| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza konkurentov in ponudnikov panelnih ograj : diplomsko delo
Luka Zadnik, 2022, diplomsko delo

Opis: Vse več ljudi se odloča za ograditev svoje lastnine oziroma objekta, bodisi zaradi varnosti ali ureditve okolice. V diplomskem delu je prikazana analiza večjih podjetij, ki se ukvarjajo z distribucijo panelnih ograj na slovenskem tržišču. Podjetja smo analizirali glede na marketinške poti, promocijo in ceno izdelka. V zaključku dela je prikazan pregled trga.
Ključne besede: panelna ograja, analiza, trg, konkurenti
Objavljeno v DKUM: 05.03.2024; Ogledov: 382; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

2.
Marketinški načrt glasbenega izvajalca Emkeja
Veronika Alatič, 2023, diplomsko delo

Opis: Izdelava marketinškega načrta je ustaljena praksa v podjetjih, ki podjetjem predstavlja okvir za analizo okolja, v katerem delujejo, postavljanje ciljev podjetja in oblikovanje marketinških aktivnosti za dosego želenih ciljev ter pomaga oceniti ustreznost virov za izvajanje aktivnosti. Marketinško načrtovanje pa je pomembno tudi za glasbenike in vse ostale zaposlene v glasbeni panogi, saj morajo pravilno načrtovati, kako izvajati določene marketinške aktivnosti za doseganje ciljnega občinstva in ostalih ciljev. Prav tako pa morejo vedeti, ali imajo za dosego ciljev potrebne vire in ali jih je mogoče dosegati v okolju, v katerem delujejo. V diplomskem delu smo proučevali vlogo marketinškega načrta v podjetjih, njegove sestavne dele in vsebino ter vse to predstavili na praktičnem primeru z izdelavo marketinškega načrta za glasbenega izvajalca Emkeja. Opredelili smo, kaj je marketinški načrt in kateri so njegovi deli. Te smo nato podrobno predstavili in opisali. Pojasnili smo, kakšno vlogo ima opredelitev poslanstva in kakšna je pomembnost analize lastnih sposobnosti, ožjega in širšega zunanjega okolja, ki izoblikujejo SWOT-analizo. Prav tako smo proučevali postavljanje strateških in taktično-operativnih ciljev, marketinške aktivnosti na področjih izdelka, cene, marketinških poti in marketinškega komuniciranja ter sestavo finančnega načrta. V praktičnem delu diplomskega dela smo pripravili marketinški načrt za glasbenega izvajalca Emkeja. Ugotovili smo, da ima Emkej veliko virov za ustvarjanje glasbe, kot so glasbeni studio, skupina glasbenih producentov in lastni bend. Izdal je že številne glasbene albume v digitalni in fizični obliki, ki jih distribuira prek digitalnih in nedigitalniih platform. Pri promociji svoje glasbe pa glasbeni izvajalec uporablja različne vrste komuniciranja prek digitalnih medijev, odnose z javnostmi, torej s pomočjo medijev pridobiva publiciteto. Svojo glasbo predstavlja tudi na svojih koncertih v različnih krajih po Sloveniji. Razvoj tehnologije je prinesel veliko inovacij, ki omogočajo boljše delovanje glasbenikov, vendar pa se ti še vedno srečujejo s težavami, kot je primerno plačilo za avtorske pravice. Na koncu diplomskega dela smo podali kritično oceno, ki zajema predloge, ki lahko glasbenemu izvajalcu pomagajo pri izboljšanju marketinškega načrta.
Ključne besede: marketinški načrt, marketinške aktivnosti, odjemalci, konkurenti, analiza zunanjega okolja, glasba, Emkej
Objavljeno v DKUM: 18.10.2023; Ogledov: 351; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

3.
Strategije lastnih blagovnih znamk trgovinskih organizacij in prepoznavnost znamke spar
Špela Rajh, 2020, diplomsko delo

Opis: Trgovinska podjetja, se morajo za dolgoročno uspešnost in večanje dobička prilagajati trgu. Dandanes je konkurenca med trgovskimi podjetji vedno večja, zato želijo s svojimi lastnimi blagovnimi znamkami čim bolje zadovoljiti odjemalce in si zagotoviti njihovo zvestobo. Predmet obravnave diplomske naloge je preučevanje trgovinskih blagovnih znamk in prepoznavanje izbrane trgovinske znamke pri odjemalcih ter vpliv prepoznavnosti blagovnih znamk na njihovo odločanje pri izbiri izdelkov. Namen naloge je ugotoviti vpliv prepoznavnosti blagovne znamke Spar na prodajo njenih izdelkov in primerjava prepoznavnosti trgovinske blagovne znamke Spar s konkurenčnimi trgovinskimi znamkami. Z analizo ankete smo ugotovili, da je trgovinska blagovna znamka Spar med odjemalci bolj prepoznavna od obravnavanih konkurentov in da kakovost in cena sparovih izdelkov odločilno vplivata na nakupno vedenje odjemalcev.
Ključne besede: Trgovinska blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, zvestoba odjemalcev, cenovna dostopnost, konkurenti.
Objavljeno v DKUM: 30.11.2020; Ogledov: 1089; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (570,81 KB)

4.
Analiza konkurentov in razvoj hibridnih fotonapetostnih modulov : diplomsko delo
Uroš Kurnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V času množične uporabe sončnih sistemov kot so sončni toplotni moduli in fotonapetostni moduli, kateri proizvajajo ali toplotno energijo ali električno energijo posebej, na trg prodirajo hibridni fotonapetostni moduli, ki sončno energijo pretvorijo v električno in toplotno energijo hkrati. V diplomskem delu je prikazana analiza posameznih podjetji, katera se ukvarjajo z razvojem in proizvodnjo hibridnih fotonapetostnih modulov glede na izdelek, ceno, marketinških poti in promocijo. V zaključku naloge je prikazan pregled trga hibridnih fotonapetostnih modulov.
Ključne besede: sončna energija, hibridni fotonapetostni moduli, trg, konkurenti
Objavljeno v DKUM: 26.09.2018; Ogledov: 1230; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

5.
PROUČEVANJE PREDNOSTI IN SLABOSTI PODJETJA ZA OBLIKOVANJE POLITIKE PODJETJA
Sabina Smrečnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo najprej predstavili procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Ker pa nas je zanimalo predvsem proučevanje podjetja z opredelitvijo njegovih prednosti in slabosti, smo se posvetili proučevanju prednosti in slabosti podjetja. Opredelili smo tudi pojem politike podjetja ter njene sestavine. Teoretično smo povzeli tudi kako poteka analiza poslovanja na podlagi temeljnih računovodskih izkazov, kjer smo opisali različne metode in poteke analize računovodskih izkazov. Našteli in opisali smo tudi glavne in temeljne kazalnike za presojanje gospodarjenja. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Avto Koletnik d.o.o., ki se ukvarja s prodajo novih vozil znamke Renault in Nissan ter rabljenih vozil. Poleg prodajne ima tudi vrsto poprodajnih aktivnosti, ki jih izvršuje v svojih delavnicah. Matično podjetje je v Mariboru, svojo poslovalnico pa ima v Radljah ob Dravi ter agenta v Prevaljah. S primerjavo enakovrstnih pojavov iz različnih časovnih obdobij in s primerjavo s konkurenčnima podjetjema smo ugotovili prednosti in slabosti našega izbranega podjetja. Analizirali smo tudi zapisano politiko podjetja Avto Koletnik d.o.o.. V zadnjem delu smo pozornost posvetili analizi računovodskih izkazov. Analizirali smo bilanco stanja in izkaz poslovnega izida, predhodno pa smo vse zneske iz računovodskih izkazov prečistili, kar pomeni, da smo s pomočjo letnih indeksov inflacije, inflacijo izločili. Izračunali smo temeljne kazalnike in le-te primerjali med zadnjimi tremi poslovnimi leti ter med konkurenti. Ko smo opravili vsa primerjanja, smo lahko povzeli prednosti in slabosti podjetja Avto Koletnik d.o.o..
Ključne besede: prednosti in slabosti podjetja, politika podjetja, analiza računovodskih izkazov, primerjava enakovrstnih pojavov iz različnih časovnih obdobij, primerjava med konkurenti, temeljni kazalniki za presojanje gospodarjenja.
Objavljeno v DKUM: 06.11.2013; Ogledov: 2277; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (11,77 MB)

6.
Raziskava trga za razvoj novega izdelka - "večfunkcijskega stola"
Žiga Hergamas, 2013, diplomsko delo

Opis: V časih, kjer nas vsakodnevno opozarjajo na inovacije in nam trg ponuja kopico novih izdelkov, je težko narediti nekaj novega, nekaj unikatnega. Za vsak nov izdelek je zelo pomembna dobro pripravljena raziskava trga, saj so odjemalci tisti, ki bodo z nakupom in uporabo povedali, ali bo izdelek ekonomsko gledano uspešen ali ne. V diplomskem delu smo se osredotočili na raziskavo trga za izdelek »večfunkcijski stol«, ki smo ga koncipirali člani skupine v sklopu šolskega projekta »trojček«. Uporabljene metode dela: - metoda analize; - metoda dokazovanja; - metoda deskripcije; - metoda kompilacije; - metoda anketiranja; - komparativna metoda. Po rezultatih, ki smo jih pridobili z analizo anketnega vprašalnika in konkurence, lahko hipoteze, ki smo jih podali v uvodu potrdimo, kar je vidno tudi v sklepnem delu diplomske naloge. Na podlagi postavitve prilagodljive proizvodne linije lahko sklepamo, da ima izdelek v prihodnosti še velik potencial; majhni proizvodni stroški v primeru izdelave več variant izdelka oz. modifikacij.
Ključne besede: raziskava trga, razvoj novih izdelkov, »večfunkcijski stol«, konkurenti, potencialni odjemalci
Objavljeno v DKUM: 17.10.2013; Ogledov: 2283; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

7.
UPORABA PORTERJEVEGA MODELA PETIH SILNIC NA PRIMERU PODJETJA CLEANGRAD D.O.O.
Mihael Ambrož, 2012, diplomsko delo

Opis: Porterjev Model petih silnic je eden izmed najpogosteje uporabljenih modelov za analiziranje določene panoge in konkurence. Izvirni model vsebuje pet silnic in sicer obstoječe konkurente, potencialne konkurente, dobavitelje, kupce in substitute. V različnih panogah so te silnice različno močne. Bistvenega pomena je, da si podjetje pridobi takšno pozicijo, kjer se bo lahko uspešno branilo pred konkurenti in nanje tudi vplivalo. Podjetje Cleangrad d.o.o. se ukvarja s izdelavo stropnih in stenskih panelov ter tal za čiste prostore. Na trgu si je z leti pridobilo ugled in zaupanje svetovnih največjih farmacevtskih podjetij, kot so Pfizer, Novartis, GlaxoSmithKline in drugi. S širitvijo uporabe čistih prostorov v druge panoge, pa se podjetju odpirajo nove možnosti za povečanje tržnega deleža in utrditve položaja med konkurenti. V nalogi smo analizirali področje proizvodnje čistih prostorov za farmacevtsko industrijo in navedli nekaj možnih ukrepov, ki lahko služijo kot osnova za oblikovanje strategij in ciljev podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Porter, Model petih silnic, farmacevtska industrija, Cleangrad d.o.o., Pfizer, Novartis, Obstoječi konkurenti, Potencialni konkurenti, Dobavitelji, Kupci, Substituti
Objavljeno v DKUM: 19.12.2012; Ogledov: 7451; Prenosov: 1692
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

8.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE UVAJANJA NOVEGA IZDELKA
Uroš Dernovšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na raziskavo trga za potrebe uvajanja novega izdelka, konkretno stroja za drobljenje kamenja v kamnolomih (vertikalni drobilec). Raziskava trga je obsegala pregled vse konkurence (neposredne, posredne) na slovenskem tržišču, ter izračun celotnega tržnega potenciala novega izdelka, katerega podjetje Nivo Stroj-kovina d.o.o. planira vpeljati v proizvodnjo.
Ključne besede: Vertikalni drobilec, raziskava trga, konkurenti, tržni potencial, prodajni potencial, strategija vstopa na trg, stopnje konkurenčnosti.
Objavljeno v DKUM: 12.07.2011; Ogledov: 2240; Prenosov: 285

9.
RAZISKAVA KONKURENCE PODJETJA MIEL D.O.O.
Nina Jeram, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskava konkurence podjetja Miel d.o.o. Tema diplomskega dela sodi na področje strateškega marketinga. Diplomska naloga je razdeljena na pet poglavji. V uvodnem delu sem opredelila področje in problem, ki ga bom raziskala, namen, cilje in osnovne trditve raziskave. Navedla sem še predpostavke, omejitve raziskave in metode, ki sem jih pri raziskovanju uporabila. V drugem poglavju sem podala osnovna spoznanja na področju strateškega managementa in strateškega marketinškega managementa in podala ustrezne analitične postopke za izvedbo strateške analize konkurence. V tretjem poglavju sem se osredotočila na analizo konkurence. V četrtem poglavju sem predstavila podjetje Miel d.o.o., njegovo zgodovino, trenutno stanje in pričakovanja v prihodnosti, ter na kratko predstavila tudi podjetje Omron na Japonskem. Zadnje, peto poglavje je namenjeno raziskavi konkurence podjetja Miel d.o.o., ki sem jo izvedla z anketnim vprašalnikom. Z raziskavo sem želela ugotoviti prednosti in slabosti podjetja Miel d.o.o. v primerjavi z njegovim najmočnejšim konkurentom na slovenskem trgu. V tem poglavju sem tudi podala rezultate ankete, ki sem jo izvajala v podjetjih, ki so odjemalci podjetja Miel d.o.o. in hkrati odjemalci podjetja Siemens Slovenija.
Ključne besede: Strateški marketing, strateška analiza, analiza konkurence, konkurenti, raziskava konkurence, anketni vprašalnik, podjetje Miel d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 23.02.2010; Ogledov: 4729; Prenosov: 797
.pdf Celotno besedilo (447,84 KB)

10.
TRGOVSKA ZNAMKA ZDRAVO ŽIVLJENJE PRIMER: MERCATOR CENTER LJUBLJANA
Tina Skubic, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je TZ Zdravo življenje, primer: Mercator center Ljubljana. Motiv pri izdelavi dela je bil spoznati blagovno in trgovsko znamko in učinek znižanja maloprodajnih cen na spremembo količine prodaje izdelkov TZ Zdravo življenje. V zadnjih letih podjetja pri marketinškem komuniciranju uporabljajo kot instrument predvsem pospeševanje prodaje. Namen pospeševanja prodaja je posredno ali neposredno vplivati na potencialne porabnike, da kupijo točno določen izdelek. S pospeševanjem prodaje podjetje sledi tudi svojim ciljem. Ti cilji so predvsem ustvarjanje dobička, ustvarjanje trajnih odnosov s svojimi poslovnimi partnerji in zadovoljstvo odjemalcev. Podjetje, ki se zaveda, da so zvesti kupci ključ do uspeha ima, na trgu polnem konkurentov, veliko možnost za dolgoročni uspeh. V diplomskem delu so prikazane analize in rezultati pospeševanja prodaje izdelkov TZ Mercator in sicer njegove linije TZ Zdravo življenje. Analizirani rezultati so pokazali, da znižana (akcijska) maloprodajna cena, vpliva na količinsko povečano prodajo izdelkov. Podjetje Mercator d.d. se na različne načine trudi ohraniti dosežen tržni delež na slovenskem trgu in povečevati svoj delež tudi na trgih jugovzhodne Evrope
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, učinkovitost prodaje, konkurenti, blagovna znamka, potrošnik, identiteta znamke
Objavljeno v DKUM: 03.12.2009; Ogledov: 2939; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (393,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici