| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
INTEGRACIJA VEČSLOJNEGA POSLOVNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA IN PORTALA ZA UPRAVLJANJE VSEBIN
Vladimir Mančić, 2014, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomske naloge smo testirali CMS sistem. V teoretičnem delu smo najprej predstavili uporabljene tehnologije. Sledila je predstavitev posameznih nivojev CMS sistema in pa predstavitev komunikacijskih kanalov med njimi. Nato smo predstavili strukturo uporabljenih modulov, in sicer tako poslovni kot tudi aplikativni del. Pri testiranju smo iskali najhitrejše in najpreprostejše komunikacijske poti, ker pa smo preizkušali različne pristope k rešitvam, je samo testiranje zajemalo veliko modulov, kateri so nam omogočali uporabo določenih funkcionalnosti. Sledi analiza, kjer smo pregledali vse možne komunikacijske kanale, določili kriterije, prikazali testne primere in pa izbiro same komunikacijske poti. Sledijo ugotovitve, kjer smo poizkušali izvedeti, kako je najbolje uporabljati podatkovno bazo, kateri moduli so najbolj primerni, katere forme so v določenih primerih izkažejo bolje in predstavitev najbolj primernih komunikacijskih poti ter podobno.
Ključne besede: večslojni informacijski sistem, upravljanje vsebin, komunikacijske poti za povezovanje nivojev, spletni portal.
Objavljeno: 21.11.2014; Ogledov: 798; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

3.
UVEDBA E-RAČUNA V PODJETJU ELEKTRO VEBER D. O. O.
Mateja Ilovar, 2016, diplomsko delo

Opis: Mnogo organizacij ne opazijo, da so posodobitve v podjetju potrebne, saj dokler rutinski procesi normalno potekajo, ne vidijo nobenega razloga za spremembo, saj jim trenutno stanje ustreza. Pri tem pa lahko nevede naredijo veliko napako. Namesto, da bi se stalno trudili izboljšati proces, čakajo, da pride najprej do problema, ko stvari ne delujejo več, in šele nato skušajo poiskati ustrezne rešitve. To velja tudi pri uporabi e računov, kajti število uporabnikov je iz dneva v dan večje. Pri tem pa ne smemo zanemariti vprašanja varnosti programov, ki podpirajo izvedbo e računov, da tako na strani prejemnikov kot tudi na strani izdajateljev računov ne more priti do zlorab. Varnost je pri izmenjavi e računov precej večja kot pri izmenjavi papirnatih računov, saj je zagotovljena revizijska sled- uporaba registracije, certifikatov in pristopnih gesel… Koncept sam je zasnovan tako, da povečuje varnost.
Ključne besede: e račun, e-slog, komunikacijske poti, e –bančništvo, UJP, varnostni ukrepi
Objavljeno: 28.06.2016; Ogledov: 477; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

4.
KOMUNIKACIJSKE TEŽAVE S STRANKAMI
Igor Damjanić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Odnosi s strankami so bistvenega pomena za uspešno delovanje podjetja. Odnosi slonijo na komuniciranju vseh vrst. Med te štejemo osebno komuniciranje, ki se odvija na sedežu družbe med uradnimi urami. Velik pomen imajo tudi dogovorjeni osebni obiski referentov, ki so zadolženi za večje soseske in njihov razgovor s stanovalci teh sosesk. Marsikateri problem tako lahko odpravijo zelo hitro oziroma se konkretno dogovorijo za postopek in način odprave problema.Stranke lahko svoja vprašanja, pripombe in nezadovoljstvo izrazijo tudi preko Portala družbe, preko e-pošte, s telefonskim pogovorom oziroma s pisemsko pošto.
Ključne besede:  Komunikacija  Komunikacijske poti  Stranke  Informacije
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 343; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (920,25 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici