SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAZVIJANJE KOORDINACIJE S POMOČJO ŽOGE PRI ŠEST LET STARIH OTROCIH
Vesna Breg, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili motorične sposobnosti in motorični razvoj šest let starega otroka. V empiričnem delu smo želeli s pedagoškim eksperimentom, ki je trajal tri mesece, ugotoviti, ali otroci eksperimentalne skupine v obdobju treh mesecev z rednimi, načrtovanimi, s sistematičnimi in strokovno vodenimi gibalno-športnimi aktivnostmi s pomočjo žoge bistveno izboljšajo koordinacijo v primerjavi z otroki kontrolne skupine brez sistematično organiziranih in vodenih vadbenih vsebin. Otroke smo na začetku in na koncu eksperimenta testirali s po petimi motoričnimi testi, ki domnevno zajemajo področje koordinacije. Na podlagi dobljenih rezultatov ugotavljamo, da med otroki eksperimentalne in otroki kontrolne skupine na inicialnem testiranju ni bilo bistvene razlike v izmerjenih testih koordinacije, je pa se pojavila razlika v finalnem testiranju, kjer so otroci eksperimentalne skupine v povprečju dosegli boljše rezultate v izmerjenih testih koordinacije od otrok kontrolne skupine. Na osnovi rezultatov našega vzorca zaključujemo, da strokovno načrtovana in vodena vadba z žogo pozitivno vpliva na razvoj koordinacije pri šest let starih otrocih.
Ključne besede: motorika, motorične sposobnosti, žoga, koordinacija, predšolski otrok.
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 2743; Prenosov: 721
.pdf Celotno besedilo (777,74 KB)

3.
RAZVIJANJE KOORDINACIJE S POMOČJO NARAVNIH OBLIK GIBANJA PRI PET DO ŠET LET STARIH OTROCIH
Špelca Kološa, 2010, diplomsko delo

Opis: Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti ali lahko vplivamo na razvoj koordinacije in ostalih motoričnih sposobnosti z načrtovano, sistematično in redno gibalno športno dejavnostjo, ki temelji predvsem na naravnih oblikah gibanja. Rezultate, ki smo jih pridobili na inicialnem in finalnem testiranju smo analizirali in primerjali med eksperimentalno skupino, ki je bila v času dveh mesecev deležna načrtovane in redne gibalno športne dejavnosti ter kontrolno skupino, ki teh dejavnosti ni bila deležna. V teoretičnem delu so najprej predstavljene motorične sposobnosti, in sicer njihova delitev in sredstva za njihov razvoj. V nadaljevanju so predstavljene naravne oblike gibanja, kjer so podrobno opisane posamezne oblike. Rezultati raziskave kažejo, da so otroci, ki so bili v času dveh mesecev deležni načrtovane, sistematične in redne gibalno športne dejavnosti dosegli boljše rezultate pri finalnem testiranju od otrok, ki teh dejavnosti niso bili deležni. Med spoloma je prišlo do manjših razlik, saj so dečki v povprečju dosegli boljše rezultate od deklic. Prav tako so se pojavile razlike med otroki z višjim in nižjim indeksom telesne mase, saj so slednji dosegli boljše rezultate.
Ključne besede: Ključne besede: koordinacija, naravne oblike gibanja, motorične sposobnosti, motorični testi, otrok v vrtcu
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 3908; Prenosov: 1425
.pdf Celotno besedilo (504,43 KB)

4.
VLOGA ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE PRI DELU Z NADARJENIMI UČENCI
Jasna Senekovič, 2010, diplomsko delo

Opis: Pravica vsakega otroka je, da napreduje tako hitro in tako daleč, kot le zmore, da uresniči svoje želje, potrebe in interese. Da je otroku omogočen celostni razvoj, je potrebno sodelovanje vseh udeležencev vzgojno-izobraževalnega procesa. V diplomskem delu smo raziskovali delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli. V nalogi smo posebej izpostavili vlogo šolske svetovalne službe pri delu z nadarjenimi. Hkrati smo posebno pozornost namenili tudi svetovanju nadarjenim otrokom in njihovim težavam. Predstavili smo celoten proces odkrivanja nadarjenih učencev in posamezne stopnje tudi opredelili. V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskovali osnovna dejstva, povezana z delom z nadarjenimi učenci na osnovnih šolah, ter dejstva v povezavi s sodelovanjem šolskih svetovalnih delavcev z učitelji, vodstvom in starši nadarjenih otrok. Ob tem smo ugotavljali še potek dela šolskih svetovalnih delavcev z nadarjenimi. Na osnovi raziskanega smo ugotovili, da je sodelovanje z naštetimi ocenjeno kot dobro. Kot možne ovire pri delu z nadarjenimi pa so šolski svetovalni delavci navajali pomanjkanje časa; le malo svetovalnih delavcev namreč meni, da posveti dovolj časa in pomoči nadarjenim učencem.
Ključne besede: šolska svetovalna služba, svetovalni delavec, osnovna šola, nadarjeni učenci, koordinacija, svetovanje
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 2702; Prenosov: 390
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

5.
Organizacija celostne skrbi za starostnike s sladkorno boleznijo
Mateja Bandur, 2010, specialistično delo

Opis: V sodobnem svetu izredno narašča število starejših ljudi in hkrati tudi pojavnost kroničnih bolezni, med katerimi je zelo pogosta sladkorna bolezen. Starostniki s sladkorno boleznijo imajo specifične potrebe na področju zdravstvenega varstva in socialne varnosti in pri ohranjanju oziroma vzdrževanju ustrezne kakovosti življenja v domačem okolju. Namen specialističnega dela je prikazati vlogo patronažne medicinske sestre pri organizaciji in koordinaciji celostne skrbi za starostnike s sladkorno boleznijo in predstaviti probleme, ki se pri tem pojavljajo. Opravljena je bila kvantitativna raziskava, uporabljena pa deskriptivna metoda. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom retrospektivno. Raziskava je potrdila, da se patronažne medicinske sestre pogosto vključujejo v celostno oskrbo sladkornega bolnika — starostnika na domu. Obiskujejo jih v okviru preventivne in kurativne dejavnosti in skušajo doseči njihovo čim večjo samostojnost. Pri reševanju problemov najpogosteje sodelujejo z osebnim zdravnikom, diabetološko ambulanto, svojci, Centrom za pomoč na domu in Centrom za socialno delo. Ugotovili smo tudi, da je kontinuiranost zdravstvene nege zadovoljiva, prev tako je zadovoljivo sodelovanje med zdravstvenimi in socialnimi institucijami. Patronažne medicinske sestre opravljajo vlogo koordinatorja različnih oblik pomoči na domu, saj v sedanjem sistemu razne oblike pomoči delujejo vsaka zase samostojno in med seboj neusklajeno. Tako imenovana laična oskrba ni povsod zadovoljivo organizirana in usposobljena, da bi ji lahko predali skrb za aplikacijo medikamentozne terapije v primerih, ko sladkorni bolniki in njihovi svojci tega niso zmožni sami. V prihodnosti pričakujemo organizirano itegrirano dolgotrajno oskrbo, ki naj bi omogočila boljšo povezanost in koordiniranost med službami in tako večjo kakovost, učinkovitost ter racionalnost potrebnih storitev.
Ključne besede: sladkorni bolnik, starostnik, patronažna medicinska sestra, celostna oskrba, domače okolje, organizacija, koordinacija
Objavljeno: 07.12.2010; Ogledov: 3205; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (862,60 KB)

6.
IZBOLJŠANJE KOORDINACIJE V PODJETJU
Katarina Satler, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetje Zlati grič je podjetje s tradicijo, ki se ukvarja pretežno s pridelovanjem vina. Sestavljeno je iz šestih organizacijskih enot, med katerimi je oteženo komuniciranje. Odgovornost niso pravilno porazdeljene, zaposleni niso prepričani, komu so odgovorni. Cilj diplomske naloge je bil izboljšati koordinacijo v podjetju Zlati grič d.o.o. Obstoječe stanje smo ugotavljali z anketnim vprašalnikom, ki je bil namenjen zaposlenim v podjetju. S tem smo poskušali ugotoviti, kakšna je koordinacija v podjetju, kakšne so naloge zaposlenih, kako potekajo komunikacije idr. Ugotovili smo, da je v podjetju koordinacija neučinkovita, da je pretok informacij slab in da naloge in odgovornosti niso pravilno porazdeljene. Zato smo predlagali, da se v podjetju vzpostavi učinkovitejši koordinacijski sistem, ki bi pripomogel k naravnanju posameznikov k ciljnem delovanju. Potrebno je sodelovanje posameznih vodij organizacijskih enot. Ti morajo ustvarjati nove in sveže ideje ter jih nato posredovati svojim podrejenim. Seveda morajo sprejemati tudi njihove predloge k rešitvam brez kritiziranja, kar je dobra pot k kreativnosti. Prav tako smo dopolnili organizacijsko strukturo podjetja, da bi informacije lažje potekale od vodij do podrejenih, da se jasno vidi, kakšne so odgovornosti posameznih vodij in zaposlenih. S tem smo želeli pripomoči k boljšemu delovanju podjetja na vseh področij in povečati zavest skupnega delovanja in stremenja k istim ciljem v podjetja za ustvarjanje boljše prihodnosti.
Ključne besede: Koordinacija, formalizacija, komuniciranje, timsko ustvarjanje idej, organizacijska struktura
Objavljeno: 17.03.2011; Ogledov: 1682; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

7.
VPLIV NAČRTOVANIH IN VODENIH GIBALNIH AKTIVNOSTI NA RAZVOJ KOORDINACIJE PRI TRI DO ŠTIRI LETA STARIH OTROCIH
Kristina Medvedec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv načrtovanih in vodenih gibalnih aktivnosti na razvoj koordinacije pri 3 do 4 leta starih otrocih je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili telesne razsežnosti tri do štiri leta starih otrok, gibalne sposobnosti in gibalna znanja otrok, kjer smo se osredotočili na starost. Podrobneje smo predstavili koordinacijo gibanja, njen razvoj, vplivanja na koordinacijo in njen pomen. Predstavili smo tudi načrtovanje gibalnih dejavnosti v vrtcu, gibalno izkušenjsko bogato okolje in kompetence vzgojitelja na področju gibanja. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pedagoškega eksperimenta, kjer so bili otroci eksperimentalne skupine deležni dodatnih gibalno/športnih dejavnosti za razvijanje koordinacije gibanja, in otrok kontrolne skupine, ki pri teh dejavnostih niso sodelovali. Rezultati kažejo, da so tri do štiri leta stari otroci, ki so imeli v času pedagoškega eksperimenta dodatno, načrtovano in vodeno gibalno/športno dejavnost s poudarkom na koordinaciji gibanja, pri finalnem testiranju motoričnih sposobnosti dosegli boljše rezultate kot otroci, ki v tem času niso imeli dodatnih gibalno/športnih dejavnosti za razvoj motoričnih sposobnosti.
Ključne besede: telesne razsežnosti otrok, gibalne sposobnosti, gibalna znanja, koordinacija gibanja, gibalne/športne dejavnosti, kompetence vzgojitelja
Objavljeno: 06.09.2011; Ogledov: 2722; Prenosov: 728
.pdf Celotno besedilo (961,31 KB)

8.
Model organizacijske strukture bolnišnice
Sonja Ježovnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacijska struktura je nepogrešljiv element vsake organizacije. Oblikujejo jo naloge, nosilci nalog in njihova medsebojna razmerja. V praksi se pojavljajo različne organizacijske oblike, in sicer imajo organizacije na voljo precej možnosti, da izberejo najustreznejšo obliko za učinkovito in uspešno poslovanje. Zaradi sprememb v okolju in organizaciji obstoječa organizacijska struktura ne ustreza več, kar pomeni, da je potrebno organizacijsko strukturo spremeniti. V magistrskem delu je obravnavana organizacijska struktura Bolnišnice Topolšica, ki je po organizacijski obliki javni zavod, po namenu pa specialna bolnišnica. Njena organizacijska struktura ima značilnosti funkcijske organizacijske strukture, katere značilnost je togost in neučinkovitost. Kljub temu je ta struktura v zdravstvenih organizacijah še vedno najbolj prevladujoča. Namen in cilj. Proučiti model organizacijske strukture izbrane organizacije. Oceniti ali je njena struktura ustrezna in ali so potrebne spremembe. Raziskovalna metodologija. Uporabljena je bila deskriptivna metoda s študijem strokovne literature s področja organizacijske strukture. Pomembne podatke za bolnišnico pa smo črpali iz internih gradiv. Osnovo tvori raziskava, s katero smo na podlagi analize želeli dobiti odgovore na postavljene trditve v hipotezah. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji. Izvedena je bila s pomočjo oblikovane ankete na vzorcu 60,5 % vseh zaposlenih bolnišnice. Dobljene podatke smo obdelali in vizualizirali s pomočjo računalniških programov Microsoft Office Excel ter SPSS. Uporabili smo T-test in faktorsko analizo. Rezultati. Rezultati raziskave, v kateri smo prvo hipotezo zavrnili in ostali dve potrdili, so pokazali negativno mnenje zaposlenih o organizacijski strukturi Bolnišnice Topolšica. Sklep. Magistrsko delo smo zaključili s sklepnimi spoznanji, pri katerih smo ocenili prednosti in slabosti strukture obravnavane bolnišnice ter podali predloge za izboljšanje trenutne organizacije. Predlog nove organizacijske strukture je zadržati obstoječo funkcijsko strukturo organiziranosti in jo preoblikovati v procesno usmerjeno, ki bi omogočala dolgoročen uspeh in razvoj bolnišnice.
Ključne besede: bolnišnica, organizacijska struktura, zaposleni, formalizacija, komunikacija, koordinacija
Objavljeno: 01.12.2011; Ogledov: 2315; Prenosov: 466
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

9.
VPLIV KOORDINACIJE NA USTVARJANJE GIBALNIH ZNANJ PREDŠOLSKIH OTROK
Beti Škrjanec, 2011, diplomsko delo

Opis: Povzetek Diplomsko delo z naslovom Vpliv koordinacije na ustvarjanje gibalnih znanj predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalna znanja in koordinacijo v predšolskem obdobju. V empiričnem delu smo na osnovi pedagoškega eksperimenta želeli ugotoviti vpliv koordinacija na ustvarjanje gibalnih znanj pri predšolskih otrocih. Pedagoški eksperiment je potekal v časovnem obdobju treh mesecev. Slučajnostni vzorec iz konkretne populacije predstavljajo pet let starih otroci. Otroci eksperimentalne skupine so imeli v času eksperimenta dvakrat tedensko gibalne načrtovane in vodene dejavnosti s poudarkom na koordinaciji. Postopek zbiranja podatkov je potekal v kvantitativni tehniki. Za pridobivanje podatkov o koordinaciji in gibalnih znanjih otrok smo uporabili baterijo devetih motoričnih testov. Podatke smo kvantitativno obdelali in analizirali z deskriptivno statistiko in bivariatno analizo, rezultate smo grafično in tabelarično prikazali. Na osnovi t-testa smo ugotovili, da načrtovane in vodene gibalne dejavnosti s poudarkom na razvijanju koordinacije pozitivno vplivajo na ustvarjanje gibalnih znanj predšolskih otrok.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, gibalne sposobnosti, koordinacija, gibalna znanja, pedagoški eksperiment
Objavljeno: 05.01.2012; Ogledov: 2046; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici