1. Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranjaMaša Petrič, 2021, diplomsko delo Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje.
V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji.
V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih. Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji Objavljeno v DKUM: 14.10.2021; Ogledov: 1117; Prenosov: 238
Celotno besedilo (1,52 MB) |
2. Trženje zavarovanja Asistenca doma v Zavarovalnici Triglav, d.d.Mirjana Brudar, 2016, diplomsko delo Opis: Podjetje, ki želi uspešno poslovati, mora poleg tega, da zagotavlja kvalitetne izdelke po ustrezni ceni, veliko pozornosti posvetiti tudi tržnemu komuniciranju. V primeru trženja storitev je pomen tržnega komuniciranja še toliko večji, saj je pogosto kakovost storitve težko ovrednotiti. To velja tudi za zavarovalne storitve, saj se stranka ob sklenitvi zavarovalne pogodbe, zavaruje za nekaj, kar se mogoče ne bo nikoli zgodilo.
V diplomski nalogi je v prvem delu s pomočjo strokovne literature teoretično predstavljeno tržno komuniciranje s poudarkom na storitvah. Opisane so dejavnosti komunikacijskega spleta: osebna prodaja, oglaševanje, neposredno trženje, stiki z javnostmi in pospeševanje prodaje.
V drugem delu so dejavnosti komunikacijskega spleta predstavljene na primeru trženja zavarovanja Asistenca doma. Na kratko je predstavljeno zavarovalstvo na splošno in Zavarovalnica Triglav, d.d. ter produkt Asistenca doma. V nadaljevanju so predstavljene aktivnosti tržnega komuniciranja in rezultati oglaševalske akcije ter prodajni rezultati. Ključne besede: zavarovalna storitev, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski splet, Asistenca doma. Objavljeno v DKUM: 01.04.2016; Ogledov: 5359; Prenosov: 181
Celotno besedilo (864,13 KB) |
3. ORODJA PROMOCIJE ZA USPEŠNO PRODAJO STORITEV TURISTIČNIH AGENCIJŽiga Mudrinić, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: Turizem je v zadnjih letih tako pri nas kot tudi po svetu postal ena izmed
najhitreje rastočih gospodarskih panog. Turistične agencije se trudijo ohraniti in izboljšati svoj položaj na trgu, za kar je potrebno vseskozi večati število strank in zadržati obstoječe.
V diplomski nalogi nas je zanimalo predvsem, kako različna orodja promocije vplivajo na prodajo storitev oz. produktov turističnih agencij, katerih orodij se slovenske agencije poslužujejo največ in katere agencije največ poudarka dajo na marketing. Ključne besede: Turizem, turistična agencija, turistične storitve, tržno komuniciranje, komunikacijski splet, promocija. Objavljeno v DKUM: 27.03.2015; Ogledov: 1629; Prenosov: 285
Celotno besedilo (556,23 KB) |
4. DEJAVNIKI UČINKOVITEGA TRŽNEGA KOMUNICIRANJA S POUDARKOM NA OSEBNI PRODAJITamara Lazar, 2014, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo obsega šest poglavij. Cilji diplomskega dela so bili ugotoviti:
− kakšno mnenje imajo kupci o osebni prodaji, ki poteka od vrat do vrat;
− zakaj se kupci odločijo kupiti izdelek na domu in kakšne izkušnje imajo s takšnimi izdelki;
− kakšen pomen imata videz in urejenost prodajalca in
− kakšen pomen ima zadovoljstvo kupcev do izbranega izdelka.
V prvem poglavju je opisan uvodni del, ki ga sestavljajo predstavitev problema, okolja in metode dela.
Teoretični del obsega tri poglavja, in sicer drugo, tretje in četrto poglavje. V drugem poglavju smo opisali tržno komuniciranje in komunikacijski splet. Tretje poglavje je bilo namenjeno obravnavi teme osebna prodaja. Tukaj smo opisali pojem in pomen, načela, načine in ravni osebne prodaje. Četrto poglavje je temeljilo na predstavitvi odnosa med prodajalcem in kupcem, tu smo se poglobili na opis, kakšen naj bi bil pravi odnos prodajalca do kupca, in poglavitne dejavnike, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Peto poglavje vsebuje raziskovalni del naloge, kjer so predstavljeni rezultati ankete, interpretacija rezultatov raziskave in podana kritična presoja in predlogi. Raziskovalni instrument je predstavljal anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 100 anketirancev. Uporabljena je bila statistična metoda za zbiranje in obdelovanje podatkov. Rezultate smo prikazali v grafikonih.
Šesto poglavje je namenjeno sklepnim ugotovitvam, ki so pridobljene tako v teoretičnem kot v praktičnem delu diplomskega dela. Ključne besede: komunikacijski splet, osebna prodaja, dejavniki, kupci, komunikacija Objavljeno v DKUM: 24.12.2014; Ogledov: 1972; Prenosov: 190
Celotno besedilo (1,49 MB) |
5. MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKELTamara Furjan, 2014, magistrsko delo Opis: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu.
V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov. Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel Objavljeno v DKUM: 08.10.2014; Ogledov: 2745; Prenosov: 738
Celotno besedilo (2,02 MB) |
6. |
7. UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.Alma Lužajić, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali trženje bančnih storitev v Abanki Vipa d.d. Osredotočili smo se predvsem na načine trženja ter analizirali in primerjali uspešnost trženjskih metod, ki jih uporabljajo. Zanimalo nas je, kaj lahko banka sploh še naredi, da ohrani stare in pridobi nove komitente, v razmerah popolne konkurence. Predstavili smo tudi omenjeno podjetje oz. naše delovno okolje.
V prvem delu diplomska naloga podaja teoretične osnove za lažje razumevanje teme diplomske naloge. Pomagali smo si z literaturo priznanih avtorjev, ki so na različne načine preučevali trženje storitev.
V drugem, praktičnem delu smo naredili podrobno analizo problemskega stanja, podali osnovne hipoteze in uporabili metodo anketnega vprašalnika za zbiranje podatkov. Z anketo smo želeli pridobiti informacijo, kako se obstoječi komitenti odzivajo na različne tržne metode, ki jih uporabljajo v tem podjetju.
Anketirali smo komitente v poslovalnici Abanke v Tržiču, nekaj rešenih anket smo prejeli prek elektronske pošte. Podatke, pridobljene na vzorcu 94 komitentov, smo statistično obdelali, obrazložili zastavljene hipoteze in predstavili ugotovitve ter predlagali morebitne izboljšave. Ključne besede: • bančne storitve
trženje storitev, strategija trženja, komunikacijski splet, promocija, segmentiranje trga, komitenti Objavljeno v DKUM: 13.05.2013; Ogledov: 1752; Prenosov: 104
Povezava na celotno besedilo |
8. ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU POMARANČA D.O.O.Aleksandra Jurkovič, 2012, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obsega oglaševanje v podjetju Pomaranča d.o.o. Podjetje Pomaranča ima po vsej Sloveniji odprtih več lokalov, ki ponujajo gostinske storitve. Kljub veliki prisotnosti številnih gostinskih lokalov na tržišču, se Pomaranča dobro spopada s konkurenco. V prednosti pred konkurenco je zaradi dobro oblikovanega tržno-komunikacijskega spleta, prav tako pa goste privablja njena gostoljubnost, ambient in dobra ponudba. V diplomskem delu smo se osredotočili na lokal Pomaranča (Ob Dravi 3a) na Ptuju.
Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V prvem delu so predstavljeni: problem, omejitve in metode dela. Uvodnem delu sledi teoretična predstavitev tržno-komunikacijskega spleta, ki zajema oglaševanje, osebno prodajo, pospeševanje prodaje, stike z javnostjo ter neposredno trženje. V tretjem poglavju smo se podrobneje posvetili oglaševanju, ki predstavlja najpomembnejši instrument tržnega komuniciranja. V tem poglavju predvsem izvemo, kakšni so cilji oglaševanja, kakšno mora biti oglaševalsko sporočilo, kako merimo učinkovitost oglaševanja ter kako določamo proračun za oglaševanje. V četrtem poglavju smo zajeli oglaševalske medije ter predstavili njihove prednosti in slabosti.
Drugi del diplomske naloge je namenjen predstavitvi podjetja Pomaranča d.o.o. Za potrebe podjetja smo izvedli spletno anketo s pomočjo katere smo naredili analizo oglaševanja. Z anketo smo želeli ugotoviti kakšna je prepoznavnost blagovne znamke Pomaranča, v katerih medijih ljudje najpogosteje zasledijo njene oglase ter kako oglaševanje vpliva na obisk lokala. Z analizo smo ugotovili, da je prepoznavnost blagovne znamke Pomaranče d.o.o. visoka, da ljudje najpogosteje zasledijo njene oglase na led ekranih ter na radiu. Rezultati ankete so pokazali, da bi Pomaranča lahko dala več poudarka na oglaševanje s pomočjo interneta predvsem preko socialnih omrežij. Ključne besede: tržno-komunikacijski splet, oglaševanje, oglaševalsko sporočilo, oglaševalski mediji Objavljeno v DKUM: 25.10.2012; Ogledov: 2929; Prenosov: 315
Celotno besedilo (1,31 MB) |
9. TRŽENJSKE AKTIVNOSTI V NAKUPOVALNEM SREDIŠČU RUDNIKAleš Šušteršič, 2011, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo analizirali trženjske aktivnosti v Nakupovalnem središču Rudnik, s ciljem ponuditi konkretne predloge za izboljšanje trženjskih aktivnosti, ki bi pripomogle k še večji razpoznavnosti in priljubljenosti med obiskovalci, kar navsezadnje pomeni tudi povečanje dohodka za trgovce.
Teoretični del trženjskih aktivnosti smo večinoma povzeli po prvaku trženja Philipu Kotlerju, saj je bilo ob prebiranju literature opaziti, da tudi drugi avtorji povzemajo njegove raziskave. Žal prav s področja trženja nakupovalnih centrov ali središč ne obstaja strokovna literatura, temveč se trženjske aktivnosti v glavnem nanašajo na trženje izdelkov, storitev in organizacij. Prav zato smo se pri izdelavi diplomske naloge večkrat srečali s težavami. Kljub temu smo izsledke iz strokovne literature s področja trženja kar v največji meri uporabili pri izdelavi naše diplomske naloge.
Vseskozi smo zasledovali cilj, kako čim bolj izboljšati trženjske aktivnosti nakupovalnega središča. Za dosego tega cilja je bilo najprej potrebno ugotoviti, kje je sporočilo pomanjkljivo oz. neustrezno. Zato smo najprej pristopili k analizi tržnega okolja nakupovalnega središča, s čimer smo želeli spoznati potrošnike, njihove nakupovalne navade in vpliv okolja. Nato smo pristopili k analizi trženjskega spleta Nakupovalnega središča Rudnik, kar nam je bila podlaga za podajo konkretnih izboljšav trženjskih aktivnosti.
Objektivne ocene in posredovanja priporočil izboljšav tržnega komuniciranja ne bi mogli podati brez izvedene raziskave med potrošniki na sami lokaciji nakupovalnega središča. Šele ta raziskava je pokazala prave pomanjkljivosti pri komuniciranju s potrošniki. Pri izpolnjevanju anketnih vprašalnikov smo večinoma uspeli vzpostaviti pristen odnos s potrošniki in tako dejansko zaznali težave, s katerimi se soočajo.
Naši predlogi izboljšav bi vsekakor pripomogli k večji razpoznavnosti Nakupovalnega središča Rudnik in upamo, da jih bodo trgovci sčasoma tudi sprejeli. Če želi nakupovalno središče prerasti sedanje okvire lokacij posameznih nakupovalnih centrov in postati pravo nakupovalno središče, mora ustvariti in nadalje graditi na razpoznavnosti blagovne znamke Nakupovalnega središča Rudnik. Le tako bo dotok novih kupcev večji, posledično tudi dobiček in mogoča bo nadaljnja širitev. Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, trženjski splet, trženjsko-komunikacijski splet, Nakupovalno središče Rudnik Objavljeno v DKUM: 09.11.2011; Ogledov: 2945; Prenosov: 318
Celotno besedilo (1,27 MB) |
10. METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE V TRGOVINI C&A MODA KOPERTimoteja Vučković, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Tržno komuniciranje je komunikacija podjetja s kupcem o izdelkih in dejavnostih, z njimi lahko podjetje dosega svoje zastavljene cilje. Med orodja tržnega komuniciranja sodi pospeševanje prodaje. Podjetja se zavedajo vse večje konkurence, zato pospeševanju prodaje dajejo vse večji pomen. Osnovni namen pospeševanja prodaje je dosegati hitrejši in močnejši odziv porabnikov za nakup izdelka, s tem podjetje lažje doseže prodajne cilje in s tem tudi dobiček.
V teoretičnem delu seminarja sem predstavila pomen in proces tržnega komuniciranja, opisala sem komunikacijski proces ter orodja tržnega komuniciranja. Eno izmed orodij je tudi pospeševanje prodaje. Predstavila sem pospeševanje prodaje, namene in cilje ter metode katere srečujemo na tržišču.
V praktičnem delu so predstavljene metode pospeševanja prodaje v podjetju C&A Moda d.o.o.. Podjetje izvaja metode pospeševanja prodaje usmerjene na potrošnike in orodja usmerjena na prodajno osebje. Analizirala sem nekaj akcij pospeševanja prodaje ter opisala njihove prednosti in slabosti, predlagala sem tudi ukrepe. Ključne besede: Tržno komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje Objavljeno v DKUM: 07.11.2011; Ogledov: 3574; Prenosov: 387
Celotno besedilo (350,93 KB) |