| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMUNIKACIJA V ZDRAVSTVENEM DOMU ŠENTVID
Špela Gradišnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali problematiko komunikacije v zdravstvenih organizacijah. Podali smo nekaj teorij o komunikaciji in komuniciranju. Ker zdravstveno osebje do pacientov uporablja tako verbalno kot neverbalno komunikacijo, smo temu dali poseben poudarek. Ker pa je potrebno tudi znati pravilno komunicirati, da se pravilno odzovemo v nastali situaciji, je potrebno omeniti tudi medosebno komunikacijo. Tako smo v teoretičnem delu povzeli glavne sestavine komunikacije in potrebne lastnosti, ki jih morajo upoštevati tako zdravstveno osebje kot pacienti, da bi delo potekalo nemoteno in brez konfliktov. V empiričnem delu pa smo naredili raziskavo na področju komunikacije, in sicer v Zdravstvenem domu Šentvid. Bili smo zelo pozitivno presenečeni nad dobrimi rezultati ankete, saj v Zdravstvenem domu Šentvid nimajo posebnih težav s komunikacijo. Težave se dogajajo v zelo majhnem odstotku, tako da so skoraj zanemarljive. Edina težava, s katero se srečujejo, je zasedenost telefonskih linij. Vzrok je lahko v dejstvu, da pacienti premalo spremljajo tekoče dogajanje oziroma premalo spremljajo spletno stran, kjer so po navadi prikazane vse spremembe. Zato smo predlagali da bi vsi tisti, ki imajo omogočen dostop do interneta, temu posvečali večjo pozornost, saj bi s tem verjetno kar precej zmanjšali število telefonskih klicev.
Ključne besede: komunikacija, komunikacija v zdravstvenih organizacijah, zdravstveno osebje
Objavljeno v DKUM: 19.09.2013; Ogledov: 1829; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (974,82 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici