| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 864
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza internega časopisa Mikrofon, kot orodja internega komuniciranja
Anja Sraka, 2022, diplomsko delo

Opis: Interno komuniciranje v organizaciji ni nova tema in je bila že velikokrat obravnavana. Zaradi razvoja in napredka na področju informacijske tehnologije morajo organizacije nenehno prilagajati svoje delovanje in nenazadnje tudi način komunikacije, ki ga uporabljajo. Čeprav sedaj v organizacijah prevladujejo elektronska orodja internega komuniciranja, obravnavana organizacija Mikro+Polo izdaja ob elektronski tudi tiskano verzijo internega časopisa. V raziskavi smo analizirali interni časopis Mikrofon z vidika urednikov in zaposlenih. Ugotovitve smo kasneje tudi primerjali. Ugotovili smo, da je izdaja tiskane verzije upravičena. Velik delež respondentov je v anketi, ki se navezuje na zadovoljstvo z internim časopisom Mikrofon, ocenilo, da jim je tiskana verzija časopisa bolj všeč, kakor elektronska verzija. V prihodnosti organizacijo čaka izziv nadaljnjega usklajevanja elektronske in tiskane izdaje časopisa.
Ključne besede: interni časopis, glasilo, interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, komunikacija
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 23; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

2.
Poslovna pogajanja z nemško govorečimi partnerji - Nemčija, Avstrija in Švica
Barbara Naveršnik, 2022, magistrsko delo

Opis: Pogajanja so del našega vsakdana. Pogajamo se, ker želimo s tem nekaj doseči. S pogajanji pa se ne srečujemo zgolj v našem zasebnem življenju, ampak tudi v poslovnem svetu. Poslovna pogajanja veljajo za zahteven proces, ki mu je potrebno nameniti veliko pozornosti in predpriprav. V magistrskem delu smo se osredotočili na poslovna pogajanja z nemško govorečimi partnerji iz Nemčije, Avstrije in Švice. V teoretičnem delu smo predstavili faze, tehnike, taktike, stile in sloge pogajanj, prav tako pa smo se v delu osredotočili tudi na osebnostne lastnosti pogajalcev ter vpliv kulture in nebesedne komunikacije na razplet poslovnega srečanja. V nadaljevanju smo podrobneje predstavili tudi vse tri nemško govoreče države. V empiričnem delu magistrskega dela podajamo rezultate strukturiranega intervjuja, ki smo ga opravili s poslovnežema iz podjetij X in Y, ki oba uspešno poslujeta na nemškem ter avstrijskem oziroma švicarskem trgu. Z analizo odgovorov smo ugotovili, da je poznavanje medkulturnih razlik ključno za pozitiven potek poslovnih pogajanj. Potrdili smo tudi, da so izjemno pomembne kvalitetne priprave, predvsem na začetku posameznikove poslovne poti, ko kot pogajalec še nima večletnih izkušenj. Prav tako so nemško govoreči narodi v večji meri prepričani, da je domače okolje prednost pri poslovnih pogajanjih, pri poslovanju z njimi pa je znanje nemščine priporočljivo, ni pa nujno. Nemško govoreči partnerji pa v svetu veljajo za trde in nezaupljive pogajalce, ki so običajno skeptični do poslovanja s poslovneži z območja Balkana. Temeljni cilj magistrskega dela je bil predstaviti poslovna pogajanja v nemško govorečih državah in ugotoviti, na kaj morajo biti poslovneži pozorni ob sklepanju poslov z zgoraj omenjenimi državami.
Ključne besede: mednarodna pogajanja, Nemčija, Avstrija, Švica, komunikacija, kultura
Objavljeno v DKUM: 27.10.2022; Ogledov: 73; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (12,07 MB)

3.
Dogodkovno proženje adaptivnega nelinearnega regulatorja za sistem zračne levitacije
Klemen Horvat Niedorfer, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo opisuje princip delovanja ter implementacijo dogodkovno proženega adaptivnega nelinearnega regulatorja za sistem zračne levitacije. Vodenje je izvedeno z napredno regulacijsko strukturo Super-twisted alghorithm, ki se proži po vnaprej določenih pogojih. Regulacijski algoritem se izvaja na oddaljenem strežniku v programskem okolju Matlab, ki komunicira s sistemom zračne levitacije prek omrežne povezave. Cilj dela je zasnova ter implementacija robustne regulacijske strukture, s katero lahko prek omrežja vodimo proces energijsko in podatkovno učinkovito.
Ključne besede: Supet-twisted, nelinearni adaptivni regulator, UDP komunikacija, dogodkovno proženje, regulator v drsnem načinu.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2022; Ogledov: 67; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (6,09 MB)

4.
Celostna grafična podoba podjetja
Maša Pauman, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 69; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

5.
Pregled in analiza tehnik prikritih kanalov
Luka Repolusk, 2022, diplomsko delo

Opis: Z vse večjim poudarkom na informacijski varnosti in varnosti podatkov se je potrebno seznaniti z načini skrivanja podatkov. V diplomskem delu smo se osredotočili na delovanje prikritih kanalov in njihovih tehnik ter različnih implementacij. Ugotovili smo, da obstaja številne odkrite in neodkrite vrste prikritih kanalov, ki so prisotne v vseh delih omrežne komunikacije. Prav tako smo prikazali delovanje naših implementacij prikritih kanalov in demonstrirali, kako se dajo zgraditi.
Ključne besede: Prikrit kanal, skrivanje, protokol, prikrita komunikacija, kibernetski napad
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 36; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

6.
Razvoj oglaševalske akcije za zavetišče za pse (azil prijatelji čakovec)
Tea Mauko, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je razvoj kreativne oglaševalske kampanje za pasje zavetišče Azil Prijatelji Čakovec. Diplomsko delo raziskuje proces oblikovanja oglaševalske akcije ter skozi teoretični in praktični del prinaša rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu je najprej raziskano, kaj je oglaševanje, podani so njegovi cilji in opisana zgodovina, nato pa so proučeni koraki razvoja dobre oglaševalske akcije. Ker je poznavanje vizualnega komuniciranja nujno za razvoj dobrega oglasa, delo predstavi tudi vizualno komunikacijo na splošno. V praktičnem delu diplomskega dela sta prikazani konkretna rešitev in zasnova oglaševalske akcije. Ustvarjeni so bili oglasi, ki učinkovito komunicirajo s ciljno publiko. Pri oblikovanju je bilo upoštevano pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Ključne besede: oglaševanje, oglaševalska akcija, medij, vizualna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 41; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

7.
Analiza neverbalne komunikacije pri voditeljih informativnih oddaj in gostih
Matej Vavče, 2022, diplomsko delo

Opis: V zaključni nalogi analiziramo neverbalno komunikacijo televizijskih voditeljev z njihovimi gosti in gledalci. Analiziramo oddaje voditeljice Tanje Gobec z različnimi gosti, pri čemer se pri vsaki izmed izbranih oddaj osredotočamo na tipe neverbalnih elementov, ki jih definiramo v teoretičnem delu zaključne naloge. Ugotavljamo, da je voditeljica večino časa kazala skoraj enake neverbalne znake, saj je televizijsko nastopanje njen poklic in način dela. Izpostavljamo ponavljanje kimanja ob pogovoru z gosti in kretenj z rokami. Med oddajami ima večinoma resen obraz, kar izraža profesionalnost, s tem ohranja tudi resnost teme. Veliko gostov med oddajami očesnega stika z voditeljico ni imelo ves čas, medtem ko ga je voditeljica skozi celotno oddajo imela. Edini bolj intenziven odziv opazimo takrat, ko omenijo Radiotelevizija Slovenija, saj je voditeljica zaradi narave službe v to čustveno vpletena. Na koncu ugotavljamo, da tudi gostje vplivajo na splošno zanimivost oddaje, vendar se vsi pred kamero ne znajdejo tako dobro kot voditeljica, ki ima s tem izkušnje. Rezultati analize lahko služijo vsem, ki jih zanima neverbalna komunikacija, saj s tem pridobijo informacije, ki jih ugotavljamo po analizi desetih oddaj. Ugotovitve analize se lahko uporabijo za nadaljnje raziskave na področju neverbalne komunikacije in posameznike, ki se ukvarjajo s to tematiko.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, televizijska oddaja, informativna oddaja, televizijski voditelj
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 54; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (978,30 KB)

8.
Velika roka, majhni prstki v vrtcu : diplomsko delo
Lejla Kukuljčić, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil otroke v predšolskem obdobju spoznati s prstnimi in z ročnimi lutkami, jih spodbujati pri izdelavi in kasneje vodenju le-teh. V teoretičnem delu diplomske naloge smo na kratko predstavili igro, vlogo odraslih pri igri in motivacijo. Osredotočili smo se na to, kaj je lutka, katere so lutkovne tehnike in podrobneje spoznali prstne in ročne lutke. Raziskali smo tudi izdelavo lutke, komunikacijo z lutko in na koncu igro z lutko. V praktični del smo vključili sedem priprav usmerjenih dejavnosti, s katerimi smo predstavili, kako smo v vrtcu od spoznavanja prstnih in ročnih lutk prešli na izdelovanje lutk, se učili, kako jih animiramo in na koncu skupaj ustvarili še svoje gledališče. V dejavnosti je bilo vključenih 23 otrok, starih od 5 do 6 let. Otroci so na naših srečanjih razvili pozitiven odnos do lutk in se z improviziranim vodenjem urili v lutkovno-dramskem izražanju, nebesednem in jezikovnem izražanju.
Ključne besede: prstne lutke, ročne lutke, izdelava lutke, komunikacija z lutko, igra z lutko, gledališče
Objavljeno v DKUM: 12.10.2022; Ogledov: 77; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

9.
Komunikacija in komunikacijski kanali v osnovnošolskem izobraževanju : magistrsko delo
Andrea Lovrenčić, 2022, magistrsko delo

Opis: Komunikacija je oblika, s katero vzpostavimo, spoštujemo, spreminjamo in dopolnjujemo odnose med posamezniki, skupino ali celo organizacijo. Vsako učenje je oblika komuniciranja. Vsak učitelj prenaša učencu informacije, ki se jih mora učenec naučiti. Pri tem je pomembno, da učitelj informacijo posreduje na čim bolj razumljiv način. Vsaka organizacija deluje uspešno, če podpiramo, spodbujamo ali pa preprečujemo ovire. Zato je pomembno dobro sodelovanje in komunikacija med vsemi zaposlenimi, učenci in vsemi zunanjimi osebami, ki na kakršen koli način sodelujejo s šolo. Le na ta način lahko šola kot ustanova uspešno napreduje.
Ključne besede: Komunikacija, sodelovanje, komunikacija učitelja in starša.
Objavljeno v DKUM: 12.10.2022; Ogledov: 49; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

10.
Nekatere lastnosti nasilnega govora in jezikovnopolitične usmeritve za nenasilno komunikacijo
Mira Krajnc Ivič, Vesna Mikolič, 2019, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V raziskavi smo v okviru medijskega diskurza opazovali jezikovne in pragmatične lastnosti nasilnih in nenasilnih komunikacijskih vzorcev. Pri jezikovni analizi je poudarek na modifikaciji intenzitete ali moči jezika, z vidika pragmatike pa nas je zanimal predvsem perlokucijski učinek, kot ga prepoznava naslovnik. Na tej osnovi predlagamo nekatere jezikovnodidaktične smernice za družbeno ozaveščanje glede učinkovite in nenasilne komunikacije.
Ključne besede: intenziteta jezika, perlokucijski učinek, sovražni govor, nasilni govor, nenasilna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 02.09.2022; Ogledov: 77; Prenosov: 7
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici