| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1143
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkovitost komuniciranja Policijske uprave Maribor z javnostmi na primeru družbenega omrežja Facebook
Vid Pajer, 2024, magistrsko delo

Opis: Pomen odnosov z javnostmi organizacij v javnem sektorju je v dobi družbenih medijev vse večji. Učinkovitost komuniciranja na družbenih omrežjih je tesno povezana z odzivi uporabnikov. V tej magistrski nalogi so bile preučene objave Policijske uprave Maribor na Facebooku, s kvantitativnimi metodami pa prepoznani dejavniki, ki povečujejo uporabniško angažiranost. Ugotovili smo, da k temu pripomoreta izogibanje pretiranemu kombiniranju tipov objav in načrtovanje objav v jutranjih urah. Obveščanje o operativnem delu policije in pozivanje k pomoči pri zbiranju informacij povečujeta število delitev objave med uporabniki.
Ključne besede: Policijska uprava Maribor, komuniciranje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 11.07.2024; Ogledov: 27; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

2.
Stili vodenja, kultura in poslovni običaji - primerjava Slovenije in ZDA
Anej Krajnc, 2024, diplomsko delo

Opis: Poglobili smo se v različne sloge vodenja tako v Sloveniji kot tudi v ZDA. Spoznali smo nove informacije o različnih pristopih k vodenju, komunikaciji in motivaciji zaposlenih. Prav tako smo natančno preučili in primerjali kulturi obeh držav, vključno z njihovimi poslovnimi običaji. Naše ugotovitve nakazujejo, da so ZDA in Slovenija v številnih pogledih podobni, vendar obstajajo tudi nekatere razlike. Na primer, opazili smo različne sloge vodenja, pri čemer je avtokratski stil vodenja bolj razširjen v Sloveniji, medtem ko so v ZDA bolj naklonjeni demokratičnemu pristopu. Razlike se kažejo tudi v načinu komunikacije, kjer je v ZDA poudarek na učinkoviti komunikaciji za dosego ciljev, medtem ko je v Sloveniji več poudarka na osebnem vidiku komunikacije. Ameriška podjetja se bolj osredotočajo na prilagajanje motivacijskih sistemov posameznim potrebam zaposlenih in spodbujajo večjo individualizacijo, medtem ko so v Sloveniji motivacijski sistemi pogosteje usmerjeni na splošne standarde in pravila. Organizacijska kultura v ZDA je bolj odprta, inovativna in agilna v primerjavi s slovenskimi podjetji, ki so pogosto bolj hierarhična in tradicionalna. Glede poslovnih običajev je opaziti, da so urejena poslovna oblačila prisotna v obeh državah, vendar še vedno obstajajo razlike v načinu pozdravljanja in uporabi imen ter vikanju in tikanju. Naša manjša velikost nas ločuje od dosežkov, ki jih vidimo v večjih državah. Za doseganje večje konkurenčnosti bi morali povečati inovacije, digitalizacijo, izobraževanje in globalno prisotnost. Čeprav je to izzivno, že majhni koraki lahko pripomorejo k večjemu uspehu in prepoznavnosti. V naši nalogi smo dodali tudi tabelo za primerjavo, ki zajema vse teoretično obravnavane vidike. Ta tabela bi lahko bila koristna za vsakogar, ki se pripravlja na poslovno pot v ZDA, saj lahko iz nje izve, kaj pričakovati na tistem trgu. Čeprav smo si podobni, je priprava na sodelovanje s tujimi poslovnimi partnerji ključna za uspeh.
Ključne besede: Stili vodenja, Slovenija, ZDA, moč, odgovornost, komuniciranje, motiviranje, kultura, poslovni običaji, poslovni bonton.
Objavljeno v DKUM: 09.07.2024; Ogledov: 30; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (578,33 KB)

3.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, diplomsko delo

Opis: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2024; Ogledov: 89; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

4.
Problemi v komunikaciji med Romi in policisti
Igor Stošič, Bojana Virjent, Branko Novak, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: subkultura, Romi, policisti, komuniciranje, sodelovanje, spoštovanje
Objavljeno v DKUM: 30.05.2024; Ogledov: 68; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (905,58 KB)

5.
Ocena policije v medijih - primerjava med slovenskimi in avstrijskimi časopisi
Sebastjan Kunčnik, Vinko Gorenak, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, mediji, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 159; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (735,64 KB)

6.
Komunikacijski stili slovenskih kriminalistov
Irena Gorenak, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: kriminalisti, komuniciranje, načini komuniciranja, stili komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 167; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (349,53 KB)

7.
Organizacija usposabljanja slovenskih policistov za potrebe mirovnih misij
Robert Kerep, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, usposabljanje, mirovne operacije, izobraževanje, komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 108; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (603,52 KB)

8.
9.
Povezanost vertikalnega komuniciranja in zadovoljstva policistov pri delu v slovenski policiji
Irena Gorenak, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policisti, komuniciranje, vertikalno komuniciranje, zadovoljstvo pri delu
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 145; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (224,34 KB)

10.
Vloga in pomen stikov z javnostjo v slovenski policiji
Franc Virtič, Milan Pagon, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: stiki z javnostjo, policija, zagotavljanje varnosti, javno mnenje, komuniciranje, računalniki, internet
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 132; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (278,34 KB)

Iskanje izvedeno v 5.87 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici