| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KORISTI UVEDBE REŠITVE NAVISION, NA PRIMERU PODJETJA INTEGRAL LENDAVA D.D.
Andrej Čeh, 2009, diplomsko delo

Opis: Uvedba celovite rešitve je za podjetja velik finančni zalogaj in lahko traja več mesecev ali celo več let. Zagotovo so cilji vsakega podjetja, ki pristopi k projektu koristi, ki bi morale biti ob zaključku projekta večje od stroškov, ki so bili potrebni za izvedbo projekta. Podjetja z investicijami v informacijske sisteme pričakujejo večjo konkurenčnost, nižje stroške dela, optimalnejši poslovni proces, izboljšanje kakovosti, zagotavljanje potrebnih informacij vodstvu, itn. V želji za uspehom pa premalo upoštevajo dejavnike, ki so ključnega pomena za uspešno izvedbo implementacije. Med pomembnejše ključne dejavnike uvajanja uvrščamo podporo vodstva, prenovo poslovnih procesov, ustreznost strojne opreme, izobraževanje, vključevanje končnih uporabnikov, hitro implementacijo. Celotni projekt je lahko hitro ogrožen, če se pojavijo težave le na enem od navedenih področij. Navedeni dejavni so bili ključnega pomena tudi pri uvedbi rešitve Navision v podjetje Integral. Kritična točka pri uvedbi rešitve v Integralu je bila neodločnost vodstva, ki je skoraj ogrozilo ves projekt le kak teden pred pričetkom produkcije. Rezultat raziskave o uvedbi ERP rešitev v podjetju Integral je pokazal, da so koristi večje od vložka. Koristi so prikazane po področjih in z različnimi metodami. Glede na koristi je zagotovo ena izmed pomanjkljivosti uvedbe ta, da se implementacija ni zgodila že prej.
Ključne besede: ERP, Microsoft Dynamics NAV, implementacija, koristi uvedbe, ključni dejavniki, stroški uvedbe, Integral Lendava d.d.
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2724; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V TRGOVINSKE ORGANIZACIJE
Aljaž Roženičnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje ima v zadnjih letih velik pomen predvsem na področju spletnih trgovin, kjer lahko nakupujemo tako fizične kot digitalne dobrine. Danes so kupci zelo dobro informirani in je težje doseči njihovo zadovoljstvo zaradi velike konkurence med e-trgovinami. Poleg tega kupci zelo hitro menjujejo blagovne znamke. Zato morajo biti e-trgovine zelo inovativne, da pritegnejo kupce. Elektronsko poslovanje je v zadnjem obdobju izredno razširjeno v vseh razvitih državah EU in še zlasti v ZDA. Temu trendu se približujemo tudi v manj razvitih državah EU, kot je Slovenija in druge , zlasti vzhodno evropske države članice EU. Osnovni cilj diplomske naloge je bil predstaviti osnove e-poslovanja, varnostno komponento e-poslovanja, potrebno infrastrukturo za e poslovanje, poslovne procese e-poslovanja, uvajanje e-poslovanja v trgovinske organizacije in predstaviti področja uporabe e-poslovanja. Vse to z namenom, dati razumljive in praktične informacije o elektronskem poslovanju in moderni ter perspektivni spletni trgovini, ki je tako za prodajalce kot kupce oz. potrošnike cenejša, učinkovitejša, hitrejša in zato tudi vse bolj razširjena v vsakdanji praksi.
Ključne besede: Internet Elektronsko poslovanje Elektronska trgovina Uvajanje elektronskega poslovanja v trgovinske organizacije Koristi in prednosti uvedbe elektronskega poslovanja Tržne komunikacije
Objavljeno: 02.04.2014; Ogledov: 661; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (820,69 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici