| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
Teja Koprivica, 2020, diplomsko delo

Opis: Konvergenca v medijih je poskrbela za pojav novih načinov podajanja novinarskih prispevkov. Z razvojem spleta so medijske organizacije uvedle spletne portale, kjer bi dosegle širše občinstvo in mu ponudile enostaven in hiter dostop do vsakodnevnih novic. V diplomski nalogi smo preučevali prispevke v dnevnoinformativni oddaji 24ur in na spletnem portalu 24ur.com. Ugotovili smo, da so novinarski prispevki na obeh medijih predstavljeni različno. Velik pomen pri predstavitvi novinarskih prispevkov ima multimedija, ki je za občinstvo izredno pomembna. Kljub temu da večji del občinstva bolj pogosto spremlja novice, podane na spletnem portalu, še vedno bolj zaupajo novicam v dnevnoinformativnih oddajah.
Ključne besede: spletni portal, dnevnoinformativna oddaja, konvergenca, novinarski prispevki
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 42; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (643,03 KB)

2.
Management človeških virov v Evropi, obstaja konvergenca?
Tomaž Jošt, 2019, magistrsko delo

Opis: Evropa je kulturno raznolik kontinent, a hkrati politično in ekonomsko povezan. Prakse managementa človeških virov se od države do države razlikujejo, vendar obstajajo tudi podobnosti. Management človeških virov postaja ključna strateška komponenta za uspeh podjetij, kar kaže na pomembnost razprave o konvergenci in divergenci nacionalnih praks managementa človeških virov v Evropi. Predstavljamo management človeških virov v Evropi in določenih državah. Skozi nalogo želimo raziskati, ali obstaja konvergenca praks managementa človeških virov v Evropi, zato predstavljamo tudi razvoj le-teh. Čeprav na določenih področjih obstaja smerna konvergenca, prihajamo do ugotovitve, da končne konvergence ni mogoče zaznati. Razlike med državami na področju praks managementa človeških virov se niso zmanjšale. Glede izvajanja paradigme visoke učinkovitosti obstajajo različni pristopi v Evropi.
Ključne besede: Evropa, management človeških virov, konvergenca, divergenca
Objavljeno: 22.10.2019; Ogledov: 314; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

3.
Razvoj in učinki novih storitev IP televizije: Analiza primera družbe za telekomunikacije
Tadej Križovnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Internetna televizija (IPTV) je od komercialnih začetkov v 2002-2005 v Sloveniji danes postala prevladujoč način distribucije TV signala. Resnično vrednost IPTV-ju dajejo dodatne funkcionalnosti/storitve, ki uporabnikom omogočajo večji nadzor nad vsebino predvajanja. Razvoj storitev gre naprej v smeri mobilnih rešitev in pametnih naprav. Uporabniki želijo takojšen in vseobsežni dostop do svojih vsebin, ne glede na to ali so doma pred televizorjem, v službi pred osebnim računalnikom ali v lokalu s pametnim telefonom v roki. Živimo v času konvergence omrežij, storitev in naprav, prav tako pa v času ko se morejo operaterji zaradi izzivov trga združevati in vedno znova optimizirati svoje poslovanje. Magistrsko delo oriše razvoj na področju telekomunikacij v zadnjih dveh desetletjih in opozori na izzive, s katerimi se soočajo operaterji. Analizira razvoj novih produktov/storitev in presoja učinke razvojnih in poslovnih odločitev.
Ključne besede: telekomunikacije, dodatne storitve IPTV, konvergenca, fiksne in mobilne storitve, časovni preskok, video na zahtevo, razvoj novega produkta
Objavljeno: 03.10.2016; Ogledov: 568; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
ČASNIK VEČER SKOZI ZGODOVINO IN PROJEKCIJA NJEGOVE KOMUNIKACIJSKE PRIHODNOSTI
Igor Selan, 2016, diplomsko delo

Opis: Časopisi kot množični mediji so vse od svojega nastanka v zgodnjem 17. stoletju znatno zaznamovali družbo. Opravljajo pomembno vlogo »psa čuvaja«. Vendar se časopisi soočajo z največjo krizo doslej. Večer, eden najpomembnejših slovenskih dnevnikov, ni izjema. Krizo tiska so po večini povzročili konkurenca elektronskih medijev, stalno poglabljanje komercializacije tiskanih medijev in globalna ekonomska kriza. A če so časopisi kot je Večer na robu izumrtja, dobro informirani državljani pa temelj demokracije, je situacija več kot zaskrbljujoča. V poplavi novic na spletu današnji potrošnik novic namreč toliko bolj potrebuje nasvet, napotilo in moralni kompas. Pa bo Večer znal izkoristiti prednosti konvergence medijev in našel zmagovito komunikacijsko strategijo?
Ključne besede: kriza tiska, časopisi, kakovostno novinarstvo, konvergenca medijev
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 1317; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

5.
6.
VREDNOTENJE EVOLUCIJSKEGA PROCESA KONVERGENCE NANO, BIO, INFORMACIJSKIH IN KOGNITIVNIH TEHNOLOGIJ
Franja Pižmoht, 2015, doktorska disertacija

Opis: Najbolj obetajoče nove tehnologije so informacijske tehnologije, biotehnologija, energetska tehnologija in nanotehnologija, kot so strokovnjaki že leta 2000 začeli opozarjati na prvi konferenci Nacionalne fundacije za znanost iz ZDA. Učinki znanstveno tehnološkega razvoja in konvergentnih tehnologij namreč pod vprašaj postavljajo pravi namen sodobnih inovacij, hkrati pa kličejo po oblikovanju in merjenju parametrov konvergence, ki se danes dogaja na različnih področjih človekovega delovanja. Raziskave in razvoj predstavljajo ključno determinanto za doseganje evolucije nano, bio, informacijskih in kognitivnih tehnologij (NBIC tehnologij), s tem pa učinkov znanstveno tehnološkega razvoja in konvergentnih tehnologij ter njihovih konkurenčnih prednosti. Na podlagi teorij o NBIC konvergenci, njenih področjih in dejavnikih, ter življenjskega cikla razvoja novih medijev smo oblikovali evolucijski model NBIC konvergence, predstavili njene parametre in razvili model celovitega opcijskega vrednotenja konvergence. Model smo tudi verificirali z rezultati opravljene empirične raziskave. Na osnovi teorije pojavov nove ekonomije, teorije realnih opcij in kazalnikov stanja raziskovalnega in inovacijskega sistema pa smo izvedli kvantitativno in kvalitativno vrednotenje načrtovanih in že izvajanih razvojno-raziskovalnih projektov v podjetjih in institucijah, ki smo jih obravnavali v raziskavi. V doktorski disertaciji smo poleg nosilnega teoretskega in empiričnega okvira predstavili še zgodovinsko teoretski okvir znanosti, tehnologije, družbe, konvergence in konvergentnih tehnologij. Proučili smo tudi raziskave in tehnološki razvoj v Evropi, vključno z analizo uspešnosti Slovenije v okvirnih programih Evropske unije, predstavili teorije raziskovalnih politik, ter raziskovalni in inovacijski sistem v Sloveniji. Na podlagi rezultatov raziskave smo podali tudi predloge za izboljšave sistema.
Ključne besede: NBIC konvergenca, konvergentne tehnologije, konvergentne inovacije, 
 realne opcije, digitalna ekonomija
Objavljeno: 15.09.2015; Ogledov: 808; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (15,82 MB)

7.
Teorija in empirija realne konvergence
Boris Gramc, 2006, pregledni znanstveni članek

Opis: Članek v začetku predstavi dva osnovna modela, ki ju ekonomisti praviloma uporabljajo pri študiju gospodarske rasti in realne konvergence. Prvi je Solow-Swanov model in drugi model AK. Medtem ko Solow-Swanov model pokaže, da obstaja možnost realne konvergence med državami, in pojasni razloge, zakaj nekatere države rastejo hitreje od drugih, model AK konvergence ne predvideva. V drugem delu članka je nanizan pregled osnovne literature in najpomembnejših člankov, ki obravnavajo realno konvergenco. Pregled kronološko podaja empirične teste, narejene na različnih vzorcih svetovnih držav. Večina člankov dokaže, da konvergenca med državami v neki obliki obstaja, to pa pomeni, da revnejše države znotraj konvergenčnih klubov vsaj na dolgi rok dohitevajo bogatejše države.
Ključne besede: gospodarska rast, konvergenca, modeli, empirične raziskave
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 459; Prenosov: 26
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
SPLETNO NOVINARSTVO IN SPREMEMBE V UPORABNIŠKEM DOJEMANJU SPLETNIH VSEBIN
Tamara Prejac, 2015, magistrsko delo

Opis: Z razvojem spleta se je delo tiskanih medijev spremenilo. Časopisi so začeli podajati vsebine prek spleta, kar je pripeljalo do spremembe načina dela novinarjev in posledično reorganizacije uredništev. Splet je s svojimi značilnostmi vplival na način pisanja člankov in omogočil razvoj drugačnih novinarskih žanrov. Vse spremembe, ki jih je prinesel splet, vplivajo tudi na končne uporabnike in na njihovo dojemanje tiskanih medijev na spletu ter spletnih člankov v primerjavi s tiskanimi.
Ključne besede: spletno novinarstvo, multimedijsko novinarstvo, konvergenca, občinstvo, medijski žanri
Objavljeno: 05.06.2015; Ogledov: 857; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (7,43 MB)

10.
KONVERGENCA MEDIJEV IN TRANSFORMACIJA OBČINSTVA
Denis Kalamar, 2014, magistrsko delo

Opis: Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije pomeni oblikovanje nove tehnološko-ekonomske paradigme in posledično niz globokih strukturnih rezov v vsa področja družbenega življenja. Magistrsko delo predstavlja spremenjeno logiko medijskega delovanja kot odraz tehnološkega razvoja in popularizacije spleta. Rezultat nastalih sprememb je konvergenca, ki je v najosnovnejši opredelitvi kategorizirana kot tehnološka in medijska. Združeni ali konvergirani komunikacijski kanali, ki so osnovani na gigantskih medijskih monopolnih konglomeratih, vplivajo na percepcijo prejemnikov, konzumentov, uporabnikov, ki jih poznamo pod pojmom občinstvo. Slednjo zadeva proces transformacije in spreminja njegovo prvotno naravo delovanja. Posameznik iz množice občinstva, ki zdavnaj ni več subjekt javnosti, temveč objekt potrošnika, postaja proizvajalec vsebin in hkrati uporabnik, kljub aktivni vlogi v interaktivnem okolju, pa ga transformacija dela pasivnega, individualiziranega in nekritičnega.
Ključne besede: konvergenca, občinstvo, transformacija, digitalizacija, novi mediji, nova občinstva, tehnološke in družbene spremembe, pasivizacija
Objavljeno: 06.03.2015; Ogledov: 1337; Prenosov: 336
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici