1.
Uvedba programske rešitve za upravljanje odnosov s strankami v kontaktnem centruBarbara Golob, 2022, diplomsko delo
Opis: Hiter tehnološki napredek in nenehno spreminjajoče se potrebe strank na področju telekomunikacij in interakcij s strankami so razlog, da so se podjetja prisiljena prilagajati vedno bolj zahtevnemu tržišču. Programska rešitev, kjer so vsi komunikacijski kanali vodeni znotraj ene same platforme in omogoča centralizirano distribucijo, upravljanje in shranjevanje vseh podatkov o strankah in zapisov o interakcijah, podjetjem omogoča biti korak pred drugimi. Skupaj z inteligentnim večkanalnim usmerjanjem, poročanjem v realnem času in beleženjem interakcij po vseh komunikacijskih kanalih, omogoča 360-stopinjski pogled na stranko in možnost zagotavljanja visoko personaliziranega, celovitega pristopa k oskrbi strank. V diplomski nalogi je predstavljena uvedba celovite programske rešitve za podporo upravljanju odnosov s strankami v večji slovenski banki. Prikazana je analiza stanja pred in po uvedbi rešitve.
Ključne besede: CRM, kontaktni center, banka, upravljanje stikov s stranko, komuniciranje po različnih kanalih
Objavljeno v DKUM: 22.02.2023; Ogledov: 533; Prenosov: 34
Celotno besedilo (1,40 MB)