| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
KONTEJNERSKI PREVOZI TOVORA LUKE KOPER IN SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Damjan Koštric, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo se lotili kontejenerskih prevozov tovora. Pod to temo smo se lotili dva največja prevoznika kontejnerjev pri nas. To sta naše edino pristanišče Luka Koper in železniški terminal Ljubljana. Na začetku naloge je opisana zgodovina kontejnerskih prevozov, ter osnovne in najpomembnejše stvari o kontejnerjih in kontejnerizacije. Na temo kontejnerskih prevozov Luke Koper je opisan kontejnerski terminal in vsi poslovni rezultati v letu 2012, ter poslovni cilji v letu 2013. Opisane so tudi cestne, železniške in morske povezave z Luko Koper. V poglavju o železniškem terminalu Ljubljana je opisan pregled poslovnih prihodkov in odhodkov, ter osnovne naloge železniškega terminala. Na kratko sem v praktičnem delu simuliral prevoz kontejnerja iz Murske Sobote v Luko Koper in natovor kontejnerja na kontejnersko ladjo. Na koncu sem predstavil tudi kakšne dokumente potrebujemo za prevoz in po kateri klavzuli se bomo ravnali.
Ključne besede: Luka Koper, Železniški terminal Ljubljana, kontejner, kontejnerizacija, transport.
Objavljeno: 04.11.2014; Ogledov: 2159; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Intermodalni transport kontejnerjev kot alternativa klasičnemu transportu iz Shanghaija v mesta osrednje evrope : magistrska naloga
Saša Hanc, 2009, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu Intermodalni transport kontejnerjev kot alternativa klasičnemu transportu iz Shanghaija v mesta osrednje Evrope bomo predstavili intermodalni transport in njegovo vlogo v okviru prometne politike Republike Slovenije. Opisali bomo vlogo logista, ki lahko s svojo naravnanostjo in poslanstvom veliko vpliva na razvoj intermodalnega transporta. V nalogi bomo predstavili tudi nekaj projektov, ki vplivajo in bodo vplivali na razvoj intermodalnega transporta v Evropski uniji. Intermodalni transport predstavlja veliko priložnost za nadaljnji razvoj in povečan obseg transporta v Sloveniji in Evropski uniji. Slovenija lahko izkoristi vse prednosti svoje geografske lege (luka Koper — kot vstopna luka v EU in križanje V. in X. koridorja na območju Slovenije). V drugem delu pa bomo poskusili s praktičnim primerom izračuna prevoznih stroškov iz Shanghaija do nekaterih evropskih mest dokazati, da je intermodalni transport cenejša, varnejša, hitrejša in ekološko prijaznejša oblika transporta kot klasičen transport.
Ključne besede: logistika, intermodalni transport, intermodalno vozlišče, kontejner, spremljani transport, nespremljani transport, prevozni stroški
Objavljeno: 14.08.2009; Ogledov: 3043; Prenosov: 499
.pdf Celotno besedilo (27,80 MB)

4.
KONTEJNERSKI TRANSPORT NA BLIŽNJI VZHOD NA PRIMERU PODJETJA MLM D.D.
Bojana Košič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje, ki se nanaša na kontejnerizacijo, ki je proces uvajanja transporta tovora s kontejnerji. Teoretični del naloge opredeljuje kombiniran in multimodalni transport ter sam kontejner, prednosti kontejnerizacije in manipulacijo s kontejnerji.V drugem delu je predstavljeno podjetje MLM, d.d. in njegova PE Armal. S pomočjo izvoznih dokumentov je podan potek kontejnerja od prodajalca do nalaganja na ladjo.
Ključne besede: kontejner, kontejnerizacija, kombiniran in multimodalni transport, MLM, d.d., Armal, izvozni dokumenti, CIF klavzula, zavarovanje, akreditiv
Objavljeno: 26.05.2010; Ogledov: 1725; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (21,86 MB)

5.
INFORMACIJSKA REŠITEV ZA SPREMLJANJE PROIZVODNJE BRALNIKOV IN AKTIVNIH RFID ZNAČK
Mitja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu si težko predstavljamo, da države in kontinenti med seboj ne bi trgovali ter tako uporabljali najrazličnejše načine transporta med izdelovalci in potrošniki. Ker je trg in posledično z njim tudi promet dandanes vse bolj zasičen, pa iščemo rešitve, kako obvladovati položaj, oziroma slediti pošiljki od njenega proizvajalca vse do ciljnega potrošnika. Z obvladovanjem tega nam je prihranjena marsikatera nevšečnost, kot so dobavni roki, tržna cena, zaščita in avtentičnost izdelka. Črtna koda se nam je še pred nedavnim morda zdela odlična rešitev, pa vendarle kaže, da se bomo morali tudi od nje posloviti, kajti tehnologija RFID in z njo povezan EPC sta dostojna naslednika, ki jo bosta nadomestila. Tako lahko skozi diplomsko delo spoznate samo tehnologijo RFID, njeno uporabo in prednosti, ki jih prinašajo z njo označeni transportni kontejnerji. V empiričnem delu pa opisujemo izvedbo proizvodnega informacijskega sistema, za sledenje proizvodnje bralnikov RFID značk in proizvodnje značk samih, ter njegovo uporabo.
Ključne besede: logistika, RFID, TRAKER, ConTag, kontejner, informacijska podpora, proizvodni informacijski sistemi, EPC
Objavljeno: 07.05.2010; Ogledov: 1537; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

6.
RACIONALIZACIJA NACIONALNIH KONTEJNERSKIH PREVOZOV
Tadej Hren, 2010, diplomsko delo

Opis: Zaradi svojih dobrih transportnih karakteristik in ekonomsko tehničnih prednostih, se je kontejnerski transport v zadnjih desetletij zelo hitro razširil po vsem svetu. Poseben pomen kontejnerjev je v tem, da so univerzalni in se lahko uporabljajo v vseh vrstah transporta. Poleg tega homogenizira razne vrste tovora v transportno enoto in omogoča transport »od vrat do vrat«. Zasedenost kontejnerjev na nacionalni ravni je slaba, zato sem se odločil raziskati kapacitetno organizacijske in tehnološke probleme in podati možne rešitve, ki bi pripomogle k izboljšanju obstoječega stanja.
Ključne besede: kontejner, multimodalni transport, nacionalni prevoznik, racionalizacija
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1891; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

7.
SPREMEMBA KONSTRUKCIJSKIH DETAJLOV PREGRADNE STENE BIVALNEGA KONTEJNERJA OB UPOŠTEVANJU VGRADNIH ZAHTEV V PODJETJU ARCONT D.D.
Mihael Jan Mlakar, 2011, diplomsko delo

Opis: Pri izdelavi bivalnih enot moramo upoštevati želje kupcev po različni postavitvi notranjih prostorov. To lahko dosežemo s postavitvijo pregradnih sten, ki pa predstavljajo dodaten strošek. Ena izmed največjih pomanjkljivosti je previsok strošek njihove izdelave, poleg tega pa se pojavi tudi problem električne napeljave, saj je potrebno zanjo zagotoviti dovolj prostora. Ker v preteklosti ta prostor ni bil vnaprej predviden, se je porabilo več časa pri montaži pregradne stene v bivalno enoto, kar je dodatno vplivalo na povečanje stroškov. Potrebno je bilo poiskati novo konstrukcijo pregradne stene, ki bo zadostila vgradnim zahtevam, predvsem na področju električne napeljave in hkrati pocenila njeno izdelavo. Nova konstrukcija pregradne stene mora omogočiti tudi njeno hitrejšo sestavo in montažo. V diplomskem delu je prikazan način iskanja nove rešitve in razvoj nove pregradne stene.
Ključne besede: razvoj izdelka, iskanje rešitve, bivalni kontejner, pregradna stena
Objavljeno: 27.02.2012; Ogledov: 1486; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (8,51 MB)

8.
Analiza možnosti uvedbe kontejnerskega terminala v Gorenje, d.d.
Moris Krašovic, 2013, magistrsko delo

Opis: Uspešna podjetja predstavljajo sposobne skupine ljudi, katere odlikuje sposobnost reševanja problemov v težkih časih. Logistika je v takšnih okoljih univerzalno orodje za doseganje višjih ciljev, s čimer pridobiva na pomenu. Rešujemo tako prostorske, transportne, časovne, procesne, kot tudi finančne težave in jih nadomestimo z rešitvami. Rešitve ocenjujemo na podlagi uspešnosti podjetja v globalnem sistemu in se kritično primerjamo s konkurenčnimi podjetji. Z magistrskim delom želimo doseči do sedaj najvišjo stopničko v slovenskem okolju. Obravnavamo uvedbo kontejnerskega terminala, katerega bi podjetje Gorenje, d. d. imelo kot prvi v Sloveniji izmed proizvodnih podjetij. V trenutno stanje bomo uvedli preproste spremembe, ki imajo velik pomen pri načinu dela. Spremembe bomo preverili, jih podkrepili z dejstvi in osvojenim znanjem ter na razumljiv način predstavili.
Ključne besede: Logistika, kontejner, kontejnerski terminal, kontejnerski manipulator, kontejnerski transport
Objavljeno: 12.10.2013; Ogledov: 1124; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

9.
ZASNOVA IN RAČUNSKA ANALIZA ENODRUŽINSKE JEKLENE KONTEJNERSKE HIŠE
Dejan Gojić, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zasnovo kontejnerske hiše, postavljene na izbrani lokaciji v okolici izven mesta. Cilj je ustvariti učinkovito, konstrukcijsko in funkcijsko zasnovano zgradbo za mlado štiričlansko družino. Z alternativno gradnjo oz. recikliranjem starih ladijskih kontejnerjev bi zgradili finančno dosegljiv objekt, ki ustreza vsem standardom in omogoča kakovostno in udobno bivanje. V prvem delu je podan splošen opis ladijskih kontejnerjev, njihova sestava in konstrukcija, dimenzije ter transport. V nadaljevanju je predstavljena kontejnerska arhitektura s konkretnimi že postavljenimi primeri po svetu, s čimer želimo prikazati, da je takšen način gradnje primeren ne samo za začasne in počitniške zgradbe, temveč tudi za trajne in velike objekte. Projekt je zaključen z arhitekturno zasnovo kontejnerske hiše s kakovostnim interjerjem in eksterjerjem ter statično 3D-analizo, izvedeno v programu Tower 6, pri čemer je konstrukcija izračunana v skladu s standardi Evrokod.
Ključne besede: gradbeništvo, arhitektura, hiša, kontejner, jeklene konstrukcije
Objavljeno: 22.07.2014; Ogledov: 1148; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (10,52 MB)

10.
Vpliv velikosti ladij na pretovor
Mirela Prah, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Promet se je skozi leta globaliziral zaradi različnih dejavnikov. Sem uvrščamo hiter razvoj tehnologije in informacijskih sredstev, družbeni ter politični razvoj in proizvodnjo ter potrošnjo izdelkov, pa tudi potrošnike. Naročniki so postali zahtevnejši, želijo, da bi bilo blago dostavljeno v čim krajšem času, na točno določenem kraju in z najmanjšimi stroški. Zato morajo ladjarji uporabljati čedalje večje ladje. Vse to sili luke, da poglabljajo morje, izboljšujejo infrastrukturo in posodabljajo opremo. Skozi leta se povečuje trend pomorskega transporta, najbolj kontejnerskega transporta, saj se plovne poti izkazujejo kot najbolj učinkovite. Pristanišča si močno konkurirajo med seboj. Vsaka luka si želi, da bi s svojo zmogljivostjo ponudila ponudnikom oziroma potrošnikom najboljše storitve. Želi si imeti večji dobiček oziroma pozitiven poslovni izid, kar v veliki meri predstavlja prihod večjih ladij, z večjim ugrezom. Z večjim pretovorom in večjo povprečno velikostjo ladij bi pozitivno vplivali na poslovni izid poslovanja podjetja
Ključne besede: kontejner, transport, avtomobilski transport, pretovor, terminali, poslovni izid, korelacija.
Objavljeno: 19.06.2015; Ogledov: 441; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici