1. Napoved obnašanja tkanin kot vhodna informacija za proces izdelave oblačilDaniela Zavec Pavlinič, Jelka Geršak, 2001, izvirni znanstveni članek Opis: Paleta raznovrstnih tkanin, ki se vsak dan pojavljajo v procesu izdelave oblačilno industrijo velik izziv, saj se nenehno sooča s težavami, ki zadevajo raznovrstnost uporabljenih tkanin. Le-te se zaradi učinkujočih obremenitev med procesi izdelave različno obnašajo. Tako je za razumevanje in boljše informiranje o predelovalnih lastnostih tkanin za oblačilno industrijo nepogrešljivo poznavanje njihovih mehanskih in fizikalnih lastnosti. Za razumevanje povezanosti omenjenih dejavnikov je v prispevku predstavljena baza znanja za napovedovanje obnašanja tkanin med procesi izdelave oblačil kot pomembna inženirska informacija tako za oblačilno industrijo, ki želi izdelovati visokokakovostna oblačila hitro in poceni, kot tudi za tekstilno industrijo, ki bo morala pristopiti k inženirskemu načrtovanju želenih lastnosti tkanin. Oblikovana baza znanja, zasnovana na realno dobljenih podatkih obsežne raziskave in študije obnašanja tkanin med procesi izdelave v neposredni proizvodnji, je izhodišče za inženirsko načrtovanje procesov izdelave oblačil. Ključne besede: konfekcija, izdelava oblačil, tkanine, mehanske lastnosti, fizikalne lastnosti, napoved obnašanja, baza znanja Objavljeno v DKUM: 31.08.2017; Ogledov: 1279; Prenosov: 181
Celotno besedilo (1,45 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Standardizacija odmika likalne naprave na konfekcijskem strojuJanez Drinovec, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: S standardizacijo odmika likalne naprave na vseh strojih druge stopnje smo omogočili, da se za vsak premer surovca, ki ga izdelujemo, predpiše ustrezno debelino distančne ploščice likalne naprave.
S predpisanimi distančnimi ploščicami smo poenostavili in standardizirali nastavitev likalne naprave, ki se sedaj ne nastavlja več po občutku menjalca. Ustrezna distančna ploščica nam zagotavlja ustrezno kvaliteto likanja in nam preprečuje, da bi likalna naprava med ročnim primikom zadela v bombirne diske in jih poškodovala. Ključne besede: konfekcija plaščev, likalna naprava, odmik likalne naprave, kvaliteta likanja, standardizacija Objavljeno v DKUM: 21.12.2015; Ogledov: 948; Prenosov: 104
Celotno besedilo (3,37 MB) |
3. Motivacija zaposlenih v podjetju Mura d.d. : diplomsko deloJasmina Sapač, 2006, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, zadovoljstvo, zaposlenost, delo, tekstilna industrija, delovni odnosi, človeški kapital, tovarne, oblačilna industrija, konfekcija, blagovne znamke, moda, organiziranost, delovna uspešnost, sposobnosti, plače, osebni dohodek, nagrajevanje, empirične raziskave, praksa, merila, prednost, modeli, moč, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2177; Prenosov: 101
Celotno besedilo (1,56 MB) |
4. Antidumpinški postopki na uvoz izdelkov iz jugovzhodne Azije : diplomsko deloSlađana Ostojić Švehla, 2006, diplomsko delo Ključne besede: zunanjetrgovinska politika, uvoz, tekstil, izdelki, proizvodi, konfekcija, enotni trg, konkurenčnost, SWOT analiza, mednarodno gospodarstvo, mednarodno sodelovanje, mednarodni ekonomski odnosi, internacionalizacija, mednarodni sporazumi, povezanost, GATT, mednarodni trg, pravila, Kitajska, Azija, Slovenija, Avstrija, mednarodne konvencije, mednarodna trgovina, trgovina, Urugvajska runda, podjetje, zaščita, partnerstvo, dumping, zunanja trgovina, zunanjetrgovinsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2505; Prenosov: 67
Celotno besedilo (382,69 KB) |
5. Načrt uvajanja in izvajanja marketinškega komuniciranja v Marines d.o.o. : specialistično deloMatej Čopar, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, prodaja na debelo, postopki, podjetje, predstava, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, komuniciranje, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, pospeševanje prodaje, marketinški splet, marketing mix, tekstilna industrija, oblačilna industrija, konfekcija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2240; Prenosov: 76
Celotno besedilo (508,86 KB) |
6. Managementski vidiki zaposlovanja : diplomsko deloPolonca Smodej, 2008, diplomsko delo Ključne besede: zaposlovanje, kadrovska politika, planiranje kadrov, delovna razmerja, podjetje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, konfekcija, tekstil, kadri, človeški potencial, medosebni odnosi, delovni pogoji, metode, management, manager, kadri, poslovni razgovori, delavci, delovno mesto, analiza, cilj, selekcija, ocenjevanje, zaposlenost, Slovenija, delovna uspešnost Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1545; Prenosov: 69
Celotno besedilo (1,02 MB) |
7. Možnost organizacije novih poti trženja v podjetju Sportina : diplomsko deloVesna Veljkovič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, razvoj, marketing, organizacijski razvoj, izboljšave, trgovina, konfekcija, tekstil, strategija trženja, tržne poti, uspešnost poslovanja, učinkovitost, organizacija, organiziranost, marketing mix, marketinški splet, modeli, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, družbe, Slovenija, poslovno sodelovanje, tržna analiza, organizacijske strukture, izdelki, proizvodi, orodja, prodaja, podjetje, organizacijski sistemi, povezanost, metode, informacijski sistemi Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1531; Prenosov: 47
Celotno besedilo (289,06 KB) |
8. Sistem nagrajevanja zaposlenih v podjetju Sportina Group d.o.o. : diplomsko deloNina Zajc, 2008, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, trgovske družbe, nagrajevanje, trgovinsko podjetje, trgovina, konfekcija, tekstil, predstava, osebje, zadovoljstvo, delovna uspešnost, uspešnost poslovanja, učinkovitost, zaposlenost, potrebe, kadri, kadrovska dejavnost, kadrovska politika, plače, osebni dohodek, delovna organizacija, dohodek, delo, razvoj, motiviranje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2854; Prenosov: 98
Celotno besedilo (1,86 MB) |
9. Imidž prodajalne Orsay v Europarku : diplomsko deloSuzana Lazar, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trgovinsko podjetje, image, prodajalne, predstava, pozicioniranje, prodaja, pospeševanje prodaje, metode, tehnika, osebna prodaja, trgovec, osebje, potrošnik, kupci, zaznavanje, zadovoljstvo, nakup, potrebe, blagovne znamke, tržne raziskave, konfekcija, tekstil, komuniciranje, odjemalec, kvaliteta, politika izdelka, uporabniki, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, neposredna prodaja, tržne poti, storitve Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2500; Prenosov: 110
Celotno besedilo (544,74 KB) |
10. |