| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Aleksandra Klemenc, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje oglaševanja, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, potrošnik oziroma kupec
Objavljeno v DKUM: 26.07.2016; Ogledov: 1056; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

2.
VIRUSNI MARKETING KOT OBLIKA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA NA INTERNETU
Valentina Graj, 2010, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje predstavljajo vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potecialnimi strankami in pomeni informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Z marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča lastnosti in prednosti posameznih storitev, s čimer želi odjemalce prepričati za nakup. Odjemalci se v današnjem času želijo pozanimati o kvaliteti izdelka. Do te informacije lahko pridejo prek različnih medijev, vendar jih zaradi prenasičenosti z oglaševalskimi akcijami dosti rajši zaupa mnenju, izkušnjam ali pripombam prijateljev in sorodnikov. Tako so v današnjem času pridobile na pomenu govorice od ust do ust, katere pomenijo proizvajanje informacij od odjemalca k odjemalcu. Govorice od ust do ust se lahko prenašajo prek različnih medijev. Eden izmed njih je internet, ki nudi časovno neomejen dostop, spreminja način poslovanja, način komuniciranja med ljudmi in način pridobivanja informacij. Zaradi vseh možnosti, ki jih nudi internet kot komunikacijski kanal, se je razvil internetni marketing. Internetni marketing gradi pozitiven odnos z odjemalci, zmanjšuje stroške, omogoča razvoj novih poslov in povečuje fleksibilnost - s tem je mišljena vsakodnevna menjava. Ena izmed najpreprostejših oblik internetnega marketinga je virusni marketing. Virusni marketing spodbuja odjemalce k posredovanju marketinškega sporočila podjetja prijateljem, družini in kolegom v spletnem okolju. Glavna prednost virusnega marketinga je, da ne stane veliko, poleg tega pa podjetja lahko pridejo do podatkov o odjemalcih.
Ključne besede: Ključne besede: internet, marketinško komuniciranje, komuniciranje na internetu, govorice od ust do ust, virusni marketing
Objavljeno v DKUM: 10.01.2011; Ogledov: 1775; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

3.
UPORABA INTERNETA ZA NEPOSREDNO PRODAJO
Matej Tomec, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je preučiti internet, kot nov medij in njegovo vlogo pri prodaji. Da je internet kot medij nekaj posebnega in da nudi več priložnosti, kot nevarnosti, sem dokazal s primerjavo s tradicionalnimi mediji. Posebej sem še izpostavil slabosti in prednosti e-nakupovanja, ter s tem želel ugotoviti, na kaj morajo biti podjetja pozorna, da bodo pri prodaji preko interneta uspešna. Razlogi, zakaj večina slovenskih podjetij pri spletni prodaji ni uspešna v tolikšni meri, kot bi si to želela, so predvsem v tem, da ne posvečajo dovolj pozornosti zadovoljevanju potreb potencialnim kupcem in zaradi tega ne naredijo internetne strani, ki bi prodajala. Opisal sem pomembnejše dejavnike, kot so plačevanje, varnost, učinkovitost in pa uspešno upravljanje spletne trgovine. Na vse te dejavnike mora biti podjetje pozorno pri postavljanju uspešne internetne strani. Če sem se v teoretičnem delu diplomskega dela osredotočil predvsem na spletno trgovino z vidika podjetja, torej kaj je vse potrebno, da bo spletna prodajna stran uspešna in bo prodajala, me je v empiričnem delu predvsem zanimalo, kakšne izkušnje in zahteve imajo s spletno prodajo kupci. Analizo odjemalcev internetne prodaje sem opravil s pomočjo ankete. Anketirancem sem postavljal vprašanja v zvezi z e-nakupovanjem in prišel do veliko zanimivih odgovorov, iz katerih lahko razberemo, da je internetna prodaja v porastu, vendar je še potrebno veliko sprememb in časa, da bo v celoti zaživela.
Ključne besede: internet, spletna trgovina, marketinško komuniciranje, internetni marketing, oglaševanje na internetu
Objavljeno v DKUM: 24.11.2010; Ogledov: 2285; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (881,29 KB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici