedba rešitve CRM
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 521; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

3.
Kritični dejavniki uvedbe pri projektih digitalne transformacije
Nina Petelin, 2019, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih so podjetja v skoraj vseh panogah izvedla številne pobude za raziskovanje novih digitalnih tehnologij in izkoriščanje njihovih koristi. To velikokrat zahteva transformacijo celotnega poslovanja podjetja. Podjetja si prizadevajo za uvedbo digitalne transformacije preden se je lotijo konkurenti ter si tako zagotoviti preživetje na trgu in doseganje konkurenčnih prednosti. Gradniki digitalne transformacije: računalništvo v oblaku, velike količine podatkov in analitika s pomočjo interneta stvari omogočajo podjetjem, da spremenijo obstoječe poslovne modele ter ustvarjijo nove izdelke in storitve. Vključevanje novih digitalnih tehnologij pa pomeni tudi večja tveganja kibernetske varnosti. Čeprav so inovativne digitalne tehnologije ključne za digitalno transformacijo, se moramo zavedati, da digitalna transformacija ni zgolj tehnološki izziv, ampak projekt celovitega preoblikovanja podjetja, ki vključuje spreminjanje kulture podjetja, vodstvenih konceptov, načina komunikacije in dela v podjetju. Digitalna transformacija prinaša številne koristi, hkrati pa ustvarja pritisk in številne izzive za podjetja.
Ključne besede: digitalna transformacija, računalništvo v oblaku, velike količine podatkov, internet stvari, kibernetska varnost, kritični dejavniki uspeha
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 703; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

4.
Posebnosti izbire in uvedbe celovite informacijske rešitve v mala podjetja na primeru podjetja 3tel d.o.o.
Vito Jakič, 2017, magistrsko delo

Opis: Za uvedbo nove ERP-rešitve so danes na voljo številni ponudniki, ki malim podjetjem ponujajo mnogo različnih rešitev, kar je edina možna rešitev za uvedbo novega informacijskega sistema s strani zunanjih izvajalcev. Pozorni morajo biti pri izbiri, da izberejo najprimernejšo in za njih najpravilnejšo možno rešitev, ki bo odpravila težave poslovanja. Glede na čas, v katerem smo, je v malih podjetjih še toliko bolj pomembno, da na odločitve o spremembah poslovanja gledajo predvsem z vidika stroškov, saj je poleg uspešne spremembe pomembno tudi, da je le-ta finančno ugodna za podjetje. Implementacija nove rešitve predstavlja za podjetje nedvomno velik izziv, na katerega mora biti dobro pripravljeno. Da se pri upravljanju z novo rešitvijo izognejo nepotrebnim nevšečnostim, kot npr. počasnost in nepripravljenost zaposlenih, mora vodstvo z uvedbo seznaniti zaposlene že pred začetkom projekta. Uspešnost projekta uvedbe pa še ne pomeni, da je delo opravljeno in da so pozitivni rezultati zagotovljeni, ampak je potrebno znati z novo programsko opremo tudi pravilno upravljati in izkoristiti vse tiste atribute, ki jih s prejšnjo sploh ni bilo mogoče ali pa njeno delovanje ni bilo pravilno. Tako sta za uspešnost poslovanja potrebni dve stvari, in sicer, sistem je potrebno dobro integrirati in izrabiti je potrebno vse možne kapacitete vpeljane ERP-rešitve.
Ključne besede: ERP-rešitev, izbira, uvedba, celovite informacijske rešitve, mala podjetja, Pantheon, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha, hitra strategija.
Objavljeno: 23.10.2017; Ogledov: 640; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

5.
Kritični dejavniki uspeha razvoja kompetenc v podjetju
Katja Podgoršek, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Verjamemo, da so vlaganja podjetij v izobraževanja in strokovni ter karierni razvoj zaposlenih in njihovih kompetenc ne le izredno pomembna, temveč tudi nujna. V diplomskem delu govorimo o kompetencah, ki smo jih opredelili kot opis vedenja ali dejavnosti, ki jih lahko opazimo, ko je delo dobro opravljeno. Na primeru podjetja, ki je sistematično pristopilo k razvoju kompetenc zaposlenih, raziskujemo dejavnike, ki vplivajo na uspeh razvoja kompetenc zaposlenih. Kot izhodišče smo si postavili dve hipotezi in sicer, da nižja samokritičnost udeležencev programa vpliva na nižjo stopnjo njihove motivacije za razvoj kompetenc in da pomanjkanje kompetenc s področja vodenja vpliva na nižjo uspešnost programov razvoja kompetenc v podjetju. Predvidevali smo, da je razlog temu (pre)nizka stopnja podpore in pomoči vodij svojim sodelavcem med in po izvedenem usposabljanu. Uporabljena kvalitativna metodologija, ki je temeljila na odkritem opazovanju s popolno udeležbo, skupinskih pogovorih in usmerjenih intervjujih nam je pomagala potrditi obe postavljeni hipotezi.
Ključne besede: - kompetenca - model kompetenc ali kompetenčni model - program razvoja kompetenc - razvoj kadrov - kritični dejavniki uspeha razvoja kompetenc - kadrovske prakse na področju razvoja kompetenc
Objavljeno: 28.08.2017; Ogledov: 874; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

6.
Model vrednotenja in obvladovanja tveganj človeških dejavnikov pri implementaciji ERP projektov
Aleksander Jenko, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Projekti implementacij ERP sistemov so znani po svoji kompleksnosti. Združujejo programske rešitve z različnimi poslovnimi procesi znotraj posameznih poslovnih področij oziroma branž, veliko različnih članov v okviru projektne skupine za implementacijo in različne interesne skupine znotraj in zunaj podjetja. Zato ne preseneča dejstvo, da projekti mnogokrat ne zagotovijo pogodbenih zahtev in poslovnih dogovorov. Veliko število avtorjev je posledično raziskovalo različne vzroke za velik odstotek neuspešnih implementacij. Projekt smatramo za uspešnega s poslovnega vidika, ko ga ocenimo z vidika upoštevanja terminov in proračuna ter dogovorjenega obsega in funkcionalnosti v primeru IT projektov. Poleg tega je vedno bolj pomemben četrti faktor, to je zadovoljstvo uporabnikov. Med različnimi kritičnimi dejavniki uspeha (KDU) je zadnje obdobje vedno več zanimanja za skupino človeških dejavnikov, ki ima evidentno velik vpliv in pomembno vlogo pri poteku in izidu projektov. Glavni namen raziskave je bil tako odkriti ključne vzroke, ki se skrivajo za velikim številom KDU in potencialno vplivajo na uspešnost projekta. Po temeljiti raziskavi obstoječe literature je bil razvit nov model primarnih človeških kritičnih dejavnikov, ki smo ga preverili z empirično raziskavo in statistično analizo. Spletna anketa je bila opravljena v različnih slovenskih podjetjih, ki so v preteklosti implementirale ERP sistem SAP. Rezultati so pokazali, da skupina človeških KDU kritično vpliva na uspeh projekta, znotraj raziskovalnega modela primarnih človeških dejavnikov pa imajo največji vpliv na uspešnost projekta Kompetence in Sestava projektnega tima. Ugotovitve in rezultati raziskave sovpadajo z zaključki ostalih raziskovalcev in nam ponudi pregled kritičnih človeških dejavnikov na drugačen, predvsem pa poenostavljen način, s katerim lahko nadziramo kompleksno sestavljene dejavnike uspeha. Magistrska naloga tako prikaže pomembnost primarnih človeških dejavnikov, ki nedvomno močno vplivajo na končni uspeh projektov in kaže pot od ustaljenega k spremenjenemu načinu implementacije, osredotočene k človeškim dejavnikom.
Ključne besede: Projekt ERP implementacije, Kritični dejavniki uspeha, Model primarnih človeških dejavnikov, Obvladovanje tveganj človeških dejavnikov
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 738; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
UVEDBA SAP ERP REŠITVE V IZBRANO TRGOVSKO PODJETJE
Mateja Juras, 2016, diplomsko delo

Opis: Vse večje mednarodno povezovanje gospodarstev oziroma globalizacija ponuja veliko novih priložnosti kot tudi izzivov. S trendom globalizacije se je okrepila težnja podjetij za iskanje novih poti, kako izboljšati poslovanje, povečati konkurenčnost, najti nova tržišča, nove metode proizvodnje, prodaje itd. Če želijo podjetja preživeti, se morajo prilagajati zahtevam trga, kar pomeni posodobiti poslovanje in iti v korak s časom. Čezatlantsko trgovinsko in investicijsko partnerstvo (angl. Transatlantic Trade and Investment Partnership; v nadaljevanju TTIP) bo imelo v bližnji prihodnosti močan vpliv na nove zahtev in smernice poslovanja na trgu. Realnost, s katero se danes srečujejo podjetja, zahteva predvidevanje in odzivnost na vedno večje zahteve trga. V tem močno konkurenčnem okolju poslovna strategija določa in zagotavlja vire kot tudi preživetje podjetja. Učinkovita poslovna strategija se danes osredotoča na agresivno in učinkovito uporabo informacijske tehnologije. Celovite programske rešitve (v nadaljevanju rešitve ERP) so skupek poslovnih programskih orodij, ki podjetjem omogočajo, da učinkovito obvladujejo in zagotavljajo vire (material, človeške vire, finančne vire itd.) z uporabo celovite in integrirane rešitve za informacijsko-procesne potrebe podjetja. Ta zagotavlja procesno podporo tako za poslovanje kot tudi za poslovne procese podjetja. Sodobna tehnologije omogoča tako ekonomsko preglednost kot tudi prenos dela na stroškovno ugodnejše lokacije, mednarodno mobilnost kapitala in možnost mednarodnega prenosa (angl. outsourcing) posameznih dejavnosti. Namen diplomskega dela je predstaviti pomen rešitev ERP, prikazati potek njihovega razvoja, značilnosti, opisati kritične dejavnike uspeha uvedbe ter prednosti in slabosti rešitve. Cilj diplomskega dela je na eni strani pregledati strokovno literaturo in na drugi predstaviti praktični primer uvedbe ERP-rešitev v izbranem slovenskem podjetju. Sistem SAP je bil izredno uspešno implementiran. Izveden je bil v določenem časovnem obdobju in okviru predvidenih stroškov. Vsi načrtovani mejniki so bili doseženi.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, ERP, implementacija, kritični dejavniki uspeha (KDU)
Objavljeno: 10.06.2016; Ogledov: 749; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

8.
KRITIČNI DEJAVNIKI USPEHA PRENOVE INFORMACIJSKEGA SISTEMA V POSLOVNI BANKI
Manja Turnšek, 2016, magistrsko delo

Opis: V poslovnem svetu se nenehno srečujemo z izzivi, kako zagotavljati visoko raven kakovosti izvajanja poslovnih procesov, kako znižati stroške poslovanja, kako pridobiti potrebne informacije za odločanje, kako dobiti celovit pregled nad poslovanjem, zagotoviti potrebne vire in podobno. Cilj vsake organizacije je čim boljša informacijska podpora poslovnim procesom oziroma poslovnemu sistemu kot celoti. S prenovo poslovanja oziroma prenovo poslovnih procesov lahko zagotovimo konkurenčno prednost na podlagi izboljšane kakovosti poslovanja in nižjih stroškov. Prenova informacijskega sistema je zahtevna in kompleksna naloga, zanjo je treba angažirati različne strokovnjake in uporabiti mnoge tehnike, orodja in modele, s katerimi opredelimo poslovne procese. Metodologije prenove poslovnih procesov je treba izbrati kot smernice posameznih avtorjev, saj ne obstaja univerzalni pristop k prenovi vseh procesov. Za uspešno izvedbo prenove informacijskega sistema je nujna podpora vodstva, z njo da udeležencem v projektu in končnim uporabnikom njegovih rezultatov vedeti, da je projekt nujen za organizacijo kot celoto, pri težavah v napredovanju zastavljenega projekta pa se pravočasno vključi v njihovo razreševanje. Nadalje sta pomembna timsko delo in vključitev interdisciplinarnih timov, torej strokovnjakov s področja tehnoloških znanj, informatikov, vodij poslovnih področij, zunanjih razvijalcev rešitev in končnih uporabnikov. Da se to doseže, je pomemben vodja projekta, zagotoviti mora usklajeno in koordinirano delovanje članov tima, da bodo opravili svoje naloge v dogovorjenih rokih planiranega projekta. Poslovne banke si ne morejo privoščiti, da ne bi sledile trendom razvoja informacijske tehnologije. Njihove stranke oziroma komitenti bank zahtevajo vedno boljše storitve kjerkoli in kadarkoli. Prilagajanje željam komitentov povečuje konkurenčno prednost in banke, ki ne bodo sledile trendom, bodo pričele izgubljati tržne deleže. Banki niso konkurenčne samo druge banke in ostale finančne institucije, temveč tudi nefinančne institucije, ki se pojavljajo z vse širšim obsegom storitev na finančnem trgu. V raziskavi je obravnavana problematika prenove informacijskih sistemov v organizacijah in poslovnih bankah, prav tako metodologija projektnega vodenja in nujnost upoštevanja kritičnih dejavnikov uspeha prenove informacijskih sistemov. Prikazani sta analiza primera prenove informacijskega sistema v veliki banki in analiza kritičnih dejavnikov uspeha prenove informacijskega sistema v veliki banki na podlagi postavljenega modela kritičnih dejavnikov uspeha prenove informacijskega sistema v poslovni banki.
Ključne besede: prenova informacijskega sistema, celovite informacijske rešitve (rešitve ERP), prenova poslovnih procesov, projektni menedžment, kritični dejavniki uspeha.
Objavljeno: 31.05.2016; Ogledov: 1497; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

9.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, magistrsko delo

Opis: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Objavljeno: 18.10.2013; Ogledov: 2423; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

10.
ANALIZA KRITIČNIH DEJAVNIKOV USPEHA UVAJANJA SAP V MEDNARODNEM TRGOVSKEM PODJETJU
Sebastjan Mavrič, 2012, magistrsko delo

Opis: Danes se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi pogoji, vse večjo konkurenco ter z vedno zahtevnejšimi končnimi odjemalci. Prisiljeni so spremeniti tradicionalne poslovne prakse, zniževati stroške poslovanja, saj jim le to omogoča krepitev konkurenčnih prednosti. Prilagajanje poslovnih modelov, organizacijskih struktur in prevzemanje tehnoloških rešitev je le nekaj vidikov kljubovanja trenutnim poslovnim trendom. Celovite informacijske rešitve predstavljajo tehnološko platformo doseganja teh ciljev. Organizacije se odločajo za uvedbo celovitih informacijskih rešitev iz najrazličnejših razlogov. Želijo prenoviti obstoječe informacijske sisteme, poenostaviti poslovanje, prilagoditi oziroma integrirati poslovne procese, standardizirati informacije in podatke, ali pa se le želijo prilagoditi svetovnim trendom. Uspešnost uvedbe celovitih informacijskih rešitev je pogojena in odvisna od mnogih dejavnikov. Organizacije najprej določijo vzroke in potrebe po prenovi informacijskega sistema. Opredelijo jasne cilje, vizijo in strategijo, ki jo bodo zasledovali pri projektu uvedbe. Velik odstotek neuspešnih uvedb pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim, nedodelanim, slabo zastavljenim projektnim izhodiščem. Definiranje jasnega obsega, časa uvedbe ter pripadajočih virov projekta pogojuje dejavnike uspešnih in neuspešnih uvedb informacijskih projektov. Danes ponudniki rešitev ponujajo metodologije uvajanja, ki so zasnovane na principu najboljših praks. Metodologija definira jasne omejitve uvajanja, razdeli sistem uvajanja na logične zaporedne aktivnosti ter določa odgovornosti, kar posledično vpliva na zagotavljanje kakovosti projekta. Življenjski cikli celovitih informacijskih rešitev so razdeljeni na logične dejavnosti oziroma faze. Vsaki fazi pripadajo dejavniki, ki pomembno vplivajo na uspešen zaključek posamezne faze in življenjskega cikla uvedbe. V magistrskem delu želimo prikazati, kateri so tisti kritični dejavniki uspeha uvajanja celovitih informacijskih rešitev, ki pomembno vplivajo na učinkovito uvedbo. Opravili bomo analizo kritičnih dejavnikov uspeha uvajanja celovite informacijske rešitve SAP. Dejavnike bomo analizirali iz dveh vidikov; pred in po uvedbi SAP z vidika treh različnih ravni menedžmenta ter na primeru celotne organizacije.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha uvajanja celovitih informacijskih rešitev, celovita informacijska rešitev SAP
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1932; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici