SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 103
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Mediacija v partnerskem odnosu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Biljana Konjević, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: mediacija, konflikt, partnerji
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2696; Prenosov: 381
.pdf Celotno besedilo (977,30 KB)

2.
Konfliktno komuniciranje med strankami in uradniki : diplomsko delo univerzitetnega študija
Andreja Toplak, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: komunikacija, konflikt, stranka
Objavljeno: 08.01.2009; Ogledov: 3465; Prenosov: 365
.pdf Celotno besedilo (452,44 KB)

3.
NEKATERI VIDIKI RAZŠIRJENOSTI MOBINGA MED UČITELJI V OSNOVNI ŠOLI
Tjaša Purgaj, 2009, diplomsko delo

Opis: V času vse večje tekmovalnosti, individualizma in skrbi za dobiček se vse bolj srečujemo s psihičnim nasiljem na delovnem mestu. Mobing je vsako neprimerno ravnanje na delovnem mestu, ki se pojavlja načrtno, sistematično in dlje časa z namenom, da se žrtev izloči iz delovne sredine. Negotova delovna mesta, stres, spremembe v načinu organizacije, slabi medsebojni odnosi so le nekateri izmed vzrokov mobinga. Posledice psihičnega nasilja za žrtev so lahko zelo hude, od psihičnih težav in obolenj do pomanjkanja socialne varnosti in slabenja socialnih odnosov. Po številnih raziskavah se mobing najpogosteje pojavlja v javni sferi. V diplomskem delu nas je zanimalo, v kolikšni meri je mobing razširjen med učitelji v osnovni šoli. Rezultati so pokazali, da je mobing med učitelji še kako prisoten, zato je potrebno veliko delati na preventivi. Ni dovolj samo zakonsko sprejetje mobinga kot kaznivega dejanja, pač pa je treba vzpostaviti javno zavest o škodljivih posledicah mobinga in razviti družbeno občutljivost za ta problem.
Ključne besede: mobing, psihično nasilje, delovno mesto, nadlegovanje, konflikt, medsebojni odnosi, psihične posledice, učitelji
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 3813; Prenosov: 456
.pdf Celotno besedilo (990,10 KB)

4.
KLIMA IN KONFLIKTI V ORGANIZACIJI JAVNEGA SEKTORJA
Hasnija Tabaković, 2009, diplomsko delo

Opis: Današnji čas hitrih tehnološko-informacijskih sprememb in svetovne globalizacije terja od sodobnega človeka, da večino svojega časa preživi na delovnem mestu, v delovni organizaciji. Današnje organizacije svojo uspešnost vrednotijo ne samo skozi dosežene cilje, ampak tudi skozi uspešne medosebne odnose, kvalitetno komunikacijo in močno interakcijo med vodilnimi in zaposlenimi. V teoretičnem delu smo se seznanili s pojmi: organizacija, javna uprava, medosebni odnosi, komunikacija, konflikti, klima. Predstavili smo tudi načine reševanja konfliktov in posledice nerešenih konfliktov ter načine merjenja in spremljanja klime v organizaciji. V metodološkem delu smo predstavili rezultate merjenja klime na Zavodu RS za šolstvo. Analizirali smo dobljene rezultate in podali predloge za izboljšanje tistih področij, ki so bila slabše ocenjena. Na splošno so rezultati pokazali, da je organizacijska klima na Zavodu RS za šolstvo dobra, vendar je potrebno zgraditi močnejšo interakcijo med zaposlenimi in vodilnim kadrom, izboljšati informiranje in posodobiti način vodenja ustanove.
Ključne besede: - klima - konflikt - javni sektor - organizacija - komunikacija
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 2331; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (574,64 KB)

5.
REŠEVANJE KONFLIKTOV MED ZAPOSLENIMI V PODJETJIH
Simona Duh, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opredeljujem pomen konfliktov, posledice konfliktov ter uspešno reševanje le teh.
Ključne besede: konflikt, konflikt v podjetju, reševanje konfliktov, spodbujanje konfliktov, obvladovanje konfliktov
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2791; Prenosov: 901
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

6.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Kristina Hrvatin, 2009, diplomsko delo

Opis: Raziskava je pokazala, da so veščine dobre komunikacije in ustrezno znanje o obvladovanju konfliktov zelo pomembna lastnost managerja. Ugotovili smo, da organizacije, ki imajo managerje z dobro razvitimi omenjenimi lastnostmi, premorejo bolj zadovoljne zaposlene in boljšo delovno klimo kakor tiste, ki nimajo managerjev s temi lastnostmi. Ugotovili smo tudi, da je kljub mnogim raziskavam s področja obvladovanja konfliktov, teorijo v praksi zelo težko udejanjiti. Vendar je skrb za urejanje tega področja zelo pomembna za rast in obstoj organizacije. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da so zaposleni v povprečju nezadovoljni s komunikacijo na delovnem mestu in hkrati tudi z odnosom vodje do obvladovanja konfliktov. Najpomembnejša ugotovitev je nedvomno ta, da je dobra komunikacija temelj za učinkovito reševanje konfliktnih situacij, pozitivna posledica obojega pa je dobra delovna klima in uspešnejše delovanje organizacije. Podali smo tudi predloge za vse štiri organizacije, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave. Menimo, da smo z opravljeno raziskavo prišli do uporabnih ugotovitev.
Ključne besede: komunikacija, metakomunikacija, konflikt, obvladovanje konflikta, reševanje konflikta, vloga vodje v konfliktu
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2370; Prenosov: 332
.pdf Celotno besedilo (440,36 KB)

7.
NAČINI REŠEVANJA KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Vladimir Radić, 2009, diplomsko delo

Opis: Konflikti so neizogiben del našega vsakdanjika, tako v domačem okolju, kot tudi v delovnem okolju in ravno zato sem si izbral za temo diplomskega dela načine reševanja konfliktov v organizaciji. V vsaki organizaciji se pojavljajo različni konflikti oziroma nesoglasja, katere rešujejo na različne načine, ki so lahko uspešni ali pa neuspešni.
Ključne besede: Konflikt Reševanje konfliktov Komunikacija
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 2551; Prenosov: 871
.pdf Celotno besedilo (514,55 KB)

8.
KONFLIKTI V PODJETJU BOXMARK LEATHER D.O.O. IN NJIHOVO REŠEVANJE
Urška Metličar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je raziskano, kako konflikti vplivajo na delo in odnos med sodelavci ter vodjo v podjetju BoxMark Leather d.o.o., na oddelku odpreme. Iz literature različnih avtorjev o konfliktih in vplivu konfliktov na odnos do dela in sodelavcev je bila pregledana in podrobno proučena snov o konfliktih in njihovem reševanju. Uporabljeni so bili anketni vprašalniki za oddelek odpreme oz. izvoza v podjetju BoxMark Leather d.o.o. iz Kidričevega. Anketirancev je bilo 47. Ker je delo, ki ga opravljajo moji anketiranci v tem podjetju, zelo razgibano in morajo, glede na funkcijo dela, biti zelo prilagodljivi, hitri in natančni, je konflikt na tem oddelku redni spremljevalec odnosov. Konflikt nastane zaradi nasprotujočih si želja, vrednot in cilja ter interesov. Podatki teh anketnih vprašalnikov, ki so bili analizirani, so mi pomagali pri raziskovanju odnosa med sodelavci in njihovo vodjo ter konfliktov in reševanja le-teh na oddelku odpreme.
Ključne besede: • Konflikt; • odnos do dela; • odnos do vodje; • odnos vodje do nastalih konfliktov.
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 4764; Prenosov: 501
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

9.
LUTKA - SREDSTVO ZA REŠEVANJE KONFLIKTOV V VRTCU
Nina Strmljan, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge sem prikazala vlogo lutke v vzgoji, izobraževanju in terapiji. V nadaljevanju sem se osredotočila na konflikte, metode reševanja konfliktov po Gordonu in reševanje konfliktov z lutko. V empiričnem delu so predstavljeni odgovori, ki sem jih dobila s pomočjo ankete, ki so jo reševale vzgojiteljice mariborskih vrtcev (vrtec Otona Župančiča, Jožice Flander, Jadvige Golež in vrtec Studenci Maribor). Z anketnim vprašalnikom sem želela ugotoviti, ali vzgojiteljice uporabljajo lutke v vzgoji, izobraževanju, terapiji in pri reševanju konfliktov ter kakšen je odziv otrok na uporabo lutk v naštete namene. Pri omenjenih vidikih so me zanimale razlike glede na starostno skupino, v kateri dela vzgojiteljica. Ugotovila sem, da so lutke v vrtcih otrokom vedno dosegljive. Vzgojiteljice jih najpogosteje uporabljajo za lutkovne predstave in kot motivacijsko sredstvo. Nekoliko manj pridejo v poštev kot didaktično sredstvo in najmanj kot sredstvo za reševanje konfliktov. Vzgojiteljice, ki v konfliktnih situacijah posežejo po lutki, poročajo o zelo pozitivnem odzivu otrok.
Ključne besede: otrok, lutka, terapevtsko sredstvo, pedagoško sredstvo, konflikt, reševanje konfliktov
Objavljeno: 09.10.2009; Ogledov: 3845; Prenosov: 1081
.pdf Celotno besedilo (541,55 KB)

10.
VLOGA MANAGEMENTA PRI PREPREČEVANJU MOBBINGA V PODJETJU
Bojana Pavše, 2009, diplomsko delo

Opis: Konflikti so stalen del našega življenja in dela. Velikokrat nastanejo kot nesporazum v eni osebi, še večkrat pa med dvema ali več posamezniki ali med skupinami. Vzrokov za konflikt je navadno več, ki se med seboj prepletajo in je dobro da jih poznamo, saj lahko le tako pravilno ravnamo. Kadar se konflikt ne odpravi in se prične širiti ter traja dlje časa, lahko to privede do mobbinga. Mobbing lahko z drugimi besedami poimenujemo psihoteror na delovnem mestu. Pri tem je napadena oseba šibkejša in je sistematično od ene ali več oseb, večkrat ali v daljšem časovnem obdobju, direktno ali indirektno napadena s ciljem, s katerim jo storilci izločijo iz skupine in delovnega razmerja. Leymann je definiral 45 mobbing dejanj, ki jih je razdelil v pet skupin. Ena izmed najpogostejših posledic mobbinga je tudi absentizem. Posledic pa ne občuti samo žrtev, temveč tudi sodelavci ter celotno podjetje, kar ima izrazito negativen finančni rezultat. Zatiskanje oči pred mobbingom je izredno škodljiv pojav, zato je nujno, da se v reševanje ter odpravo tega problema vključi management konfliktov. Z rešitvijo ter preprečevanjem konfliktov se bo iz podjetja odpravil tudi mobbing. Najprej je potrebno izpolniti vse pogoje, potrebne za konstruktivno reševanje konfliktov, ki so vzrok mobbinga ter nato slediti korakom reševanja mobbinga z uporabo managementa konfliktov. Vsako podjetje lahko izvaja ukrepe, s katerimi je možno odpraviti ter preprečevati mobbing, veliko pa bi pripomogla tudi sprememba zakonodaje, ki bi v kazenski zakonik kot kazniva dejanja vključila mobbing ravnanja. Z analizo odgovorov zaposlenih v nekaterih slovenskih podjetjih na anketni vprašalnik, smo prišli do ugotovitev, da je mobbing v podjetjih, kjer so anketiranci zaposleni, prisoten.
Ključne besede: konflikt, mobbing, absentizem, management konfliktov, reševanje konfliktov, reševanje mobbinga
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 1865; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (829,94 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici