| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 184; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (682,25 KB)

2.
Uspešnost izvajanja evropskega projekta »Dvig prepoznavnosti in tržne uspešnosti integrirano pridelane zelenjave in sadja 'Najboljše iz Istre'« Kmetijske zadruge Agraria
Nina Maherl, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacije za svoj nastop na trgu morajo oblikovati komunikacijsko strategijo, s katero določijo, kdo so ciljne skupine, preko katerih komunikacijskih kanalov in s katerimi orodji bodo komunicirale z njimi, prepoznati priložnosti in nevarnosti na trgu, poznati svoj položaj na trgu in kako bodo zastavljene poslovne in prodajne cilje uresničevale skozi vnaprej skrbno načrtovane strategije. Strategije, ki smo jih zapisali v projektu predstavljenem v diplomskem delu so bile zastavljene tako, da smo ne le dosegli, vendar presegli zastavljene cilje. Načrtovano15-odstotno rast prihodkov od prodaje smo zvišali na 68,95 % in se predstavili na več dogodkih kot smo si začrtali ter tako presegli zastavljena cilja projekta.
Ključne besede: tržno komuniciranje, marketinški splet, komunikacijska strategija, komunikacijska orodja, uspešno izvajanje EU projektov
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 504; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

3.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA NA PODROČJU OZAVEŠČANJA OKOLJSKE PROBLEMATIKE
Daša Jurišič, 2015, diplomsko delo

Opis: Ljudje se vse bolj zavedamo pomena kakovosti okolja, v katerem bivamo. O okoljski problematiki nas vsakodnevno ozaveščajo mediji, vse več pa je tudi podjetij, ki se ukvarjajo s to problematiko. Osrednji namen te diplomske naloge je raziskati in predstaviti aktualno stanje na področju ozaveščanja o okoljski problematiki. Uvodni predstavitvi teorije sledi oblikovanje splošnega komunikacijskega modela za podjetja, ki se ukvarjajo z obravnavano problematiko. Predstavljen je tudi pomen medijev, nevladnih organizacij in ostalih deležnikov pri delovanju teh podjetij in ozaveščanju ljudi. V empiričnem delu so predstavljena podjetja iz mariborske regije, ki se ukvarjajo z okoljsko problematiko, in rezultati ankete, s katero je bila analizirana stopnja ozaveščenosti lokalnega prebivalstva. S pomočjo raziskovanja teorije, sodelovanja z omenjenimi podjetji, ankete in številnih pregledanih spletnih virov je na koncu preverjena veljavnost postavljenih hipotez.
Ključne besede: komunikacijska strategija, okoljska problematika, deležniki, ozaveščanje, javni interes
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1025; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

4.
5.
PRIPRAVA IN PREDLOG KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE ZA SPLETNI RADIO YOUREUPRADIO
Jakob Šuster, 2014, diplomsko delo

Opis: Temeljni namen diplomske naloge je priprava komunikacijske strategije za spletni radio Youreupradio. Za boljše razumevanje delovanja Youreup radia, smo predstavili teoretični okvir alternativnih in skupnostnih medijev, ter vanj Youreup radio ustrezno umestili. V nadaljevanju naloge smo raziskali teorijo strateškega komuniciranja in priprave komunikacijske strategije. V praktičnem delu smo Youreup radio analizirali ter zanj pripravili komunikacijsko strategijo.
Ključne besede: alternativni radio, spletni radio, skupnostni radio, komunikacijska strategija, komuniciranje, strategija
Objavljeno: 25.02.2015; Ogledov: 1732; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (35,15 MB)

6.
ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
Larisa Huremović, 2012, diplomsko delo

Opis: Skrb za odnose z javnostmi je danes ena ključnih dejavnosti v organizacijah, ki želijo dobre odnose s skupinami, ki vplivajo na njihovo delovanje. Posebno pozornost je potrebno nameniti načrtovanju komunikacijskih aktivnosti, ki se bodo izvajale z namenomprenašanja sporočil in vzpostavljanja odnosov. Komunikacijske strategije so načrti za komuniciranje, ki zagotavljajo pripravljenost na ustrezno komunikacijo. V diplomski nalogi raziskujemo primer podjetja TrustYou, ki ponuja storitve za upravljanje spletnega ugleda in družabnih omrežij za hotelsko industijo. Podjetje želi v prihodnosti nastopiti na novih trgih, in da bi tržne cilje tudi komunikacijsko podprli, morajo komunikacijo z javnostmi ustrezno načrtovati. V teoretičnem delu diplomske naloge smo tako raziskovali, kako je vstop na novi trg potrebno komunikacijsko podpreti, v analitičnem delu diplome pa predlagamo komunikacijske aktivnosti, ki jih je potrebno uresničevati, da bi dosegli zastavljene cilje in vzpostavili prve odnose z javnostmi.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, komunikacijska strategija, ciljne javnosti, komunikacijska sporočila, komunikacijska orodja, interakcija, neposredno komuniciranje, mediji, odnos.
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 5729; Prenosov: 366
.pdf Celotno besedilo (11,17 MB)

7.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA SPLETNEGA MESTA. PRIMER ZA SPLETNO STRAN ZEJEN.SI
Karmen Kerec, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Osrednja tema diplomskega naloge je priprava komunikacijske strategije. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni koraki, ki jih je potrebno narediti, če želimo izdelati komunikacijsko strategijo. V praktičnem delu diplomske naloge pa je predstavljena komunikacijska strategija za spletno mesto zejen.si.
Ključne besede: komunikacijska strategija, strateško planiranje, spletna komunikacija, SWOT analiza
Objavljeno: 10.10.2011; Ogledov: 11337; Prenosov: 485
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici