| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MIKRO AC-DC PRETVORNIK ZA PANEL SAVONIUS MIKRO VETRNIH ELEKTRARN - PSMVE
Marjan Bezjak, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi bodo obravnavani paneli Savonius mikro vetrnih elektrarn, ki omogočajo proizvodnjo električne energije. Za proizvodnjo električne energije je na vetrni generator (Savonius vetrna turbina) priključen električni generator, ki ga preko aktivnega usmerniškega vezja priključimo na enosmerno zbiralko. Za potrebe aktivnega usmerjanja je razvit modulacijsko regulacijski algoritem, ki omogoča delovanje vetrne elektrarne v točki maksimalnega prenosa moči. Algoritmi so aplicirani na mikroračunalniškem sistemu.
Ključne besede: aktivni AC-DC pretvornik, panel mikro vetrnih elektrarn, korekcija faktorja moči
Objavljeno v DKUM: 09.08.2016; Ogledov: 1935; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

2.
INTEGRIRANI PRETVORNIK ZA NAPAJANJE POGONA IN BATERIJ ELEKTRIČNEGA VOZILA V REŽIMU POLNJENJA BATERIJ
Ivan Kelemina, 2014, magistrsko delo

Opis: Električna energija se danes vse bolj uporablja tudi za pogon vozil, med katerimi prednjačijo električni avtomobili. Električna vozila imajo številne prednosti pred vozili, ki za pogon uporabljajo motor z notranjim izgorevanjem, saj je električna energija poceni, motor ne povzroča hrupa in vozilo je med vožnjo okolju prijazno. Problem el. vozil je previsoka cena, zato je v magistrskem delu opisan pretvornik, s katerim lahko med drugim vplivamo tudi na ekonomičnost el. vozila. Opisan je pretvornik, ki ga je možno uporabljati za dva režima delovanja. V prvem režimu delovanja je sistem, ki ga je mogoče uporabiti za polnjenje baterije, in v drugem režimu je elektromotorni pogon, ki se uporablja za vodenje asinhronskega motorja. S tem, ko uporabimo iste elemente za dva različna režima delovanja, prihranimo denar in prostor v vozilu. V magistrskem delu smo podrobneje obravnavali polnilnik akumulatorskih baterij, zasnovan na strukturi dveh pretvornikov navzdol in pretvornika navzgor. Vezje odpravlja vpliv višjih harmonikov, kar omogoča brezizguben prenos moči od izvora proti bremenu z zelo velikim izkoristkom. S tokovno regulacijo je možno izvajanje korekcije faktorja moči (PFC). Delovanje smo preizkusili na realnem modelu v laboratoriju, kjer smo imeli na razpolago močnostni pretvornik in asinhronski motor. Celotni algoritem vodenja smo izvedli digitalno. Implementirali smo algoritem, ki je izvajal regulacijo toka skozi statorska navitja na asinhronskem motorju. Z regulacijo smo izboljšali vhodni tok pretvornika. Dosegli smo zvezni vhodni tok, nizko vrednost THD-ja in faktor za korekcijo moči, ki je po zahtevah IEC-standarda. Polnilnik, ki izvaja korekcijo faktorja moči, se lahko približa večji vrednosti polnilnega toka in tako skrajša čas polnjenja baterije.
Ključne besede: električno vozilo, integrirani pretvornik, polnilnik akumulatorskih baterij, korekcija faktorja moči, digitalni signalni mikrokrmilnik
Objavljeno v DKUM: 11.03.2014; Ogledov: 2071; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici