| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UVAJANJE REŠITVE SAP V PODJETJE PERUTNINA PTUJ D.D.
Tamara Horvat, 2009, diplomsko delo

Opis: Prenova informacijskega sistema ne pomeni samo nakup nove strojne opreme in nove rešitve ERP. Taka prenova mora upoštevati predvsem zadovoljevanje vidika poslovnih potreb, poslovnih procesov, učinkov na poslovanje ter ne nazadnje tudi sposobnosti zaposlenih ter vplivov na zaposlene. Zaradi tega je prenova informacijskega sistema ena zahtevnejših nalog, ki se jih organizacije lotevajo. Pristop k prenovi informacijskega sistema mora tako upoštevati strateške usmeritve poslovanja organizacije. Ko organizacije ocenjujejo produkt, morajo biti pozorne na to, da sistem ERP že v osnovi pokriva čim širšo paleto dejavnosti, da vsebuje čim več funkcionalnosti, da je čim bolje parametriziran, da ga lahko sočasno uporabljajo uporabniki, ki govorijo in razumejo različne jezike, ter da deluje na sodobnih vse bolj odprtih tehnologijah in bazah podatkov. Ker pa tako s stališča tehnologije kot potreb ne vedo z gotovostjo, kaj prinaša prihodnost, je bistvenega pomena, da je sistem ERP prilagodljiv in povezan z drugimi produkti in tehnologijami. Pomembne pa so tudi ustrezna lokalizirana pomoč, dokumentacija in podpora. V septembru 2008 se je za uvedbo rešitve SAP ERP odločila tudi Perutnina Ptuj d.d. Gre za največje mesnopredelovalno podjetje v Sloveniji, ki širi svoje poslovanje tudi v tujino. Perutnina Ptuj je zraven rešitve SAP potrebovala tudi rešitev MyMEAT za podporo procesni proizvodnji. Odločitev o uvedbi je bila težka, zahtevala je precej časa in nekaj let priprav, da so popisali vse procese in se pripravili na uvedbo. S pripravo projekta uvedbe informacijskega sistema se je začelo obilo delavnic. Ker podjetje širi svoje poslovanje tudi v tujino, bo uvedba sistema trajala dobri dve leti in pol. V tem delu dajemo poudarek uvedbi rešitve SAP v podjetje Perutnina Ptuj d.d. Opisali smo celoten potek izbire, uvedbe in predstavili cilje, ki si jih podjetje z uvedbo rešitve SAP želi doseči.
Ključne besede: Ključne besede: ERP rešitev, uvajanje, implementacija, SAP ERP, metodologija ASAP, moduli, podjetje Perutnina Ptuj, MRP, kritični dejavniki uspeha, MyMEAT, izbira ERP rešitev, Roll-out, dobra praksa
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 3666; Prenosov: 737
.pdf Celotno besedilo (876,84 KB)

3.
UVAJANJE INFORMACIJSKE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS NAV NA PRIMERU PODJETJA GOZDNO GOSPODARSTVO SLOVENJ GRADEC
Tina Jeromel, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Informacijski sistem podjetja ima velik vpliv oz. veliko vlogo pri zagotavljanju konkurenčnih prednosti. Slediti mora vsakodnevnim spremembam in zagotavljati točne in tekoče podatke, kadarkoli in na različnih ravneh organizacije. Vendar pa prav slednjega klasični informacijski sistemi niso zmožni zagotavljati, zato se veliko podjetij raje odloči za bodisi gradnjo bodisi nakup novih informacijskih sistemov. Nekaj podjetij pa se tudi odloči za prenovo oz. nadgradnjo že obstoječega informacijske sistema, vendar kmalu ugotovijo, da so z nadgradnjo in velikim vložkom denarja le za določen čas podaljšali življenjski cikel starega informacijskega sistema. Rešitev NAV je ena izmed rešitev ERP, katero izberejo nekatera podjetja, ki se odločijo za uvedbo novega informacijskega sistema. Podjetje GGSG se je v letu 2006 odločilo za uvedbo omenjenega informacijskega sistema, saj jim je obstoječi sistem povzročal težave, skratka je zastarel. Na sam projekt uvedbe se podjetje ni dobro pripravilo, kajti po analizi kritičnih dejavnikov uspeha uvedbe se je pokazalo veliko pomanjkljivosti. Organizacija je bila slaba, tim ni deloval enotno, vodstvo ni motiviralo zaposlenih ter stroški, predvideni na začetku, so se na koncu precej povečali.
Ključne besede: Rešitev ERP, Microsoft Dynamics NAV, uvajanje rešitev ERP, kritični dejavniki uspeha uvedbe, Gozdno gospodarstvo Slovenj Gradec
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 1955; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (836,84 KB)

4.
Model vrednotenja in obvladovanja tveganj človeških dejavnikov pri implementaciji ERP projektov
Aleksander Jenko, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Projekti implementacij ERP sistemov so znani po svoji kompleksnosti. Združujejo programske rešitve z različnimi poslovnimi procesi znotraj posameznih poslovnih področij oziroma branž, veliko različnih članov v okviru projektne skupine za implementacijo in različne interesne skupine znotraj in zunaj podjetja. Zato ne preseneča dejstvo, da projekti mnogokrat ne zagotovijo pogodbenih zahtev in poslovnih dogovorov. Veliko število avtorjev je posledično raziskovalo različne vzroke za velik odstotek neuspešnih implementacij. Projekt smatramo za uspešnega s poslovnega vidika, ko ga ocenimo z vidika upoštevanja terminov in proračuna ter dogovorjenega obsega in funkcionalnosti v primeru IT projektov. Poleg tega je vedno bolj pomemben četrti faktor, to je zadovoljstvo uporabnikov. Med različnimi kritičnimi dejavniki uspeha (KDU) je zadnje obdobje vedno več zanimanja za skupino človeških dejavnikov, ki ima evidentno velik vpliv in pomembno vlogo pri poteku in izidu projektov. Glavni namen raziskave je bil tako odkriti ključne vzroke, ki se skrivajo za velikim številom KDU in potencialno vplivajo na uspešnost projekta. Po temeljiti raziskavi obstoječe literature je bil razvit nov model primarnih človeških kritičnih dejavnikov, ki smo ga preverili z empirično raziskavo in statistično analizo. Spletna anketa je bila opravljena v različnih slovenskih podjetjih, ki so v preteklosti implementirale ERP sistem SAP. Rezultati so pokazali, da skupina človeških KDU kritično vpliva na uspeh projekta, znotraj raziskovalnega modela primarnih človeških dejavnikov pa imajo največji vpliv na uspešnost projekta Kompetence in Sestava projektnega tima. Ugotovitve in rezultati raziskave sovpadajo z zaključki ostalih raziskovalcev in nam ponudi pregled kritičnih človeških dejavnikov na drugačen, predvsem pa poenostavljen način, s katerim lahko nadziramo kompleksno sestavljene dejavnike uspeha. Magistrska naloga tako prikaže pomembnost primarnih človeških dejavnikov, ki nedvomno močno vplivajo na končni uspeh projektov in kaže pot od ustaljenega k spremenjenemu načinu implementacije, osredotočene k človeškim dejavnikom.
Ključne besede: Projekt ERP implementacije, Kritični dejavniki uspeha, Model primarnih človeških dejavnikov, Obvladovanje tveganj človeških dejavnikov
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 520; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

5.
UVAJANJE CRM REŠITVE V PODJETJE
Borut Zebec, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo želeli opisati in razložiti definicijo CRM-ja. Osredotočili smo se na tehnološki vidik, natančneje, na programsko rešitev CRM. Opredelili smo potrebo po informacijski podpori strategije in procesov, naravnanih na stranke in se dotaknili natančne uvedbe rešitev. Glede na opredeljene faze uvedbe, smo navedli potrebne naloge, ki jih morajo podjetja izvesti v okviru uvedbe, da bi le ta bila kar se da učinkovita. Da pa bi še dodatno nakazali na »pasti« pri uvajanju rešitev, smo navedli kritične dejavnike uvajanja, ki kažejo na največje napake pri preteklih uvedbah.
Ključne besede: Management odnosov s strankami, CRM, strategija, stranka, odnosi, management, tehnologija, programska rešitev CRM, analitični CRM, operativni CRM, kolaborativni CRM, podatkovno skladišče, uvedba, kritični dejavniki
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2108; Prenosov: 384
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

6.
UVAJANJE CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE (ERP) V PODJETJE TBP - TOVARNA BOVDENOV IN PLASTIKE D.D.
Valerija Zemljič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Podjetja potrebujejo za svoje uspešno poslovanje hitre in pravilne odločitve. Prilagajanje nenehnim in nepredvidljivim spremembam je v današnjem poslovnem svetu postalo nuja. To je razlog, da se vse več podjetij odloča za uvedbo ERP rešitve, katera jim omogoča podporo večine poslovnih procesov podjetja. Projekt uvedbe ERP rešitve je kompleksen in zahteven za podjetje, kar dokazuje dejstvo, da je še zmeraj visok odstotek teh projektov neuspešnih. Za uspešno uvedbo je torej nujno, da se podjetja zavedajo tveganja in projekt skrbno načrtujejo, organizirajo in nato tudi izvedejo.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, ERP, uvajanje ERP, kritični dejavniki uspeha (KDU), TBP d.d., Perftech.Largo
Objavljeno: 22.11.2011; Ogledov: 2453; Prenosov: 317 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

7.
UVAJANJE CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV V MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA
Primož Kohek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Uvedba ERP rešitve spada med najbolj stresne, tvegane dogodke v podjetju, saj posledično zahteva spremembe v samem poslovanju. Če se podjetja ne prilagodijo, stroški uvajanja narastejo. Uvedba ERP mora biti izredno premišljen, načrtovan projekt. Potrebno je imeti izdelano projektno taktiko in samo vodenje mora biti premišljeno in s pravo oblikovano skupino izkušenih ljudi. ERP se načrtuje dolgoročno z različnimi pristopi. Vodstvo podjetja se mora popolnoma vključiti v sam proces integracije v vseh fazah in podfazah uvedbe, saj le tako pride do uspešne uvedbe ERP rešitve, ki prinaša konkurenčno prednost pred drugimi.
Ključne besede: ERP rešitev, uvedba, pristopi k uvajanju ERP, faze uvajanja, stroški uvajanja, trajanje, kritični dejavniki uspeha
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 2106; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (916,05 KB)

8.
ANALIZA KRITIČNIH DEJAVNIKOV USPEHA UVAJANJA SAP V MEDNARODNEM TRGOVSKEM PODJETJU
Sebastjan Mavrič, 2012, magistrsko delo

Opis: Danes se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi pogoji, vse večjo konkurenco ter z vedno zahtevnejšimi končnimi odjemalci. Prisiljeni so spremeniti tradicionalne poslovne prakse, zniževati stroške poslovanja, saj jim le to omogoča krepitev konkurenčnih prednosti. Prilagajanje poslovnih modelov, organizacijskih struktur in prevzemanje tehnoloških rešitev je le nekaj vidikov kljubovanja trenutnim poslovnim trendom. Celovite informacijske rešitve predstavljajo tehnološko platformo doseganja teh ciljev. Organizacije se odločajo za uvedbo celovitih informacijskih rešitev iz najrazličnejših razlogov. Želijo prenoviti obstoječe informacijske sisteme, poenostaviti poslovanje, prilagoditi oziroma integrirati poslovne procese, standardizirati informacije in podatke, ali pa se le želijo prilagoditi svetovnim trendom. Uspešnost uvedbe celovitih informacijskih rešitev je pogojena in odvisna od mnogih dejavnikov. Organizacije najprej določijo vzroke in potrebe po prenovi informacijskega sistema. Opredelijo jasne cilje, vizijo in strategijo, ki jo bodo zasledovali pri projektu uvedbe. Velik odstotek neuspešnih uvedb pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim, nedodelanim, slabo zastavljenim projektnim izhodiščem. Definiranje jasnega obsega, časa uvedbe ter pripadajočih virov projekta pogojuje dejavnike uspešnih in neuspešnih uvedb informacijskih projektov. Danes ponudniki rešitev ponujajo metodologije uvajanja, ki so zasnovane na principu najboljših praks. Metodologija definira jasne omejitve uvajanja, razdeli sistem uvajanja na logične zaporedne aktivnosti ter določa odgovornosti, kar posledično vpliva na zagotavljanje kakovosti projekta. Življenjski cikli celovitih informacijskih rešitev so razdeljeni na logične dejavnosti oziroma faze. Vsaki fazi pripadajo dejavniki, ki pomembno vplivajo na uspešen zaključek posamezne faze in življenjskega cikla uvedbe. V magistrskem delu želimo prikazati, kateri so tisti kritični dejavniki uspeha uvajanja celovitih informacijskih rešitev, ki pomembno vplivajo na učinkovito uvedbo. Opravili bomo analizo kritičnih dejavnikov uspeha uvajanja celovite informacijske rešitve SAP. Dejavnike bomo analizirali iz dveh vidikov; pred in po uvedbi SAP z vidika treh različnih ravni menedžmenta ter na primeru celotne organizacije.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha uvajanja celovitih informacijskih rešitev, celovita informacijska rešitev SAP
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1707; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

9.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, magistrsko delo

Opis: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Objavljeno: 18.10.2013; Ogledov: 2053; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

10.
KRITIČNI DEJAVNIKI UPORABE INFORMACIJSKIH REŠITEV ANALITIČNEGA UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI
Urban Šebjan, 2015, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji smo proučevali uporabo informacijskih rešitev analitičnega upravljanja odnosov (IR aCRM) s strankami, pri čemer smo poglobljeno proučevali analitična orodja in tehnike za analiziranje podatkov o strankah in poslovnih partnerjih IR aCRM. IR aCRM predstavlja perspektivno področje, ki je danes za organizacije izjemno zanimivo, a hkrati tudi strateško zahtevno področje, saj zahteva kompetenten kader in ustrezno tehnološko podporo. Čeprav je področje izjemno perspektivno, je z vidika znanstvenega raziskovanja tudi deficitarno, saj raziskave dokazujejo, da so se do sedaj raziskovalci osredotočali predvsem na proučevanje IR CRM kot celote in na kritične dejavnike uspešne uporabe IR CRM na splošno. Nove tehnološke in informacijske rešitve organizacijam omogočajo, da pridobivajo pomembne podatke o strankah, vendar organizacije zaradi slabe analitične podpore v organizaciji izgubljajo poslovne priložnosti. Da bi organizacije uspešno vpeljevale in uporabljale IR aCRM, je nujno potrebno proučevati analitična orodja, metode in tehnike IR aCRM. Zato je za vsako organizacijo velik izziv vključiti v poslovni sistem IR aCRM, čeprav vsaka organizacija, ki deluje na trgu, razpolaga z določeno količino podatkov o strankah in poslovnih partnerjih. V ta namen smo oblikovali konceptualni model, s katerim smo ugotavljali, kateri dejavniki organizacije vplivajo na uporabo in uporabnost analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. V prvi fazi se mora vsaka organizacija vprašati, kako je naravnana in ali tovrstna naravnanost vpliva na uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. V doktorski disertaciji smo z uporabo metodologije modeliranja s strukturnimi enačbami (angl. structural equation modeling – SEM) ugotovili, da procesna naravnanost pozitivno vpliva na zaznano uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM, ne pa tudi na zaznano intenzivnost uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. Tehnološka naravnanost organizacije je dejavnik, ki pozitivno vpliva na zaznano intenzivnost uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM, pri čemer pa tehnološka naravnanost organizacije nima vpliva na zaznano uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. Najpomembnejši kritični dejavnik organizacije za uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM je inovativna naravnanost. Inovativna naravnanost organizacije pomembno vpliva tako na zaznano uporabo kot tudi na zaznano intenzivnost uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. V okviru konceptualnega modela smo ugotovili, da znanje in veščine statistike pozitivno vplivajo na zaznano uporabo in zaznani odnos do uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM, ne pa tudi na prihodnjo poglobljeno uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. Zaznana intenzivnost uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM pomembno vpliva na zaznani odnos do uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. V okviru konstruktov modela TAM smo ugotovili, da zaznana uporaba analitičnih orodij in tehnik IR aCRM preko zaznanega odnosa do uporabe analitičnih orodij in tehnik IR aCRM pozitivno vpliva na prihodnjo poglobljeno uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM. V doktorski disertaciji predstavljamo tudi razširjeni konceptualni model, s katerim smo še ugotovili, da inovativna naravnanost organizacije pozitivno vpliva na znanje in veščine statistike za uporabo analitičnih orodij in tehnik IR aCRM.
Ključne besede: analitično upravljanje odnosov s strankami (IR aCRM), kritični dejavniki organizacije, uporabnost analitičnega CRM, model sprejema tehnologije (TAM), kakovost informacij, poslovno odločanje, procesna naravnanost, tehnološka naravnanost, inovativna naravnanost organizacije
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 959; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (6,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici