| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA KOMUNIKACIJSKIH KANALOV NA VISOKOŠOLSKIH INŠTITUCIJAH
Gregor Hrastnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V izobraževanju, kjer je učinkovita komunikacija pomembna, se za komunikacijo med študenti, profesorji in asistenti uporabljajo spletne strani, spletni forumi, elektronska pošta, telefonska komunikacija in osebna komunikacija v obliki govorilnih ur. Z uporabo anketnega vprašalnika smo med študenti, profesorji in asistenti dveh visokošolskih inštitucij opravili raziskavo o pogostosti uporabe in uporabnosti komunikacijskih kanalov in ažurnosti, točnosti in razumljivosti dobljenih informacij. Na osnovi rezultatov ankete smo ugotovili, da študenti najpogosteje uporabljajo spletne strani, spletne forume in elektronsko pošto, skoraj nikoli pa telefona. Najtočnejše informacije dobijo preko spletnih strani, elektronske pošte in osebne komunikacije, najrazumljivejše pa preko elektronske pošte in osebne komunikacije. Najbolj z lahkoto uporabljajo elektronsko pošto in osebno komunikacijo. Prav tako smo ugotovili, da razlike v razširjenosti uporabe komunikacijskih kanalov med različnimi visokošolskimi inštitucijami obstajajo, niso pa velike. Menimo, da je na področju komunikacije na visokošolskih zavodih še prostor za izboljšave.
Ključne besede: empirična raziskava, komunikacijski kanali, modeli komuniciranja, visokošolske inštitucije
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 1790; Prenosov: 308
.pdf Celotno besedilo (609,94 KB)

2.
METODE KOMUNICIRANJA MESTNE OBČINE PTUJ Z LOKALNIMI JAVNOSTMI
Tanja Srečkovič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali, kako Mestna občina Ptuj seznanja občane o svojem delovanju. Pri tem smo se osredotočili na učinkovitost modela odnosov z javnostmi in raziskali še nove poti posredovanja informacij občanom. Preučili smo več znanstvenih teorij s področja komunikacij, nato pa z anketo pridobili mnenja o tem, kako in na kakšen način so občani in novinarji seznanjeni z delovanjem Mestne občine Ptuj in dogajanjem v njej. Raziskali smo tudi nivo zadovoljstva občanov glede posredovanja informacij. Ugotovili smo, da so anketiranci kljub svojim kritikam dovolj informirani. Na Ptuju je 8 lokalnih medijev, ki skrbi za informiranje občanov in občank.
Ključne besede: informacije, lokalne skupnosti, komunikacijski modeli, metode komuniciranja, množični mediji, Mestna občina Ptuj, odnosi z javnostmi
Objavljeno: 16.06.2011; Ogledov: 10338; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (11,41 MB)

3.
PERCEPCIJA MEDIJA SKOZI VLOGO PSA ČUVAJA
Mateja Krajnc, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V življenju se vsakodnevno srečujemo z različnimi mediji, ki nam služijo kot vir zabave, predvsem pa tudi kot vir informacij. Kako razumemo v medijih podane informacije je v večji meri odvisno od tega, kako smo do njih kritični in tudi od tega, kako so nam te informacije podane. S pomočjo medijev pridemo tudi do informacij, ki bi drugače ostale skrite. Iz tega razloga je ena izmed pomembnejših funkcij medijev tudi funkcija psa čuvaja, na katero se bomo osredotočili v diplomskem delu. Proučevanja funkcije medija kot psa čuvaja smo se najprej lotili s teoretičnega stališča, s pomočjo že obstoječih virov, nato pa še s praktičnega stališča s pomočjo metode anketiranja. S pomočjo analize anketnih vprašalnikov smo ugotovili, da je s funkcijo medija kot psa čuvaja seznanjen le majhen del anketirancev.
Ključne besede: medij, informacije, funkcije medijev, vloga psa čuvaja, komunikacijski modeli
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 7217; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (4,32 MB)

4.
ANALIZA KOMUNIKACIJE MED PODJETJEM IN POTROŠNIKOM NA PRIMERU PODJETJA PERUTNINA PTUJ
Tina Čuš, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se loteva zelo širokega področja komunikacije med podjetjem in potrošnikom. Obravnavali bomo, kako pomembno je, da je ta komunikacija enotna, načrtovana, kakovostna, in kako velik vpliv ima na odnos, ki ga oblikuje med podjetjem in potrošnikom. Opisali bomo pomembnejše vidike oblikovanja dobrega odnosa ter opozorili na to, kako pomemben je ta za ugled in uspešnost podjetja. Kot primer bomo obravnavali podjetje Skupina Perutnina Ptuj.
Ključne besede: komunikacija, blagovna znamka, komunikacijski modeli, spletna stran, Skupina Perutnina Ptuj
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 4522; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

5.
Distance education models and new communication trends in education
Ivan Gerlič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: Last decade's technological development in the field of information technology has boosted the range of varieties of its use in the distance education and given new dimensions to this type of education. Distance-learning nowadays is practised by several theory's, each differing from the other in its formal access, in the analyse of its teaching and learning materials, in its ways and range of counselling and the range of its communication with the participants, as well as in its didactic concept of preparing and forming learning materials, etc. Distance education is important criterion for new communication trends in education. Therefore it shall be covered more thoroughly in this work.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževanje na daljavo, učenje na daljavo, modeli učenja, didaktični modeli, komunikacijski modeli, spletno izobraževanje, education, distance education, distance learning, teaching models, didactic models, communication models, web-based education
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 668; Prenosov: 29
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Pouk literarne teorije malo drugače ali Zakaj pravljica v učni načrt za drugo triletje
Metka Kordigel Aberšek, 2000, izvirni znanstveni članek

Opis: V pričujočem sestavku smo pokazali, na kakšen način je mogoče dosegati s komunikacijskim modelom književne vzgoje, ki ga postopoma uvajamo v vse stopnje šole in in v večino oblik srednješolskega izobraževanja, literarnovedne cilje književne vzgoje enako uspešno kot klasični pouk književnosti, in istočasno realizirati tudi njene funkcionalne in vzgojne cilje: sistematično razvijati recepcijsko sposobnost (= sposobnost literarnegabranja) ter ohranjati naklonjenost do branja leposlovja.
Ključne besede: književna didaktika, književna vzgoja, komunikacijski modeli, pravljice
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 651; Prenosov: 38
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici