1.
Reprezentacija slikarja Pabla Picassa v igranih filmihUrška Sabati, 2019, magistrsko delo
Opis: Pričujoča magistrska naloga se ukvarja s filmskimi reprezentacijami in analiziranjem le teh. V filmih se srečujemo z upodobitvami raznih resničnih dogodkov in oseb, četudi je film igrani. S temi upodobitvami želijo filmski ustvarjalci gledalcem in družbi nasploh podati informacije ali svoje mnenje o določeni stvari ter na svoj način reprezentirati nek resnični dogodek ali osebo. Zmeraj je njihov cilj pustiti na gledalcu vtis. Določena resnična oseba je lahko reprezentirana v več filmih na različne načine. Ena izmed takšnih osebnosti je slikar Pablo Picasso, ki je navdihnil kar nekaj filmskih ustvarjalcev za ustvarjanje filmov. Za ugotovitev, kakšne konotativne vrednosti se skrivajo za reprezentacijami, si za analizo le teh pomagamo s semiologijo ter retoriko filma.
Ključne besede: Igrani film, reprezentacija, Pablo Picasso, konotativne vrednosti, retorika filma, semiologija.
Objavljeno v DKUM: 29.08.2019; Ogledov: 1118; Prenosov: 109
Celotno besedilo (2,28 MB)