| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza internega komuniciranja v izbranem podjetju
Alen Plaskan, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja velikokrat prezrejo pomembnost internega komuniciranja, zlasti pri prehodu iz manjšega v srednja in velika podjetja. S pravilno usmerjeno interno komunikacijo in dobro postavljeno komunikacijsko klimo le-ta postanejo konkurenčnejša in uspešnejša ter lažje udejanjijo svoje vrednote, vizijo in cilje. Ker se zavedamo problema zapostavljenosti interne komunikacije pri rasti podjetja ter posledično zagotavljanja slabše komunikacijske klime, smo ocenili, da je vredno podrobneje raziskati izpostavljeni problem v izbranem podjetju. Predmet raziskave je interna komunikacija in komunikacijska klima v izbranem podjetju. Posebno pozornost smo namenili raziskavi kakovosti pretoka informacij, splošnim značilnostim komuniciranja v različnih smereh in ocenjevanju značilnosti komunikacijske klime. Analiza internih podatkov izbranega podjetja in izpolnjenih anketnih vprašalnikov lepo prikaže aktualno stanje internega komuniciranja in komunikacijske klime v izbranem podjetju. Na podlagi rezultatov smo izpostavili probleme in predložili njihove rešitve. Z njimi bi izboljšali interno komuniciranje, zastavili dobro podlago komuniciranja pri nadaljnji rasti podjetja in omogočili ugodno komunikacijsko klimo za delavce.
Ključne besede: interno komuniciranje, komunikacijska klima, vertikalno komuniciranje, horizontalno komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 11.02.2016; Ogledov: 1659; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
Komunikacijska klima v javnem zavodu
Anita Štih, 2014, magistrsko delo

Opis: V raziskovalni nalogi smo raziskali komunikacijsko klimo v javnem zavodu. Zanimalo nas je, kako komunikacijska klima ter zadovoljstvo s komunikacijo vplivata na zadovoljstvo s službo, kakšne motnje se pojavljajo pri komuniciranju ter kako vplivajo na nastanek konfliktov v javnem zavodu oziroma kako vplivajo na percepcijo komunikacijske klime v javnem zavodu. Zanimalo nas je tudi, kako so zaposleni zadovoljni s komuniciranjem ter stopnjo pripadnosti organizaciji. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako ta dva dejavnika vplivata na percepcijo komunikacijske klime v javnem zavodu in, ne nazadnje, nas je zanimalo, kako percepcija komunikacijske klime, percepcija organizacijske klime, stopnja zadovoljstva s službo in stopnja obremenitve pri delu vplivajo na zdravstveno stanje zaposlenih v javnem zavodu. Dejansko nas je najbolj zanimalo, kako komunikacijska klima v javnem zavodu vpliva na zdravje zaposlenih. Rezultati raziskave so pokazali, da so uslužbenci javnega zavoda s svojo službo v splošnem precej zadovoljni. Med anketiranci, ki so sodelovali v raziskavi, smo zabeležili srednje visoko pripadnost organizaciji. Glede splošne organizacijske klime smo ugotovili, da splošno vzdušje v organizaciji lahko označimo kot razmeroma dobro. Anketirani zaposleni so nekoliko manj zadovoljni z organizacijo neformalnega druženja zaposlenih. S komuniciranjem in informiranostjo so anketiranci v splošnem dokaj zadovoljni. Tudi analiza indikatorjev celotne komunikacijske klime v organizaciji je pokazala, da so razmere glede komuniciranja s sodelavci in vodilnimi v javnem zavodu na zadovoljivi ravni, medtem ko je zadovoljstvo z nekaterimi drugimi področji bistveno slabše. V raziskavi smo potrdili, da zadovoljstvo z informiranjem in komuniciranjem pozitivno vpliva na celotno zadovoljstvo s službo ter na to, kakšno stopnjo pripadnosti organizaciji čuti zaposleni. Potrdili smo tudi, da ovire v komunikacijskem procesu negativno vplivajo na percepcijo komunikacijske klime. Ugotovili smo tudi, da je vpletenost v konflikt na delovnem mestu nadpovprečno prisotna med anketiranci, ki komunikacijsko klimo zaznavajo kot negativno. Z analizo rezultatov smo potrdili tudi povezanosti med spremenljivkami, da pozitivna percepcija komunikacijske klime in percepcija obeh dejavnikov organizacijske klime (vzdušje v organizaciji in neformalno druženje zaposlenih) pozitivno vplivajo na zdravstveno stanje. Prav tako smo dokazali neposredno pozitivno korelacijo med dejavnikom komuniciranja, ki smo ga izračunali na podlagi različnih vidikov zaznavanja informiranja in komuniciranja v organizaciji, in zdravstvenim stanjem zaposlenih. Zavedamo se, da na zdravstveno stanje zaposlenih v organizaciji vplivajo tudi drugi dejavniki (spol, starost zaposlenih, delovna doba v organizaciji ..), pa vendar je podatek, da komunikacija na delovnem mestu vpliva na zdravje zaposlenih zelo pomemben, saj prispeva k razvoju znanosti na področju komunikacije zaposlenih na delovnem mestu ter na področju vpliva komunikacije na zdravje zaposlenih.
Ključne besede: komunikacija, komunikacijska klima, javni zavod, zaposleni, zdravje
Objavljeno v DKUM: 03.06.2014; Ogledov: 2058; Prenosov: 291
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici