1. Posebnosti analiziranja uspešnosti in učinkovitosti podjetij v kovinski industrijiJan Nikačevič, 2022, diplomsko delo Opis: Analiza uspešnosti in učinkovitosti podjetja v kovinski industriji je ključnega pomena za načrtovanje nadaljnjih korakov, ki bodo ustvarili prednosti pred konkurenti. Iz povratnih informacij analiz in primerjav s podjetji, ki se ukvarjajo z drugačno dejavnostjo, lahko ugotovimo posebnosti presojanja uspešnosti in učinkovitosti podjetja v kovinski industriji.
Namen diplomskega dela je bil raziskati analiziranje in proučevanje uspešnosti in učinkovitosti podjetja v kovinski industriji in predstaviti posebnosti, ki se pri tej analizi pojavljajo. Skozi teoretični del smo predstavljali in opisovali finančne kazalnike, ki se uporabljajo za analiziranje uspešnosti in učinkovitosti podjetij v kovinski industriji, in tiste finančne kazalnike, ki se uporabljajo za analiziranje uspešnosti in učinkovitosti, za katere smo menili, da nam bodo pomagali razkrivati dodatne posebnosti analize uspešnosti in učinkovitosti podjetja v kovinski industriji glede na dostopne podatke iz letnih poročil. V nadaljevanju empiričnega dela smo se osredotočili na izračunavanje in primerjavo vseh teh finančnih kazalnikov za podjetje v kovinski industriji in za podjetje v storitveni dejavnosti, ki smo si ga izbrali za primerjavo, da bi prišli do odgovorov na hipotetični vprašanji.
Postavili smo dve raziskovalni vprašanji. Na prvo, ali sploh ima podjetje z dejavnostjo C28.150 – Proizvodnja ležajev, zobnikov in elementov za mehanski prenos energije številne posebnosti, smo odgovorili pritrdilno. V drugem vprašanju nas je zanimalo, katere so glavne posebnosti analiziranja poslovne učinkovitosti in uspešnosti podjetij z dejavnostjo kovinske industrije. Skozi analizo smo ugotovili, da je teh posebnosti več. Prva izmed posebnosti je drugačno razmerje med lastniškim kapitalom in dolgovi v obveznosti do virov sredstev pri kovinskem podjetju od podjetja v storitveni dejavnosti. Druga posebnost se je prikazala v kazalnikih obračanja, saj analizirano podjetje v kovinski industriji deluje na način proizvodnje po naročilu kupca, kar pomeni, da je vrednost kazalnikov skoraj ničla. Kot tretja posebnost je bil kazalnik osnovnosti investiranja v osnovna sredstva, ki nam je prikazal, da podjetje v kovinski industriji več investira v osnovna sredstva kot podjetje v storitveni dejavnosti. Ključne besede: učinkovitost, uspešnost, posebnosti, analiza, kovinska industrija, finančni kazalniki Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 622; Prenosov: 68
Celotno besedilo (5,15 MB) |
2. Strateška nabava in z njo povezano zniževanje stroškov v podjetju Lesnina EMMI d.d. : diplomsko deloDarja Črešnar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: nabava, nabavna politika, stroški, analiza stroškov, planiranje, kontrola, organiziranost, management, materiali, materialno poslovanje, potrebe, dobavitelji, dobava, industrijska organizacija, zaloge, poslovne funkcije, kovinska industrija, aluminij, proizvodi, proizvodni programi, izdelki, politika izdelka Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2449; Prenosov: 133
Celotno besedilo (542,31 KB) |
3. Sejem kot instrument pospeševanja prodaje v podjetju Struc Kovačija Muta d.o.o. : diplomsko deloKsenija Kovač, 2006, diplomsko delo Ključne besede: sejmi, kovinska industrija, obrt, izdelki, blagovne znamke, dejavnost, politika izdelka, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, projekti, planiranje projektov, izvršba, planiranje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2340; Prenosov: 78
Celotno besedilo (788,47 KB) |
4. Analiza strategije izvoznega trženja podjetja Zlatarna Celje, d.d. : diplomsko deloRenata Videčnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, izvoz, poslovanje podjetja, mednarodno poslovanje, kovinska industrija, zlato, politika izdelka, izdelki, cene, politika cen, družbe, prodaja, cilj, konkurenca, konkurenčnost, prednost, priložnosti, Slovenija, nabava, poslovno okolje, tržna analiza, mednarodni trg, segmentacija, trg, strategija trženja, podjetje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2280; Prenosov: 304
Celotno besedilo (362,33 KB) |
5. Optimalna finančna struktura podjetja Talum d.d. : diplomsko deloGregor Zečević, 2006, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, kovinska industrija, panoge dejavnosti, finančno poslovanje, optimizacija poslovanja, poslovne finance, finance, finančna sredstva, struktura, finančna politika, finančno odločanje, opcije, lastnina, financiranje, aluminij, poslovanje podjetja, finančna analiza, donos, kapital, stroški, vrednotenje, strategija, dobiček, obdavčenje, aktivnosti, ocenjevanje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 115
Celotno besedilo (592,81 KB) |
6. Organiziranost logistike v podjetju Armature Muta d.o.o. : diplomsko deloMateja Grace, 2006, diplomsko delo Ključne besede: logistika, sistemi, proizvodni proces, nabava, kovine, organiziranost, kovinska industrija, skladiščenje, izdelki, proizvodi, poslovne funkcije, kontrola, povezanost, strategija, metode, poslovni proces, empirične raziskave, transport, promet, zaloge, distribucija, prodaja, tovarne, pretok blaga Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2232; Prenosov: 147
Celotno besedilo (1,19 MB) |
7. Razvoj outsourcinga v podjetju EMO Orodjarna d.o.o. : diplomsko deloTomaž Kerš, 2006, diplomsko delo Ključne besede: outsourcing, poslovni proces, podpora, podjetje, predstava, razvoj, zasebno podjetje, ocenjevanje, odločanje, poslovne odločitve, orodjarstvo, orodja, proizvodni proces, proizvodni programi, uporaba računalnika, upravljanje proizvodnje, kovinska industrija, livarstvo, delovanje, vrednotenje, podjetništvo, priložnosti, izvršba, modeli, poslovanje, proizvodnja, operativni plani, organizacija, organiziranost, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1907; Prenosov: 106
Celotno besedilo (5,97 MB) |
8. Trženjski vidiki snovanja temeljnih zmožnosti za povečanje dodane vrednosti v bazični aluminijski industriji : magistrsko deloAvgust Šibila, 2006, magistrsko delo Ključne besede: strategija trženja, tržna struktura, globalizacija, Evropska unija, planiranje poslovanja, trženje, marketing, poslovna politika, dodana vrednost, povezanost, SWOT analiza, cilj, poslovanje podjetja, organiziranost, tržne raziskave, trg, metode, mreže, strategija, aluminij, kovinska industrija, potrebe, problematika, aktivnosti, ocenjevanje, Slovenija, uspešnost poslovanja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2068; Prenosov: 116
Celotno besedilo (2,82 MB) |
9. Model strateškega outsourcinga z vidika managementa nabave : magistrsko deloVesna Svenšek, 2007, magistrsko delo Ključne besede: informacije, poslovni proces, nabava, nabavna politika, materialno poslovanje, dobavitelji, kovinska industrija, poslovno sodelovanje, partnerstvo, organiziranost, poslovni proces, poslovno komuniciranje, cilj, podjetje, poslovanje podjetja, izboljšave Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1594; Prenosov: 111
Celotno besedilo (770,67 KB) |
10. Lansiranje novega izdelka na trg s poudarkom na kakovosti na primeru podjetja GKN Driveline Slovenija d.o.o. : diplomsko deloEdo Bećić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: izdelki, politika izdelka, novi proizvodi, trg, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, elaborati, razvoj, prednost, avtomobilska industrija, podjetje, mednarodno podjetje, kovinska industrija, jeklarska industrija, panoge dejavnosti, povezanost, upravljanje, vodenje, orodja, aplikacija, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2776; Prenosov: 172
Celotno besedilo (2,57 MB) |