SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ KADROV V NLB D.D., POSLOVALNICA VIČ
Tina Kapelj, 2009, diplomsko delo

Opis: Organizacija je družbeni fenomen, odvisna od ljudi, ki v njej delajo. Zadovoljstvo zapsolenih je danes enakovredna kategorija zadovoljstvu potrošnikov in ostalih javnosti. Zaposleni so strateški vir podjetja, sprejemniki in oddajniki komunikacijskih procesov, dragocen zaveznik organizacije ter bistven dejavnik uspeha in konkurenčne usposobljenosti podjetja. Kakovostna dleovna sila je ključ do uspešne organizacije. Tukaj pa se pojavi problem, saj organizacije zelo težko najdejo sposobne zaposlene oziroma zaposlene, ki bi s svojim znanjem in sposobnostmi ustrezali določenim delovnim mestom. Organizacije so zato prisiljene največ pozornosti posvetiti načrtovanju, motiviranju, uvajanju, usposabljanju in izobraževanju ter razvoju človeških virov.
Ključne besede: razvoj kadrov, konkurenčna prednost, izobraževanje in usposabljanje, uspešnost organizacije, motivacija, človeški viri
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1717; Prenosov: 275
.pdf Polno besedilo (438,08 KB)

2.
ORGANIZACIJSKA KULTURA V PODJETJU PREVENT MISLINJA
Andreja Zupanc-Plazovnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Enotne definicije organizacijske kulture ni, vsem pa je skupno, da organizacijska kultura predstavlja sistem vrednot, norm, predstav, prepričanj in simbolov, ki jih uporabljajo v podjetju. Organizacijske kulture se med podjetji razlikujejo zaradi različnih stališč in vrednot zaposlenih. Vsako podjetje ima svojo unikatno organizacijsko kulturo, s katero lahko dosega velike uspehe. V zadnjem času se podjetja vse bolj zavedajo pomena organizacijske kulture, saj ponuja podjetju edinstveno konkurenčno prednost, ki jo je skoraj nemogoče posnemati. Organizacijsko kulturo podjetja torej predstavljajo zaposleni s svojim vrednotami in normami, zato predstavljajo strateški vir podjetja. Pri nastanku organizacijske kulture ima glavno besedo ustanovitelj podjetja, saj v podjetje vnese svoja načela, vrednote in poglede. Skozi delovanje podjetja, ko pa se organizacijska kultura oblikuje, dopolnjuje in spreminja, sodelujejo tudi zaposleni, saj lahko le na takšen način pride do oblikovanja organizacijske kulture, ki bo podjetju omogočala uspešen razvoj in dosego želenjih rezultatov. Podjetje Prevent Mislinja je bilo ustanovljena leta 1999. Danes je največje slovensko podjetje, ki proizvaja zaščitna delovna oblačila. Rezultati ankete, ki smo jo opravili s pomočjo OCAI vprašalnika, so pokazali, da podjetje nima izrazitega prevladujočega tipa organizacijske kulture. Z malo prednostjo vodi tip kulture klana, ki pa so si ga zaposleni v veliki večini zaželeli kot tip kulture v prihodnosti. Glede na vizijo in strategijo bi morala prevladovati tipa kulture trga in adhoc kulture. Zato mora vodstvo podjetja svojim zaposlenim podrobneje predstaviti vizijo podjetja in kako jo bodo dosegli. A za dosego želenega tržnega deleža in novih, inovativnih proizvodov, bodo morali zmanjšati razliko med sedanjim in želenim tipom kulture klana. Saj lahko le dobro motivirani, usposobljeni in zadovolji zaposleni dosežejo rezultate, ki si jih želi vodstvo podjetja.
Ključne besede: organizacijska kultura, podjetje, vodstvo podjetja, motiviranost, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, konkurenčna prednost
Objavljeno: 11.12.2009; Ogledov: 2319; Prenosov: 312
.pdf Polno besedilo (648,99 KB)

3.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PODJETJA - PRIMER SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Leon Didič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Predstavljeno magistrsko delo obravnava problematiko družbene odgovornosti podjetij. V literaturi enotna definicija družbene odgovornosti podjetij ne obstaja. Opredeljena je le temeljna značilnost, ki po mnenju mnogih avtorjev opredeljuje pojem. To seveda ne prispeva k njegovi jasnosti, prav tako je težko ugotoviti, katere opredelitve so imeli pri svojem razumevanju družbene odgovornosti v mislih. Gre za razumevanje ki pravi, da je družbena odgovornost resen poskus reševanja družbenih in socialnih problemov, v celoti ali delno povzročenih s strani podjetij. Družbeno odgovorno podjetje je torej tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so kakorkoli vpleteni v njegovo delovanje. S problematiko družbene odgovornosti se je aktivno začela ukvarjati tudi Evropska unija, in sicer v okviru Lizbonske deklaracije, sprejete leta 2000. Pri ugotavljanju uspešnosti podjetij in izvajanju njihove družbene odgovornosti se neprestano zastavlja vprašanje odnosa med družbeno odgovornostjo nekega podjetja in njegovo poslovno uspešnostjo. Pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo so številne raziskave naletele na problem opredelitve spremenljivk merjenja družbene odgovornosti in na problem pomanjkanja splošno sprejete definicije družbene odgovornosti. Zagovorniki družbene odgovornosti podjetij do danes niso dokazali trdne vzročne kvantitativne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalci poslovanja. Mnogi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki družbene odgovornosti ne vidijo nujno neposredno v finančnih rezultatih podjetja, pač pa opozarjajo predvsem na dolgoročne koristi, ki jih podjetjem prinašajo družbeno odgovorne aktivnosti. Nekateri avtorji so tudi mnenja, da podjetja z ustvarjanjem dobička, ob sočasnem zadovoljevanju kriterijev etičnega vedenja, v očeh javnosti dosegajo ugled, ki pomeni njihovo edinstveno konkurenčno prednost pred tekmeci. Ob koristih, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, pa nastajajo tudi določeni stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje, kot si jo javnost in ostale skupine deležnikov to želijo. Podjetja se namreč zavedajo, da uvajanje programov družbene odgovornosti zahteva dobro upravljanje in njihovo vpetost v dolgoročno razvojno strategijo podjetja, saj je od razlike med stroški in prednostmi, odvisen pozitivni učinek na poslovne rezultate. Ob tem je pomembno dejstvo, da se uvajanje programov družbene odgovornosti podjetij dotakne prav vseh deležnikov podjetja. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v večji meri nepovezanih s poslovno strategijo. Slaba polovica malih in srednje velikih podjetij kot glavno oviro za nesodelovanje v družbeno odgovornih aktivnostih navaja pomanjkanje denarja, kar kaže na to, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot strošek in ne kot naložbo v prihodnost. SŽ s prevozom potnikov po železniških tirih opravlja obvezno gospodarsko javno službo s katero zagotavlja storitve javnega železniškega potniškega prometa, kar je v javnem interesu. SŽ delujejo v logistični branži, vendar je za prebivalstvo daleč najbolj pomemben njihov prispevek k povečanju mobilnosti prebivalcev in s tem k večji uporabi javnih prevoznih sredstev. Omejitve večje mobilnosti prebivalstva so povezane z infrastrukturnimi pogoji, ki preprečujejo približevanje storitev železniškega prometa ciljnim skupinam potnikov. Raziskava je pokazala, da se podjetje zaveda svoje odgovornosti do odjemalcev in do zaposlenih. Zelo pomembno vlogo ima socialna odgovornost podjetja, zato podjetje nenehno teži k ohranjanju in zagotavljanju delovnih mest. Zaposleni v veliki meri družbeno odgovorno delovanje podjetja povezujejo z zadovoljstvom pri delu in varnimi in prijaznimi delovnimi pogoji. Poleg tega je raziskava tudi pokazala, da se bistveno ne razlikujejo pogledi vodstvenih delavcev in ostalih zaposlenih na družbeno odgovornost. Kot zaključ
Ključne besede: družbena odgovornost management zaposleni poslovanje strategija uspešnost učinkovitost ugled konkurenčna prednost delovanje koristi okolje javnost spoštovanje dialog
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 2950; Prenosov: 481
.pdf Polno besedilo (1,19 MB)

4.
PRENOVA PROCESA OZNAČEVANJA GOTOVIH IZDELKOV V PODJETJU PALOMA D.D.
Ivanka Šnajder, 2010, diplomsko delo

Opis: Zaradi majhnosti slovenskega trga so slovenska podjetja nujno vezana na izvoz. Tako se morajo podjetja prilagoditi logističnim standardom na zunanjih trgih, tako na nabavni kot tudi prodajni strani. In vmes je seveda lastno poslovanje, kjer je izvedba sledljivosti lahko »nujno zlo« ali pa priložnost za doseganje konkurenčne prednosti. Podjetje Paloma d. d. večino svojega prihodka ustvari na zunanjih trgih, na katerih je pomemben dobavitelj higienskih papirjev. Uredba EU zahteva od vseh udeležencev v preskrbovalni verigi, da zagotovijo sledljivost in transportne enote označijo na predpisan način. Označevanje blaga so v večini primerov izvajali kupci po svojih željah in na lastne stroške. Kupci iz zahodne Evrope zahtevajo označevanje palet gotovih izdelkov z GS1 logistično nalepko in »grozijo«, da ne bodo prevzemali drugače označenih palet. Enake zahteve postavljajo tudi večji slovenski trgovci. Za zadovoljitev potreb kupcev podjetje pogosto pred nalaganjem na transportno sredstvo odstranjuje svoje interne oznake in označuje palete gotovih izdelkov po željah kupcev. Vse to pa vpliva na kakovost in odzivnost storitve kupcu. Namen in cilj diplomskega dela je predstaviti proces vpeljave logistične nalepke GS1 kot sredstva za enotno označevanje gotovih izdelkov za potrebe v celotni preskrbovalni verigi, z namenom izmenjave vseh potrebnih podatkov o izdelku. Pridobitve prenove procesa označevanja gotovih izdelkov pričakujemo na področju zniževanja stroškov, povečani kakovosti in odzivnosti storitve kupcu, postavitvi temeljev za načrtovanje proizvodnje in večji sledljivosti gotovih izdelkov znotraj podjetja. Poleg naštetih konkurenčnih prednosti predvidevamo, da bo prenova procesa označevanja gotovih izdelkov z logistično nalepko GS1 pomembno vplivala na pravočasno odkrivanje napak in odpoklic morebitnih neprimernih izdelkov.
Ključne besede: označevanje gotovih izdelkov, sledenje gotovih izdelkov, logistična nalepka GS1, logistični informacijski sistem, konkurenčna prednost.
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 1397; Prenosov: 146
.pdf Polno besedilo (2,27 MB)

5.
POMEN MANAGEMENTA ČLOVEŠKIH VIROV ZA PRIDOBIVANJE KONKURENČNE PREDNOSTI V PODJETJU SALOMON D.O.O. LJUBLJANA
Lidija Kutnjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Pomen managementa človeških virov je danes ključen za pridobivanje konkurenčne prednosti v storitvenem sektorju. Če podjetje tega ne upošteva, lahko na dolgi rok to ogrozi njegov obstoj. Preventivno mora vsako uspešno podjetje znati dobro organizirati, voditi in vlagati v človeški kapital. Znati ga mora primerno izbrati, z njim uspešno komunicirati, pravilno izobraževati, motivirati, ocenjevati in nagrajevati. V diplomski nalogi smo teoretično prikazali kako naj bi potekal uspešen managemet človeških virov, na praktičnem primeru pa smo to prikazali v podjetju Salomon d.o.o. Ljubljana, katerega smo podkrepili z analizo.
Ključne besede: Ključne besede: management človeških virov, organizacijsko vedenje, konkurenčna prednost, vodenje, izobraževanje, motivacija, nagrajevanje.
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2207; Prenosov: 263
.pdf Polno besedilo (1,40 MB)

6.
NAČRTOVANJE ČLOVEŠKIH VIROV KOT DEJAVNIK USPEHA MALIH PODJETIJ
Jasmina Sapač, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Danes se vsa podjetja soočajo z mnogimi izzivi in spreminjajočimi se pogoji poslovanja. Na trgu delovne sile prevladuje vedno večja konkurenca, ki od podjetij in zaposlenih zahteva večjo kakovost dela, izdelkov in storitev. V takšnem nepredvidljivem okolju je zahteva po vse večji kakovosti izziv, ki ga je brez ustreznih kadrov nemogoče uresničiti, kajti prav oni so tisti, ki oblikujejo in proizvajajo najrazličnejše storitve in izdelke. Zato je pomembno, da imamo v podjetju prave ljudi na pravem mestu. Le človek s svojo edinstvenostjo lahko zagotovi drugačnost in neposnemljivost, ki je dandanes temelj uspešnosti slehernega podjetja. Vse drugo je mogoče kopirati. Večja podjetja se vedno bolj zavedajo pomena zaposlenih, zato vlagajo vedno več časa in truda v pridobivanje in izbiro kadrov. Zavedajo se, da je trud, čas in denar, ki ga vložijo v proces pridobivanja in izbiranja pravega kandidata mnogo manjši, kot pa posledice zaposlitve osebe, ki ne ustreza merilom. Bistvo načrtovanja človeških virov je torej v doseganju znosne uspešnosti podjetja in odgovornosti s pomočjo razvoja sposobne delovne sile. Magistrsko delo obravnava problematiko managementa človeških virov v malih podjetjih, s posebnim poudarkom na načrtovanju človeških virov. Mala podjetja se v veliki meri še ne zavedajo pomena človeških virov ter posledično človeške vire tudi ne načrtujejo. Celotno magistrsko delo je vsebinsko logično umeščeno v najsodobnejše trende na področju managementa in načrtovanja človeških virov. V tej luči so človeški viri obravnavani kot gonilna sila podjetja. Mala podjetja kot glavni aspekt gospodarstva vsake države zaposlujejo veliko ljudi in imajo možnost rasti, vendar pa so informacije s področja managementa in načrtovanja človeških virov v malih podjetij tako skope, da je zelo težko opredeliti vlogo samega managementa človeških virov v teh podjetjih. V okviru teoretičnega dela magistrskega dela so človeški viri, management človeških virov in načrtovanje človeških virov proučevani v širšem kontekstu. Pri tem je poseben poudarek namenjen proučitvi pomena človeških virov za podjetje, saj so le-ti vreden, redek, neposnemljiv in nezamenljiv vir vsakega podjetja. Teoretični diskurz se nadaljuje z značilnostmi, okoljskimi in kontekstualnimi spremembami v povezavi z managementom človeških virov, opredelitvi načrtovanja človeških virov kot funkciji managementa, opredelitvi njegovega pomena, komponent, prepletenosti z vsemi ravnmi managementa v podjetju, opredelitvi okoljskih, kontekstualnih in organizacijskih sprememb pri načrtovanju človeških virov ter opredelitvi trendov, izzivov, nalog in vlog managerjev pri načrtovanju človeških virov. Posebno poglavje je namenjeno tudi predstavitvi trendov v zaposlovanju in spreminjajočih se vzorcev dela. V okviru raziskovalnega dela magistrskega dela so predstavljeni rezultati raziskave o obstoju in pomenu načrtovanja človeških virov v malih podjetjih, v kateri je sodelovalo sto malih slovenskih podjetij. Izvedena raziskava je rezultirala v preveritvi zavedanja pomena načrtovanja človeških virov ter obstoju ali neobstoju tovrstnega načrtovanja v malih podjetjih. Drugi del raziskovalnega dela predstavlja osnutek modela načrtovanja človeških virov za podjetje X, d.o.o., ki spada med mala podjetja. Model obsega štiri korake, ki si sledijo v zaporedju, in sicer: postavitev strateških smernic, izvedba analize delovne sile, implementacija načrta ter kontroliranje, ocenjevanje in revizija načrta. Večina načrtov človeških virov ne zahteva kompliciranih tehnik ali programskih orodij, prav tako podjetja ne uporabljajo kompleksne statistične metode, saj je okolje podjetja preveč nestabilno in zato ni mogoče natančno napovedati povpraševanja po delovni sili.
Ključne besede: malo podjetje; uspešnost malih podjetij; človeški viri; človeški kapital; znanje; management človeških virov; okoljske in kontekstualne spremembe; organizacijske spremembe; konkurenčna prednost; strateški management človeških virov; načrtovanje človeških virov; ravni managementa; ovire pri načrtovanju človeških virov; naloge in vloge managerjev; trendi in izzivi managerjev; primanjkljaj načrtovanja človeških virov; trendi v zaposlovanju; spreminjajoči se vzorci dela;
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 3060; Prenosov: 652
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

7.
RAZVIJANJE IN VZDRŽEVANJE KONKURENČNE PREDNOSTI NA PRIMERU SKUPINE KIV ENGINEERING
Daša Košec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Živimo v družbi nenehnega tekmovanja, razvoja in izboljšav. Vse skupaj predstavlja konkurenčno okolje, ki se od področja do področja razlikuje. Vsako podjetje želi s svojo ponudbo pritegniti čim večje število odjemalcev, hkrati pa tudi čim bolj povečati prednost pred konkurenco. Današnja, inovativna podjetja označujemo s karakteristikami, kot so inovativnost, fleksibilnost, učinkovitost in kakovost. Vsak kupec išče nekaj več, želi kupiti najboljši izdelek ali storitev, na to odločitev pa vpliva več različnih faktorjev, ki jih združujemo pod pojmom konkurenčna prednost podjetja. Slednje predstavlja vse, kar ugodno razlikuje organizacijo ali njen izdelek glede na konkurente v očeh njenih odjemalcev. Zato je zelo pomembno, da podjetje pozna svoje prednosti, še bolj pa svoje slabosti, saj jih lahko samo na takšen način odpravi in poveča svojo prednost. Poznavanje konkurenčnih podjetij pripomore k spoznanju, kaj ima večji ter kaj manjši vpliv na nakupno odločitev odjemalca. Praktični del diplomskega seminarja se navezuje na Skupino KIV Engineering, ki je sestavljena iz treh podjetij — KIV Vransko d.d., KIV Trade d.o.o. in KIV Engineering d.o.o.. Razlikujejo se glede na poslovni proces, ki ga opravljajo, povezuje jih končni produkt - postroj za termično procesiranje odpadkov, ki je posledica projektnega dela. Na podlagi analize smo ugotovili, da so konkurenčne prednosti Skupine KIV Engineering naslednje: blagovna znamka, dobri tehnični kadri, lastnosti izdelka/storitve, lasten patentiran »know - how«, rezultati referenčnih projektov, velik razvojni potencial, »bankability«, partnerski odnosi s podjetji, ki imajo večjo moč na trgu, prilagodljivost, fleksibilnost ponudbe (glede na zahteve kupcev), zagotavljanje kratkih dobavnih rokov ter razmerje med ceno in kvaliteto. Analiza stanja konkurenčne prednosti podjetja je brezpredmetna, če se zaposleni v nadaljevanju ne odločijo za nadaljnjo razvijanje in vzdrževanje konkurenčne prednosti. V sklopu tega diplomskega seminarja smo predlagali nekaj aktivnosti, ki bi pripomogle k razvijanju konkurenčne prednosti Skupine KIV Engineering, prav tako smo izpostavili dejavnosti, za katere menimo, da imajo največji vpliv na poslovanje v prihodnosti. Raziskave so opozorile tudi na slabosti in nevarnosti, ki imajo vpliv na poslovanje na področju pridobivanja energije iz odpadkov. Slabosti bi bilo smotrno odpraviti oziroma spremeniti v prednosti, obenem pa z argumentiranimi dejstvi čim bolj zmanjšati možni vpliv na poslovanje Skupine KIV Engineering.
Ključne besede: konkurenca, konkurenčna prednost, razvijanje konkurenčne prednosti, vzdrževanje konkurenčne prednosti, termično procesiranje odpadkov, Skupina KIV Engineering
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1562; Prenosov: 112 
(1 glas)
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

8.
SNOVANJE DELOVNIH SKUPIN V ORGANIZACIJI
Alen Hasanović, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Pomen managementa človeških virov je danes ključen za pridobivanje konkurenčne prednosti v storitvenem sektorju. Če podjetje tega ne upošteva, lahko na dolgi rok to ogrozi njegov obstoj. Preventivno mora vsako uspešno podjetje znati dobro organizirati, voditi in vlagati v človeški kapital. Znati ga mora primerno izbrati, z njim uspešno komunicirati, pravilno izobraževati, motivirati, ocenjevati in nagrajevati. V diplomski nalogi sem teoretično prikazal kako naj bi potekal uspešen managemet človeških virov in kaj so značilnosti uspešne delovne skupine.
Ključne besede: Ključne besede: management človeških virov, organizacijsko vedenje, konkurenčna prednost, vodenje, izobraževanje, motivacija, nagrajevanje.
Objavljeno: 24.11.2011; Ogledov: 1136; Prenosov: 1

9.
DOBAVA "JUST IN TIME" PROIZVAJALCU AVTOMOBILOV RENAULT
Marjana Nemanič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. Teoretični del opisuje logistične procese, dobavo »just in time«, elektronsko izmenjavo podatkov (EDI), logistične procese v SAP. V ožjem pomenu pomeni dobava »just in time« dobavo ravno ob pravem času. Širše pa pomeni obvladovanje poslovnih procesov v vsakem trenutku z namenom obvladovanja stroškov in zagotavljanja dobička. To pa je možno ob dobri informacijski podpori in dobri izobraženosti končnih uporabnikov ter njihovem zavedanju o pomenu pravočasnosti in pravilnosti vnosa podatkov v informacijski sistem. V praktičnem delu je za izdelek Nosilec armaturne plošče prikazan celoten postopek dobave »just in time« proizvajalcu avtomobilov Revoz skozi sistem SAP. Od obdelave elektronskega sporočila (Idoc), do pregleda odpoklicev preko terminskih sporazumov, do medobratnega poslovanja med tremi proizvodnimi lokacijam in do izdelave končnega izdelka ter njegove odpreme z elektronsko dobavnico. Praktično je prikazan tudi primer sledljivosti, ki je v avtomobilski industriji izrednega pomena.
Ključne besede: Proizvajalec avtomobilov (OEM), konkurenčna prednost, podjetje TPV, poslovni procesi, SAP R3P – paket za avtomobilsko industrijo, logistični procesi, notranja logistika, medobratna logistika, MPR planiranje, dobava »justi in time«, EDI povezovanje, EDIFACT, DELFOR, DELJIT, elektronsko sporočilo (Idoc), medpodjetno poslovanje, KTL zaščita, sledljivost, šarža, terminski sporazum.
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 2304; Prenosov: 518
.pdf Polno besedilo (1,07 MB)

10.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2199; Prenosov: 600
.pdf Polno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici