| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRANSMISIJSKI IN KOMUNIKACIJSKI MODEL KNJIŽEVNE VZGOJE - STALIŠČA UČITELJEV
Katja Bek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so strnjene ugotovitve že opravljenih raziskav, v katerih so ugotavljali stališča in mnenja učiteljev o posameznih spremembah, ki jih je s seboj prinesla devetletna osnovna šola. Nadalje je zapisana primerjava strukture in vsebine med učnim načrtom za slovenski jezik za osemletno osnovno šolo ter učnim načrtom za slovenščino za devetletno osnovno šolo, in sicer primerjava prvih dveh razredov osemletne osnovne šole s prvim triletjem devetletne osnovne šole. Opisan je tudi komunikacijski model poučevanja književne vzgoje in nenazadnje izpostavljene posamezne spremembe, ki jih je prinesel prehod od transmisijskega h komunikacijskemu modelu književne vzgoje. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, na osnovi katerih smo ugotavljali (ne)znanje in stališča učiteljev razrednega pouka prvega in drugega triletja o komunikacijskem modelu književne vzgoje ter razlike med njimi.
Ključne besede: komunikacijski model književne vzgoje, učni načrt, stališča učiteljev, znanje učiteljev, razredni pouk, primerjava
Objavljeno: 15.04.2010; Ogledov: 2425; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
WALDORFSKI MODEL KNJIŽEVNE DIDAKTIKE V PRIMERJAVI S KOMUNIKACIJSKIM MODELOM KNJIŽEVNE DIDAKTIKE
Mateja Andrejašič, 2010, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu so predstavljene temeljne značilnosti waldorfske pedagogike in waldorfske osnovne šole, za tem pa primerjava trenutno veljavnih učnih načrtov slovenščine waldorfske in javne osnovne šole, in sicer vsebin prvega in drugega triletja, ki zadevajo pouk književnosti. V nadaljevanju sta natančneje predstavljena še waldorfski in komunikacijski model književne didaktike ter nazadnje njuna primerjava. Temeljni namen diplomskega dela je bil primerjava waldorfskega in komunikacijskega modela književne didaktike, kar je bilo uresničeno z natančnim pregledom dostopne literature o waldorfski pedagogiki, obiskom waldorfske osnovne šole in ogledom načina poučevanja književnosti v praksi ter s študijem literature o komunikacijskem modelu književne didaktike. Na podlagi primerjave na novo pridobljenih spoznanj o waldorfskem modelu književne didaktike iz prakse in literature ter spoznanj o komunikacijskem modelu književne didaktike je bilo mogoče ugotoviti, da med omenjenima modeloma obstajajo razlike, in sicer predvsem pri poteku obravnave mladinskega literarnega besedila, kljub temu pa se je med modeloma pokazalo tudi nekaj pomembnih podobnosti.
Ključne besede: waldorfska pedagogika, waldorfska osnovna šola, učni načrt, waldorfski model književne didaktike, komunikacijski model književne didaktike, primerjava
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 2053; Prenosov: 483
.pdf Celotno besedilo (561,49 KB)

3.
KOMUNIKACIJA ŠPORTA - Analiza izbranih komunikacijskih kampanj evropskega prvenstva v košarki 2013
Pija Vrezner, 2014, magistrsko delo

Opis: Slovenija je leta 2013 gostila evropsko prvenstvo v košarki 2013 – EuroBasket 2013. V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijske kampanje, ki so potekale v okviru tega največjega športnega dogodka v zgodovini slovenske samostojnosti. Komunikacijske kampanje so bile del komunikacijske strategije, vsebovale pa so različne komunikacijske prijeme, kot so oglaševanje, neposredno elektronsko trženje, odnosi z javnostmi itd. V teoretičnem delu smo se osredotočili na razlago pojma komunikacijska kampanja in se podrobneje spoznali s komunikacijskimi prijemi. V praktičnem delu smo v obliki študije primera raziskali in analizirali poglavitne komunikacijske kampanje EuroBasketa 2013 in ugotovili, da lahko vse označimo za bolj ali manj uspešne, predvsem glede na obseg finančnih vložkov, obiskanosti in odmevnosti prvenstva.
Ključne besede: kampanja, komuniciranje, trženje, šport, odnosi z javnostmi, oglaševanje, EuroBasket 2013, promocija, komunikacijski načrt
Objavljeno: 06.03.2015; Ogledov: 907; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (4,23 MB)

4.
5.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE - PRIMER KLUBA ORMOŠKIH ŠTUDENTOV
Nina Blagovič, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, kjer pripisujemo komuniciranju v organizacijah velik pomen. Razvoj človeške civilizacije temelji na več tisočletnem sodelovanju med ljudmi. Sodelovanja pa človek ne bi mogel ohranjati brez glavne sestavine svojega življenja, brez komuniciranja. S komuniciranjem spoznavamo svet okoli nas, ljudi in sebe. Je proces pošiljanja, sprejemanja in interpretacije simbolov ter sporočil, ki so povezani z določenim namenom. Posameznik, ki torej vedno sporoča z namenom, pogosto komunicira v neki skupnosti – kot primer smo vzeli neprofitno organizacijo. V neprofitni organizaciji, ki deluje na osnovi nekaterih skupnih idej posameznikov, je komuniciranje namenjeno doseganju zastavljenih ciljev. Predmet tega diplomskega dela je torej komuniciranje v neprofitni organizaciji, natančneje v Klubu ormoških študentov, v okviru katere smo se posvetili upoštevanju in izdelavi komunikacijskega načrta. V času raziskovanja smo ugotovili, da je komunikacija v organizaciji, kot je študentski klub, zelo pomembna; predvsem v času načrtovanja in organizacije dogodkov. Ugotovili smo, da prihaja tudi do različnih problemov komunikacije, v veliki meri zaradi neuporabe komunikacijskega načrta. Z nalogo smo želeli izvedeti tudi, v koliki meri bi se z uporabo komunikacijskega načrta komunikacija izboljšala, zato smo tudi izdelali komunikacijski načrt, ki bi v prihodnje članom ormoškega študentskega kluba pomagal k boljšemu medsebojnemu sporazumevanju ter lažji organizaciji samih dogodkov. Osredotočili smo se predvsem na njihov vsakoletni festival, Ormoški festival aktivnih klubov.
Ključne besede: komunikacija, komunikacijski načrt, organizacija, študentski klub
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 544; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

6.
Metoda design thinking in vključevanje uporabnika v razvoj novih rešitev
Klemen Kos, 2019, magistrsko delo

Opis: Dinamičnost trga je podjetja prisilila v drugačno, inovativno razmišljanje. Podjetja se zavedajo, da so projekti gonilo njihovega razvoja in uspeha na trgu. Prav to zavedanje je pripeljalo do vse večjega povpraševanja po ljudeh, ki imajo izkušnje z delom na projektih. Prav tako se vse več podjetij odloča za drugačen način pristopa do projektov. Med drugačne načine pristopa spada tudi dizajnersko razmišljanje, ki je ciljno usmerjeno na razumevanje potreb drugih in reševanje kompleksnih težav. V magistrski nalogi je dizajnersko razmišljanje podrobneje opisano, prikazana so različna orodja, ki se pri njem uporabljajo, prav tako pa je na primeru predstavljena pot od začetka projekta pa vse do njegove končne rešitve.
Ključne besede: dizajnersko razmišljanje, študentska soba, inovacija, komunikacijski načrt, raziskovalno razvojni projekt, inovacijska orodja
Objavljeno: 09.12.2019; Ogledov: 100; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici