| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 919
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporabniški vmesnik spletne aplikacije za zaznavanje poplav
Teja Kovačič, 2024, magistrsko delo

Opis: Cilj magistrskega dela je bil razviti prototip uporabniškega vmesnika spletne aplikacije za zaznavanje poplav v okviru mednarodnega študentskega projekta. Z deskriptivno metodo je bila pregledana literatura in opisani ključni pojmi uporabniških vmesnikov, grafičnega oblikovanja, spletnih aplikacij in medkulturne komunikacije. Primerjalna analiza različnih strokovnih virov je razkrila najučinkovitejše pristope k estetskemu oblikovanju. Na podlagi teoretičnih izhodišč je bil razvit prototip, ki je bil testiran z vprašalnikom UEQ za pridobitev ocene o uporabniški izkušnji. Rezultati so pokazali, da dobro zasnovan vmesnik, ki upošteva oblikovalska načela, bistveno izboljša učinkovitost in uporabniško izkušnjo spletnih aplikacij.
Ključne besede: uporabniški vmesnik, spletne aplikacije, UI oblikovanje, grafično oblikovanje, medkulturna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 23.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

2.
Vpliv komunikacije na zadovoljstvo zaposlenih
Ana Mari Zobić, 2024, diplomsko delo

Opis: Ena od značilnosti vsake organizacije je dobro komuniciranje med zaposlenimi. Dobro komuniciranje v podjetju predstavlja organizaciji uspeh, saj zaposleni tako bolje delajo in si medsebojno pomagajo, zaradi česar pride tako do uspešnosti podjetja kakor tudi medsebojnega dobrega odnosa. Tisti ljudje, ki opravljajo svoje delo z veseljem, so bolj uspešni in dosegajo boljše rezultate. Komunikacija je nujno potrebna tako v vsakdanjem življenju kot tudi pri delu
Ključne besede: komunikacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacija
Objavljeno v DKUM: 18.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

3.
Analiza neverbalne komunikacije televizijskih voditeljev in dojemanje pri gledalcih
Tamara Kurnik, 2024, diplomsko delo

Opis: Neverbalna komunikacija nas spremlja na vsaki točki življenja, tudi pri nastopanju na televiziji. V diplomskem delu smo izvedli analizo neverbalne komunikacije televizijske voditeljice Oprah Winfrey, da bi razumeli, kako ob svojem nastopanju uporablja neverbalne elemente. Sledila je izvedba intervjujev z naključno izbranimi predstavniki štirih starostnih generacij, ki so po ogledu oddaj odgovorili na vprašanja vezana na neverbalno komunikacijo voditeljice. Intervjuje smo izvedli z namenom, da smo izvedeli, kakšen vpliv ima neverbalna komunikacija voditeljice na gledalce. Odkrili smo, da večina gledalcev pozitivno sprejema rabo neverbalne komunikacije pri voditeljici. Iz rezultatov smo zaključili, da je neverbalna komunikacija pri televizijskem nastopanju pomembna za lažje sprejemanje in dojemanje vsebine. Rezultati analize in intervjujev bodo služili vsem, ki želijo razumeti rabo neverbalne komunikacije pri televizijskem nastopanju in njenem vplivu na gledalce.
Ključne besede: Neverbalna komunikacija, televizijsko nastopanje, gestikulacija, televizijska oddaja, Oprah Winfrey
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

4.
Pobiranje kosov z robotom, opremljenim s kamero za strojni vid : diplomsko delo
Simon Ratajc, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje izdelavo robotskega programa, katerega funkcija je pobiranje in nameščanje kosov z visoko natančnostjo, kar pa omogoča kamera za strojni vid. Robotov krmilnik komunicira s kamero za strojni vid preko programirljivega logičnega krmilnika, ki mu poleg informacij o kameri pošilja tudi ukaze in informacije, ki jih potrebuje za nemoteno delovanje. Delo podrobno opisuje varnost robotske celice in vse komponente.
Ključne besede: robot, kamera za strojni vid, komunikacija, varnost robotske celice
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

5.
Razvoj uporabniškega vmesnika aplikacije za nadzor temperatur in napetosti v bateriji dirkalnika Formule študent : diplomsko delo
Oskar Šonc, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj aplikacije za nadzor in spremljanje baterijskega sistema pri vozilu Formula Študent. Aplikacija, razvita v Pythonu z uporabo knjižnic Tkinter in Matplotlib, omogoča realno časovno spremljanje temperaturnih in napetostnih podatkov ter generiranje termičnih map . Implementirane so funkcionalnosti za preverjanje povezave, javljanje napak in prikaz osnovnih informacij o najvišjih in najnižjih vrednostih. Optimizacija na osnovi prikaza vrednosti več grafov na enega je zmanjšala število prikazanih grafov s 96 na 6 , kar je izboljšalo delovanje aplikacije. Sistem prinaša prednosti, kot so izboljšana varnost, zanesljivost in prilagodljivost.
Ključne besede: nadzor baterijskega sistema, optimizacija grafov, vizualizacija podatkov, CAN komunikacija
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

6.
Načrtovanje in izdelava elektronskega multimetra z bluetooth povezljivostjo : diplomsko delo
Zoran Uran, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so opisani načrtovanje, izdelava, testiranje in programiranje elektronskega multimetra z Bluetooth povezljivostjo. Poleg tega sta prikazana tudi sestava končnega izdelka in njegovo delovanje. Natančnosti vseh merilnih območij so bile ovrednotene in izvedeni so bili vsi potrebni varnostni testi. Izdelani multimeter je namenjen uporabi pri dolgotrajnih meritvah električnega toka in napetosti.
Ključne besede: Bluetooth komunikacija, multimeter, meritve električne napetosti, meritve električnega toka, meritve natančnosti
Objavljeno v DKUM: 07.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (6,64 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Raziskovanje oblikovanja zinov: združitev ustvarjalnosti, komunikacije in kulture
Katarina Žist, 2024, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil raziskati načela in elemente oblikovanja in grafičnega oblikovanja. Podrobneje smo obravnavali pojme kompozicija, barva in tipografija, ki so pri vsakem dizajnu ključnega pomena. Kadar so združeni v celoto, pripovedujejo zgodbo, ki lahko v gledalcu vzbudijo določena čustva. Prav tako smo se poglobili v zgodovino zina in kakšne so njegove karakteristike. Zin je zanimiva oblika publikacije, saj je mešanica umetnosti, pripovedi in osebnega izražanja. Posamezniku omogoči, da izrazi svoje misli, s čimer se krepijo nišne kulture. V praktičnem delu smo se najprej lotili analize primerov dobre prakse, v nadaljevanju pa smo z doslej pridobljenim znanjem predstavili proces ustvarjanja zina na temo, ki smo si jo sami izbrali.
Ključne besede: zin, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, barva, tipografija
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (4,89 MB)

8.
Sistem uvajanja sprememb v izbranem podjetju
Nisa Čahuk, 2024, diplomsko delo

Opis: Spremembe so neizogibni del tako osebnega kot poslovnega življenja. Brez sprememb ni napredka je pa le-ta nujno potreben za podjetja, ki delujejo na konkurenčnih trgih. Spremljanje zunanjih in notranjih dejavnikov, ki vplivajo na poslovanje podjetja predstavlja pomembno kategorijo, ki je podjetja dandanes ne smejo zanemarjati. Odločanje o uvedbi sprememb v poslovanju podjetja pa zahteva odločevalce, ki znajo sprejemati dobre odločitve pravočasno. Takšne odločitve pa zahtevajo ustrezno pripravljene informacije in izkušnje iz preteklosti. Zelena luč vodstva do uvedbe spremembe lahko pri zaposlenih vzbudi različne občutke in reakcije s katerimi se odzovejo na predlagane spremembe. Nagnjenost k spremembam je velikokrat negativna, kar vodstvu predstavlja izziv. V empiričnem delu smo v izbranem podjetju raziskovali, kako so se zaposleni soočili z uvajanjem sprememb, na katerem področju je bila uvedena zadnja sprememba, kako je bilo z uvajanjem sprememb v času epidemije COVID-19, zanimalo nas je na kakšen način in na kateri točki so zaposleni obveščeni in kako so se počutili ob informaciji, da bo uvedena sprememba, ki se nanaša na njihovo delo. Ker je potrebno po uvedbi spremembe tudi spremljati in jih meriti, nas je zanimalo ali podjetje glede potrebnih sprememb izvaja ankete med zaposlenimi in kako uvedbo zadnje spremembe ocenjujejo zaposleni. Pregledali smo tudi odnose z dobavitelji pri uvajanju sprememb, saj so le-ti eden izmed pomembnejših spremenljivk v enačbi, ki zagotavlja uspešno poslovanje. Posledica uvedbe sprememb sta ne malo kdaj tudi organizacijska kultura in klima, zato nas je zanimalo kakšna je konkretna situacija v izbranem podjetju. Rezultati empiričnega dela kažejo, da je v izbranem podjetju bila zadnja sprememba uvedena na področju informatike in se je nanašala tudi na organizacijo dela. Več kot polovica zaposlenih na katere je vplivala uvedena sprememba je bila obveščena že v fazi načrtovanja uvedene spremembe. Rezultati raziskave kažejo, da je bilo v času epidemije COVID-19 več uvedenih sprememb kot pred ali po epidemiji. Ob uvedbi zadnje spremembe so se udeleženci počutili prijetno ali navdušeno, iz tega lahko sklepamo, da je uvedena sprememba bila dobro načrtovana. Dobro sodelovanje z dobavitelji je ključno za doseganje ciljev, zato izbrano podjetje v uvajanje sprememb vključuje tudi njih. Izbrano podjetje preverja uspešnost uvedenih sprememb z anketnimi vprašalniki in jih uporablja tudi pri načrtovanju novih sprememb.
Ključne besede: načrtovanje, komunikacija, motiviranje, spremembe, uvajanje sprememb
Objavljeno v DKUM: 25.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

9.
Telesna govorica kot indikator laganja
Kim Obaha, 2024, magistrsko delo

Opis: Telesna govorica je neverbalna oblika komunikacije, ki najbolj neposredno izraža naša čustva in občutja, zato je lahko tudi dober indikator laži. Tako izražanje signalov laži skozi telesno govorico kot tudi branje teh signalov laži večinoma poteka nezavedno. Zato je telesna govorica veliko manj podvržena naši kontroli kot besedna govorica, posledično pa lahko ta nesihnronost med besedno in telesno govorico skupaj z drugimi neverbalnimi pokazatelji nakazuje na laganje. Z deskriptivno metodo, metodo anketnega vprašalnika in metodo strukturiranega globinskega intervjuja smo raziskali, v kolikšni meri se ljudje zavedajo telesne govorice kot indikatorja laganja, kakšne so glede na spol in glede na različne starosti sposobnosti branja signalov laži na telesni govorici in kako se razlikuje telesna govorica med spoloma in med različnimi starostnimi skupinami med procesom laganja ter ali izkušnje z vzgajanjem otrok pripomorejo k zavedanju o indikaciji laganja skozi telesno govorico in k boljšim sposobnostim prepoznavanja laganja. Skozi raziskavo smo opredelili tudi nekaj osnovnih pravil o branju telesne govorice in nekaj pogostih neverbalnih pokazateljev laganja.
Ključne besede: telesna govorica, neverbalna komunikacija, laganje, zavajanje, nezavedna sporočila
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

10.
Izzivi komuniciranja v organizacijah
Patrik Berčič, 2024, diplomsko delo

Opis: Uspešna komunikacija in spretnost v medsebojnih odnosih je gradnik in kritičen dejavnik za obstoj in razvoj uspešnih organizacij. Komunikacija je proces posredovanja informacij in je sestavni del našega vsakdanjega življenja. Za človeka je najzahtevnejša dejavnost, saj je vanjo vključeno celotno telo kot tudi umski in čustveni potencial. Lahko tudi rečemo, da je naš obstoj odvisen od dobro razvite komunikacije. Pod pojem komunikacija ne sodi zgolj pogovor s sodelavci, temveč vanj sodijo kakršnikoli pogovori oz. izmenjava informacij v podjetju in poslušanje, saj je le-to pomembna sestavina uspešne komunikacije. V prvem delu diplomske naloge smo opredelili komunikacijo ter proces in vrste komuniciranja ter ovire, na katere lahko v procesu komunikacije naletimo. Kasneje smo se osredotočili na poslovno komuniciranje, katere vrste in načine poslovne komunikacije poznamo ter kakšni so njeni cilji in nameni. V empiričnem delu diplomske naloge pa smo pripravili raziskavo med zaposlenimi v organizacijah, ki so se med seboj razlikovale v njihovi velikosti in panogi, s katero se ukvarjajo. Ugotovili smo, da uporaba digitalnih komunikacijskih kanalov in dvosmerna komunikacija pozitivno vplivata na zadovoljstvo zaposlenih, zmanjšujeta konflikte in povečujeta produktivnost. Prav tako smo dobili potrjeno, da učinkovito obvladovanje konfliktov vodi k boljšemu delovnemu okolju. Poudarjena je tudi pomembnost prilagodljive in jasne komunikacije za grajenje dobrih medosebnih odnosov ter nemoteno delovanje organizacije.
Ključne besede: komunikacija, vrste komunikacije, uspešna komunikacija, uspešno vodenje. obvladovanje konfliktov.
Objavljeno v DKUM: 06.09.2024; Ogledov: 80; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici