| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje v Turistični agenciji Klas
Žiga Titan, 2024, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je za podjetja v današnjem času ključnega pomena. Je pogoj za uspešno poslovanje. Pripomore k prepoznavnosti znamke, izdelkov ali storitev, vodi k povečanju prodaje in s tem tudi k večjemu dobičku. Marketinško komuniciranje je proces s katerim podjetje ciljnim skupinam sporoča, jih nagovarja in posreduje informacije o svoji ponudbi. S pomočjo komuniciranja podjetje gradi tudi svoj imidž in ugled v očeh javnosti. Večina ljudi marketinško komuniciranje nepravilno imenuje in posplošuje kar na oglaševanje, ki pa je le eden od instrumentov marketinškega komuniciranja. Zaradi nasičenosti trga in zaradi konkurence med podjetji je nenehno dobivanje informacij iz vseh strani postalo del našega vsakdana. Navajeni smo že, da nas vsepovsod neprestano obkrožajo oglasi, ne glede na to, kje se nahajamo. Lahko bi rekli, da je prišlo že do točke, da se oglaševanja včasih niti ne zavedamo in mu niti ne namenimo veliko pozornosti, saj smo se ga že tako privadili. V delu diplomskega projekta se poglabljamo in raziskujemo, kaj vse poleg že omenjenega oglaševanja, obsega proces marketinškega komuniciranja. Teoretično znanje, ki ga pridobimo iz proučenega gradiva nato uporabimo za raziskavo marketinškega komuniciranja v Turistični agenciji Klas.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, Turistična agencija Klas, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski načrt, turizem.
Objavljeno v DKUM: 09.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

2.
Komunikacijski načrt kot del strateške komunikacije: Primer za projekt ECO-CIRCLE : diplomsko delo
Sara Zavernik, 2023, diplomsko delo

Opis: Komunikacija predstavlja temelj projekta, njegov uspeh pa je neposredno odvisen od njene uspešnosti in učinkovitosti. S strateškim načrtovanjem komunikacije zagotovimo razumevanje, preprečimo ovire, omogočimo učinkovito izvedbo in povečamo ugled projekta. Na uspeh dodatno vplivajo medkulturne interakcije, ki zaradi kulturnih razlik povečujejo zapletenost komunikacije. Namen diplomskega dela je bil izdelati komunikacijski načrt za mednarodni mladinski projekt ECO-CIRCLE s preučitvijo poslovne komunikacije v kontekstu projektov, izvedbe komunikacijskih načrtov in vplivov medkulturne komunikacije. Za podkrepitev načrta smo izvedli anketo, kjer smo raziskali mnenje ciljne skupine o načinih promocije projekta. Ugotovili smo, da mladi za spremljanje promocijskih sporočil najbolj uporabljajo družbeni omrežji Instagram in YouTube, preferirajo krajše oblike komunikacije, informativne in lahkotne vsebine ter neformalen ton komuniciranja, objave pa bodo najuspešnejše, če jih objavimo od 1-krat do 4-krat tedensko ob večernih urah.
Ključne besede: komunikacijski načrt, poslovno komuniciranje, projekt, medkulturno komuniciranje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 558; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

3.
Marketinško komuniciranje v odškodninskem podjetju
Mojca Krajnc, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje omogoča podjetjem, da dosežejo svoje ciljne skupine in jih spodbudijo k nakupu njihovih izdelkov ali storitev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja promovirajo svoje izdelke ali storitve, vzpostavijo svojo lastno blagovno znamko, ustvarjajo ali izboljšujejo svoj ugled, pridobivajo nove stranke ali ohranjajo obstoječe ter z vsem tem pomembno vplivajo na finančne rezultate podjetja. S pomočjo tržnih raziskav, javne komunikacije, osebne prodaje in promocije podjetja prenašajo sporočila, s katerimi nagovarjajo svoje ciljno občinstvo z različnimi nameni oz. v skladu s predhodno zastavljenimi cilji marketinškega komuniciranja. Pomembno je torej, da podjetja marketinškemu komuniciranju namenijo dovolj pozornosti in sredstev in da se ga lotevajo dovolj sistematično, da bo le-to ustrezno prilagojeno ciljem organizacije in potrebam strank, saj lahko le na takšen način zagotovijo najboljše možne rezultate. Pri storitvenih podjetjih se marketinško komuniciranje že zaradi same narave poslovanja nekoliko razlikuje od klasičnega marketinškega komuniciranja, ki se ga lotevajo pri trženju izdelkov. Marketinško komuniciranje ima pomembno vlogo pri izgradnji poslovnega odnosa s strankami. Način, kako podjetje s svojimi strankami komunicira, vpliva na to, kako ga stranke dojemajo. V storitvenih podjetjih se lahko marketinško komuniciranje nanaša na različne vidike, in sicer na oglaševanje, spletno udejstvovanje, odnose z javnostmi, neposredni marketing, promocije in drugo. Glavni cilji teh aktivnosti običajno temeljijo na prepoznavnosti, ustvarjanju pozitivnega odnosa do podjetja in pridobivanju zaupanja potencialnih odjemalcev. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti tudi v storitvenih podjetjih ustrezno prilagojena, tako da popolnoma ustreza ciljni publiki. Pomembno je poskrbeti za to, da so sporočila, ki jih prenašamo, potencialnim odjemalcem razumljiva in da so seveda usklajena s storitvami, ki jih podjetje ponuja. V obdobju izrednega porasta priljubljenosti digitalnega sveta je izrednega pomena tudi to, da storitvena podjetja vzdržujejo svoje aktualne spletne strani, da so v zadostni meri prisotna na družbenih omrežjih in da na splošno skrbijo za svoj ugled na spletu. Na tak način njihove storitve namreč lažje dosežejo pot do potencialnih odjemalcev, ki lahko zelo hitro preverijo, kaj vse podjetje ponuja in kakšne so izkušnje drugih strank. Skupaj z zagotavljanjem dobrih storitev in kakovostne ponudbe ter istočasno z ustreznim marketinškim komuniciranjem si lahko podjetje zagotovi uspeh, pomembno konkurenčno prednost in posledično tudi dolgoročen obstoj na trgu.
Ključne besede: storitve, digitalizacija storitev, tipi storitev, marketing mix, komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski načrt, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi
Objavljeno v DKUM: 16.08.2023; Ogledov: 534; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

4.
Priprava komunikacijskega načrta o aditivih za živila
Ana Starman, 2021, magistrsko delo

Opis: V zaključnem delu je na podlagi pregledane literature o aditivih za živila in obveščanju o tveganjih na področju živil pripravljen komunikacijski načrt. Osnovo za pripravo komunikacijskega načrta je predstavljal pregled načinov ozaveščanja potrošnikov o aditivih. Za obdobje od januarja 2015 do februarja 2021 so opredeljena tri ključna komunikacijska sporočila in aktivnosti ter komunikacijska orodja, katerih namen je splošno ozaveščanje o aditivih. Obravnavane so spletne strani različnih virov (UVHVVR, NIJZ, EFSA, Prehrana.si, ZPS, EUFIC in RTV Slovenija) in njihova aktivnost na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, YouTube). Ugotovitve nakazujejo potrebo po posodobitvi vsebine o aditivih na spletnih straneh in povečanju aktivnosti ozaveščanja na družbenih omrežjih o tej temi. V komunikacijskem načrtu so opredeljeni namen in cilji komuniciranja, ciljna skupina, ključna komunikacijska sporočila, predlagane aktivnosti in komunikacijska orodja ter naveden predviden čas, potreben za izvedbo posamezne aktivnosti. Predlagana je izdelava različnih vizualnih orodij ter izvajanje intervjujev s strokovnjaki v informativnih televizijskih in radijskih oddajah. Skozi celotno komunikacijsko kampanjo je priporočeno redno obveščanje o poteku aktivnosti in uporaba družbenih omrežij. S tovrstnimi pristopi je predpostavljeno učinkovito izvedeno ozaveščanje in dosega zastavljenih komunikacijskih ciljev.
Ključne besede: aditivi za živila, potrošniki, obveščanje o tveganju, komunikacijski načrt
Objavljeno v DKUM: 03.06.2021; Ogledov: 1390; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (968,45 KB)

5.
Krizna komunikacija v ukc ljubljana
Luka Lamovšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes je podjetništvo velik »hit«, še posebej za mlade. Velika so tako gospodarska rast kot tudi pričakovanja podjetnikov. V zadnjem času je nastalo mnogo velikih in malih podjetij in s tem je evforija podjetništva pripeljala do velike konkurence na trgu. Rast podjetij je v današnjem svetu zelo zavedajoče, to je še bolj izrazito pri malih podjetjih, v velikih pa se rado zgodi, da padejo v nek ciklus procesa znotraj podjetja. Zato je vodstvo organizacij pozorno na to, kaj se dogaja v podjetju in tako prezrejo simptome krize in že nastale krize v podjetju, ki jih lahko pripelje do rdečih številk ali celo stečaja. Zato je zelo pomembno poznavanje kriznega komuniciranja v celotnem podjetju in seznanjenost vseh udeležencev podjetja z njihovim kriznim načrtom. Krizno komuniciranje omeji škodo ali celo prepreči, da bi do krize dejansko prišlo, saj jo v organizaciji pravočasno opazijo. In naše mnenje je, da je poznavanje kriznega komuniciranja v podjetju pomembno za obstoj in uspešno delovanje podjetja tako v krizi kot na vrhuncu. Krizno komuniciranje ima lahko pomembno vlogo pri tem, da se podjetje obdrži na trgu in, da je poslovno uspešno. V privatnem sektorju so podjetja bolj izpostavljena krizam, saj jim konkurira več podjetij, poleg tega so podjetja manj zavarovana kot pa v javnem sektorju. Kljub temu tudi v javnem sektorju kriza ne počiva, saj tudi prihaja do stečajev ali kriz, ki so veliko bolj odmevne kot katerekoli druge. Zato smo se z raziskavo obrnili na kadrovsko službo Univerzitetnega Kliničnega Centra Ljubljana (v nadaljevanju UKCL), ki pa je ena najbolj napadenih in izpostavljenih organizacij v Republiki Sloveniji. Namen diplomskega dela je primerjati in ugotavljati uporabo kriznega komuniciranja v času krize in ugotoviti dejavnike, ki spodbujajo krizo v organizaciji, ter ugotoviti vzroke za krizo. Raziskali smo tudi, kako lahko preprečimo in odreagiramo na določeno krizo v primeru, ko napade organizacijo in delovanje organizacije. Temeljni cilj je predstaviti, kako se UKCL pripravi na krizo v določeni situaciji, zbere informacije, določi tim. Glede na to, da je UKCL ena najbolj izpostavljenih organizacij pri naravnih nesrečah, ki »pripeljejo« paciente v ambulanto, smo se dotaknili njihovega poznavanja organizacije FEMA in njihovega načrta v primeru naravnih kriz. Raziskava je bila osredotočena na njihovo komuniciranje v času krize, kakšen imajo krizni načrt; ugotovili smo, ali se podjetje pravočasno zaveda krize in, ali je reakcija zaposlenih in vodstva odločilna za rešitev krize. Ugotovili smo, da se UKCL zaveda kriz, kot tudi, da je dobro pripravljen na krize s kriznimi načrti za vsak določen oddelek, in da so v zelo dobrem odnosu z mediji in splošno javnostjo.
Ključne besede: Krizna komunikacija, kriza, FEMA, krizni komunikacijski načrt, Univerzitetni klinični center Ljubljana
Objavljeno v DKUM: 11.11.2020; Ogledov: 1312; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
Metoda design thinking in vključevanje uporabnika v razvoj novih rešitev : magistrsko delo
Klemen Kos, 2019, magistrsko delo

Opis: Dinamičnost trga je podjetja prisilila v drugačno, inovativno razmišljanje. Podjetja se zavedajo, da so projekti gonilo njihovega razvoja in uspeha na trgu. Prav to zavedanje je pripeljalo do vse večjega povpraševanja po ljudeh, ki imajo izkušnje z delom na projektih. Prav tako se vse več podjetij odloča za drugačen način pristopa do projektov. Med drugačne načine pristopa spada tudi dizajnersko razmišljanje, ki je ciljno usmerjeno na razumevanje potreb drugih in reševanje kompleksnih težav. V magistrski nalogi je dizajnersko razmišljanje podrobneje opisano, prikazana so različna orodja, ki se pri njem uporabljajo, prav tako pa je na primeru predstavljena pot od začetka projekta pa vse do njegove končne rešitve.
Ključne besede: dizajnersko razmišljanje, študentska soba, inovacija, komunikacijski načrt, raziskovalno razvojni projekt, inovacijska orodja
Objavljeno v DKUM: 09.12.2019; Ogledov: 1478; Prenosov: 443
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

7.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE - PRIMER KLUBA ORMOŠKIH ŠTUDENTOV
Nina Blagovič, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, kjer pripisujemo komuniciranju v organizacijah velik pomen. Razvoj človeške civilizacije temelji na več tisočletnem sodelovanju med ljudmi. Sodelovanja pa človek ne bi mogel ohranjati brez glavne sestavine svojega življenja, brez komuniciranja. S komuniciranjem spoznavamo svet okoli nas, ljudi in sebe. Je proces pošiljanja, sprejemanja in interpretacije simbolov ter sporočil, ki so povezani z določenim namenom. Posameznik, ki torej vedno sporoča z namenom, pogosto komunicira v neki skupnosti – kot primer smo vzeli neprofitno organizacijo. V neprofitni organizaciji, ki deluje na osnovi nekaterih skupnih idej posameznikov, je komuniciranje namenjeno doseganju zastavljenih ciljev. Predmet tega diplomskega dela je torej komuniciranje v neprofitni organizaciji, natančneje v Klubu ormoških študentov, v okviru katere smo se posvetili upoštevanju in izdelavi komunikacijskega načrta. V času raziskovanja smo ugotovili, da je komunikacija v organizaciji, kot je študentski klub, zelo pomembna; predvsem v času načrtovanja in organizacije dogodkov. Ugotovili smo, da prihaja tudi do različnih problemov komunikacije, v veliki meri zaradi neuporabe komunikacijskega načrta. Z nalogo smo želeli izvedeti tudi, v koliki meri bi se z uporabo komunikacijskega načrta komunikacija izboljšala, zato smo tudi izdelali komunikacijski načrt, ki bi v prihodnje članom ormoškega študentskega kluba pomagal k boljšemu medsebojnemu sporazumevanju ter lažji organizaciji samih dogodkov. Osredotočili smo se predvsem na njihov vsakoletni festival, Ormoški festival aktivnih klubov.
Ključne besede: komunikacija, komunikacijski načrt, organizacija, študentski klub
Objavljeno v DKUM: 09.09.2016; Ogledov: 1640; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

8.
KOMUNIKACIJA ŠPORTA - Analiza izbranih komunikacijskih kampanj evropskega prvenstva v košarki 2013
Pija Vrezner, 2014, magistrsko delo

Opis: Slovenija je leta 2013 gostila evropsko prvenstvo v košarki 2013 – EuroBasket 2013. V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijske kampanje, ki so potekale v okviru tega največjega športnega dogodka v zgodovini slovenske samostojnosti. Komunikacijske kampanje so bile del komunikacijske strategije, vsebovale pa so različne komunikacijske prijeme, kot so oglaševanje, neposredno elektronsko trženje, odnosi z javnostmi itd. V teoretičnem delu smo se osredotočili na razlago pojma komunikacijska kampanja in se podrobneje spoznali s komunikacijskimi prijemi. V praktičnem delu smo v obliki študije primera raziskali in analizirali poglavitne komunikacijske kampanje EuroBasketa 2013 in ugotovili, da lahko vse označimo za bolj ali manj uspešne, predvsem glede na obseg finančnih vložkov, obiskanosti in odmevnosti prvenstva.
Ključne besede: kampanja, komuniciranje, trženje, šport, odnosi z javnostmi, oglaševanje, EuroBasket 2013, promocija, komunikacijski načrt
Objavljeno v DKUM: 06.03.2015; Ogledov: 2156; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (4,23 MB)

9.
WALDORFSKI MODEL KNJIŽEVNE DIDAKTIKE V PRIMERJAVI S KOMUNIKACIJSKIM MODELOM KNJIŽEVNE DIDAKTIKE
Mateja Andrejašič, 2010, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu so predstavljene temeljne značilnosti waldorfske pedagogike in waldorfske osnovne šole, za tem pa primerjava trenutno veljavnih učnih načrtov slovenščine waldorfske in javne osnovne šole, in sicer vsebin prvega in drugega triletja, ki zadevajo pouk književnosti. V nadaljevanju sta natančneje predstavljena še waldorfski in komunikacijski model književne didaktike ter nazadnje njuna primerjava. Temeljni namen diplomskega dela je bil primerjava waldorfskega in komunikacijskega modela književne didaktike, kar je bilo uresničeno z natančnim pregledom dostopne literature o waldorfski pedagogiki, obiskom waldorfske osnovne šole in ogledom načina poučevanja književnosti v praksi ter s študijem literature o komunikacijskem modelu književne didaktike. Na podlagi primerjave na novo pridobljenih spoznanj o waldorfskem modelu književne didaktike iz prakse in literature ter spoznanj o komunikacijskem modelu književne didaktike je bilo mogoče ugotoviti, da med omenjenima modeloma obstajajo razlike, in sicer predvsem pri poteku obravnave mladinskega literarnega besedila, kljub temu pa se je med modeloma pokazalo tudi nekaj pomembnih podobnosti.
Ključne besede: waldorfska pedagogika, waldorfska osnovna šola, učni načrt, waldorfski model književne didaktike, komunikacijski model književne didaktike, primerjava
Objavljeno v DKUM: 07.07.2010; Ogledov: 2925; Prenosov: 578
.pdf Celotno besedilo (561,49 KB)

10.
TRANSMISIJSKI IN KOMUNIKACIJSKI MODEL KNJIŽEVNE VZGOJE - STALIŠČA UČITELJEV
Katja Bek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so strnjene ugotovitve že opravljenih raziskav, v katerih so ugotavljali stališča in mnenja učiteljev o posameznih spremembah, ki jih je s seboj prinesla devetletna osnovna šola. Nadalje je zapisana primerjava strukture in vsebine med učnim načrtom za slovenski jezik za osemletno osnovno šolo ter učnim načrtom za slovenščino za devetletno osnovno šolo, in sicer primerjava prvih dveh razredov osemletne osnovne šole s prvim triletjem devetletne osnovne šole. Opisan je tudi komunikacijski model poučevanja književne vzgoje in nenazadnje izpostavljene posamezne spremembe, ki jih je prinesel prehod od transmisijskega h komunikacijskemu modelu književne vzgoje. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, na osnovi katerih smo ugotavljali (ne)znanje in stališča učiteljev razrednega pouka prvega in drugega triletja o komunikacijskem modelu književne vzgoje ter razlike med njimi.
Ključne besede: komunikacijski model književne vzgoje, učni načrt, stališča učiteljev, znanje učiteljev, razredni pouk, primerjava
Objavljeno v DKUM: 15.04.2010; Ogledov: 3373; Prenosov: 324
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici