| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 74
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Barbara Cer, 2021, diplomsko delo

Opis: Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Ključne besede: Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 09.12.2021; Ogledov: 1234; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

2.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika : diplomsko delo
Polina Avfukova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 918; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (749,41 KB)

3.
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
Tina Krajnc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vlogo in pomen marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih za mikro podjetja. Delo smo razdelili na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem delu bomo opredelili pojma marketing in marketinško komuniciranje. Razložili bomo, kaj so mikro podjetja, našteli njihove značilnosti in tudi družbena omrežja. Zanimala nas bo njihova opredelitev in marketinško komuniciranje na družbenih omrežjih za mikro podjetja ter kakšne so prednosti in slabosti uporabe družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja. Težko si predstavljamo dan, preživet brez mobilnega telefona, računalnika ali katere koli druge pametne naprave, ki nam omogoča hitro povezavo do interneta. Spletna orodja ponujajo podjetjem, da na lahek in cenovno ugoden način zadovoljujejo svoje potencialne in obstoječe stranke. V drugem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Zbrane podatke smo obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Ena od njih je ta, da mikro podjetja večinoma nimajo posebej zaposlenega, ki bi se ukvarjal samo z marketinškim komuniciranjem na družbenih omrežjih. To komuniciranje največkrat opravlja kar direktor/direktorica oziroma lastnik/lastnica podjetja, ki velikokrat nima ustrezne strokovne izobrazbe na tem področju. Več kot polovica vprašanih mikro podjetij za marketinško komuniciranje na spletu še vedno najpogosteje uporablja družbeno omrežje Facebook in ne Instagram ali katero od ostalih.
Ključne besede: mikro podjetja, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Facebook
Objavljeno v DKUM: 01.09.2021; Ogledov: 1256; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

4.
Usklajevanje interesov udeležencev podjetja pri izbiri politike podjetja
Samanta Gašparič, 2020, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta z naslovom Usklajevanje interesov udeležencev podjetja pri izbiri politike podjetja preučujemo usklajevanje interesov udeležencev podjetja, ki je ključnega pomena za uspešno določitev politike podjetja. Uspešno komuniciranje in dobro medsebojno pogajanje zaposlenih nekega podjetja imata pomembno in ključno vlogo, saj ljudje ves čas komunicirajo, se pogajajo in usklajujejo svoje interese, kar vpliva na razvoj in poslovanje podjetja. Znano je, da ima vsak udeleženec podjetja do podjetja določen interes, drugače ne bi bil udeleženec podjetja. To velja tako za notranje kot zunanje udeležence podjetja. Dobro usklajevanje interesov (predvsem ključnih) udeležencev podjetja je smiselno in uporabno predvsem pri izbiri politike podjetja, saj z njo lastniki podjetja določajo dolgoročne smernice njegovega razvoja. Ugotavljamo, da je samo z uspešno komunikacijo mogoče kakovostno uskladiti interese, kakor se tudi uspešno pogajati. V delu diplomskega projekta z naslovom Usklajevanje interesov udeležencev podjetja pri izbiri politike podjetja smo zato raziskali in preučili interesno usklajevanje vseh udeležencev podjetja. Teoretično smo raziskovano vsebino preučili v poglavjih 1–4, v katerih smo za uvodnimi opredelitvami pojasnili politiko podjetja, komunikacijo za usklajevanje interesov pri izbiri politike podjetja, pa tudi pomen pogajanj za usklajevanje interesov pri izbiri politike podjetja. Teoretična izhodišča smo preverili tudi praktično na primeru družinskega podjetja Tehnološki center Jakl, d. o. o. Raziskali smo predvsem pomen poslovne, verbalne in neverbalne komunikacije, pristope in načine pogajanj v preučevanem podjetju, s poudarkom na interesnem usklajevanju pri izbiri politike podjetja. S pomočjo zaposlenih preučevanega družinskega podjetja Tehnološki center Jakl, d. o. o. smo pridobili rezultate anketnega vprašalnika, ki smo jih analizirali, in zapisali sintezo tako pridobljenih spoznanj. Na podlagi pridobljenih rezultatov preučevanega podjetja smo na koncu izdelali še priporočila za prakso pri usklajevanju interesov pri izbiri politike podjetja.
Ključne besede: Interesno usklajevanje, politika podjetja, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, komuniciranje, pogajanje, družinsko podjetje.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2020; Ogledov: 1388; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

5.
Izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja
Eva Božič, 2020, diplomsko delo

Opis: Področje raziskovanja v diplomskem projektu so izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojma komuniciranja in poslovnega komuniciranja, tok procesa komunikacije, vpliv kulture podjetja na dinamiko in način komuniciranja ter vpliv kulturnih razlik na komuniciranje, v empiričnem delu pa smo na osnovi zbranih primarnih podatkov analizirali izzive, s katerimi se v mednarodnem poslovnem komuniciranju srečuje izbrano podjetje. Namen tega diplomskega projekta je sintetizirati bistvene vidike v poslovni komunikaciji, s poudarkom na mednarodni poslovni komunikaciji ter prepoznati morebitne izzive podjetij na tem področju. Med ključne cilje diplomskega projekta spadata proučitev procesov komuniciranja v izbranem velikem večnacionalnem podjetju in oblikovanje možnih predlogov za izboljšanje interne komunikacije v velikih večnacionalnih podjetjih.
Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, kultura podjetja, kulturne razlike, mednarodno poslovno komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2020; Ogledov: 1330; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (977,46 KB)

6.
Zavedanje pomembnosti vertikalnega komuniciranja med nadrejenimi in podrejenimi v podjetju in vpliv na (ne) uspeh podjetja
Mojca Bezjak, 2017, diplomsko delo

Opis: Vertikalno komuniciranje je dvosmerno komuniciranje - povraten proces.Predstavimo vertikalno komuniciranje med nadrejenimi in podrejenimi v podjetju in vpliv na uspeh podjetja.Predstavitev različnih vrst komuniciranja, vplivov komuniciranja na človeka. Opišemo povezanost vertikalnega komuniciranja,medsebojnih odnosov in uspeh podjetja. V empiričnem delu diplomskega projekta z odgovori na vprašanja, ki se navezujejo na vertikalno komuniciranje in medsebojne odnose med nadrejenimi in podrejenimi, potrdimo ali ovržemo hipoteze, ki jih postavimo v uvodnem delu.
Ključne besede: nadrejeni, podrejeni, vertikalno komuniciranje, medsebojni odnosi, uspeh podjetja, osebna rast, vrednote in pričakovanja
Objavljeno v DKUM: 17.07.2017; Ogledov: 1373; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

7.
Organizacijska kultura v podjetju
Špela Lorenčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Kultura je pojem, ki nas obkroža vse življenje in nam je praktično položena v zibelko. Določa naš način življenja in komuniciranja z drugimi oziroma okoljem. Je človeška posebnost, tisto »nekaj« kar nas razlikuje od vseh drugih bitij in jo hkrati najdemo povsod v življenju kamor se podamo. Usmerjena je k zadovoljevanju človekovih potreb. Tako je prisotna tudi v različnih večjih ali manjših podjetjih oziroma organizacijah. Kot so prisotne različne kulture po svetu, imajo tudi podjetja med seboj različne kulture in ta njihova svojevrstna kultura loči posamezno podjetje od konkurence. Imenujemo jo organizacijska kultura, ki vsebuje številne sestavine, vrste ter tipologije različnih avtorjev in njihovega pogleda na kulturo. Kultura pa ne nastane takoj, sprva gre le za posameznike, ki imajo med seboj skupne cilje. Na podlagi izkušenj, mnenj, preteklih izkustev, vrednot, stališč različnih posameznikov pa se počasi začne oblikovanje kulture. Ker pa živimo v okolju, ki nenehno kliče po spremembah, je tudi spreminjanje kulture nekaj čemur se ne da izogniti. Pri tem ima ključno vlogo vodstvo podjetja, ki mora znati ohranjati obstoječo kulturo, jo znati izpopolnjevat in ohranjati vse udeležence te kulture na pravi poti. In ravno zaradi tega, ker je pri ohranjanju dobre organizacijske kulture pomemben odnos z zaposlenimi, ima tudi interni marketing velik pomen v sami organizaciji.
Ključne besede: organizacijska kultura, kultura, vodstvo podjetja, uspeh v podjetju, interni marketing, interno komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1564; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (943,82 KB)

8.
Oblikovanje modela marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu
Simona Baškovič, 2016, magistrsko delo

Opis: Svetovno gospodarstvo je v zadnjem času doživelo velike spremembe. Globalizacija je prinesla spremembe svetovnih razsežnosti; odprtost trgov je postavila pred izziv vsa nacionalna gospodarstva, države, organizacije in ne nazadnje posameznika. Hiter tehnološki napredek, odprtost trgov nam omogoča osvajanje novih trgov, zniževanje stroškov, izkoriščanje tehnološke in organizacijske prednosti ter v veliki meri zmanjševati poslovna tveganja. Veliko podjetji zaradi razmer na trgu izgubljajo svoje tradicionalne trge, za kar lahko iščemo vzroke v prepočasnem odzivanju na zahteve trga in v nesposobnosti prilagajanju spremembam na trgu. Ena izmed konkurenčnih prednosti podjetji, temelji na poznavanju marketinških strategij in mehkih dejavnikov, ki ločujejo uspešna podjetja od neuspešnih. V uvodnem delu naloge sem iz preučevane literature opredelila teoretična izhodišča. Medorganizacijsko poslovanje in s tem medorganizacijski trg ima naslednje posebnosti: po obsegu je večji od potrošniškega trga; odjemalcev je manj, vendar so ti večji; tesen odnos med odjemalcem in dobaviteljem, profesionalen nakup. Medorganizacijski marketing podarja posebno skrb odnosom med dobaviteljem, podjetjem in kupcem. Proces vodenja pa zajema načrtovanje, izvajanje in merjenje uspešnosti. Vsi procesi so usmerjeni v navezovanje odnosov s kupci, zato je marketinški splet (4P) jedro marketinškega sistema organizacije. Predmet mojega raziskovanja so mala podjetja na medorganizacijskem trgu, ki se v tem turbulentnem poslovnem okolju srečujejo z vedno novimi izzivi in nalogami. Pričakovanja kupcev so vsa večja, zato klasični pristopi organiziranja marketinga in podjetja kot celote, ne zagotavljajo več konkurenčne prednosti. Od filozofije trženja, ki temelji na 4P, se sedaj čedalje bolj usmerja pozornost na vse udeležence, ki so na kakšen koli način udeleženi v procesu zadovoljevanja kupca. Mala podjetja na medorganizacijskem trgu imajo svoje značilnosti in niso samo pomanjšana verzija velikih. Predstavljajo kar dobršen procent na medorganizacijskem trgu in postajajo čedalje bolj pomembna, saj so pomemben vzvod gospodarske rasti in razvoja. Vplivajo tako na blaginjo kot na kakovost življenja, saj zagotavljajo številna delovna mesta. Mala podjetja v veliki večini nimajo organizirane službe za marketing, kaj šele za marketinško komuniciranje. V veliki večini se s tem ukvarja direktor oz. lastnik podjetja, ki ima določene omejitve v razpoložljivih sredstvih, znanju ter izkušnjah. Poleg dobrega izdelka in privlačne cene mora imeti danes podjetje, ki želi učinkovito komunicirati z okoljem, natančen načrt marketinškega komuniciranja, ki je usklajen s strateškim načrtom podjetja. Prav tako se majhnost kaže tudi v nepoznavanju instrumentov marketinškega komunikacijskega spleta. Raziskava je pokazala, da se podjetja največ poslužujejo osebne prodaje, sledi direktni marketing in oglaševanje v strokovnih revijah, kjer v veliki meri članki niso plačljivi. Najmanj uporabljiv instrument je odnosi z javnostmi. Vsa podjetja se posvečajo prodaji ključnim kupcem in v zadnjem delu prodajnega procesa tudi tehnični prodaji. Ugotavljamo tudi, da je internet tisti instrument oglaševanja, katerega se v veliki meri zavedajo vsa intervjuvana podjetja in je tisti medij, ki prednjači pri uporabi na medorganizacijskem trgu.
Ključne besede: meorganizacijsko poslovanje, medorganizacijski marketing, marketinški splet, medorganizacijsko marketinško komuniciranje, mala podjetja, marketinško komuniciranje v malih podjetjih.
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 1276; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
UPORABA INTERNETA ZA MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MIKRO IN MALIH PODJETIJ NA PRIMERU SLOVENSKIH GOSTINCEV
Boštjan Leskovar, 2016, diplomsko delo

Opis: Razvoj tehnologije in njena splošna dostopnost sta vedno spreminjala navade potrošnikov. Še nikoli do sedaj nismo bili priča tako hitremu razvoju kot ga doživljamo danes. Internet in družbeni mediji so spremenili navade ljudi, v poslovno okolje podjetij pa prinesli veliko sprememb in nove marketinške priložnosti. V času, ko internet dnevno uporablja velika večina prebivalcev, ni več vprašanje biti ali ne biti prisoten, temveč kako in na kakšen način kar najbolje izkoristiti sodobne digitalne medije. V diplomskem delu sem proučeval vpliv sodobnih medijev na marketinško komuniciranje podjetij. Sodobne tehnologije omogočajo malim podjetjem, da tekmujejo z velikimi. A praksa kaže, da pogosto ni tako. Čeprav veljajo mala podjetja za bolj prilagodljiva se zdi, da ne izkoriščajo dovolj vseh priložnosti, ki jih informacijsko-komunikacijska tehnologija prinaša Raziskava je pokazala, da se podjetja še kako dobro zavedajo pomena, ki ga ima za njihovo poslovanje internet. Pri tem je bilo ugotovljeno, da se ga aktivno poslužuje več kot tri četrtine v raziskavo zajetij podjetij. Namen raziskave ni bil ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti uporabe, a na podlagi nekaterih odgovorov in ugotovitev iz drugih primerljivih raziskav ocenjujem, da obstaja resen dvom v učinkovito marketinško izkoriščanje vseh priložnosti, ki jih internet po 25 letih ponuja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, družbeni mediji, digitalni marketing, splet, mikro in mala podjetja
Objavljeno v DKUM: 29.06.2016; Ogledov: 1980; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

10.
IZBOLJŠANJE INTERNEGA KOMUNICIRANJA V GRADBENEM PODJETJU A OB PODPORI IT ORODJA BASECAMP
Jelka Tajnik Andrejc, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava interno poslovno komuniciranje v gradbenih podjetjih na splošno in v obravnavanem gradbenem podjetju A. Razdeljeno je v dva sklopa. V prvem sklopu podaja osnovna teoretična izhodišča o poslovnem internem komuniciranju in o organizaciji malega gradbenega podjetja. V drugem, praktičnem sklopu sledijo opis gradbenega podjetja A, opis obstoječega načina poslovnega internega komuniciranja v obravnavanem podjetju A in predlog za izboljšanje. Predlaga se dopolnitev obsoječega sinhronega načina komuniciranja z asinhronim komuniciranjem – uporabo poslovnega portala Basecamp. Predstavljeni so osnovne karakteristike omenjenega portala, morebiten prikaz njegove uporabe v obravnavanem podjetju A in informativno ovrednotenje učinkov njegove uporabe na poslovanje podjetja.
Ključne besede: gradbena podjetja, organizacija podjetij, interno komuniciranje, orodja informacijske tehnologije, poslovni portal Basecamp
Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1178; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici