SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJAVA RAVNI PROMETNE VARNOSTI NIVOJSKIH KRIŽIŠČ S STALIŠČA KONFLIKTNIH TOČK IN KONFLIKTNIH SITUACIJ
Peter Bezjak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena primerjava nivojskih križišč s stališča konfliktnih točk in konfliktnih situacij. V primerjavo so zajeta posebej trikraka in posebej štirikraka klasična nesemaforizirana in krožna križišča. V prvem delu so opisane naloge cestnih nivojskih križišč in prometni tokovi v križiščih ter operacije med prometnimi tokovi. V nadaljevanju so opisani konflikti med motoriziranimi udeleženci v prometu in motoriziranimi ter nemotoriziranimi udeleženci v prometu. Opisa
Ključne besede: prometna varnost, nivojska križišča, konflikti, konfliktne točke, konfliktne situacije
Objavljeno: 09.02.2009; Ogledov: 3050; Prenosov: 512
.pdf Celotno besedilo (14,70 MB)

3.
PROMETNA VARNOST V KROŽNIH KRIŽIŠČIH IN KROŽNA KRIŽIŠČA V OBČINI ŠENTJUR
Milan Sebič, 2010, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo vsebuje osnovne podatke o krožnih križiščih in prometni varnosti v njih. V prvem delu je opisana zgodovina krožnih križišč v Sloveniji in v svetu. V nadaljevanju so predstavljeni osnovni pojmi krožnih križišč in njihova delitev. Nato se osredotočamo na varnost v krožnih križiščih ter konfliktne točke. Primerjana so trikraka ter štirikraka klasična in krožna nesemaforizirana križišča. V zaključku so predstavljena krožišča v Šentjurju ter varnost v njih.
Ključne besede: promet, krožno križišče, varnost v krožnem križišču, konfliktne točke
Objavljeno: 08.10.2010; Ogledov: 2230; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (10,39 MB)

4.
VARNOST V KROŽNIH KRIŽIŠČIH
Peter Kolbl, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen zgodovinski razvoj krožnih križišč v svetu in v Sloveniji. Predstavljeni in analizirani so dejavniki, ki vplivajo na prometno varnost. Prikazani so najpogostejši tipi krožnih križišč, lastnosti, prednosti, pomanjkljivosti ter število konfliktnih točk v njih. S stališča varnosti je bila narejena primerjava varnosti klasičnega štirikrakega križišča s enopasovnim krožnim križiščem, enopasovnega z dvopasovnim krožnim križiščem, dvopasovnega z turbo-krožnim križiščem in turbo-krožnega križišča s krožnim križiščem s pritisnjenimi voznimi pasovi za desne zavijalce. Analizirana in predstavljena je varnostna situacija krožnih križišč v mestu Ljutomer (krožno križišče LJUTOMER 1 in krožno križišče LJUTOMER 2).
Ključne besede: cestni promet, varnost v krožnih križiščih, konfliktne točke
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 2329; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (7,27 MB)

5.
ANALIZA NIVOJSKEGA KRIŽIŠČA IN PREDLOGI REŠITEV Z UPORABO SIMULACIJSKEGA MODELA
Dejan Stević, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena analiza nivojskega križišča in predlogi rešitev z uporabo simulacijskega modela. Za izvedbo simulacije in s tem pridobitev relevantnih rezultatov je bilo potrebno analizirati trenutno stanje obravnavanega križišča in opraviti štetje prometa. Magistrsko delo vsebuje ključne podatke o priključkih in nivojskih križiščih v urbanih okoljih, analizo trenutnega stanja obravnavanega križišča, izvedbo simulacijskega modela v programu Sidra intersection ter predlog ukrepov za izboljšanje kapacitete križišča. Sledi primerjava rezultatov pridobljenih s kapacitetno analizo ter izbor optimalne variante na osnovi simulacijskega modela.
Ključne besede: nivojsko križišče, konfliktne točke, konfliktna površina, projektno-tehnični elementi, simulacijski model, kapacitetna analiza
Objavljeno: 21.01.2013; Ogledov: 1071; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (4,34 MB)

6.
ANALIZA VPLIVA IZGRADNJE TURBO KROŽNIH KRIŽIŠČ NA POTEK IN VARNOST PROMETA
Vojko Gotlin, 2013, magistrsko delo

Opis: Turbo krožna križišča so začeli graditi z namenom zmanjševanja števila konfliktnih točk, ki jih ima »običajno« dvopasovno krožno križišče. Število konfliktnih točk se pri turbo krožnih križiščih zmanjša zaradi načina vodenja motoriziranih udeležencev na območju turbo krožnega križišča. Prav način vodenja motoriziranih udeležencev igra pomembno vlogo pri povečevanju pretočnosti in prometne varnosti vseh udeležencev v prometu ter preprečevanju najhujših prometnih nesreč. V magistrski nalogi je predstavljen vpliv izgradnje turbo krožnih križišč na potek in varnost prometa. V analizo so zajeta vsa turbo krožna križišča v Sloveniji, ki nudijo podatke o prometnih nesrečah po izgradnji, torej tista, ki so bila zgrajena leta 2011 ali prej. Podatki o prometnih nesrečah so zajeti za obdobje treh let pred rekonstrukcijo in za enako obdobje po rekonstrukciji oz. za obdobje vsaj enega leta.
Ključne besede: cestni promet, krožno križišče, turbo krožno križišče, konfliktne točke, prometna varnost.
Objavljeno: 27.11.2013; Ogledov: 727; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (5,34 MB)

7.
PRIMERJAVA REZULTATOV PROMETNO-VARNOSTNE ANALIZE KANALIZIRANIH IN NEKANALIZIRANIH 4-KRAKIH NIVOJSKIH KRIŽIŠČ
Alen Neskić, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje primerjalno prometno varnostno analizo dveh rekonstruiranih ne kanaliziranih križišč v kanalizirana nivojska križišča. Glede na to, da za nastanek prometnih nesreč pride najpogosteje v križiščih, študija v diplomski nalogi temelji na primerjavi prometno varnostne analize v štiri krakih križiščih. S kanaliziranjem križišča zreduciramo prometne nesreče z zmanjšanjem konfliktne površine in z bolj jasno postavljenimi teoretičnimi konfliktnimi točkami in eliminiranjem ostalih možnih konfliktih točk. Zato smo se v raziskovalnem delu diplomske naloge osredotočili analizirati, kako vplivajo kanalizirani prometni tokovi na zmanjšanje prometnih nesreč. Na podlagi opravljenih analiz so bili predlagani ukrepi za izboljšanje stanja.
Ključne besede: kanaliziranje prometnih tokov, prometno varnostna analiza, konfliktne točke
Objavljeno: 30.09.2016; Ogledov: 265; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

8.
Prometno-varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije križišča v bližini naselja Hrastovsko
Damir Crnčec, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bo narejena prometno-varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije križišča v bližini naselja Hrastovsko. Razloženo bo izvajanje prometno-varnostnega pregleda (RSI), ki služi za določanje vseh morebitnih pomanjkljivosti, zaradi katerih prihaja/lahko pride do nastanka prometnih nesreč. Na podlagi prometno-varnostnega pregleda ali podatkov o prometnih nesrečah se predlagajo ukrepi z namenom izboljšanja prometne varnosti. Najpogostejša mesta (konfliktne točke), na katerih prihaja/lahko pride do prometnih nesreč, so križišča. Konfliktne točke v območju križišča je potrebno urediti s pomočjo ustreznih ukrepov za izboljšanje prometne varnosti. V nekaterih primerih se zaradi nevarnosti ali neprepustnosti obstoječih križišč predlaga sprememba oblike križišča. Izbira optimalne ureditve križišča se določa na podlagi več kriterijev, ki bodo navedeni in razloženi v magistrskem delu. Predstavljena bodo teoretična izhodišča, ki se bodo nanašala na obravnavani primer štirikrakega križišča, ki se nahaja v bližini naselja Hrastovsko. Izvedeni bosta projektno-varnostna in prometnotehnična analiza obstoječega stanja, na podlagi katerih bodo izdelane variante rekonstrukcije obravnavanega križišča.
Ključne besede: prometno-varnostni pregled (RSI), konfliktne točke, nivojska križišča, optimalna ureditev križišč, rekonstrukcija križišča, voziščna konstrukcija
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 180; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (14,97 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici