1. POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJAMarcela Krničar, 2016, diplomsko delo Opis: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje. Ključne besede: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem. Objavljeno v DKUM: 21.10.2016; Ogledov: 1496; Prenosov: 95
Celotno besedilo (2,88 MB) |
2. CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADASašo Bombek, 2011, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico.
Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem. Ključne besede: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada Objavljeno v DKUM: 18.07.2011; Ogledov: 2438; Prenosov: 326
Celotno besedilo (992,86 KB) |
3. IZGRADNJA CELOSTNE VIZUALNE IN KOMUNIKACIJSKE PODOBEJasna Ekart, 2010, diplomsko delo Opis: V uvodnem, teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili področje oblikovanja vizualne in komunikacijske podobe podjetja. Razjasnjen je proces razumevanja sporočil ter psihološke osnove zaznavanja. Temu sledi opredelitev elementov celostne grafične podobe, ki zajema logotip, tipografijo in barve. Definirali smo tudi oblikovalske osnove in sestavine oblikovanja.
V raziskovalnem delu smo opravili pregled konkurenčnih podjetij, predvsem njihovih spletnih strani. Na podlagi izsledkov smo ustvarili celostno grafično podobo podjetja. Obseg dela je vključeval oblikovanje in pripravo osnovnih komunikacijskih materialov, med katere lahko uvrstimo dopisni papir, vizitko in ovojnico, kot tudi oblikovanje in pripravo reklamnih materialov, kamor lahko štejemo zloženko, letak, plakat, banner, ipd.. Stremeli smo k skladnosti komunikacije in elementov komuniciranja. Določili smo elemente, s pomočjo katerih smo poskušali doseči enotnost na celotnem področju komunikacije. Grafiko podjetja smo v praksi uporabili tudi na izbranih promocijskih materialih, ki so predstavljeni v osmem poglavju diplomskega dela. Precejšen del diplomskega dela je zajemala izdelava spletne strani podjetja, saj menimo, da je spletna stran eden izmed ključnih medijev v današnjem času. Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, celostna komunikacijska podoba, promocijski materiali, reklamni materiali Objavljeno v DKUM: 21.12.2010; Ogledov: 12120; Prenosov: 673
Celotno besedilo (21,59 MB) |