| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine
Nadja Potočnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Izhodišča: Komunikacijske ovire povzročijo, da dano sporočilo ni predano tako, kot je bilo mišljeno. Ovire lahko nastanejo v vseh procesih komunikacije s strani pošiljatelja, prejemnika ali s strani okolja. Namen zaključnega dela je raziskati, katere so komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine. Metode: Raziskava zaključnega dela je temeljila na kvantitativni metodologiji raziskovanja, s katero smo želeli pridobiti podatke o komunikacijskih ovirah medicinske sestre v ambulanti družinske medicine. Kot inštrument raziskovanja smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga sestavili na osnovi strokovne literature. Podatke smo analizirali in prestavili s pomočjo grafov in tabel. Uporabili smo deskriptivne in inferenčne statistične metode. Rezultati: Ugotovili smo, da medicinske sestre v povprečju dobro zaznajo komunikacijske ovire, vendar pogosto nimajo dovolj časa in veščin, da bi se nanje ustrezno odzvale. Izračunali smo, da 58 % anketiranih meni, da niso dovolj poučeni za primere, ko nastane komunikacijska ovira. Razprava in sklep: Potrebno bi bilo narediti več raziskav s področja prepoznavanja komunikacijskih ovir v zdravstveni negi. Potrebna bi bila tudi dodatna izobraževanja medicinskih sester o spopadanju z nastalimi komunikacijskimi ovirami pri njihovem delu.
Ključne besede: komunikacija, komunikacijske ovire, medicinska sestra, pacient
Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 339; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
Ovire pri komunikaciji z umirajočim pacientom in zanj pomembnimi drugimi
Sandra Žiher, 2020, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Teoretična izhodišča: Zaradi pomanjkanja znanja, predvsem na področju komunikacije o oskrbi umirajočega, želimo z zaključnim delom raziskati, katere so najpogostejše ovire pri komunikaciji z umirajočim pacientom in zanj pomembnimi drugimi s strani medicinskih sester. Metodologija: Izvedli smo pregled literature. Iskanje je potekalo v mednarodnih podatkovnih bazah Sage, PubMed, CINAHL in ScienceDirect. Pri tem smo upoštevali postavljene vključitvene in izključitvene kriterije. Potek iskanja literature smo prikazali s PRISMA diagramom. Dobljene rezultate smo sintetizirali z uporabo metode vsebinske analize. Rezultati: Od 89 identificiranih zadetkov smo v končno analizo vključili 10 študij, od tega 1 kvantitativno in 9 kvalitativnih. Z analizo podatkov smo izoblikovali podteme, in sicer: (1) logistične, (2) izobrazbene, (3) čustvene in (4) kulturne ovire, ki smo jih nato združili v glavno temo: ovire v komunikaciji s strani medicinskih sester. Diskusija in zaključek: Komunikacijo ob koncu življenja spremljajo številne komunikacijske ovire, ki pa jih je možno odpraviti. Te ovire je možno zmanjšati z medsebojnim sodelovanjem in samorefleksijo, predvsem pa z dodatnim izobraževanjem na področju oskrbe ob koncu življenja s poudarkom na treningu komunikacijskih veščin. Dodatno znanje in veščine komuniciranja bo medicinskim sestram dalo samozavest, ki je pri razpravah ob koncu življenja ključnega pomena.
Ključne besede: komunikacijske ovire, smrt, umiranje, paliativni pacient, svojci, medicinske sestre, oskrba ob koncu življenja
Objavljeno v DKUM: 02.09.2020; Ogledov: 616; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (532,20 KB)

3.
MOBILNI TELEFON KOT OVIRA OSEBNE KOMUNIKACIJE V PODJETJU
Boris Šljivar, 2016, diplomsko delo

Opis: V današnjem času si podjetja brez uporabe mobilnih telefonov ne moremo predstavljati. S hitrim razvojem so postali mobilni telefoni nenadomestljiva tehnologija za komuniciranje posameznikov. Z razvojem mobilnih telefonov se širi njihova uporabnost, kar vpliva na spreminjanje navad in vedenje posameznikov. V nalogi smo raziskovali določene navade, ki so se oblikovale zaradi intenzivne uporabe in lastnosti mobilnih telefonov in ki imajo negativen vpliv na posameznika ter na komunikacijo v podjetju. Raziskava je bila usmerjena v odkrivanje negativnih vplivov, ki jih povzroča uporaba mobilnih telefonov na internih sestankih in v interni komunikaciji med zaposlenimi. Mobilni telefon, ki nam omogoča enostavno, hitro in od lokacije neodvisno komunikacijo, lahko ob neustrezni uporabi postane komunikacijska ovira. Ugotovili smo, da v raziskovanem podjetju predstavlja neprimerna uporaba mobilnih telefonov največjo oviro na internih sestankih. Na podlagi rezultatov lahko potrdimo, da mobilni telefon povzroča določeno motnjo pri izvajanju rednih delovnih nalog.
Ključne besede: mobilni telefon, interna komunikacija, komunikacijske ovire
Objavljeno v DKUM: 25.05.2016; Ogledov: 729; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (815,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici