1. |
2. Strateški načrt trženja kozmetičnih izdelkov na češkem trgu : diplomsko deloMiroslav Škalič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, tržno planiranje, farmacevtska industrija, kozmetika, Slovenija, Češka, izvoz, strategija, mednarodni trg, strategija trženja, kontrola, aktivnosti, SWOT analiza, potrošnik, zadovoljstvo, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, programi, cilj, komuniciranje, poslovno komuniciranje, ocenjevanje, izdelki Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3592; Prenosov: 514
Celotno besedilo (696,85 KB) |
3. Pospeševanje prodaje v podjetju Kozmetika Afrodita d.o.o. : diplomsko deloMišela Firšt, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode, orodja, cilj, zmogljivost, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, kozmetika, blagovne znamke, oglaševanje, ekonomska propaganda, teorija, predstava, distribucija, potrebe, konkurenčnost, prednost, kupci Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4032; Prenosov: 887
Celotno besedilo (5,06 MB) |
4. Pospeševanje prodaje v podjetju Orbico Ljubljana : diplomsko deloMaja Križanec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode, orodja, cilj, zmogljivost, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, kozmetika, blagovne znamke, oglaševanje, ekonomska propaganda, teorija, predstava, distribucija, potrebe, programi, tržne raziskave, osebje, trgovec, kupci Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2442; Prenosov: 251
Celotno besedilo (291,43 KB) |
5. Program marketinškega komuniciranja za anticelulitni program "Body Slim" v kozmetiki Afrodita : diplomsko deloMetka Krumpak, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, marketing, komuniciranje, programi, uspešnost poslovanja, marketing mix, marketinški splet, metode, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, kozmetika, blagovne znamke, oglaševanje, ekonomska propaganda, teorija, predstava, distribucija, potrebe Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2074; Prenosov: 284
Celotno besedilo (386,65 KB) |
6. Ponovno uvajanje blagovne znamke Orlane na slovenski trg in raziskava njenih odjemalcev : diplomsko deloJelena Bojić, 2005, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, vrednost, tržne poti, kozmetika, tržne raziskave, ankete, trženje, marketing, komuniciranje, embalaža, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, oglaševanje, ekonomska propaganda, predstava, distribucija, potrebe Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2057; Prenosov: 188
Celotno besedilo (671,84 KB) |
7. Kritična presoja konsolidiranja z vidika obvladujoče družbe v Avstriji : diplomsko deloDavid Harc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: konsolidacija, računovodski izkazi, družbe, mednarodno podjetje, sestavljeno podjetje, Avstrija, pralna sredstva, kemična industrija, čistila, kozmetika, odvisnosti, mednarodno poslovanje, kritika, računovodske informacije, obračuni, povezanost, finančna analiza, računovodstvo, finančna poročila, poslovne finance, podjetje, poslovni rezultati, finančno poslovanje, vrednost, finance, vrednotenje, metode, poslovanje podjetja, finančni instrumenti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1901; Prenosov: 296
Celotno besedilo (1,59 MB) |
8. Osebna prodaja v podjetju Orbico d.o.o. : diplomsko deloBojana Kidrič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, metode, orodja, organizacijske strukture, cilj, zmogljivost, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, kozmetika, blagovne znamke, teorija, predstava, distribucija, potrebe, programi, osebje, trgovec, kupci Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2398; Prenosov: 397
Celotno besedilo (239,18 KB) |
9. Strateško načrtovanje uvajanja kozmetičnega izdelka na slovenski trg : diplomsko deloTina Lipovec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, strateško planiranje, tržne raziskave, izdelki, politika izdelka, pospeševanje prodaje, podjetje, kozmetika, metode, orodja, cilj, zmogljivost, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, SWOT analiza, strategija trženja, nakup, predstava, distribucija, potrebe, programi, ankete, vprašalniki Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2528; Prenosov: 406
Celotno besedilo (391,76 KB) |
10. Vpliv pospeševanja prodaje promotorja na učinkovitost prodaje blagovne znamke Fa : diplomsko deloDoris Bečaj, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, komuniciranje, promocija, metode, metodologija, blagovne znamke, marketing, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, strategija trženja, cilj, marketinški splet, marketing mix, trženje, tržne raziskave, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržna analiza, trgovec, kozmetika, osebje, mednarodni trg, kemična industrija, organizacijske strukture, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2174; Prenosov: 185
Celotno besedilo (1,03 MB) |