| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Validacija numeričnega modela vozila TB11 za testiranje cestnih varnostnih ograj
Aleš Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je prikazan potek validacije numeričnega modela vozila TB11. To je osebno vozilo teže 900 [kg]. Namen uporabe modela je simuliranje obnašanja cestnih varnostnih ograj pri trku vozila. Osnovni model vozila je bil povzet po javno dostopnih knjižnicah. Modelu vozila je bila spremenjena njegova geometrija, ter lastnosti njegovih komponent. Njegovo obnašanje in lastnosti so bile preizkušene s pomočjo simulacij. Te so bile izvedene s programom Ls-Dyna, za pripravo modelov pa je bil uporabljen program Ls-Prepost. Rezultati simulacij so bili ovrednoteni. Na njihovi podlagi so bile izvedene nadaljnji popravki modela vozila. Po zaključenih simulacijah je bil izdelan model vozila, katerega gibanje je primerljivo z gibanjem realnega vozila. Nastali model je primeren za simuliranje trka vozila v cestno varnostno ograjo. S pomočjo teh simulacij se zmanjša število potrebnih simulacij pri razvoju novih cestnih varnostnih ograj.
Ključne besede: Numerične simulacije, model vozila, cestna varnostna ograja, končni elementi
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 802; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

4.
Vpliv efektvne stopnje zasičenosti zemljin na obliko precejnice in količino vodnih izgub pri nasutih pregradah
Neven Kos, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo prikazali osnovne zakonitosti metode končnih elementov (v nadaljevanju MKE) in primer reševanja stacionarnega precejanja vode po MKE z več vozliščnimi izoparametričnimi končnimi elementi pri analizi precejanja vode skozi nasute pregrade. Glavni cilj magistrskega dela predstavlja opredelitev vplivov efektivne stopnje zasičenosti zemljine nad nivojem talne vode na obliko precejnice in količino vodnih izgub pri nasutih pregradah.
Ključne besede: izoparametrični končni elementi, numerična integracija, efektivna stopnja zasičenost, stacionarno precejanje vode, MATLAB.
Objavljeno: 17.07.2018; Ogledov: 176; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (4,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici