| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ključni kriteriji, ki vplivajo na odločitve kupcev za spletno nakupovanje : diplomsko delo
Bojana Jovašević, 2024, diplomsko delo

Opis: Izbira najbolj primernega izdelka ali storitve prek spleta je lahko izčrpen proces, saj je široka raznolikost izdelkov na spletnih straneh trgovcev lahko preobremenjujoča. V nadaljevanju je bilo veliko zanimanja za preučevanje prepoznavanje kriterijev, ki vplivajo na proces odločanja pri nakupovanju prek spleta. Zato smo v diplomski nalogi izvedli raziskavo in analizirali, v kolikšni meri določeni kriteriji, kot so lastnosti izdelka, ponudba izdelkov, varnost in zaupanje v spletno trgovino, ocene izdelkov, cena in popusti izdelka, ocene potrošnikov, uporabnost spletne trgovine, blagovne znamke, dostava in vračilo, vplivajo na odločitev o nakupu. Glede na dve različni starostni skupini smo ugotovili, kateri so najpomembnejši kriteriji, ki določajo odločitev o nakupu. To so: lastnosti izdelka, zaupanje v spletno trgovino, ocene izdelka, cena in popusti izdelka, dostopnost in enostavnost in ocene strank.
Ključne besede: spletno nakupovanje, spletna trgovina, kriteriji spletnega nakupovanja
Objavljeno v DKUM: 27.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

2.
Kriteriji kakovosti spletne trgovine : diplomsko delo
Suzana Hrastelj, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali kriterije kakovosti spletne trgovine ter kaj je tisto, kar naključnega obiskovalca spletne trgovine spremeni v kupca. Zanimalo nas je, kateri so tisti kriteriji, ki vplivajo na končno odločitev potrošnika, da se odloči za nakup ravno v dotični spletni trgovini. V prvem delu diplomskega dela smo preučili literaturo s področja spletne trgovine ter raziskali kriterije, ki so pomembni pri odločitvi za nakup. Opisali smo različne tipe spletnih trgovin ter se osredotočili na prodajo med podjetji ter končnimi uporabniki (angl. Business to customer; v nadaljevanju: B2C). V drugem poglavju diplomskega dela smo izvedli anketo ter intervju s ciljno skupino. Anketa je bila namenjena vsem spletnim nakupovalcem, z njeno pomočjo smo izpostavili najpomembnejše kriterije, ki so pomembi za spletno trgovino ter uspešno izpeljane nakupe. Te odgovore smo skupaj z nakupovalci dotične spletne trgovine pregledali ter preverili, ali ima le-ta spletna trgovina vse kriterije, ki so pomembni za uspešno poslovanje ter zaključene nakupe. Poleg pregleda ter analize anketnega razvrščanja kriterijev smo določili še kriterije, ki so pomembni za nakup v dotični spletni trgovini. Ugotovili smo, da so za uspešno izpeljane nakupe zelo pomembni logistični kriteriji.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, kriteriji nakupovanja, potrošnik, nakup
Objavljeno v DKUM: 19.02.2024; Ogledov: 407; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici